Olen kuullut pari kertaa Radio Deistä herkän naisäänen laulamana.Kuka tietäisi
miten sanat menee ja esittäjän?
Kertosäe: Yhtehen,yhtehen,pääsemmekö vielä kerran.. tuolla puolen elon virran
miss on rauha iäinen.
kohtaammeko toisiamme jälkeen matkan myrskyisen
Suru ja ikävä
1
1300
Vastaukset
- Eskeli
Laulu alkaa sanoilla "Yhtehenkö tulla saamme, tuolla puolen Jordanin."
Sanat löytyvät esim. Kirjapajan julkaisusta "Hengellisiä lauluja", Jyväskylä 2001, laulu no 77/sivu 120-121
Sanat on myös Hengellisiä lauluja ja virsiä -julkaisussa, joka oli aikoinaan usein yhdessä virsikirjan kanssa (Suomen Lähetuysseura, Hki 1966) laulu no 525. Eiköhän tuota kirjaa löydy esim antikvariaateista. Sanoittaja on Horace Lorenzo Hastings 1858, suom. Olli Vuorinen 1880.
Esittäjästä ei ole tietoa, kun en ole radiosta kuullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805619
- 1273913
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443763- 663434
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262868Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 272174
- 2042071
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?311756Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739