Kun ollut uusi auto, kuinka nopeasti on mennyt ensimmäinen akku vaihtoon? Merkki, ja vuosimalli?
Vastaukset 5
- R25 9v
Clio -99 11v
2 x Megane -02 8v
406 -00 Ei vielä vanhenemisen merkkejä.
406 -04 Uusittu, mutta en tiedä tarkasti ajankohtaa. Aika tuoreen näköinen. Taisi olla 6 tai 7 vuotta. Niin ovat menneet seuraavatkin akut,
- 6...8 v.
Erilaisia autoja ollut, yleensä akku pitänyt vaihtaa kuuden-kahdeksan vuoden kohdalla.
Nykyisin näyttää olevan lähempänä tuota kuutta vuotta, ennen saattoi mennä kymmenenkin. Akkujakin on kehitetty paremmiksi. Jos ei muille niin kauppiaille... - Positroni
Tämähän ei nyt vastaa kysymykseen, mutta omalla kohdalla 3/04 käyttöönotettu auto ja vielä skulaa. Ajettu tosin pääsääntöisesti matkaa, mittarissa 245tkm ny ja lisää tulee.
- fdölköögl
Käytettynä 5-vuotiaana ostetusta corollasta -98 meni alkuperäinen akku vaihtoon 2011.
Edellinen corollan akku kesti vain 8,5 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483