Miesten ujous kuviensa kanssa

ihmeellinen asia

Mikä on syynä että mies pelkää kauheasti laittaa valokuvaa, tai jos suostuu nyreästi sellaisen laittamaan, vannottaa kovasti että hävitä se sitten ja älä vaan näytä kellekään jne.

Väkisinkin tulee mieleen että miehen itsensä tapana on esitellä naisten kuvia ja naureskella kavereilleen että hah hah tällaista kantturaa olen pannut, että mies osaa pelätä naisista vastaavaa että nämä haukkuvat miesten kuvia frendeilleen.

Kuka hemmetin ihan oikeasti jollain äijänkäppyröiden kuvilla tekee yhtään mitään heti sen jälkeen kun on todennut että ei ole tyyppiäni?

Joidenkin miesten ilmoituksessa sanotaan että eivät suostu kirjoittelemaan tai tapaamaan naisen kanssa jolta eivät saa kuvaa. Jos naisena tekee niin että toteaa jotta ei kuvaa - ei tapaamista, niin siitä tulee taas melkoinen itku ja parku ja voihke. Ja pinnalliseksi syyllistäminen.

Jos ette miehet kehtaa kuvianne esitellä niin kumma kun kehtaatte treffeillekään tulla.

58

912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XXXXXX.

      Mihin sinä itse niitä kuvia keräät? Et varmasti niitä ole poistamassa heti, jos olet rehellinen itsellesi, taidat sormettaa itseäsi!
      Tietokoneella olevilla kuvilla voi tehdä mitä vaan, jos ei muuta keksi, niin feikkiprofiilin s24:seen. Se onkin jo poliisi asia, mutta hulluja naisia löytyy.

      ÄLKÄÄ MIEHET LÄHETTÄKÖ YHTÄÄN TUNNISTETTAVAA VALOKUVAA, SE ON TODELLA TYPERÄÄ JA RISKIALTISTA. JOS SUHTEELLISEN LÄHELLÄ ASUVA NAINEN EI VAIVAUDU PAIKANPÄÄLLE 15 MIN, ON KYSEESSÄ HUIJARI, TAI MUUTEN KIERO PERSOONA.

      • vielä ihmeellisempää

        Oletkos jossain aineissa vai mitä sekoilet? Eihän tavallisten miesten kuvilla tee yhtään mitään. Kyllä ne on ihan eri tyypit joita katsellaan kuola valuen.

        Kaheleita löytyy kyllä huomattavasti enemmän miehistä kuin naisista. Ja mitä pirua se kahelikaan nainen sen kuvan kanssa ihan oikeasti tekisi? Jos hän laatisi siitä nettiin jonkun sivuston että "tässä on kauhea panomies" niin siitähän se kuvan omistava mies olisi vain onnessaan, koska miehiä ei nähtävästikään muut kiinnosta kuin panemiset ja sormettamiset. Hohhoijaa...


      • kauhistunut
        vielä ihmeellisempää kirjoitti:

        Oletkos jossain aineissa vai mitä sekoilet? Eihän tavallisten miesten kuvilla tee yhtään mitään. Kyllä ne on ihan eri tyypit joita katsellaan kuola valuen.

        Kaheleita löytyy kyllä huomattavasti enemmän miehistä kuin naisista. Ja mitä pirua se kahelikaan nainen sen kuvan kanssa ihan oikeasti tekisi? Jos hän laatisi siitä nettiin jonkun sivuston että "tässä on kauhea panomies" niin siitähän se kuvan omistava mies olisi vain onnessaan, koska miehiä ei nähtävästikään muut kiinnosta kuin panemiset ja sormettamiset. Hohhoijaa...

        Joku pervessi viehtymys sinulla on miesten kuvien perään, kun asiasta itket ja pitäisi lisää saada, erityisesti sellaisia "joita katsellaan kuola valuen" Hyi helvetti sinua!
        Entistä paremmalla syyllä, miehet varokaa näitä, tuossa edellä on yksi esimerkki niistä naisista, jotka kuvia pyytää, ovat vieläpä usein sekavia aineiden käyttäjiä!


      • heko vitun heko
        kauhistunut kirjoitti:

        Joku pervessi viehtymys sinulla on miesten kuvien perään, kun asiasta itket ja pitäisi lisää saada, erityisesti sellaisia "joita katsellaan kuola valuen" Hyi helvetti sinua!
        Entistä paremmalla syyllä, miehet varokaa näitä, tuossa edellä on yksi esimerkki niistä naisista, jotka kuvia pyytää, ovat vieläpä usein sekavia aineiden käyttäjiä!

        Ääh, mene sinä vaikka tuttia lutkuttamaan pikku heikkopeikko... Ns. väärin lukeminen on vanha vitsi.


    • Mies vastailee

      Kuvan olen laittanut aina kun joku nainen on pyytänyt. Profiiliin en laita, koska en tykkää olla lihatiskillä pällisteltävänä ja arvioitavana. Privaattina saa kuvan ja sitten saa olla siitä mitä mieltä tahansa.

      Omat kokemukset ovat olleet päinvastaisia niistä naisista joiden kanssa olen treffeille asti päätynyt.

      Yhden naisen kuva oli otettu 9 vuotta ja 10 kg sitten.

      Toinen nainen esitti tekosyitä ettei millään osaa laittaa kuvaansa sähköpostilla, vaikka muuten vaikutti hyvältä tietokoneen käyttäjältä ja lisäksi hänellä oli lapsia, jotka varmasti olisivat osanneet sen kuvan laittaa.

      Syy selvisi kun näki kyseisen naisen. Näytti huomattavasti vanhemmalta kuin mitä oli ja ylipainoakin oli runsaasti, eli se siitä.

      • ihmeellinen asia

        Lieneeköhän näillä miehillä samankaltaisia ongelmia. Vaikea sanoa kun en ole suostunut tapaamaan niitä jotka eivät kuvaansa laita. Ihmeellisiä tekosyitä tulee kun kysyy kuvaa, tai sitten suututaan silmittömästi että kehtaa moista pyytää. Välillä miettii kannattaako vastata ollenkaan kuvattomana esiintyvälle kun taas alkaa se riitely siitä kuvasta...


      • älä aina valita
        ihmeellinen asia kirjoitti:

        Lieneeköhän näillä miehillä samankaltaisia ongelmia. Vaikea sanoa kun en ole suostunut tapaamaan niitä jotka eivät kuvaansa laita. Ihmeellisiä tekosyitä tulee kun kysyy kuvaa, tai sitten suututaan silmittömästi että kehtaa moista pyytää. Välillä miettii kannattaako vastata ollenkaan kuvattomana esiintyvälle kun taas alkaa se riitely siitä kuvasta...

        Älä sitten vastaa kenellekkään, tee palvelus ja poistu kokonaan, ei kukaan kaipaa sinua.


      • valitanpas
        älä aina valita kirjoitti:

        Älä sitten vastaa kenellekkään, tee palvelus ja poistu kokonaan, ei kukaan kaipaa sinua.

        On niitä kuvallisiakin miehiä. (Lällätilää, pelkurimiehet.)


      • poksuko

        No, en yhtään ihmettele, miksi osa miehistä suhtautuu varauksella kuvan lähettämiseen. Syy voi olla ihan aikaisemmissa kokemuksissa: kun olet kuvasi lähettänyt, nainen on kadonnut kuin tuhka tuuleen ja jättänyt lähettämättä oman kuvansa. Kun näitä "kohteliaisuuksia" osuu kohdalle riittävän monta, silloin mennään ennemmin vaikka sokkoteffeille, kuin aletaan pelleilemään kuvien kanssa. Sokkotreffit karsii mukavasti wannabe-seukkailijoita, jotka ovat liikenteessä vain lämpimikseen ja paremman puutteessa.


      • Ykm mies
        poksuko kirjoitti:

        No, en yhtään ihmettele, miksi osa miehistä suhtautuu varauksella kuvan lähettämiseen. Syy voi olla ihan aikaisemmissa kokemuksissa: kun olet kuvasi lähettänyt, nainen on kadonnut kuin tuhka tuuleen ja jättänyt lähettämättä oman kuvansa. Kun näitä "kohteliaisuuksia" osuu kohdalle riittävän monta, silloin mennään ennemmin vaikka sokkoteffeille, kuin aletaan pelleilemään kuvien kanssa. Sokkotreffit karsii mukavasti wannabe-seukkailijoita, jotka ovat liikenteessä vain lämpimikseen ja paremman puutteessa.

        Puhut asiaa poksuko :) Kun näitä "kohteliaisuuksia" osuu kohdalle riittävän monta niin lopettaa sen kuvan näyttämisen. Ei silti, olen tavannut useammankin naisen jotka tuli kirjaimellisesti sokkotreffeille, eikä leikitty kuvien kanssa.


      • poksuko
        Ykm mies kirjoitti:

        Puhut asiaa poksuko :) Kun näitä "kohteliaisuuksia" osuu kohdalle riittävän monta niin lopettaa sen kuvan näyttämisen. Ei silti, olen tavannut useammankin naisen jotka tuli kirjaimellisesti sokkotreffeille, eikä leikitty kuvien kanssa.

        Minullakin on kokemuksia pääsääntöisesti sokkotreffeistä. Hyviä sellaisia, vaikka sieltä sitä vuosisadan rakkaustarinaa ei (vielä) syntynyt...


    • Ikuisesti yksin...

      Itsellä ei ole ongelmia kuvan laittamisessa. Kuva on mielestäni myös hyvä, näytän siinä jopa komealta. Mutta eipä siitä paljoa apua ole: reilulle viidelle naiselle olen laittanut viestiä ja vain yksi vastasi takaisin. T. Mies 25v

    • Solucion a tu problema muy efectivo
      Si crees con todo tu corazon puede funcionar

      Mucha suerte ! Para ti mismo di el nombre de la unica persona del sexo opuesto con quien quieras estar (tres veces...)...
      * Piensa en algo que quieras lograr dentro de la proxima semana y repitelo para ti mismo(a) (seis veces)...
      * Piensa en algo que quieras que pase entre tu y la persona especial (que dijiste en el no. 1) y dilo a ti mismo/a (doce veces)...
      * Ahora haz un ultimo y final deseo acerca del deseo que escogiste.
      * Despues de leer esto tienes 1 hora para mandarlo a 15 temas y lo que pediste se te hara realidad en 1 semana.
      A la mayor cantidad de gente a quien lo mandes mas fuerte se hara tu deseo.
      Si tu escoges ignorar esta carta lo contrario del deseo te sucedera,
      o esto no sucedera jamas..............
      Que tus días estén llenos de logros y tus noches de sueños copia y

    • silverfire

      Naiset tosiaan suht kranttuja kuvien suhteen vaikuttaa olevan - keskinkertaisen miehen ei siis kannata laittaa kuvaansa esille vaan hurmata nainen puheilla / saada treffeille ilman kuvaa, mutta naisten taas kannattaa olla kuvattomana profiilina joka antaa tekstin puhua puolestaan mikäli haluaa karsia pettäjämiehet jotka vaan sen perässä... Näin fiilispohjalta katsoisin asiaa...

      • 7+ nassu?

        Mikähän sitten on keskinkertainen mies... Melkein kaikki kuvattomat miehet joilta olen kuvan myöhemmin saanut ovat osoittautuneet suomeksi ja suoraan sanottuna rumiksi, joten jos mies esiintyy kuvattomana, pidän 95 % varmana että hänen ulkonäkönsä ei miellytä ainakaan minua.

        Ne miehet joilla on kuva ja jotka näyttävät keskinkertaisilta eivät koskaan vastaa kun otan heihin yhteyttä, joten katsovat kai sitten olevansa ylempää tasoa kuin minä esim. ikäni vuoksi (eli itsensä ikäiseen mieheen ei missään nimessä saa ottaa yhteyttä, koska miehet haluavat vain itseään nuorempia naisia).


      • silverfire
        7+ nassu? kirjoitti:

        Mikähän sitten on keskinkertainen mies... Melkein kaikki kuvattomat miehet joilta olen kuvan myöhemmin saanut ovat osoittautuneet suomeksi ja suoraan sanottuna rumiksi, joten jos mies esiintyy kuvattomana, pidän 95 % varmana että hänen ulkonäkönsä ei miellytä ainakaan minua.

        Ne miehet joilla on kuva ja jotka näyttävät keskinkertaisilta eivät koskaan vastaa kun otan heihin yhteyttä, joten katsovat kai sitten olevansa ylempää tasoa kuin minä esim. ikäni vuoksi (eli itsensä ikäiseen mieheen ei missään nimessä saa ottaa yhteyttä, koska miehet haluavat vain itseään nuorempia naisia).

        Niin, no ehkä keskinkertainen on joillekin myös ruma. Ehkä tarkennuksena tarkoitan niitä, jotka livenä on paremman näköisiä kuin pelkästään kuvassa. Mitä jos kuvan perusteella ehdottomasti blokkaat tyypin, johon olisit ihastunut vaikka interrail-reissun aikana?

        Jos tietää omaavansa juuri tällaisen "ei-komea-kuvissa" ulkonäön ja jotenkin haluaa jalan oven väliin kuitenkin, niin joku strategia missä vaiheessa kuvan esittää kannattanee oll? Vai onko nettideitti silloin väärä paikka etsiä seuraa ylipäätään.

        Mutta toi miesten ikärasismi (itse en harjoita sitä) on toki ymmärrettävä ärsytyksen kohde.


      • 7+ nassu?
        silverfire kirjoitti:

        Niin, no ehkä keskinkertainen on joillekin myös ruma. Ehkä tarkennuksena tarkoitan niitä, jotka livenä on paremman näköisiä kuin pelkästään kuvassa. Mitä jos kuvan perusteella ehdottomasti blokkaat tyypin, johon olisit ihastunut vaikka interrail-reissun aikana?

        Jos tietää omaavansa juuri tällaisen "ei-komea-kuvissa" ulkonäön ja jotenkin haluaa jalan oven väliin kuitenkin, niin joku strategia missä vaiheessa kuvan esittää kannattanee oll? Vai onko nettideitti silloin väärä paikka etsiä seuraa ylipäätään.

        Mutta toi miesten ikärasismi (itse en harjoita sitä) on toki ymmärrettävä ärsytyksen kohde.

        Tyypit jotka olen öh... blokannut tähän mennessä kuvansa perusteella ovat olleet sitä miestyyppiä johon en ihastu vaikka missä kohtaisin. Eli lihavia tai isopäisiä. Tukan puutekaan ei haittaa mikäli kaljuus sopii miehelle. Kaikille se ei sovi ja huonompi homma jos kumminkin tulee väkisinkin kaljuksi.

        Tähän ei tietenkään voi laittaa mitään esimerkkejä oikeista ihmisistä, mutta enempi sellaiset laihat ja vaikka hevosnaamaiset miellyttävät kuin ne joilla on kamalan leveä naama ja kehokin.

        Makuasia jolle en mahda mitään, mutta josta saa kyllä sopivasti hajua jo kuvista, ettei suotta lähde tapaamaan miestä josta ei kertakaikkiaan ala pitämään.

        Onhan miehilläkin selkeitä inhokkeja naisten taholla. Jotkuthan ovat sitä mieltä että esim. lyhyttukkaista ei tavata koska ne ovat lesboja ja miehiä. xD

        Minulle nimenomaan olisi mieleen se keskinkertaisen näköinen mies, jos se ihan oikeasti on sitä. Tai edes minun mielestäni.


    • Anonymous analyst

      Kuvattomuuteen voi olla yksinkertaisempikin syy. Kaikki eivät halua kavereidensa tai työpaikan kollegoiden löytävän kuvaansa ja ilmoitustekstiään treffipalstalta. Monissa valkokaulushommissa tämäntyyppinen julkisuus voisi syödä uskottavuutta.

      Osa treffipalstojen käyttäjistä - miehistä ja naisista - on tietysti varattuja. Tämä on toinen mahdollinen syy kuvattomuuteen. Vaikea tosin sanoa, kuinka yleinen ongelma tämä on.

      • cccvvbbc

        Onhan se se nyt aivan selvää, jos kuva jossakin senssipalstalla, niin uskottavuus on 100% mennyttä,
        ja pellen maine, oli ala lähes mikä tahansa.


    • jussi-mx

      Itse en enää kuviani lähetä etukäteen kenellekään syystä että:

      Tapaus 1: Kinusi kuvaa sinnikkäästi viesti viestin jälkeen. Kun sen lopulta laitoin, ei kuulunutkaan mitään. Sitten hetken päästä tiedustelin, että miten niiden treffien kanssa on, hän vastasi tuntevansa minut. Itseään ei kuitenkaan suostunut esittelemään omalla nimellään saati kuvallaan.

      Tapaus2: Kinusi kuvaa sinnikkäästi viesti viestin jälkeen. Kun sen lopulta laitoin, ei kuulunutkaan mitään. Vastasin, että haluan kuvani takaisin, jos en saa hänen kuvaansa - kuva kuvastahan oli ollut puhetta. Sain sähköpostiini takaisin liitetiedoston - oman kuvani.

      Kyllä se tässä oli tämä laji minun osaltani...

      • ihmettelijäääääää

        "vastasin, että haluan kuvani takaisin, jos en saa hänen kuvaansa"

        Ihan mielenkiinnosta,miten ajattelit saada takaisin tämän meililillä lähetetyn kuvan.
        Jollet ole käsittänyt niin senhän voi jättää jokatapauksessa itelleen.Se ei ole mikään ainutkertainen kuva.


      • jussitaas
        ihmettelijäääääää kirjoitti:

        "vastasin, että haluan kuvani takaisin, jos en saa hänen kuvaansa"

        Ihan mielenkiinnosta,miten ajattelit saada takaisin tämän meililillä lähetetyn kuvan.
        Jollet ole käsittänyt niin senhän voi jättää jokatapauksessa itelleen.Se ei ole mikään ainutkertainen kuva.

        ""vastasin, että haluan kuvani takaisin, jos en saa hänen kuvaansa"

        Ihan mielenkiinnosta,miten ajattelit saada takaisin tämän meililillä lähetetyn kuvan.
        Jollet ole käsittänyt niin senhän voi jättää jokatapauksessa itelleen.Se ei ole mikään ainutkertainen kuva. ""

        Haloo ... tämä oli siis sarkasmia eli piikki siitä, että en saanut hänen kuvaansa. Ei auennut hänelle, ei siis näköjään kaikille muillekaan. Kuinka moni muuten tietää, että kuva joka on netissä tallettuu kaikille niille koneille, joilla sitä on katsottu?


      • se on taitolaji
        jussitaas kirjoitti:

        ""vastasin, että haluan kuvani takaisin, jos en saa hänen kuvaansa"

        Ihan mielenkiinnosta,miten ajattelit saada takaisin tämän meililillä lähetetyn kuvan.
        Jollet ole käsittänyt niin senhän voi jättää jokatapauksessa itelleen.Se ei ole mikään ainutkertainen kuva. ""

        Haloo ... tämä oli siis sarkasmia eli piikki siitä, että en saanut hänen kuvaansa. Ei auennut hänelle, ei siis näköjään kaikille muillekaan. Kuinka moni muuten tietää, että kuva joka on netissä tallettuu kaikille niille koneille, joilla sitä on katsottu?

        Sarkasmi on sellainen asia mitä ei ehkä kannata harjoittaa silloin kun on vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisissä. Se antaa aika ikävän kuvan itsestä, ja jos toinen osapuoli ei ymmärrä sitä ja hänelle selittää asian, hän loukkaantuu koska annetaan ymmärtää että hän on vähän tyhmä.

        Olen itse joskus kirjoitellut hyvinkin älykkäitä juttuja nettiin, ja sen johdosta minua on pidetty ärsyttävänä, provoilijana ja jopa tyhmänä sen vuoksi että lukijakunta ei ole oikein ymmärtänyt tai sietänyt tyylilajia. Mutta ymmärrän nyt paremmin mikä siinä mättää, kun olen aika moneenkin "sarkastiseen" mieheen törmännyt nettiparinhaussa eikä oikein jaksa sitä genreä enää...


      • jussivielä
        se on taitolaji kirjoitti:

        Sarkasmi on sellainen asia mitä ei ehkä kannata harjoittaa silloin kun on vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisissä. Se antaa aika ikävän kuvan itsestä, ja jos toinen osapuoli ei ymmärrä sitä ja hänelle selittää asian, hän loukkaantuu koska annetaan ymmärtää että hän on vähän tyhmä.

        Olen itse joskus kirjoitellut hyvinkin älykkäitä juttuja nettiin, ja sen johdosta minua on pidetty ärsyttävänä, provoilijana ja jopa tyhmänä sen vuoksi että lukijakunta ei ole oikein ymmärtänyt tai sietänyt tyylilajia. Mutta ymmärrän nyt paremmin mikä siinä mättää, kun olen aika moneenkin "sarkastiseen" mieheen törmännyt nettiparinhaussa eikä oikein jaksa sitä genreä enää...

        Joku jaksaa ja joku ei. Jos on sovittu, että kuva kuvasta ja toinen nyrpistää nenänsä, eikä aio edes "kohteliaasti kieltäytyä", niin silloin on myös kestettävä sarkasmia. Minäkö en saa loukata muita, mutta muut saavat loukata minua? Minä olen reilusti sanonut "ei kiitos" jos siltä on tuntunut oli kuva nähty tai ei, mutta kaikille tämäkään ei näy sopivan...


      • se on taitolaji
        jussivielä kirjoitti:

        Joku jaksaa ja joku ei. Jos on sovittu, että kuva kuvasta ja toinen nyrpistää nenänsä, eikä aio edes "kohteliaasti kieltäytyä", niin silloin on myös kestettävä sarkasmia. Minäkö en saa loukata muita, mutta muut saavat loukata minua? Minä olen reilusti sanonut "ei kiitos" jos siltä on tuntunut oli kuva nähty tai ei, mutta kaikille tämäkään ei näy sopivan...

        Tietty tuollaisessa tilanteessa voi toki jotain sanoa. Mutta puutuinkin sarkasmiin noin yleensä. Kun minulle miehet tekevät toisinaan todella kiukkuisia puheenavauksia ennen kuin on oltu edes missään puheissa aiemmin. Erään kerran kun hain seksiseuraa ja esiinnyin kuvassani bikineissä mies kommentoi kuvaani että minulla on roiskeläpät, ja esiintyi muutenkin ivallisesti. Kun sen verran kimmastuin että sanoin takaisin, hän ilahtui että onhan siellä toisessa päässä nainen eikä feikki.

        Tällaistako parin- tai seksinhaun täytyy olla, että kuuluu provosoida toista osapuolta? En lähtenyt em. tapauksen kanssa yhtään minnekään tekemään mitään. En pidä ärsyttäjistä.

        Kaikenkaikkiaan vaikka tässä parinhaussa (ja välillä seksinhaussakin) alkaa ottamaan päähän, pitäisi kumminkin yrittää olla olematta vittumainen niitä kohtaan jotka eivät ole tehneet mitään sen ansaitakseen. Joten jos on pakko aukoa päätä, niin sitten niille jotka ovat itse sen ansainneet.

        Että sikäli kyllä toki voi sanoa tuollaisessa tilanteessa että muija lupaa kuvan eikä sitten laitakaan sitä.


    • Yikes

      Ihmettelen sitä kun naiset eivät jaa omia kuviaan tai kuvat ovat niin epäselviä ettei ota selvää minkä näköinen nainen siellä kirjottelee.

      Mulla on kuva, mutta pitäähän se vähän yrittää piiloutua tutuilta, vaikka varmaan ihan tarpeeksi hyvin näyn kuvassa, että joko herätän kiinnostuksen tai sitten en.

      Että kyllä mun mielestä molempien sukupuolten kannattaisi ne kuvat laittaa. Tai antaa ne pyydättäessä, mutten välttämättä pistä viestiä jollekin jolla ei ole kuvaa. Yritän vielä vahingossa iskeä jotain naapuriani siinä tms.

    • Ykm mies

      Naiset on aina kinumassa kuvaa, minulla on kuva niin että vain ne pääsee katsomaan jotka päästän, jos et sitä näytä, ei kirjoiteta mitään, tai jos näytät ja naama ei miellytä, ei kirjoiteta mitään, itse ne kuitenkaan kuviaan ei näytä vaikka ensin näyttäisit itse. Nykyajan naiset on pelkkiä ulkonäköön tuijottajia, mikään muu ei merkitse mitään.

      • hittosoikoon

        Jus taas tässä sitä ollaan, ukothan ne vasta niitä minihame typyjä kuolaa.
        Täyttä paskaa. Ukonkäppänöille, vaikka ois 60v. niin pitää olla sitä nuorta
        p*llua ja ulkonäkökö jotain missin luokkaa, kun ite on kaljamaha kalle, että
        oksettaa tukka joku peikon perse, mikäli on edes karvaakaakaan jäjellä
        ja vanhoissa verkkareissa siellä kekkuloidaan.......

        No nyt katse kokovartalopeiliin pellet !


      • juu ei ei

        Miksi pitäisi kirjoittaa jos naama ei miellytä? Jos alkaisi väkisin suhteeseen sellaisen kanssa joka ei viehätä, niin varmaan olisi omalla itsellä naama norsunvitulla jokaikinen aamu kun heräisi sen ei-toivotun sulhon vierestä.

        Monet ihmiset tekevät niin että hätäpäissään ottavat jonkun miehen/naisen ja sitten kumminkin siinä suhteen varrella haikailevat "parempaa" ja kohtelevat kumppania kuin paskaa sen vuoksi että ottaa päähän ettei tämä vastaa omia toiveita. Kuitenkin se kumppani voisi olla jollekulle toiselle juuri se ihannekumppani. Ihan höhlää sitoa toinen ihminen suhteeseen jossa ei oikeasti ole rakkautta!


      • poksuko
        juu ei ei kirjoitti:

        Miksi pitäisi kirjoittaa jos naama ei miellytä? Jos alkaisi väkisin suhteeseen sellaisen kanssa joka ei viehätä, niin varmaan olisi omalla itsellä naama norsunvitulla jokaikinen aamu kun heräisi sen ei-toivotun sulhon vierestä.

        Monet ihmiset tekevät niin että hätäpäissään ottavat jonkun miehen/naisen ja sitten kumminkin siinä suhteen varrella haikailevat "parempaa" ja kohtelevat kumppania kuin paskaa sen vuoksi että ottaa päähän ettei tämä vastaa omia toiveita. Kuitenkin se kumppani voisi olla jollekulle toiselle juuri se ihannekumppani. Ihan höhlää sitoa toinen ihminen suhteeseen jossa ei oikeasti ole rakkautta!

        "Miksi pitäisi kirjoittaa jos naama ei miellytä? Jos alkaisi väkisin suhteeseen sellaisen kanssa joka ei viehätä, niin varmaan olisi omalla itsellä naama norsunvitulla jokaikinen aamu kun heräisi sen ei-toivotun sulhon vierestä. "

        Kyllä se kuulostaa turhan selittelyltä ja huonolta käytökseltä, jos kuvien vaihtaminen tarkoittaa sitä, että toinen lähettää kuvansa, ja toinen jättää omansa lähettämättä ja lähtee kälppimään. Ai niin, unohdin, netissä ei ole minkäänlaisia käyttäytymissääntöjä. Täällä voi elää kuin possut pellossa - myös ne ihmiset, jotka tituleeraavat itseänsä hyväkäytöksisiksi, jne. jne...


      • juu ei ei
        poksuko kirjoitti:

        "Miksi pitäisi kirjoittaa jos naama ei miellytä? Jos alkaisi väkisin suhteeseen sellaisen kanssa joka ei viehätä, niin varmaan olisi omalla itsellä naama norsunvitulla jokaikinen aamu kun heräisi sen ei-toivotun sulhon vierestä. "

        Kyllä se kuulostaa turhan selittelyltä ja huonolta käytökseltä, jos kuvien vaihtaminen tarkoittaa sitä, että toinen lähettää kuvansa, ja toinen jättää omansa lähettämättä ja lähtee kälppimään. Ai niin, unohdin, netissä ei ole minkäänlaisia käyttäytymissääntöjä. Täällä voi elää kuin possut pellossa - myös ne ihmiset, jotka tituleeraavat itseänsä hyväkäytöksisiksi, jne. jne...

        Laitan kyllä kuvani jos olen sen luvannut tai on sovittu kuvien vaihdosta. Mutta jos en ole sanonut mitään että tulen laittamaan tai mies laittaa omansa ennen kuin ehdin edes kissaa sanoa, niin enpä tiedä onko minulla pakottava velvollisuus laittaa. Jotkut miehet tekevät sellaistakin että tuuppaavat kaiken mahdollisen toisen silmille ja sitten vaativat että tämän pitää suostua samaan. Eräskin tyyppi kertoi pyytämättä koko nimensä ja laittoi kuvansa, ja sitten alkoi vaatimaan ja ränkyttämään että minunkin pitää kertoa kuka olen ja mistä.

        Ei se noin mene. Siitä pitää sopia ensin.


      • 908070
        juu ei ei kirjoitti:

        Laitan kyllä kuvani jos olen sen luvannut tai on sovittu kuvien vaihdosta. Mutta jos en ole sanonut mitään että tulen laittamaan tai mies laittaa omansa ennen kuin ehdin edes kissaa sanoa, niin enpä tiedä onko minulla pakottava velvollisuus laittaa. Jotkut miehet tekevät sellaistakin että tuuppaavat kaiken mahdollisen toisen silmille ja sitten vaativat että tämän pitää suostua samaan. Eräskin tyyppi kertoi pyytämättä koko nimensä ja laittoi kuvansa, ja sitten alkoi vaatimaan ja ränkyttämään että minunkin pitää kertoa kuka olen ja mistä.

        Ei se noin mene. Siitä pitää sopia ensin.

        Nimenomaan näin. Asiasta pitää sopia. Jos ei ole luvannut lähettää kuvaansa, ei ole mitään velvollisuutta sitä tehdä. Eikä varsinkaan, jos ei aio edes yhteydenpitoa jatkaa sen enempää.

        Itseäni ei ylipäätään hirveästi kiehdo ajatus, että lähettelisin omia kuviani sinne tänne miehille, joita en oikeastaan ollenkaan tunne enkä edes haluaisi sen enempää tutustua. Mieluummin yksi kuva profiilissa, joka on sitten reilusti kaikkien nähtävillä (vaikka ei sekään kiva ajatus ole kaltaiselleni ihmiselle). Enemmän voi sitten lähettää kuvia sellaiselle, josta on enemmän kiinnostunut ja kenties jo jonkin verran tutustunutkin.

        Ja sanoisin myös niille miehille, joille tämä kuva-asia on iso ongelma, että kannattaisiko harkita sen kuvan laittoa jo siihen profiiliin. Voisitte säästyä monelta pettymykseltä tai mielipahalta.


      • nasse setä
        hittosoikoon kirjoitti:

        Jus taas tässä sitä ollaan, ukothan ne vasta niitä minihame typyjä kuolaa.
        Täyttä paskaa. Ukonkäppänöille, vaikka ois 60v. niin pitää olla sitä nuorta
        p*llua ja ulkonäkökö jotain missin luokkaa, kun ite on kaljamaha kalle, että
        oksettaa tukka joku peikon perse, mikäli on edes karvaakaakaan jäjellä
        ja vanhoissa verkkareissa siellä kekkuloidaan.......

        No nyt katse kokovartalopeiliin pellet !

        sun perääs ei taida ukot kuolata ku oot noin katkera etkä saa ees nuorenpaakaan tolla asenteella!!!!!


      • poksuko
        juu ei ei kirjoitti:

        Laitan kyllä kuvani jos olen sen luvannut tai on sovittu kuvien vaihdosta. Mutta jos en ole sanonut mitään että tulen laittamaan tai mies laittaa omansa ennen kuin ehdin edes kissaa sanoa, niin enpä tiedä onko minulla pakottava velvollisuus laittaa. Jotkut miehet tekevät sellaistakin että tuuppaavat kaiken mahdollisen toisen silmille ja sitten vaativat että tämän pitää suostua samaan. Eräskin tyyppi kertoi pyytämättä koko nimensä ja laittoi kuvansa, ja sitten alkoi vaatimaan ja ränkyttämään että minunkin pitää kertoa kuka olen ja mistä.

        Ei se noin mene. Siitä pitää sopia ensin.

        Minun mielestäni sopimus on syntynyt jo silloin, jos nainen pyytää lähettämään kuvan. Tuo tarkoittaisi oikeastaan sitä, että pyytäjä lähettäisi ensimmäisenä omansa. Usein homma vain menee niin, että pyytäjä ei lähetä omaa kuvaansa, mutta pyytää kuitenkin toisen lähettämään omansa. Saatuaan kuvan, ei lähetä omaansa, mikä on minun mielestäni osoitus huonosta käytöksestä.

        Sen verran on kokemuksia tästä aiheesta, että jos minulla olisi tällä hetkellä ilmoitus nettideitissä, skippaisin samantien ne, jotka pyytävät kuvaa jo viimeistään toisessa lauseessa.


    • ykm mies

      No ei nyt ollutkaan siitä kysymys että pitäisi heti joku suhde aloittaa, mutta voisi edes jotain vastata asialliseen viestiin, vaikka että ei kiinnosta, sekin on paljon reilumpaa kuin jättää vastaamatta. Mutta ei, mieluummin jätetään vastaamatta.

      • juu ei

        Valitettavasti ne jotka osaavat kirjoittaa asiallisen aloituksen osaavat aika usein kirjoittaa myös asiattomia viestejä jos heille vastaa ja toteaa että ei kiitos... Joidenkin kanssa olisi kiva kirjoitella muuten vaan, mutta kun sitten sanoo suoraan että et ole tyyppiäni mutta voidaan kyllä kirjoitella, niin jonkin ajan päästä jätkä vetää pultit että eikö sitä piparia sitten todellakaan irtoa.

        Vaikka olisi miten suora ja alleviivaisi asioita, niin eipä vaan tunnu menevän perille. Ei mikään ihme että moni nainen ja selvästi myös miehetkin sitten vain päättävät että eivät lähde "sekaantumaan" alunperinkään, niin eipä tule niitä ongelmiakaan.

        Niistä miehistä joihin olen ottanut yhteyttä ehkä 1 - 5 % on vastannut. Mutta minua se ei haittaa, koska en todellakaan halua väkinäistä jutustelua sellaisen kanssa joka ei minusta piittaa, enkä minä mitään ei-kiitoksia tarvitse. Niistä tulee vain sellainen olo että on kuin pelkkä paska vaan. Hiljaisuus sopii minulle paremmin.


    • tom byron

      Mulla ei ole vaikeuksia lähettää kuvaa jos sitä joku pyytää. Tässä vaan kerran kävi niin että kun kuvan laitoin niin yhteydenpito katkes kuin seinään, laitoin pari viestiä eikä mitään kuulunu.

      Toinen asia oli kun nainen sano ettei tiedä mitään minusta. No mä kerroin oman nimen ja sen virallisen sähköposti osoitteen. Kolmen päivän hiljaisuuden jälkeen toivotin hyvät joulut. Mulle ei kyseisen naisen henkilöllisyys selvinny.

      Samaa mieltä kuin "ykm mies" hyvät naiset ja herrat jos ei kiinnosta. Minua ainakin satuttaa hiljaisuus enemmän kuin että vastataan reilusti ettei kiinnosta.

      • juu ei

        Tuo on tympeää että ei saa vastaavaa settiä takaisin kuin mitä itse toimittaa. Mutta juuri sen vuoksi omaa koko nimeä ei kannatakaan kertoa, eikä antaa mitään virallisia s-postiosoitteita. Muutaman viestin perusteella kenestäkään ei voi sanoa yhtään mitään.

        Jotkut miehet ryntäävät heti ensimmäisessä viestissään tuputtamaan nimeään, osoitettaan ja/tai puh.numeroaan. Tuollaista en ymmärrä. Ja tulee olo kuin olisin joku prostituoitu jonka mies tilaa luokseen vouhottaessaan minulle eli tuikituntemattomalle ihmiselle kuinka pitää välittömästi tavata.


    • :;:;:;:;

      Ymmärrän tietysti tuon vastavuoroisuuden periaatteen esim. kuvien vaihtamisessa. Mutta joidenkin viestien perusteella tulee sellainen käsitys, että naisen tulisi lähettää miehelle kuva joka tapauksessa, jos mies on lähettänyt omansa - siis silloinkin kun nainen ei halua jatkaa yhteydenpitoa. Miksi naisen pitäisi tällaisessakin tapauksessa lähettää kuva itsestään ja mihin mies sitä tarvitsee? Vai olenko käsittänyt lukemani aivan väärin?

      Olisi outoa lähettää jollekin viesti "Kiitos kuvastasi, et ole valitettavasti ihan sitä mitä haen, mutta toivotan sinulle kaikkea hyvää jatkossa. Lähetän ohessa kuitenkin kuvan myös itsestäni." :D

      Tuo kokonaan vastaamatta jättäminen on sitten eri asia. Ja voi tuntua aika tylyltä kyllä.

      • 7+ nassu?

        On saitteja joille ei oikein viitsi laittaa omaa kuvaansa esille, ja sitten kun se on se mies joka laittaa kuvan ensin, niin kyllähän itsekin ihmettelin että miksi minun pitäisi laittaa kuva kun olen jo todennut että mies ei kiinnosta. Mutta pari kertaa siitä tuli niin kamalat haukut ja poru, että ajattelisin että laitetaan sitten jatkossa. Enkä muista että kertaakaan olisi tullut huutoa ja itkua sen jälkeen kun olen todennut miehelle että valitettavasti et ole tyyppiäni mutta tuossa kuva että on tasapuolista. Ehkäpä he ovat sitten itsekin todenneet omalla tahollaan että minä en ole heidän tyyppiään.

        Tietysti sitä joskus miettii että kun ne omat kuvat seikkailevat ympäri Suomea että tuleeko joskus joku ukko vastaan joka on nähnyt netissä kuvani ja kuristaa tai tappaa siitä hyvästä etten sitten häntä ottanut, mutta eiköhän tuo ole ihan pelkkää hysteriaa tuollainen... Jos tapaisin ihmisiä baareissa yms. paikoissa niin moniko niistäkään ihan oikeasti alkaa stalkeroimaan ja kostamaan että en ala suhteeseen? Kai miehistäkin suuri osa tajuaa että väkinäinen suhde on p...stä.


      • kuva kuvasta aina

        En oikein jaksa ymmärtää sinua.

        Tottakai pitää toimia niin, kuin kuvaat toisessa kappaleessasi - jos on sovittu kuvien vaihtamiesta. Eli, lähetetään kohtelias "ei-kiitos" -viesti (kun kemiat ei kohdannut) ja sitten MYÖS lähetetään se luvattu oma kuva. Näin juttelu tulee lopetettua asiallisesti ja tasapuolisesti sovitun mukaisesesti.

        (Aiempana tässä ketjussa oli karmeita juttuja, kun esim. nainen ei halunnut antaa kuvaansa, koska tunsi miehen ... ja usein ne naisen "kemiat" on siinä kuvassa ja sen mielikuvissa. Ylipäätänsä kuvien kärttäjänaisiin pitäisi aina suhtautua varauksella.)


      • 7+ nassu?
        kuva kuvasta aina kirjoitti:

        En oikein jaksa ymmärtää sinua.

        Tottakai pitää toimia niin, kuin kuvaat toisessa kappaleessasi - jos on sovittu kuvien vaihtamiesta. Eli, lähetetään kohtelias "ei-kiitos" -viesti (kun kemiat ei kohdannut) ja sitten MYÖS lähetetään se luvattu oma kuva. Näin juttelu tulee lopetettua asiallisesti ja tasapuolisesti sovitun mukaisesesti.

        (Aiempana tässä ketjussa oli karmeita juttuja, kun esim. nainen ei halunnut antaa kuvaansa, koska tunsi miehen ... ja usein ne naisen "kemiat" on siinä kuvassa ja sen mielikuvissa. Ylipäätänsä kuvien kärttäjänaisiin pitäisi aina suhtautua varauksella.)

        Vastaan tähänkin kohtaan vaikkei tämä ollut minulle.

        Tein yhteen aikaan niin että sanoin miehelle että hän voi laittaa kuvansa ja JOS sen perusteella kiinnostun, laitan omani. Tämä jos-sana ei sitten oikein tainnut mennä perille, koska nimenomaan nämä miehet sitten alkoivat raivota jotka eivät kuvaa saaneet. Jotenkin heitä kammottaa se ajatus että joku jonka omaa ulkonäköä he eivät pääse arvostelemaan on päättänyt että he eivät ole tämän naisen tyyppiä.

        Yksikin alkoi oikein vittuilemaan siitä jos-sanasta pidempäänkin.

        Ja samaan aikaan tulee näitä miehiä vastaan joille on ihan itsestäänselvyys että rynnätään heti treffeille ilman että naamasta on tietoakaan. Kuka muka niin tekee nykymaailmassa missä kuvan laittaminen on niin helppoa?


      • kuva kuvasta aina
        7+ nassu? kirjoitti:

        Vastaan tähänkin kohtaan vaikkei tämä ollut minulle.

        Tein yhteen aikaan niin että sanoin miehelle että hän voi laittaa kuvansa ja JOS sen perusteella kiinnostun, laitan omani. Tämä jos-sana ei sitten oikein tainnut mennä perille, koska nimenomaan nämä miehet sitten alkoivat raivota jotka eivät kuvaa saaneet. Jotenkin heitä kammottaa se ajatus että joku jonka omaa ulkonäköä he eivät pääse arvostelemaan on päättänyt että he eivät ole tämän naisen tyyppiä.

        Yksikin alkoi oikein vittuilemaan siitä jos-sanasta pidempäänkin.

        Ja samaan aikaan tulee näitä miehiä vastaan joille on ihan itsestäänselvyys että rynnätään heti treffeille ilman että naamasta on tietoakaan. Kuka muka niin tekee nykymaailmassa missä kuvan laittaminen on niin helppoa?

        Vastaanpa sitten tähänkin.

        Kuvien merkitys on ihan ylikorostunut. Ylipääntänsä kuvat ovat ovat turhia ja haitallisia. Erityisesti pitää varoa näitä "kuva kärttäviä" ja "kemioita mittaavia" naisia.

        Minä en oikeastaan haluakaan treffeille muuta kuin sellaisten naisten kanssa, joihin olen jo tutustunut kunnolla juttelemassa vaikka puhelimessa tai chatissa. Kuva sotkee tätä tutustumisprosessia. Naaman näkee sitten luonnossa, jos molemmat ovat kiinnostuneita.

        Suurin osa treffeistäni on alkanut ilman kuvia, ja usein ovat olleet hyvinkin onnistuneita ja kivoja. Jotkut jopa johtaneet seurusteluun. (kirjoitin silti samalla nimimerkillä kuin aiemmin, vaikken kuvista oikein välitäkään)


      • ;;;;;;;;;;;;;
        kuva kuvasta aina kirjoitti:

        En oikein jaksa ymmärtää sinua.

        Tottakai pitää toimia niin, kuin kuvaat toisessa kappaleessasi - jos on sovittu kuvien vaihtamiesta. Eli, lähetetään kohtelias "ei-kiitos" -viesti (kun kemiat ei kohdannut) ja sitten MYÖS lähetetään se luvattu oma kuva. Näin juttelu tulee lopetettua asiallisesti ja tasapuolisesti sovitun mukaisesesti.

        (Aiempana tässä ketjussa oli karmeita juttuja, kun esim. nainen ei halunnut antaa kuvaansa, koska tunsi miehen ... ja usein ne naisen "kemiat" on siinä kuvassa ja sen mielikuvissa. Ylipäätänsä kuvien kärttäjänaisiin pitäisi aina suhtautua varauksella.)

        No jos on varta vasten yhdessä sovittu, että kuvia vaihdetaan molemmin puolin joka tapauksessa - oli mielipide ja aikeet jatkosta mitkä tahansa - niin silloin totta kai näin tehdään. Eikä se silloin tuntuisi edes niin oudolta.

        Ymmärsin kuitenkin alunperin asian niin, että jotkut miehet pitävät jotenkin itsestäänselvänä juttuna, että nainenkin kuvansa lähettää, jos he lähettävät omansa. Siis ilman että mitään on erikseen (ja yhteisymmärryksessä) sovittu tai luvattu. Mutta ehkä tosiaan vedin vääriä johtopäätöksiä.

        Tuo nimimerkin "7 nassu?" tapa toimia ei ole yhtään hullumpi. Se on reilu (vastapuoli tietää etukäteen miten homma etenee) ja tarkoituksenmukainen (on turha saada kuva ihmisestä, jota ei tule koskaan (ainakaan nettitreffien kautta) tapaamaan).

        Mistään kemioista on muuten mielestäni aika turha puhua pelkkien kuvien perusteella. :)


      • 7+ nassu?
        kuva kuvasta aina kirjoitti:

        Vastaanpa sitten tähänkin.

        Kuvien merkitys on ihan ylikorostunut. Ylipääntänsä kuvat ovat ovat turhia ja haitallisia. Erityisesti pitää varoa näitä "kuva kärttäviä" ja "kemioita mittaavia" naisia.

        Minä en oikeastaan haluakaan treffeille muuta kuin sellaisten naisten kanssa, joihin olen jo tutustunut kunnolla juttelemassa vaikka puhelimessa tai chatissa. Kuva sotkee tätä tutustumisprosessia. Naaman näkee sitten luonnossa, jos molemmat ovat kiinnostuneita.

        Suurin osa treffeistäni on alkanut ilman kuvia, ja usein ovat olleet hyvinkin onnistuneita ja kivoja. Jotkut jopa johtaneet seurusteluun. (kirjoitin silti samalla nimimerkillä kuin aiemmin, vaikken kuvista oikein välitäkään)

        Plussat siitä että maltat tutustua naiseen etukäteen. Minua häiritsevätkin ne miehet jotka haluavat rynnätä heti tapaamaan ilman kuvien vaihtoa. Heistä tulee sellainen mielikuva että ovat niin epätoivoisia että pelkäävät kuvan olevan haitaksi ja kuvittelevat lirkuttelevansa tapaamisessa naisen kuin naisen nurin. Itse en sitten yhtään pidä sellaisesta tunteesta että mies yrittää jotenkin painostaa tai manipuloida minua treffeillä kiinnostumaan itsestään.

        Normaali keskusteleminen on tietysti ihan ok, mutta sitä voi kyllä ensialkuun harrastaa etänäkin.


      • kuva kuvasta aina
        7+ nassu? kirjoitti:

        Plussat siitä että maltat tutustua naiseen etukäteen. Minua häiritsevätkin ne miehet jotka haluavat rynnätä heti tapaamaan ilman kuvien vaihtoa. Heistä tulee sellainen mielikuva että ovat niin epätoivoisia että pelkäävät kuvan olevan haitaksi ja kuvittelevat lirkuttelevansa tapaamisessa naisen kuin naisen nurin. Itse en sitten yhtään pidä sellaisesta tunteesta että mies yrittää jotenkin painostaa tai manipuloida minua treffeillä kiinnostumaan itsestään.

        Normaali keskusteleminen on tietysti ihan ok, mutta sitä voi kyllä ensialkuun harrastaa etänäkin.

        Kiitti plussista 7 nassu? (kiva nimi...), otetaan vastaan ja pistetään lämpimin ajatuksin taskuun.

        Aika jännä, että meillä on näin erilaiset "epämiellyttävyyskohteet" kuvista. Kuitenkaan molemmat meistä eivät halua liian nopeita treffejä.

        Sinä et pidä ilman kuvaa treffeille menosta. Se on ihan ymmärrettävää, jos mies on noin kiireinen. En oikein usko, että kukaan, joka on jo sörssinyt itsensä tuolla tavalla, niin onnistuu mitenkään "lirkuttelemaan" ketään nurin. En minä ainakaan osaisi! Eikä naista saa missään suhteessa muutenkaan painostaa mihinkään.

        Minä taas puolestani en pitänyt siitä, että naiset asettavatkin jo juttelemisen ehdoksi sen, että näkevät kuvan ensin. Ravintolassa ok, mutta netissä enemmin kirjoitellaan.... Minusta on paljon kivempi ja antoisampi tutustua toiseen ensin sisältä päin, ja sitten vasta päättää, että haluaako itse ylipäänsä lähetä mihinkään treffeille. Vanhanaikaista, ehkä.

        Yhtä asiaa kaikki eivät ole ehkä oivaltaneet! Naisten suorittama kuvanpyytäminen onkin tavallaan käänteinen torujuminen. Jos nainen pyytää mieheltä kuvaa, niin mies toki lähettää sen. Sen jälkeen vastuu ja pallo onkin naisella. Mikäli hän nyt kuvan perusteella päättää torjua, niin sillonhan tavallaan MOLEMMAT voittavat. Kummankaan ei tarvitse tuhlata aikaa! Naisen ei tarvitse tuhlata aikaa huonon kuvan kanssa juttelemiseen ja miehen ei tarvitse uhrata aikaa enää tälläiseen naiseen, jolle kuva on tärkeämpi kuin tuhat sanaa.


    • silverfire

      Itseäni jäi kuvattoman profiilini aikoihin harmittamaan ainakin, jos lähetin kuvan enkä saanut naiselta kuvaa takaisin - koska olisi kiva tietää minkä näköinen nainen oli kyseessä ja siitä ehkä päätellä jotain syitä miksei oma ulkonäkö sytyttänyt tms. Eli: olisi vaan ollut kiva tieto, ja naisen ulkonäön tietäminen on miehelle ainakin jollain tavalla arvokas tieto.

      Loogista toki että sitä ei sitten vastavuoroisesti lähetä ellei ole kiinnostunut, siksi omalta osaltani koin hyväksi ratkaisuksi laittaa kuvani profiiliin jo valmiiksi. Itsetuntokin kohenee, ihan sama jos vaikka työkaveri bongaa kuvan netistä, nettiaikana pitää osata hallita julkisuuskuvaansa. Mutta hyvän kuvan saaminen on sitten se toinen juttu, ja siitä samaa mieltä että miehillä usein aika tylyt webbikamerakuvat yms. profiilissaan, liikeidea valokuvaajalle olisikin tarjota edustava nettideittikuvapalvelu miehille profiilikäyttöön ;)

      • ;:;:;:;:;:;:

        Olisihan se tietysti jollain tavalla kiva tietää, minkä näköiseltä ihmiseltä sai pakit. Mutta en kuitenkaan mielestäni tekisi sillä tiedolla oikeasti mitään. En usko että kuvan peusteella pystyy päättelemään, millainen maku jollain ihmisellä on ja miksi oma naama ei häntä miellytä. Tai joka tapauksessa kaikki olisi vain omaa päätelmää ja mielikuvaa. Nämä makuasiat ovat kuitenkin aika mystisiä... Eikä tieto myöskään esim. hyödyttäisi kun ja jos ottaa yhteyttä seuraavaan kuvattomaan profiiliin.

        Tuo nettideittikuvapalvelu voisi olla hyväkin idea. Harvalla miehellä on hyvä ja edustava kuva profiilissaan. Ja kuitenkin aika moni nettideittailee nykyisin, joten ainakin teoriassa kysyntää palvelulle voisi olla. :)


      • ;)
        ;:;:;:;:;:;: kirjoitti:

        Olisihan se tietysti jollain tavalla kiva tietää, minkä näköiseltä ihmiseltä sai pakit. Mutta en kuitenkaan mielestäni tekisi sillä tiedolla oikeasti mitään. En usko että kuvan peusteella pystyy päättelemään, millainen maku jollain ihmisellä on ja miksi oma naama ei häntä miellytä. Tai joka tapauksessa kaikki olisi vain omaa päätelmää ja mielikuvaa. Nämä makuasiat ovat kuitenkin aika mystisiä... Eikä tieto myöskään esim. hyödyttäisi kun ja jos ottaa yhteyttä seuraavaan kuvattomaan profiiliin.

        Tuo nettideittikuvapalvelu voisi olla hyväkin idea. Harvalla miehellä on hyvä ja edustava kuva profiilissaan. Ja kuitenkin aika moni nettideittailee nykyisin, joten ainakin teoriassa kysyntää palvelulle voisi olla. :)

        Kannattaa tosiaan välttää sellaista asennetta että "mikähän se toikin kuvittelee olevansa kun ei mun pärstä sille kelvannut vaikka itte on TON näkönen". Eihän kaikki aina joku tasokkuusasia ole, vaan makuasiakin. Kauneimmat ja komeimmat ihmiset maailmassa ovat silti jonkun mielestä ei-kiinnostavia.


    • et sellasta

      kuvassa voi olla paremman näköinen kun oikeasti, varsinkin jos se on yli kymmenen vuotta jo vanha...

      • +/-

        Plussaa: saa kuitenkin jonkinlaisen hahmotelman siitä millainen kehonrakenne ihmisellä on.

        Miinusta: tyyppi joka laittelee 10 v vanhoja kuvia ei taida muutenkaan suhtautua tarvittavalla vakavuudella ja asiallisuudella parinhakuun.


    • Me pelätään että naiset on jotain sekopäitä, jotka alkaa stalkkaa meitä ja sit yrittää raiskata.

    • Oppia ikä kaikki

      Laitoin juuri kuvan profiiliin, niin ei tarvitse äijien pyydellä kuvaa ja sitten häipyä hiljaisuuteen. Itselle kävi niin, että kuvaansa piilotteleva treffikumppani osoittautui varatuksi. Ja jos pyytää kuvaa, olisi kohteliasta samalla se oma lähettää, jos profiilissa ei ole. Mä oon tehnyt näin, enkä usko kuvilleni mitään ihmeellistä siellä toisessa päässä tapahtuvan. Ehkä siksi, kun en häpeä neittideittailua. Mä en jaksa missään baareissa juosta, ja missä sitten tutustuisi, kun ikää on jo 40 ?

      • nou foutou

        Tuo, ettei suostu millään lähettämään minkäänlaista kuvaa itsestään, on lähes täydellisen pettämätön merkki siitä, että tyyppi on varattu. Varatut ovat juuri niitä "uskallatko lähteä sokkotreffeille ja yllättyä iloisesti" -lässyttäjiä, jotka mielestään hauskasti haastavat naisen tapaamiseen.

        Toinen vaihtoehto on, että henkilö on huomattavan ylipainoinen vaikka väittäisi muuta tai muuten sen näköinen, ettei herätä kiinnostusta.

        Itsestään voi ottaa tai otattaa kuvan sellaisesta kulmasta, josta ei ole kovin helposti tunnistettavissa. Sitä voi sitten jaella harkintansa mukaan, jos ei halua laittaa profiiliinsa. Laittakoon sitten joku valopää sen vaikka iskuriin tai minne vain, niin eipä tule suurta vahinkoa.

        Mielestäni on reilua, että se joka on ensin osoittanut kiinnostusta, myös lähettää oman kuvansa ensin eikä rupea vain pommittamaan kuvapyynnöillä. Jos ulkonäkö ei miellytä, vastaanottaja voi todeta että kiitos ja hyvää jatkoa. Ei ole mitään velvollisuutta lähettää omaa kuvaansa vain siksi, jos toinen on innoissaan lähettänyt omansa.


      • varaamaton
        nou foutou kirjoitti:

        Tuo, ettei suostu millään lähettämään minkäänlaista kuvaa itsestään, on lähes täydellisen pettämätön merkki siitä, että tyyppi on varattu. Varatut ovat juuri niitä "uskallatko lähteä sokkotreffeille ja yllättyä iloisesti" -lässyttäjiä, jotka mielestään hauskasti haastavat naisen tapaamiseen.

        Toinen vaihtoehto on, että henkilö on huomattavan ylipainoinen vaikka väittäisi muuta tai muuten sen näköinen, ettei herätä kiinnostusta.

        Itsestään voi ottaa tai otattaa kuvan sellaisesta kulmasta, josta ei ole kovin helposti tunnistettavissa. Sitä voi sitten jaella harkintansa mukaan, jos ei halua laittaa profiiliinsa. Laittakoon sitten joku valopää sen vaikka iskuriin tai minne vain, niin eipä tule suurta vahinkoa.

        Mielestäni on reilua, että se joka on ensin osoittanut kiinnostusta, myös lähettää oman kuvansa ensin eikä rupea vain pommittamaan kuvapyynnöillä. Jos ulkonäkö ei miellytä, vastaanottaja voi todeta että kiitos ja hyvää jatkoa. Ei ole mitään velvollisuutta lähettää omaa kuvaansa vain siksi, jos toinen on innoissaan lähettänyt omansa.

        Ei varsinaisesti liity kuviin, mutta nuo hauskasti haastavat alkavat jo todella tympiä. Heillä on todella suuret luulot itsestään. Jutut menevät jotenkin tähän tyyliin että

        - luin toivelistasi, mutta mitä SINÄ voit tarjota MINULLE?
        - muuten vastaisin hakemaasi mutta on semmoinen pikku juttu että olen varattu... mutta sehän on vain haaste!
        - taidat olla vähän nirso kun et löydä kumppania?
        - olen nuorekas, viriili ja ikä on vain numeroita, en syty nirsoista ikärasisteista (itse kuitenkin kehtaa ottaa sellaiseen ihmiseen yhteyttä jolla selkeästi esillä ikätoive josta menee kirkkaasti ohi, eli on erikoistunut itseään nuorempiin eli on ITSE rasisti koska ei kelpuuta ikäistään...)

        Yleensäkin jos ihminen aloittaa kanssakäymisen vittuilemalla päin näköä (edelliset olivat vain pintaraapaisu, varsinainen riidanhaastaminenhan on sitten oma keissinsä mutta en jaksa alkaa muistelemaan sen sortin yhteydenottoja) niin tulee vähän mieleen että Fight Clubinko hän aikoo perustaa, eikä parisuhteen.


    • brain left building?

      Toistuvasti sen jälkeen kun olen itse laittanut miehelle kuvan on vastauspostissa seissyt että

      - minulla ei ole kuvaa koneellani (no laita hyvä mies kuva koneelle!!!)

      - en osaa laittaa kuvia tulemaan sähköpostissa (voi tsiisus...)

      Kun tämä toistui toistumistaan ja silti ruinattiin sokkotreffeille, totesin että jotain mätää tässä on. Lopulta syttyi lamppu pään päällä ja oivalsin: nämä ovat ukkomiehiä jotka eivät halua jättää mitään todisteita kenellekään suhteesta toiseen naiseen.

      Yhtäkään omituista selitystä en enää usko mieheltä joka ei voi vaivautua laittamaan kuvaa kuvasta. Olkoot tapaamatta.

      • ei kuvattomille

        Ei nyt varsinaisesti liity deittipalstoihin mutta tuolla chatin puolella suoraan sanottuna v.ituttaa aivan suunnattomasti se, että itselläni on kuvallinen profiili (2 kuvaa, molemmat hyvälaatuisia) ja silti kuvattoman profiilin omistavat miehet tulevat vinkumaan vielä lisää kuvia. Todella raivostuttavaa. Kun sitten sanon että voin kyllä näyttää kertoa mistä kuvani voi löytää jos miehelläkin on NETISSÄ kuvia niin kummasti KENELLÄKÄÄN ei ole netissä muka kuvia. Ei missään. Puhun kuitenkin alle 25-vuotiaista miehistä joten pidän kummallisena etteivät he käytä mitään sosiaalisia medioita ilmeisesti? Aina vain mesestä kuulemma löytyy kuvat, ja kun sinne sitten erehtyy lisäilemään näitä sankareita niin tarjolla on jonkun rumiluksen suttuinen ja vanha kuva vaikka ensin mainostetaan sitä omaa komeutta ja ties mitä muuta. Suurin osa on myös jotain oudokkeita ja perverssejä jotka alkavat kysellä outoja, seksisävytteisiä kysymyksiä melkein alkumetreillä vaikka piti olla niin asiallisesti liikenteessä. Usko mennyt nettimiehiin totaalisesti, pelkkää p.askaa tarjolla..


      • agentteja aina vaan
        ei kuvattomille kirjoitti:

        Ei nyt varsinaisesti liity deittipalstoihin mutta tuolla chatin puolella suoraan sanottuna v.ituttaa aivan suunnattomasti se, että itselläni on kuvallinen profiili (2 kuvaa, molemmat hyvälaatuisia) ja silti kuvattoman profiilin omistavat miehet tulevat vinkumaan vielä lisää kuvia. Todella raivostuttavaa. Kun sitten sanon että voin kyllä näyttää kertoa mistä kuvani voi löytää jos miehelläkin on NETISSÄ kuvia niin kummasti KENELLÄKÄÄN ei ole netissä muka kuvia. Ei missään. Puhun kuitenkin alle 25-vuotiaista miehistä joten pidän kummallisena etteivät he käytä mitään sosiaalisia medioita ilmeisesti? Aina vain mesestä kuulemma löytyy kuvat, ja kun sinne sitten erehtyy lisäilemään näitä sankareita niin tarjolla on jonkun rumiluksen suttuinen ja vanha kuva vaikka ensin mainostetaan sitä omaa komeutta ja ties mitä muuta. Suurin osa on myös jotain oudokkeita ja perverssejä jotka alkavat kysellä outoja, seksisävytteisiä kysymyksiä melkein alkumetreillä vaikka piti olla niin asiallisesti liikenteessä. Usko mennyt nettimiehiin totaalisesti, pelkkää p.askaa tarjolla..

        Chatissa on ihan jokaisessa ikäryhmässä sama juttu että kun menee katsomaan miehen profiilia, niin aina se on kätketty. Sitten nämä itsensä kätkijät ruinaavat privaattikeskusteluun.

        Ei jaksa moisia, varsinkin kun niissä "keskusteluissa" on tullut kaikenlaista perverssiä vastaan. Chatissa pitäisi olla sellainen toiminto että jos ei halua privata, niin saa ruksata jonnekin että kukaan ei voi ottaa privaatisti yhteyttä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      257
      2617
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1715
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      77
      1539
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1353
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1252
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1192
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1096
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1043
    9. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      110
      992
    10. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      962
    Aihe