Hevarit, YÖK!

Tyttö15vvv

Läskejä, Rasvasethiukset, MIESTEN KARJUNTA-MUSIIKKI, RUMAT KAAPU-VAATTEET, YLEENSÄ HIEMAN SYRJÄYTYNEITÄ, TYHMIÄ JA TROLLEJA!

HYI!

7

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Hevari!

      Ja sinä olet se äitin pieni pulmunen, jonka v*ttu haisee kahta kauhiammalle ja rasvainen murrosiän tuoma finni p*rseessä, sekä v*ttumainen kiukku päällä ja valittaminen joka päivä, niin että äitis saa hermoromahduksen.
      Joten painu v*ttuun täältä ja mene kuuntelemaan sitä lady gagaa, se on sulle sopivaa musaa!

      • 10 miinusta.

        Ja hei, olenko syrjäynyt jos en yksinkertaisesti tarvi kamuja? :)
        Entä haittaako jos en pukeudu niihin sun mustiin kaapuihin?
        Onko sun mielestä ämmien kiljuminen kivempaa kuunneltavaa kuin äijien karjuminen? Ihan sama asia, mutta musiikillisesti äijien karjunta sopii just metalliin ja sitähän tämä 15v valopää ei tietenkään tajua, kunhan tuli vaan kettuilemaan ja on niin olevinaan ikäänkuin sen oma musamaku olisi maailman parasta.

        Jos 15v luulee olevansa jotenkin täydellinen niin kerrotaanpa muutama fakta:
        1. teinit on typeriä ja heiltä puuttuu elämänkokemusta, taitoa, sekä tietoa.
        2. teinit ovat elättejä, joten heillä ei ole mitään sanottavaa meille veronmaksajlle
        3. teineillä ne hiukset rasvaiset on, koska murkkuiässä ne rasvoittuu, samoin tulee kivoja finnejä
        4. teinien v*ttuilussa ei yleensä ole päätä eikä häntää, melko järjetöntä siis.
        5. teineiltä pitäisi kieltää internetin keskustelufoorumit ja asettaa ne k-20.
        6. teineistä löytyy median mukaan eniten syrjäytyneitä
        7. teineistä löytyy eniten trolleja
        8. teinit ovat yleensä liian laihoja luuviuluja
        9. teinit haisee
        10. tämä on vapaavalintainen: voitte keksiä itse !


      • Shole
        10 miinusta. kirjoitti:

        Ja hei, olenko syrjäynyt jos en yksinkertaisesti tarvi kamuja? :)
        Entä haittaako jos en pukeudu niihin sun mustiin kaapuihin?
        Onko sun mielestä ämmien kiljuminen kivempaa kuunneltavaa kuin äijien karjuminen? Ihan sama asia, mutta musiikillisesti äijien karjunta sopii just metalliin ja sitähän tämä 15v valopää ei tietenkään tajua, kunhan tuli vaan kettuilemaan ja on niin olevinaan ikäänkuin sen oma musamaku olisi maailman parasta.

        Jos 15v luulee olevansa jotenkin täydellinen niin kerrotaanpa muutama fakta:
        1. teinit on typeriä ja heiltä puuttuu elämänkokemusta, taitoa, sekä tietoa.
        2. teinit ovat elättejä, joten heillä ei ole mitään sanottavaa meille veronmaksajlle
        3. teineillä ne hiukset rasvaiset on, koska murkkuiässä ne rasvoittuu, samoin tulee kivoja finnejä
        4. teinien v*ttuilussa ei yleensä ole päätä eikä häntää, melko järjetöntä siis.
        5. teineiltä pitäisi kieltää internetin keskustelufoorumit ja asettaa ne k-20.
        6. teineistä löytyy median mukaan eniten syrjäytyneitä
        7. teineistä löytyy eniten trolleja
        8. teinit ovat yleensä liian laihoja luuviuluja
        9. teinit haisee
        10. tämä on vapaavalintainen: voitte keksiä itse !

        10. on trollattavissa


    • Hevirok

      Ennemmin kunnon hevari look kuin jotkut hoppari housut joissa perse roikkuu polvissa ja kävely koomista ne päällä. Tennissukat vedetään farkun lahkeitten päälle ja pipo päässä sisälläkin jotta varmasti päänahka kärsii. Hoppareille sanon vaan sen että: "nosta housuja tai laske persettä!!"

      Ja jos joku pukeutuu Lady GaGa tyyliin kadulla niin semmoinen joutuu hyvin pian laitoshoitoon.

    • oldmetall

      Kuulepas tyttöseni! ilmeisesti olet vielä peruskoulun yläasteella ja sulla on jutut kuin teinipissiksellä.
      1.Mä suosin mustaa se on hyvä hevari väri. kaikilla hevareilla ei ole kaapuja, mä ostan italialaista muotia ja pukeudun tyylikkäästi mustaan.
      2. Minä ja moni muu tuntemani hevimusiikin ystävä ei ole syrjäytynyt, meillä on vahva koulutus, mulla ylioppilaspohjainen opistotasoinen koulutustausta.
      Kirjoituksestasi päätellen taitaa jäädä koulutuksesi peruskoulu asteelle ja jäät mammasi elätettäväksi, kunnes pääset jollekin hyvässä duunissa olevalle "vesselille" pikkurouvaksi.
      3. minä ja moni hevimusiikkia kuunteleva ystäväni ovat työelämässä ja olen ollut työelämässä yli 40 vuotta.
      En yleensä viitsi ottaa kantaa pienen teinipissiksen hevareita yleistävään vuodatukseen.
      Mua ei yhtään häiritse se että hevidiggareissa on väkeä kaikista ikäryhmistä ja yhteiskuntaluokista.
      Hevikeikoilla on hyvä veljellinen ja rouhea meininki ja nautin käydä hevikonserteissa kun niihin ei onneksi hakeudu juurikaan paskantärkeitä ihmisiä.
      Kunnon rock on rajaton riemu ja kunnon hevirock on riemua vailla mitään rajoja.

    • fghfghhhhh

      Nonni, nyt se nauraa käkättää siellä, kun sai trollattua teidät kaikki.

    • WAAQAAMAAXAAZAASAAFI

      Mää kuuntelen heyvy, death, folk metallimusaa ja olen ylpeä siitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe