Miksi suomalaiset miehet on niin läskejä

hoikka n

Yksikin työkaveri sanoi aloittaneensa uudestaan tupakoinnin, jotta ei lihoisi entisiin mittoihinsa, mutta on silti ihan järkyttävä läski! Tekee ihan pahaa katsoa ja inhoan jutella tuolle miehelle kun joudun katsomaan sen pöhöttynyttä ja turvonnutta naamaa.

Miksi te suomalaiset miehet olette niin lihavia?

42

395

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juoppo haamu

      Itse olen melkein pelkkää luuta ja nahkaa mutta eipä sekään naisille kelpaa.

      • ........

        laiha on parempi ku läski, mutta onko ihan mahdottomuus löytää se balanssi sieltä narukäden ja lihavan läskilortin väliltä?


      • YTN

        Luuta, roikkuvaa nahkaa ja kaljamaha, niistä ne pienet suomiolmit on tehty.


      • haaaaaaaaamu
        YTN kirjoitti:

        Luuta, roikkuvaa nahkaa ja kaljamaha, niistä ne pienet suomiolmit on tehty.

        Ei ole kaljamahaa. 172cm / 67 kg.


      • haaaaaaaamu

      • YTN
        haaaaaaaaamu kirjoitti:

        Ei ole kaljamahaa. 172cm / 67 kg.

        Oot kyllä niin pieni että sun kannattais harkita piilokorkoja tai rehellisiä platformeja. Ootkos miettinyt asiaa? Alat kato death-metelistiksi tai transuksi. Lisäksi bodaat itselles 10 kg lisää massaa. Silleen saat naista.


      • haaaaamu
        YTN kirjoitti:

        Oot kyllä niin pieni että sun kannattais harkita piilokorkoja tai rehellisiä platformeja. Ootkos miettinyt asiaa? Alat kato death-metelistiksi tai transuksi. Lisäksi bodaat itselles 10 kg lisää massaa. Silleen saat naista.

        Bodaaminen on perseestä, olen koittanut sitä.


      • troll

      • haaaaaaaaaamu

      • YTN
        haaaaamu kirjoitti:

        Bodaaminen on perseestä, olen koittanut sitä.

        No sitten syöt enemmän. Pari kiloa raakaa lihaa tai muuta proteiinipitoista äijäravintoa päivässä ja sormet ristiin että osa ylimääräisestä energiasta menee lihaksiin.


      • hoikka n
        haaaaaaaaaamu kirjoitti:

        Ja nuo ovat niitä "normaalivartaloisia" naisia joita ATM:ien pitäisi tavoitella :-)))

        En jaksanut avata mut jos on ne samat läskit kun tossa aiemmassa kuvassa niin ei todellakaan ole normaalivartaloisia, vaan lihavia paksukaisia.


      • vcxcvcxv
        YTN kirjoitti:

        No sitten syöt enemmän. Pari kiloa raakaa lihaa tai muuta proteiinipitoista äijäravintoa päivässä ja sormet ristiin että osa ylimääräisestä energiasta menee lihaksiin.

        Raa'asta lihasta saa vähemmän energiaa kuin kypsennetystä.


    • dcxcvcvxbfd

      SIKSI KOSKA SUOMALAISET NAISET EIVÄT VAADI YHTÄÄN PAREMPAA.
      eli näin. Tänään näin bussissa miten joku läskipipopää jututti ihan sievää naista täysillä ja nainen oli jutuissa heti mukana. Paikalla olin myös minä timmivartaloinen hyvintienaava mies, mutta yllättäen naisen huomio ei kiinnittynyt pätkääkään minuun vaan siihen mieheen joka tulihäntä jututtamaan. ELI itse olette syyllisiä kohtaloonne.


      (ja ihan tiedoksi vaan vaikka äskeinen kohtaaminen tapahtuikuin täydellisessä todellisuudessa niin luokittelen tämän postaukseni enemmänkin vitsitki ja aloituksen tehnyt nainen saa sitten miettiä tästä pidemmälle meneviä johtopäätöksiä)

      • muhahaaa

        en tajunnut mitään mutta nopeat syövät, hitaat eivät

        pointti: olisit mennyt juttelemaan. nainen tod.näk vaan naureskeli läskille / piti pilkkanaan / oli kohtelias


      • cvvcbvcbvcb
        muhahaaa kirjoitti:

        en tajunnut mitään mutta nopeat syövät, hitaat eivät

        pointti: olisit mennyt juttelemaan. nainen tod.näk vaan naureskeli läskille / piti pilkkanaan / oli kohtelias

        Ja tämä nainen sitten teki kaikkensa saadakseen sen minkä hän halusi? Eli pontti kohdistui siihen mitä nainen halusi; mitä hän teki sen eteen ja mitä tapahtui. Eli kun nyt aletaan tarkastella naisten toimintaa objektiivisesti ilman minä minä asenteita niin huomataankin niiden epäloogisuus aloitus postaukseen nähden?


      • mut ei se mitään
        cvvcbvcbvcb kirjoitti:

        Ja tämä nainen sitten teki kaikkensa saadakseen sen minkä hän halusi? Eli pontti kohdistui siihen mitä nainen halusi; mitä hän teki sen eteen ja mitä tapahtui. Eli kun nyt aletaan tarkastella naisten toimintaa objektiivisesti ilman minä minä asenteita niin huomataankin niiden epäloogisuus aloitus postaukseen nähden?

        en tajunnut sepustuksestasi mitään.


      • tai homoja

        ei se riitä että olet paikalla, uuno! pitäis jotain aloitettakin tehdä. muuten joku läski voi viedä sun naiset.

        hyvännäköiset, treenatut ja timmit miehet ovat yleensä varattuja.


      • gdffeewrewr
        mut ei se mitään kirjoitti:

        en tajunnut sepustuksestasi mitään.

        Kysymys on kai siitä että kun nainen valittaa ensin miehen läskimakkaroista, mutta todellisessa elämässä ei tee mitään torpatakseen läskimakkaroiden yrityksiä saati sitten itse yrittäisi mitenkään tukea näitä ei läskimakkaroita niin miten koko läskimallarattomuus voisi edes edistyä miesten keskuudessa? Lopuksi voisin todeta että olet idiootti. Kasvanut edes vähän sitä ajattelu kykyäsi ettei kakkea tarvi vääntää rautalangasta.


      • olet tyhmä
        gdffeewrewr kirjoitti:

        Kysymys on kai siitä että kun nainen valittaa ensin miehen läskimakkaroista, mutta todellisessa elämässä ei tee mitään torpatakseen läskimakkaroiden yrityksiä saati sitten itse yrittäisi mitenkään tukea näitä ei läskimakkaroita niin miten koko läskimallarattomuus voisi edes edistyä miesten keskuudessa? Lopuksi voisin todeta että olet idiootti. Kasvanut edes vähän sitä ajattelu kykyäsi ettei kakkea tarvi vääntää rautalangasta.

        sun omituista ja huonosti kirjoitettua tekstiäs on vaikea ymmärtää.
        ja et tosiaan voi tuosta yhdestä tapauksesta päätellä mitään, varsinkaan jos vaan katselit sivusta etkä tehny mitään asian eteen. miehet tekee yleensä aloitteen. nainen oli ehkä vaan kohtelias tälle lihavalle herralle. etkä tiedä mitä tossa kävi.


      • as nhfhfhtf
        olet tyhmä kirjoitti:

        sun omituista ja huonosti kirjoitettua tekstiäs on vaikea ymmärtää.
        ja et tosiaan voi tuosta yhdestä tapauksesta päätellä mitään, varsinkaan jos vaan katselit sivusta etkä tehny mitään asian eteen. miehet tekee yleensä aloitteen. nainen oli ehkä vaan kohtelias tälle lihavalle herralle. etkä tiedä mitä tossa kävi.

        evoluutio on opetettu jo peruskoulussa. Silloin pitäisi ymmärtää että kun läskimakkarilla varustettukaveri jatkaa evoluution kulkua ja läskimakkaron ei niin silloin lisääntyvillä yksilöillä on läskimakkarat. Joillekkin tuntuu vain olevan varsin vaikea ymmärtää ettei tämä koske mitenkää kenenkää henkilökohtaista epäonnistumista vaan tekoja ja niiden seurauksia. Miten joku voi edes asettaa vaatimuksia kun ei itse tee mitään niiden eteen? Ja ihan vaan tiedoksi mitä en ole ottamassa tässä kantaa mihinkään vaan toteamassa elämän kulkua.


      • tulee paha olo
        as nhfhfhtf kirjoitti:

        evoluutio on opetettu jo peruskoulussa. Silloin pitäisi ymmärtää että kun läskimakkarilla varustettukaveri jatkaa evoluution kulkua ja läskimakkaron ei niin silloin lisääntyvillä yksilöillä on läskimakkarat. Joillekkin tuntuu vain olevan varsin vaikea ymmärtää ettei tämä koske mitenkää kenenkää henkilökohtaista epäonnistumista vaan tekoja ja niiden seurauksia. Miten joku voi edes asettaa vaatimuksia kun ei itse tee mitään niiden eteen? Ja ihan vaan tiedoksi mitä en ole ottamassa tässä kantaa mihinkään vaan toteamassa elämän kulkua.

        siitä vaan, mutta älä jooko enää jatka henkevää ajatustesi lentoa.


      • plkpöklasd
        tulee paha olo kirjoitti:

        siitä vaan, mutta älä jooko enää jatka henkevää ajatustesi lentoa.

        kiitoksia. Tämän aloituksen turhaksi tekeminen olikin pointtini jonka kaikki näyttävät nyt ymmärtäneen, eikä tarvi enää jauhaa paskaa idiottien kustannuksella.


      • kirjoitustaitosi on
        plkpöklasd kirjoitti:

        kiitoksia. Tämän aloituksen turhaksi tekeminen olikin pointtini jonka kaikki näyttävät nyt ymmärtäneen, eikä tarvi enää jauhaa paskaa idiottien kustannuksella.

        paskanjauhamisen taidat kyllä hyvin, mutta et ole kovinkaan uskottava paskanjauhamisessa "idiottien kustannuksella", kun et osaa edes kirjoittaa.


      • tööt trollollol
        as nhfhfhtf kirjoitti:

        evoluutio on opetettu jo peruskoulussa. Silloin pitäisi ymmärtää että kun läskimakkarilla varustettukaveri jatkaa evoluution kulkua ja läskimakkaron ei niin silloin lisääntyvillä yksilöillä on läskimakkarat. Joillekkin tuntuu vain olevan varsin vaikea ymmärtää ettei tämä koske mitenkää kenenkää henkilökohtaista epäonnistumista vaan tekoja ja niiden seurauksia. Miten joku voi edes asettaa vaatimuksia kun ei itse tee mitään niiden eteen? Ja ihan vaan tiedoksi mitä en ole ottamassa tässä kantaa mihinkään vaan toteamassa elämän kulkua.

        läskit ei johdu geeneistä. läskigeenit ja muut vastaavat on hevonpaskaa. läskit johtuvat huonoista elintavoista.


      • so conquered
        kirjoitustaitosi on kirjoitti:

        paskanjauhamisen taidat kyllä hyvin, mutta et ole kovinkaan uskottava paskanjauhamisessa "idiottien kustannuksella", kun et osaa edes kirjoittaa.

        voistko sä mitenkään vielä vastata tähän viestiin pliis???!!??


      • iuoiuouo
        so conquered kirjoitti:

        voistko sä mitenkään vielä vastata tähän viestiin pliis???!!??

        joo. olet yksinkertainen ja sulla on pieni muna.


      • fggfdgf
        iuoiuouo kirjoitti:

        joo. olet yksinkertainen ja sulla on pieni muna.

        mutta hei vielä kerran ja silleen että saat viimmeisen sana. Anna palaa!!


      • lollloll
        fggfdgf kirjoitti:

        mutta hei vielä kerran ja silleen että saat viimmeisen sana. Anna palaa!!

        sulla on ripulipaskaa aivojen tilalla.


      • Anonyymi
        plkpöklasd kirjoitti:

        kiitoksia. Tämän aloituksen turhaksi tekeminen olikin pointtini jonka kaikki näyttävät nyt ymmärtäneen, eikä tarvi enää jauhaa paskaa idiottien kustannuksella.

        Paskamahan saa esim ryyppäämällä 5 tuoppia A olutta arkipäivisin. Viikonloppuna pe ja la väkeviä tuntuva kuuri. Sunnuntaina kärsitään viikon rapulat!


    • Jaa a ei oikein nappaa tuo liikunta ja on sellaset lihavuusgeenit. Itte kun kuulun noihin isoihin miehiin... n. 130kg painollani.

      Mut no minkäs sille mahtaa jos noin ajattelet... ajattele asian valoisa puoli kummiskin kun sulla on sitten pienemmät ruokamenot.

      • ....

        Nuo lihavuusgeenit on hevonpaskaa joilla lihavat ihmiset selittävät läskejään. ei ne läskit mitään laiskoja oo, ei ei, geenit vaan painaa.. ei niille mitään voi, hohhoi.


      • tavis

    • Naisasialooseri.

      Suomalaiset miehet ovat lihavia koska teille naisille ei miehen ulkonäöllä ole mitään väliä, näin ollen harvaa jaksaa raataa salilla ja pitää itseään dieetillä.

      Jos antaisitte pillua vain meille treenatuille miehille, niin lihavien miesten olisi pakko alkaa tehdä jotain itselleen.

      • ...........

        Sä mikään treenattu oo. Jos oot niin sulla on ruma pärstä.


    • Hassua, kun toisaalla taas on tällaista vääntämistä:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/5167230

      Tuohon ketjuun on kirjoittanut naisia, joiden mielestä "hoikka" mies painaa 80 kiloa...ovat täysin pihalla siitä mitä mies oikeasti painaa. Ei miehen paino niin hirveästi naista suurempi ole, jos kumpikin on hoikkia. Samanpituisena mies voi olla kevyempikin.

      Itse olen 180 cm, mutta vain 60-kiloinen. Silti en ole mikään anorektikko. Perimä vain on sellainen, ettei kiloja tule syömällä vaikka yrittäisi.

    • ...

      Ei sillä miehen lihavuudella ole mitään mekitystä, koska lihava mies saa helposti kauniin naisen jos on kompensoivia tekijöitä.
      Naisen lihavuutta taas ei voi kompensoida mitenkään, joten miksi te suominaiset olette niin läskejä?

      • Tuntus kompensoivan kiva luonne, josta on helppoa tykätä. ;-)


      • vain hetkeksi

        eikö sillä ole mekitystä? kyllä sillä vaan on.

        läski mies voi EHKÄ smooth supliikilla saada kauniin naisen itselleen hetkeksi.


    • kaikkitietävät assit
    • Reipas Mies

      No jos tuollaiselle hoikalle naiselle ei mies tuota hyvää oloa ja anna kivaa jutskaa â la lets' go niin eipä se urheilullinen hoikka kroppa anna miehelle itseisarvona menestystä naisasioissa.

      Täten maratoonarimies on aika kuutamolla jos ei supliikki luista.

      Kyllä se rumuutta miehestä aina löytyy naisten silmissä vaikka ei sitä kaljamahaa olisikaan.

    • tavis

      Koska me suomalaiset naiset teemme miesten ruoan, ja sen jälkeen röhnötetään sohvalla eikä tehdä energiaa polttavaa toimintaa. Samasta syystä monet valittavat elävänsä puutteessa XD

      • Anonyymi

        Kun juoksee maratonin, niin laihtuu, oon nähny itsekseni!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe