Asun Helsingissä ja olen todella kaunis- mallin mitoissa oleva- nuori nainen. Urheilijaa, liikemiestä tai muuta julkkista saisi vaikka joka päivä mutta minulle ei kelpaa, koska en halua huorata kaikkien Stadin julkkismiesten kanssa kuten eräät tekevät. Minua pidetään pihtarina mutta olen ylpeä siitä.
Olen pihtari ja ylpeä siitä
23
243
Vastaukset
- .....
Mutta et kai ole ruotsinkielinen aatelisnainen, se kruunaisi pihtauksesi.
- ...........
Tottakai on. Lärkanin kasvatteja, nykyisin opiskelee Hankenilla International Managementtia.
........... kirjoitti:
Tottakai on. Lärkanin kasvatteja, nykyisin opiskelee Hankenilla International Managementtia.
:D
Jos tuota ruotsinkielistä lukiota tarkoitat, niin ei se mikään ihmeellinen paikka ole, olen itsekin sen käynyt. Ja suurin osa kaikista tytöistä siellä olivat rumia, ainakin 90-luvulla. Pidän Hankenia myös ihan humpuukipaikkana (kauppakorkeakoulu/Hanken ainakin oli usein teekkareiden pilkan kohde). Kauppatieteiden maisteri on lääketieteen lisensiaatin tavoin korkealla listallani inhoamistani ammateista.- siellä
m36-intj kirjoitti:
Jos tuota ruotsinkielistä lukiota tarkoitat, niin ei se mikään ihmeellinen paikka ole, olen itsekin sen käynyt. Ja suurin osa kaikista tytöistä siellä olivat rumia, ainakin 90-luvulla. Pidän Hankenia myös ihan humpuukipaikkana (kauppakorkeakoulu/Hanken ainakin oli usein teekkareiden pilkan kohde). Kauppatieteiden maisteri on lääketieteen lisensiaatin tavoin korkealla listallani inhoamistani ammateista.joku katkera paska taas sönköttää.
- ..........
m36-intj kirjoitti:
Jos tuota ruotsinkielistä lukiota tarkoitat, niin ei se mikään ihmeellinen paikka ole, olen itsekin sen käynyt. Ja suurin osa kaikista tytöistä siellä olivat rumia, ainakin 90-luvulla. Pidän Hankenia myös ihan humpuukipaikkana (kauppakorkeakoulu/Hanken ainakin oli usein teekkareiden pilkan kohde). Kauppatieteiden maisteri on lääketieteen lisensiaatin tavoin korkealla listallani inhoamistani ammateista.KTM tai LL eivät ole ammatteja ja teekkarit ovat kaikkien pilkan kohde.
.......... kirjoitti:
KTM tai LL eivät ole ammatteja ja teekkarit ovat kaikkien pilkan kohde.
"KTM tai LL eivät ole ammatteja"
Niin, ne ovat koulutusaloja. Miksi et muuten kirjoittanut mitä ne ovat, kun kerran tiedät (luulisi ainakin), ja kun se oli tärkeää huomauttaa asiasta?
Lääkärin ammatti taitaa olla ainoa muuten kaikista ammateista, jota ei saa harjoittaa ilman "asianmukaista" koulutusta, vaikka valelääkärit menevät täydestä. Tyypillisiä piirteitä, joita nähdään myös eri kulteissa ja uskonnollisissa lahkoissa. Eipä se mitään korkeaa tiedettä olekaan :D Vielä ihmiset ovat huomattavan tyhmiä, eli heitä voi vetää nenästä, mutta Internet, ja vapaa tieto laittaa kyllä ajan mittaan rahahanat kiinni lääkäreille, ja sitten tulee suru puseroon, kun ei saakaan sitä loistoasuntoa, ja ilmaisia lääkeyritysten sponsoroimia reissuja. Ainakin lääkärifirma Mehiläinen kunnostautui lakimiestensä voimalla kiertämään verotusta:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011112114792847_uu.shtml
Diplomi-insinöörejä sen sijaan nähdään eri aloilla, voivat olla kaupallisella alallakin, mutta silloin lähinnä yrittäjinä, tai yritysjohtajina, jos ovat päteviä, muuten kaupallinen ala tarjoaa suojatyöpaikkoja huonoille diplomi-insinööreille, jotka eivät osaa harjoittaa omaa ammattiaan asiantuntijatehtävissä. Eihän se nyt paljon vaadikaan se kaupallinen ala, kunhan pari kurssia lukee liiketoiminnasta ja huijaamisesta, niin on valmis alalle.
Jos oikeaa kauppatiedettä haluaa, niin suosittelen Itävaltalaista taloustiedettä (Ludwig von Mises Institute). Nykyinen talousjärjestelmä on vain yksi mahdollisuus monesta, mutta se opetetaan kauppatieteissä ikään kuin se olisi ainoa mahdollinen. Ilman vankkaa perustietämystä, jota ei opeteta yleisesti kauppatieteissä, ei voi arvioida miten pahasti pielessä nykyinen talousjärjestelmä oikeastaan on. Eli kuten lääketieteessä, ei sillä ole väliä miten paljon opiskelet, jos opiskelet vain vääriä asioita.- .........
m36-intj kirjoitti:
"KTM tai LL eivät ole ammatteja"
Niin, ne ovat koulutusaloja. Miksi et muuten kirjoittanut mitä ne ovat, kun kerran tiedät (luulisi ainakin), ja kun se oli tärkeää huomauttaa asiasta?
Lääkärin ammatti taitaa olla ainoa muuten kaikista ammateista, jota ei saa harjoittaa ilman "asianmukaista" koulutusta, vaikka valelääkärit menevät täydestä. Tyypillisiä piirteitä, joita nähdään myös eri kulteissa ja uskonnollisissa lahkoissa. Eipä se mitään korkeaa tiedettä olekaan :D Vielä ihmiset ovat huomattavan tyhmiä, eli heitä voi vetää nenästä, mutta Internet, ja vapaa tieto laittaa kyllä ajan mittaan rahahanat kiinni lääkäreille, ja sitten tulee suru puseroon, kun ei saakaan sitä loistoasuntoa, ja ilmaisia lääkeyritysten sponsoroimia reissuja. Ainakin lääkärifirma Mehiläinen kunnostautui lakimiestensä voimalla kiertämään verotusta:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011112114792847_uu.shtml
Diplomi-insinöörejä sen sijaan nähdään eri aloilla, voivat olla kaupallisella alallakin, mutta silloin lähinnä yrittäjinä, tai yritysjohtajina, jos ovat päteviä, muuten kaupallinen ala tarjoaa suojatyöpaikkoja huonoille diplomi-insinööreille, jotka eivät osaa harjoittaa omaa ammattiaan asiantuntijatehtävissä. Eihän se nyt paljon vaadikaan se kaupallinen ala, kunhan pari kurssia lukee liiketoiminnasta ja huijaamisesta, niin on valmis alalle.
Jos oikeaa kauppatiedettä haluaa, niin suosittelen Itävaltalaista taloustiedettä (Ludwig von Mises Institute). Nykyinen talousjärjestelmä on vain yksi mahdollisuus monesta, mutta se opetetaan kauppatieteissä ikään kuin se olisi ainoa mahdollinen. Ilman vankkaa perustietämystä, jota ei opeteta yleisesti kauppatieteissä, ei voi arvioida miten pahasti pielessä nykyinen talousjärjestelmä oikeastaan on. Eli kuten lääketieteessä, ei sillä ole väliä miten paljon opiskelet, jos opiskelet vain vääriä asioita.KTM ja LL ovat tutkintoja, eivät koulutusaloja. Kauppatieteet ja lääketiede ovat koulutus-/tieteenaloja.
......... kirjoitti:
KTM ja LL ovat tutkintoja, eivät koulutusaloja. Kauppatieteet ja lääketiede ovat koulutus-/tieteenaloja.
"KTM ja LL ovat tutkintoja, eivät koulutusaloja".
Niin, näinhän se on, mutta kauppatieteet ja lääketiede eivät ole mitään tieteitä, vaan pseudotieteitä. Ne olisivat mahdollista saada tiedekelpoisiksi, jos aloilla tehtäisiin kunnollinen perusremontti. Tosin silloin jouduttaisiin pilkkomaan myös näitä aloja. Richard Feynman, yksi aikamme etevimmistä fyysikoista puhui myös pseudotieteistä, ja näillä hän tarkoitti "social sciences", jotka ovat useita eri aloja. Tieteen kriteerit voi tarkistaa vaikka tästä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Näennäistiede
Sillä ei ole väliä mitä ihmiset luulevat tai mikä on yleinen käsitys, sillä oikeaa tiedettä ei tehdä huutoäänestyksellä. Eli jos tässä laitetaan pystyyn jokin äänestys että kenen mielestä lääketiede on tiedettä, niin se ei täytä tieteellisiä kriteerejä. Tällaisenaan kauppa-ala ja lääke-ala olisivat parempia nimityksiä, mutta sana "tiede" sopii jättää pois.
Se on vain ymmärrettävä että vaikka käyttää tieteellisiä menetelmiä, kuten tilastotiedettä, joita on lainattu mat-luonnontieteistä, niin se ei vielä tee jostakin alasta tiedekelpoista. Tieteellisyyteen liittyy paljon muutakin.
- ...
Mies
- ++++++++
Keksi jotain parempaa.
Miten Helsingissä asuminen liittyy mihinkään, Älyn haamu?- ...........
EI OLE
- ihan sama
........... kirjoitti:
EI OLE
naisasialooseri.
- Kärkikarvaaja
Ootko päässyt Jussin juoruihin:
http://jussiparviainen.blogspot.com/
jussi tykittää juoruja julkkiksista kuin viimeistä päivää- ..............
Parviainen on cool :-)))
ANNA MENNÄ - ketola ytre
.............. kirjoitti:
Parviainen on cool :-)))
ANNA MENNÄJussi kirjoittaa ihan hauskasti:
Saumasukat sopivat naisille jotka tahtovat miesten katseen seuraavan saumaa mahdollisimman ylös asti, ja senhän minihame mahdollistaakin. Lopun pystyy kuvittelemaan jokainen joka on joskus saanut nähdä alastoman naisen. Tähän asiaan liittyy erän epäkohteliaalta näyttävä käytöpiirre miehissä. He eivät nouse seisomaan seuraamaansa saumasukkaa tervehtiessään, koska osa hänestä seisoo jo. Minä nousin kerran seisomaan, vaikka munani seisoi niin että sihen olisi voinut särkeä lautasen. Nainen huomasi sen ja minä annoin huomatakkin. - heheheh
Hjallis ja MTV:n uutisnainen Pirjo Nuotio hässivät Vuokatissa yhtenä yönä.
Tarja Halosta pissitti kerran valtiovierailu junan pysähtyessä Viipurin asemalla. Tarja yritti sisälle vessaan joka oli varattu ja puuskutti tulessaan delekaationsa luo, "Ei sinne pääse kun siellä iskuu joku Venäläinen huora kusella!" Pissillä ollut nainen oli tullut aivan Halosen perässä ulos vesssojen asueelta ja sanoi niin puhtaalla Suomenkielellä kuin Suomalainen vain voi että, "Hän ei ole Venäläinen huora ja matkustaa samassa junassa jossa Halonekin ja samassa seurueessa". Tarja työnsi nenäänsä vielä vähän pitemälle ja kysyi että mikä mikähän täällä oikein haisee. Ehkä vessassa käyminen oli kohtalokasta. Martti Ahtisaarihan ei pitkillä lentomatkoilla, joilla joi koko matkan, käynyt vessassa ollenkaan.
- iiki
Mutta etkö siinätapauksessa ole juuri sellainen nainen, jollainen palstan atm:ät haluavat naisen olevan? Eli et jaa kaikille, etkä varsinkaan näille ns. "ytm":ille.
- gwegwr
Minäkin olen ylpeä sinusta. Kunhan et sitten parisuhteessa ole pihtari, kun sellaiseen joskus päädyt.
- Mies1985
Kyllä niitä miehiä saisivat muutkin naiset. Seksi ei ole mikään saavutus naiselle vaan häpeä.
- lol
Seksi ei ylipäätään ole mikään saavutus vaan kiva harrastus.
- ...........
Olet kunnon nainen ja se ATM, joka sinut saa, on onnenpekka!
- 15
Monenko miehen käyttämä sitten olet?
- dfgdfgdfgdg
Itse olen hieman kaljamahainen mies ja olen pihtari ja erittäin ylpeä siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063240Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951482- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1591265Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.51838