Minkälainen fiilis teillä on yövuoron jälkeisenä päivänä, työvuoro esim. klo: 20.00-5.00? Kuinka pitkään nukutte seuraavana päivänä?
Yövuoron jälkeisen päivän olotila
6
435
Vastaukset
- AsianLoverX
Ihan normaali fiilis.
Työvuoro on aina 22-06.00 5x viikossa.
Nukun yleensä 7.30-14.30. - jp55
Minun työaika on klo: 00:00 - 08:00
Työvuoron viimeisenä aamuna otan vajaan tunnin nokoset ja menen illalla
nukkumaan n. klo:22.
Työvuoron aikana en mene aamulla nukkumaan, vasta n. klo:15
Fiilis ?
Ihan OK:)
Pian 20 vuotta yötyötä, 2 vk (14vrk) työtä, 2 vk vapaata, se sopii minulle. - nukkumatti_ _
Valvon aina 7 yötä ja siitä seuraa 7 vapaata.Työvuorot alkaa 20.45 ja päättyy 07.15.
Menen nukkumaan 9. aikaan aamulla ja herään 16-18 välillä illalla... - Paska firma
Ihan vitun paska fiilis. Olen pahalla tuulella, masentaa, oksettaa, tekis mieli ampua itseni. Olen töissä VR:llä. Työajat ovat säännällisen epäsäännöllisiä kestoltaan 9 - 4 tuntia, vuorot voi alkaa keskellä yötä, illalla, aikaisin aamuyöstä esim. Klo 05. Pitkiä vapaita ei tule, vaan viikossa on pari noin vuorokauden mittaista " vapaata ".
- yökissa90
Teen 23-07 yötyötä, menen nukkumaan noin 8 aikaan aamulla ja nukun 15.30 asti, kun haen tyttären hoidosta. Olo usein on kuin puulla päähän lyödyllä, mutta ne muutamat tasoitusvapaat pelastavat. mielummin työskentelen yöllä ja saan olla kotona rauhassa koko päivän, vaikkakin nukkuen!
- Vai eronnut?
Ootko yh?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172