Mitä mieltä olette ipodin mukana tulevista valkoisista vakiokuulokkeista ? Minun mielestäni äänen laatu on tyydyttävää mutta....
kuulokkeet pysyvät huonosti paikallaan korvissa. Täytyy useasti korjata napin asentoa. Ja kuulokkeet eristävät huonosti ääntä niin, esim junassa äänenvoimakkuus pitää laitta korkealle, että taustamelu hälvenisi.
Lisäksi kun laittaa äänen kovalle vieressä olijat kuulevat mitä musiikkia/kappaletta minä kuuntelen. Siksi en viitsi aina kovalla ääntä laittaa...
-Onko samanlaisia kokemuksia ? Onko hyviä suosituksia hyvistä nappikuulokkeista?
-täytyisikö olla in-ear-kuulokkeet että voisi kuunnella ilman että vieressä olevat kuulevat musiikin ?
iPod-vakiokuulokkeet perseestä ?
3
121
Vastaukset
- cenhaiser
Siis mikä oli kysymys, vatipäiden äiti?
- Kalakkuna
Tahtoo nuo tulpat aina olemaan vähän sellaisia mitkä ei korvissa kauhean hyvin pysy ja on purkkimaisen kuuloisia.
Kossien tulppia voisit kokeilla jos erittäin edullisesti sellaiset saat.
Ipodin omat kuulokkeet on tosiaan aika surkeat mutta kyllähän niilläkin kuuntelee, eli ei ne ihan sudet ole.
Jos hyvät kuuntelukuulokkeet halvalla tahdot niin vilkaise Koss Porta Pro kuullokkeita, tosin ovat sankakuulokkeet mutta ne saa pieneen nippuun ja taskuun mukaan.
Ompa tässä itsekin mietinnässä ollut hyvät tulppakuulokkeet etsiä.- Kalakkuna
Ohho, pieni korjaus:
Siis tulpat nimenomaan pysyy korvissa mutta napit ei.
Tommoset siis:
http://www.koss.com/en/products/headphones/earbuds/Pathfinder__Pathfinder_Black_In-Ear_Headphones
Ei parhaimmat äänet tosin näissäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019