Moikka. Oon tässä miettiny, et jos tilaisin OnePiecen sivuilta ( http://onepiece.com/fi/shop ) tommosen kokohaalarin. Kuitenkin mietityttää noi koot ja postitus jne, joten ajattelin tänne laittaa muutaman kysymyksen, jos joku osais vastata näihin :)
Elikkä oon n.170 cm pitkä, melko laiha tyttö, niin mietin, että mikä mulle ois se oikea koko, kun nuo melko reilun kokoisia on, ja en haluais hirveen isoa. Mutta jos otan pituisilleni ihmisille suositellusta koosta yhden pienemmän koon, meneeköhän pituus silloin jo liian lyhyeksi? OnePiece siis suosittelee tämmöisiä kokoja:
Koot: Asussa on tilavuutta joten suosittelemme pituuden mukaista kokoa.
1,40m. - 1,55m. = X-Small
1,55m. - 1,65m. = Small
1,65m. - 1,75m. = Medium
1,75m. - 1,90m. = Large
1,90m. - -> = X-Large
Toisena mietin sitä leveyttä, kun en haluaisi superleveää, niin onko Slim-Fit malleilla ja Originaaleilla suurta eroa.
http://onepiece.com/fi/shop/product/view:GR11007 slim fit
http://onepiece.com/fi/shop/product/view:BS10014 original
Sitten mietin niitä paksuuksia, kun OneP:llakin on originalit ja sitten on light weight- malleja, niin kuinka paljon näissä on eroa, ja jos originaaleissa on 2/3-fleece kankaana, onko se jo melkein liian paksu, ja onko puku sisältä fleeceä? Jumpinin (onepiecen kopio) sivuilla on ainakin myytävänä 3 eri paksuista mallia, niin onko niillä jotain yhteyttä OneP:n asuihin?
Ja jos joku on ihan tilaamiseen asti päässyt ja tilannut suoraan tuolta OnePiecen sivuilta, niin kauanko postituksessa meni? :)
Toivottavasti edes joku osaisi vastata johonkin näistä kysymyksistä! :) Kiitos mahd. vastaajille! :)
OnePiece -Jump In
57
11652
Vastaukset
- Onepiissari
Selvittelin itse lisää asiasta, niin ilmeisesti tuo slim fit on oikeasti melko ohutta collegea vaan.. Ja tilaus suomeen maksaa 18 € ja jos tuotteen mahdollisesti haluaisi palauttaa, tuo sama hinta tulisi maksaa myös palautuksen ohessa. Siis aika kallista leikkiä, jos ei tule oikea koko, tai muuten miellytä :) Ja OneP:n sivuilta luin, että toimitus kaikkialle Eurooppaan kestäisi 2-5 päivää, mutta jostain luin, että jollakin oli kestänyt 17 päivää saada asu kotiin..
ehkä fiksuinta olis ostaa jostain kaupasta, näyttäis että lista päivittyy koko ajan ja kauppoja on helsingistä rolloon ja siltä väliltä :)
http://onepiece.com/fi/shop/info/stores
Itse olen tykästynyt noihin perinteisiin malleihin, ne on aikas kivoja! Nythän olis tulevana lauantaina Tigerissa ne Onepiece-pippalot, mikä on aika hauska juttu :D- Tyttönenn..
Itse kävin Spirit Storessa Ideaparkissa kokeilemassa OnePieceä, kun sieltä niitä löysin ja tilasin sitten vasta. En tosin tilannut tuolta itse OneP:n sivulta, vaan Zoovillagesta. Tuli aika paljon halvemmaksikin: OneP:n sivulla haluamani haalari oli 170 toimituskulut 18€ ja Zoovillagesta löytyi täsmälleen sama haalari 135€ 5,20€ toimituskulut.
- Onepiissari
Päätin itse tilata nelly.com:ista :) sen kautta tuli halvimmaksi tilata, koska jouluun asti on ilmaiset postituskulut :) Pakettia odotellessa! :)
- 11+12
Minkä koon Onepiissari päätit ottaa?
- bumbleed44
mistähän tuolta nelly.comista löytäisi niitä haalareita ?
- Onepiissari
Otin s-koon :) saa nyt nähdä, että onko sopivan kokoinen :) ja http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/merkkivaatteita/onepiece-2091/?gclid=COGVwbKl-qwCFWRYmAodPlZ6SQ tuosta linkistä löytyy nellyn OP valikoima :)
- 19+8
Yhtä kalliita kuin OnePiecellä. Huoh, ja halvemman näkösiä osa.
- nbvnbvnb
hei otitko tavallisen vai slimfitin? oliko hyvä?
- Onepiissari
nbvnbvnb kirjoitti:
hei otitko tavallisen vai slimfitin? oliko hyvä?
Otin tavallisen, ja oon ollu siihen tosi tyytyväinen :) Se on oikeesti lämmin ja kangas on siis semmoista collegea, jossa kankaan sisäpuoli on periaatteessa fleeceä.
- Onepiissari
Ömm jos et sattunut huomaamaan, niin nelly.com myy AITOJA OnePiecejä, mitkä tuosta linkistäkin eteen tulee. Ihan sellaisen itsekin tilasin. Huoh, kannattaa ensin avata silmät ;)
Parilla kaverilla on Jumpin ja ne ovat nyppääntyneet muutamassa pesussa :( Esimerkkiä taas siitä että parempi satsata hippasen kalliimpaan ja laadukkaampaan versioon kuten tässä tapauksessa onepiissariin :)
- akjdguzf
itse tilasin tuolta OnePieceltä 162cm pitkänä S-koon ja siihen hukun. kolmessa päivässä sen sain joten nopea toimitus. mutta palautukseen menee ja todellakin, vaihto maksaa 25€ ja palautus 15€. great... Mietiskelen edelleen että olisiko tuo hoikka malli kuitenkin parempi. kokemuksia?
- Onepiissari
Itse suosittelisin aina ottamaan yhden koon pienemmän, mitä pituus kertoo :)
- fldö
mistä saa rahtikirjan joka vissiikii tarvitaa palauttamiseen?
- saAS
aivan... kyllä on helkkarin vaikeeks tehty tuo palauttaminen!?! siis uskomatonta! En missään tapauksessa suosittele tilaamaan onepieceltä!
- plplfepwl+´flw´
Kertokaas nyt joku tuosta tuotteen koon vaihtamisesta että miten meni ja mitä piti tehdä? One piecen sivuilla ohjeet ovat ainakin todella surkeat...
- jumpin
kertokaa missä on hienoja:9 jotain 100 e `????? !!!!!! esim sinisii pinkkejä yms
- tyttöö
hei mä oon jotain 148 pitkä ja katoin tällästä
http://www.stadium.fi/muoti/naisten-vaatteet/housut/126514/warp-u-maillot
et pitäskö mun ottaa xs ? ku haluisin et se on semmonen löysä? vai meneekö s sit liian löysäks?- vanpiis
Minä tilasin 170-senttiselle 14- v normaalivartaloiselle tyttärelleni alkuperäisen onepiecen koko M (löysä malli) ja se oli aivan liian iso(pitkä). Haara-osa roikkui polvissa. Haalari oli kyllä laadukasta työtä ja miellyttävää materiaalia. Lähetin haalarin takaisin 16.12 Aika hankala homma!: Piti ensin maksaa 25 €, tulostella erilaisia kaavakkeita ja osoitelappusia ja kirjoittaa englanniksi palautetekstiä. Sitten piti tilata puhelimitse kuriiripalvelu hakemaan paketti (tämä asiointi onneksi suomeksi). Keski-ikäisen äidin ruosteinen englanninkielen taito oli kyllä tässä prosessissa koetuksella. Emme ole vieläkään saaneet vaihtoasua takaisin... saa nähdä mitä seuraavaksi. Odottelen vielä ensi viikkoon ja yritän sitten kysellä haalarin perään... en tiedä... Jouluna olisi Tahko- hiihtokeskuksen myymälästä saanut helpommalla...
- Saitai
Saisivat kyllä panostaa enemmän tuohon nettiputiikkiinsa, aika monella ollut just tuon palauttamisen/vaihtamisen kanssa ongelmia :/
- The One jumpsuit!
Joo vastaan vähän myöhässä mutta kuitenkin. Tilasin piece of norway:lta kokohaalarin ja koko on S. Olen jotain 160 cm pitkä ja aika sopivan kokoinen puku on. Joo ja sitten laittoivat vielä toisen puvun tulemaan mutta ei saa mitenkään palautettua! Siellä joku tarjous tälle puvulle. Oikea hinta oli 220e mutta silloin VAIN 99e. HYVÄ TUURI KÄVI! Oliko sopiva puku "Onepiissari"? ((:
- Onepiissari
kyllä oon ollut tosi tyytyväinen siihen. Toisaaöta oisin voinu ottaa ehkä yhden pienemmän koon, mutta onpahan nyt ainakin varaa kasvaa!:)
- vanpiis
Hei.
Saimme eilen 9.1 sen 16.12 palauttamani M- kokoisen haalarin tilalle S- kokoisen. Haalari on nyt paljon paremmin istuva ja sanoin tytölleni jo ennenkuin sovitti, että tämä saa nyt luvan kelvata enää en vaihtorulettiin lähde. Kuitenkin kaikki siis nyt hyvin- olivat ymmärtäneet minun huonolla englannilla kirjoittamani sepustukset ihan oikein. :) - epätoivoinen
HEi !
tilasin itselleni kaksi onepieceä onepiece.comista ja nyt sain sähköposti ilmoituksen että toinen tuotteista on loppu ja he kysyivät että haluanko rahani takaisin.. vastasin että haluan rahani takaisin. Mutta kauanhan kestää rahojen saanti takaisin ja miten he sen suorittavat ? ja tuleeko se toinen onepiece sitten ollenkaan ? - KIINOSTUNUT-OSTAJA
Myydäänkö missään suomen kaupoissa noite onepiece pukuja? ettei tarvis ostaa
- näon
esimerkiksi nelly.comin nettikaupassa. Mutta myöskin monissa liikkeissä. Niitä voi kattoa onepiece.comin nettisivujen sieltä missä on ne paikat jossa niitä myydään.
- Onepiissari
Onepiecen sivuilla on kerrottu liikkeet, missä myydään, sekä OP:n facebook sivuilla (OnePiece Suomi - Jump in) sivuille päivitetään uudet liikkeet, sekä joihinkin liikkeisiin tulleet myyntierät.
- KIINOSTUNUT-OSTAJA
näon kirjoitti:
esimerkiksi nelly.comin nettikaupassa. Mutta myöskin monissa liikkeissä. Niitä voi kattoa onepiece.comin nettisivujen sieltä missä on ne paikat jossa niitä myydään.
MIssä liikkeissä? tuolla onepiecen sivuilla luki että kauppoja on vain ruotsissa ja lontoossa:
- Pituusongelma
Olen 168cm, onko S vai XS hyvä koko niissä onepiecen originalseissa? ostin Warp-merkkisen asun, S-kokoa, JA oli aivan LIIAN pitkä! En halua liian pitkää, näyttää ihan tyhmältä!
- Onepiissari
suosittelisin sulle xs:sää, jos et kerta halunnut kauhean pitkää, ja asuissa ei yleensä lopu pituus heti kesken, vaikka ottaisi yhden koon pienemmänkin omalle pituudelle suositellusta koosta
- TYTTÖ ESPOOSTA
Moi!
Ajattelin tilata Nellystä tai OnePiecen nettisivuilta mulle sellasen haalarin.
kokemuksia koosta? Olen 155cm pitkä ja normaalipainoinen. Haluasin löysän haalarin, mutta en kuitenkaan että haaroväli on polvissa asti! Puol reiteen asti olis hyvä... KIITOS JOS JOKU OSAA VASTATA KOKEMUKSEN PERUSTEELLA! :) - tietämätön
TYTTÖ ESPOOSTA kirjoitti:
Moi!
kokemuksia koosta? Olen 155cm pitkä ja normaalipainoinen. Haluasin löysän haalarin, mutta en kuitenkaan että haaroväli on polvissa asti! Puol reiteen asti olis hyvä... KIITOS JOS JOKU OSAA VASTATA KOKEMUKSEN PERUSTEELLA! :)Moi!
Nellyssä oli väreinä kaksi rosaa, Rosa ja tumma rosa. Mitä eroa luonnossa näillä on? Onko tumma rosa liilamaisempi ja rosa pinkki?
Toivottavasti joku osaa vastasta varmalla tavalla, sillä mielestäni 140e on TODELLA iso raha! - Apuavaan
TYTTÖ ESPOOSTA kirjoitti:
Moi!
kokemuksia koosta? Olen 155cm pitkä ja normaalipainoinen. Haluasin löysän haalarin, mutta en kuitenkaan että haaroväli on polvissa asti! Puol reiteen asti olis hyvä... KIITOS JOS JOKU OSAA VASTATA KOKEMUKSEN PERUSTEELLA! :)Suosittelisin XS.sää ite kun olen 156 ja toi XS on minulle ihan sopiva En tietenkään ole ihan varma mutta Se S-koko vois olla jo aika iso kun kaikki sitä isoksi väittävät toivottavasti oli apua :)
- Apuavaan
Tytölle espooseen oli tuo viesti siis :DD , mut onepiissarille että toi S-koko vois olla ihan hyvä ku onepiec.in koot on aika surkeasti mitoitettu muttä tää oli vaan suositus ku en sen enempää tiedä
- TYTTÖ ESPOOSTA
Moi! Kiitos Apuavaan, täytyy vielä käydä kokeilee livenä tuol stoccal, kun siellä myydään:)
- pupukettu
Hei olen melkeen 175 cm pitkä suht laiha ja ajatellut ostaa tollasen Hanna mallin eli ilmeisesti vähän kapeampi malli, mutta koko vaan mietityttää että uskallanko ottaa koon S vaikka pituustaulukon mukaan M olisi sopiva? En haluaisi että roikkuu päällä tai lahkeissa ihan liikaa kangasta :(
- overall
http://search.eim.ebay.fi/?ev=&kw=jumpsuits
http://www.b2b-trade.de/shops/product/Abend-Overall-schwarz-N-Groessen-Damen.html
http://sanijaella.blogspot.com/2012/01/tehdaan-jumpsuit-haalari.html
http://womens-fashion.lovetoknow.com/Sexy_Jumpsuits
Onepiece haalaria
jos tarkoitat niin Pelle P LAuttasaaressa myy niitä. 'Jäljitelmia' saa ihan lähes joka kaupasta... Tosin aika vanha juttu jo. Niitä ollut markkinoilla jo pari vuotta.
Vastaa viestiinIlmoita asiaton viestiKerro kaverille
Vierailija - 12.12.2011 10:30 (6/13)
Kuulemma Stocka ja Sokos
Ainakin alkaa myydä niitä.
Osuin sattumalta lauantaina One Piecen launch partyyn ja siellä sain tietää.
Ainakin netissä oli mun mielestä aika hurja hinta noissa haalareissa. 170 euron kieppeillä, jostain yhdeksi kappaleeksi ommellusta collegepuvusta. :O Kun kyseessä kuitenkin ihan kotiasu
www.jumpinshop.com
Gollege kangas pöydälle ja ao suurennus
http://sanijaella.blogspot.com/2012/01/tehdaan-jumpsuit-haalari.html - MIES
SIIS HALOO NAISET!!! KUKA IDIOOTTI KÄYTTÄÄ AIKUISTEN POTKUPUKUA!! IHAN OKSETTAA KATTELLA NOITA VAUVAVAATTEITA AIKUISTEN IHMISTEN PÄÄLLÄ. NAISET, TEIN KAIKKI MUODOT KATOO SIIIHEN KANGASSÄKKIII!!! YÖK
- ideapark
Heippa! Onko kellään tietoa millaisia OnePiece malleja Ideaparkissa myydään? Ja taisi olla Spirit Store, vaikka sitä tuolla webbisivustolla ei luekaan, mikä Ideaparkin kauppa oli kyseisen tuotteen myyjä.. :)
- haalariton
Tervehdys!
Onkos kellään kokemuksia Budget Sportissa myytävistä collegehaalareista? Minkä pituiselle nuo M ja L koot mahtavat olla sopivia? - Apuva!
Heei!
Oon normaalipainoinen 170cm tyttö ja aatelin ostaa onepiecen sivuilt haalarin mut mietin et oisko mun kokoo S vai M??- Morso^
Ainakin tossa ylempänä jollakin oli M-koko ollut ihan älyttömän iso, ja tää tyttö oli kanssa ollut 170cm pitkä. Sinuna ottaisin varmaan S-koon.
- Skoon haalari
Ota ihmeessä S koko :) Luulempa, että melkein varmasti M-koko on liian iso sinulle :)
- Morso^
Moikka, olen 163cm pitkä, normaalikokoinen tyttö. Miten on, kannattaisiko ottaa OnePiece-haalarin koko XS vai S?
- Morso^ tarttee apua!
Lisänä tuohon edelliseen vielä, että pelkään sen XS-koon olevan liian lyhyt, mutta onko S sitten kuinka pitkä? Kokemuksia?
- APUA!
Minkä kokoinen olisi sopiva 163-senttiselle normaalikokoiselle tytölle? XS vai S?
- tietooo?
Onko tietoa kutistuuko ne pesussa?
- Pesukone
Itse oon pessyt pari kertaa onepiecen eikä oo mielestäni kutistunut :)
- LindaSmilez
Ootko huomanut että OnePiece pop up store on avattu Kämp galleriaan Helsingissä :))) Ja -15% kaikista malleista avajais tarjouksena, ihanaaa!
————————
Follow accessory Smile:
http://accessorysmile.blogspot.com/
Twitter @LindaSmilez - IsmoLaiteLanWan
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooollllllllllllllllooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
- vaasantyttö
tää on vrmaa jo kuollu?? mut oon tosi laiha tyttö ja 151cm ja löysin one piecen kotisivuilt xxs et olisko se liia löysä? ja haluisin et se ei roikkuis polvis. kiitoos jos joku auttais c:
- Jumpsuit
Jumpsuit ja jumpin asusteita ja haalareita on myös kätevä etsiä suomenkielisestä jumpsuitportaalista osoitteesta http://www.jumpsuits.fi
Palveluun on kerätty useiden eri verkkokauppojen jumpsuit malleja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855