Onko teillä kokemusta tästä ruotsalaisesta kahvinkeittimestä?
Onko ollut hyvä? Entä lähinnä keittimen tippalukko, onko pysynyt kunnossa? Meillä meni heti rikki. Miten muilla?
Kiitos teille vastaajille!
;Marke
C3-merkkinen kahvinkeitin?
22
295
Vastaukset
- imuria.
Ei ole, ikävä kyllä.
Jos aloittaja ei tykkää pahaa, kysyisin, onko kokemuksia Dyson-imurista jollakin.
Jos, niin minkälaisia?- henrjii
Eiköhöhän nämä nimetkin jo laita hälytyskellot soimaan, älä osta.
- imuria.
henrjii kirjoitti:
Eiköhöhän nämä nimetkin jo laita hälytyskellot soimaan, älä osta.
Elä nyt. Dysoniinhan ei tarvi edes ostella pusseja??
Tiedäpä häntä?
Uusi immari pitää ostaa. - henrjii
imuria. kirjoitti:
Elä nyt. Dysoniinhan ei tarvi edes ostella pusseja??
Tiedäpä häntä?
Uusi immari pitää ostaa.Nii, ih, mutta imeekö se pölyä, ja kuinka usein se täytyy tyhjätä, pölyääkö tyhjääminen
- imuria.
henrjii kirjoitti:
Nii, ih, mutta imeekö se pölyä, ja kuinka usein se täytyy tyhjätä, pölyääkö tyhjääminen
Kahtopa kurillas sen kotisivut. En tuonut linkkkiä, ettei tarvi moittia mainonnasta.
- henrjii
imuria. kirjoitti:
Kahtopa kurillas sen kotisivut. En tuonut linkkkiä, ettei tarvi moittia mainonnasta.
Halvin Dyson teho 1400w, hinta 300.euroa
henrjii kirjoitti:
Halvin Dyson teho 1400w, hinta 300.euroa
Unohtakaa tehot ja kysykää montako milliä ne nostaa vesipatsasta,se selvittää imutehon.
- imuria?
koti-kiusattu kirjoitti:
Unohtakaa tehot ja kysykää montako milliä ne nostaa vesipatsasta,se selvittää imutehon.
Missä niitä imuroitavia vesipatsaita on? Imurikaupassa?
imuria? kirjoitti:
Missä niitä imuroitavia vesipatsaita on? Imurikaupassa?
Vesipatsaita on siel mis luonnonvoimat jyllää,kyllä imurikauppiaan pitäs tietää ne millimäärät mitä vettä nousee.
Vaik ei pirä mennä itte testaamaan sitä veden imurointia.- imuria.
koti-kiusattu kirjoitti:
Vesipatsaita on siel mis luonnonvoimat jyllää,kyllä imurikauppiaan pitäs tietää ne millimäärät mitä vettä nousee.
Vaik ei pirä mennä itte testaamaan sitä veden imurointia.Johan tämä meni patsasteluksi. :))))
Ainakin mainos kehuu imutehoa.
Määpä huomenna soitan ja kysäisen asiaa. - henrjii
koti-kiusattu kirjoitti:
Voisihan niinkin ajatella.
se huutaa joka pelkää - akkapaha
imuria. kirjoitti:
Johan tämä meni patsasteluksi. :))))
Ainakin mainos kehuu imutehoa.
Määpä huomenna soitan ja kysäisen asiaa.Minulla on ollut Dyson jo 10 vuotta, enkä halua muunlaista pussillista imuria. Mainos pitää paikkansa. Vaikka imuri on ostohinnaltaan kallis, niin se säästää hintansa takaisin, kun ei tarvitse ostaa pölypusseja.
- bessie*
koti-kiusattu kirjoitti:
Näin on, Koti-kiusattu
jos pelkästään tehoja katsotaan, niin sitten tietysti sitä imutehoa. Saisi alkaa nelosella, mutta vähempikin riittänee useimmissa huusholleissa.
Olen erittäin tyytyväinen vuosia sitten ostamaani testivoittajaan. Muistaakseni desibelit ratkaisivat, kun parista kolmesta kärkipään imurista silloin valitsin.
Puolueettomasta julkaisusta nytkin etsisin testin, jos jotain vekotinta olisin hankkimassa. bessie* kirjoitti:
Näin on, Koti-kiusattu
jos pelkästään tehoja katsotaan, niin sitten tietysti sitä imutehoa. Saisi alkaa nelosella, mutta vähempikin riittänee useimmissa huusholleissa.
Olen erittäin tyytyväinen vuosia sitten ostamaani testivoittajaan. Muistaakseni desibelit ratkaisivat, kun parista kolmesta kärkipään imurista silloin valitsin.
Puolueettomasta julkaisusta nytkin etsisin testin, jos jotain vekotinta olisin hankkimassa.Desibelit sen ratkaisi minullakin ja toiseen imuriin hinta.
Molemmissa sama vika: Joudut kiskomaan letkusta tasaisellakin, vaikka on muka (herneen kokoiset) pyörät alla. Maton reunan tai johdon yli ei mene kumpikaan kuin kiskomalla jolloin kaatuu. Vaikka pakkaa ne kaatumaan muulloinkin.
Toinen desibelivaihtoehto oli aikanaan muuan ruåtsalasiella nimellä myytävä uutuus. Hajosi kappaleiksi jo kaupassa myyjän esitellessä sitä...
Uskomattoman kehnoa laatua meille myydään!
Hyvää et saa suurella rahallakaan!- imuria.
akkapaha kirjoitti:
Minulla on ollut Dyson jo 10 vuotta, enkä halua muunlaista pussillista imuria. Mainos pitää paikkansa. Vaikka imuri on ostohinnaltaan kallis, niin se säästää hintansa takaisin, kun ei tarvitse ostaa pölypusseja.
Tuttavallanikin on moinen, ja hänen kehujensa perusteella aion itsekin sen ostaa.
Sama, millä äänellä pörrää. Nykyinen on tosi äänekäs. Koiramme, aikoinaan, älysi haukkua, jos puhelin pärähti imuroinnin aikana. Sen ääntä ei imurin ääneltä kuullut. - bessie*
sitroen kirjoitti:
Desibelit sen ratkaisi minullakin ja toiseen imuriin hinta.
Molemmissa sama vika: Joudut kiskomaan letkusta tasaisellakin, vaikka on muka (herneen kokoiset) pyörät alla. Maton reunan tai johdon yli ei mene kumpikaan kuin kiskomalla jolloin kaatuu. Vaikka pakkaa ne kaatumaan muulloinkin.
Toinen desibelivaihtoehto oli aikanaan muuan ruåtsalasiella nimellä myytävä uutuus. Hajosi kappaleiksi jo kaupassa myyjän esitellessä sitä...
Uskomattoman kehnoa laatua meille myydään!
Hyvää et saa suurella rahallakaan!Olen minä kai sitten sinua viisaampi osannut olla ainakin imuria hankkiessa ja käyttäessä. Ikinä en ole saanut imuriani kaatumaan, vaikka joskus oikein kunnolla tempaisen sen seuraamaan itseäni kynnyksen yli parvekkeelle. Vaan minun imurini onkin jo valmiiksi pituuvellaan... Ja muistaessa, kiitos siitä taannoisesta selkeästä neuvosta, koskien laskutehtäviä. Se meni lapsille sellaisenaan perille kerrasta, nyt on laskeminen helppoa kuin seinän teko. Tai no, ei ihan kerralla pienemmälle, hän ei heti ymmärtänyt mitä tarkoittaa vasemmalta oikealle. Kun selvensin, hän totesi "ai jaa, kyllä minä tuon olisin ymmärtänyt, mutta luulin että se tarkoittaa matematiikassa jotain vaikeampaa!
Hyvin lyhytikäisiä ja huonosti toimiviahan nuo nykyiset vempeleet tuppaa olemaan, mutta kyllä edelleen kehun tuota vanhaa imuriani. Kallis se taisi olla, hämärä mielikuva että olisi ollut n. 800,- markkaa ja että alle parinsadankin olisi silloin imureita saanut. Ihan väärinkin voin kyllä muistaa.
Imuroinnista vielä. Kun oikein perusteellisesti imuroin koko kodin, niin kyllä siihen helposti tunti menee kun sohvat ja nojatuolitkin perusteellisesti ottaa. Siksi minulle nuo desibelit merkkaa aika paljon, olen vähän meluherkkää sorttia. - Katjushka
Dysonin imuri käyttää samaa tekniikkaa kuin venäläinen panssarivaunu.
Ilmanpuhdistinta ei ole vaan sisään tuleva ilma imetään syklooniin joka linkoaa pölyn ja epäpuhtaudet suoraan omaan lokeroonsa.
Menetelmä on pomminvarma - sitroen.
henrjii kirjoitti:
Voisihan niinkin ajatella.
se huutaa joka pelkääHai sie!
Niin se sano Mannekin tasoristeyksessä!
- +++++++
Minkälaisia kokemuksia Nescafé Dolce Gusto-kahvinkeittimestä, pyöreästä?
Kapselit ainakin turhan kalliita. - mie vaan ite
Sain anopilta Gladiator-merkkisen pölynimurin. Se on 70-luvun tuotteita.
Pitää niin mahitonta meteliä, että pahaa tekee, kun vaimo siivoaa ja lojun
sohvalla. Entäs kun se työntää kaikki pölyt huoneeseen lämpimän ilman
keralla. Onko kenellä kokemuksia Gladiatorista. - mirrrkee
Onko tietoa?
- amelie-aa8
Kömpelö keitin kaikinpuolin. se halvin versio jota mm.netanttilassa ja kodinykkösessä. Varsinkin pannu, valuu yli ellei kaada todella varovasti. Vesisäiliö hankalasti, ei keitä tarpeeksi kuumaa kahvia, teho siis aika heikko. Peruskeitin, mutta en ostaisi enää uudelleen.
En ymmärrä kuka on keksinyt koko c3 sarjan, tuntuu olevan huonoja tuotteita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit835983KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3094987Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202638Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei442569Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852721766Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1011645Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171501- 1051407
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331373seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181356