siis äärimmilleen venytettynä hyppyyn sammakot ei oo mitään persjalkasia, oikeesti niiden takakoivet upeet.
hitto ku itte omas moiset koivet vois loikkia mihin haluais.
nelosen mainoksessa nätisti sammakko loikkas
14
135
Vastaukset
Juuri tänään kylpylässä vertasin likan ja omia jalkojani. - Olemme yhtä pitkät, mutta tytön lonkat ovat melkein napani korkeudella... On tytöllä säärtä :)
Joo, siis sammakon reisiä en ole oikein koskaan ihaillut.Pitkät on tytöllä "kintut" mutta nykyään kun katselee noita nuoria niin niillä on pitkät jalat.
monte24 kirjoitti:
mut voihan niiden loikkia ihailla
Niin. - Toki loikkia voi ihailla. - Itse asiassa sammakko onkin sellainen luontokappale, joka on ihan OK, jos siihen ei törmää yllättäen pimeässä. - Siis kun vertaa vaikka hiiriin tai käärmeisiin, joista en erityisemmin pidä päivänvalossakaan.
Joskus on mukava pysähtyä katsomaan jotakin luonnon "ihmettä". - Ja kenties ottaa oppia ;)weawery kirjoitti:
Pitkät on tytöllä "kintut" mutta nykyään kun katselee noita nuoria niin niillä on pitkät jalat.
Niin onkin. - Ehkä vartalon malli tulee tietty perintötekijöistä, mut olen huomannut saman, että pitkäkoipia tuolla kaupungilla näkyy :) Tai sit tietyn malliset farkut vaan korostavat niitä koipia ?
- dazu.
voisko siun kárvakäsipisseriassa tarjota sammakonreisiä ?
- zzy
hahaa Tamperen maalaisserkujen ja monten hämähäkki ja käärmekauhuja, saaristossa kyitä voi nähdä satakin kerrlla.
Kerra oli äämän kanssa sienestämässä ja rupesi nukkuttamaan ja menin mättäälle pitkäkseni........
Kun heräsin oli kyy kiekuralla munien päällä nauttimassa auringon ja munieni autaasta lämmöstä kaverina..kyy parka pelästyi,kun nousin istumaan ja sujahti mustikkapuskiin.- Sulo Kantti-Purju
Mustalais-Anssi turinoi :P
mikä perkeleen käärmekammo, mie oon silittänyt käärmettä, vihree mamba yks kauneimmista käärmeistä, söpöjä ku mitkä
- zzy
monte24 kirjoitti:
mikä perkeleen käärmekammo, mie oon silittänyt käärmettä, vihree mamba yks kauneimmista käärmeistä, söpöjä ku mitkä
Ainakin tarantelloja pelkäät niin, ettet uskalla tätäkään katso, koska siinä
vilahta karvainen p*llu
http://www.youtube.com/watch?v=OX_WL0jIU3w&feature=results_video&playnext=1&list=PL08283C30CA8B9C20 zzy kirjoitti:
Ainakin tarantelloja pelkäät niin, ettet uskalla tätäkään katso, koska siinä
vilahta karvainen p*llu
http://www.youtube.com/watch?v=OX_WL0jIU3w&feature=results_video&playnext=1&list=PL08283C30CA8B9C20tarantellat on isoja eikä mitenkään vaarallisia.
toista on mustat leskt mitkä synnyinseuduillani ulkohuusseissa viihtyy, killuttimesta ku purasee alkaa vehje hajota.
mustatlesket on pieniä hämiksiä, siks juuri niin pirullisia- Etelä-Amerikassa
monte24 kirjoitti:
tarantellat on isoja eikä mitenkään vaarallisia.
toista on mustat leskt mitkä synnyinseuduillani ulkohuusseissa viihtyy, killuttimesta ku purasee alkaa vehje hajota.
mustatlesket on pieniä hämiksiä, siks juuri niin pirullisiaelää myös maailman myrkyllisin hämähäkki, Phoneutria Fera, brasilianvaeltajahämähäkki. Isoja, agressiivisia ja huippumyrkyllisiä. Tykkäävät matkustaa banaanilaisteissa Eurooppaan...
- zzy
IlmaNkos inkkareilla on töpöhäntä........
Musta leski syö uroksen pään parittelun aikana ja syyö miesten pippelin
TOSI FEMAKKOJA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947756- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482155
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251903- 481902
- 601778
- 191773