Minkälaiset korut sopisivat minulle?

Konttorista...

Haluaisin lukea vinkkejä, minkälaiset korut sopisivat minulle.

Olen 36-v. ja konttorissa töissä (ei pukukoodia, rento meininki). Pukeudun klassisesti ja/tai naisellisesti - en nuorekkaasti, mutten "tätimäisestikään". Tykkään laadusta: mielummin ostan yhden hyvän, ehkä kalliinkin, mutta kestävän, kuin huonoa. Tykkään ajattomuudesta, muotia en seuraa.

Olen tähän asti käyttänyt Kalevala-korujen nuorekkaamman näköisiä malleja, joskus myös niitä vanhasta Suomesta kertovia koruja. Olen ihonväriltäni kylmä, kulta ja pronssi eivät minulle sovi. Tykkään hopeasta. Rihkamakoruista minulla ei ole kuin parit Aarikan pikku korvikset.

Olen esim. miettinyt Sterlinks-kaulakorun tai NominatioN-rannerenkaan hankkimista. Onko ne ihan teineille tarkoitettuja? Mitä suosittelisitte? Olen avoin ideoille. :-)

8

235

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koruleena

Moikka, oma vinkkini on, että kannattaa korukaupassa kokeilla vaan koruja kasvojen lähellä ja kysäistä vaikkapa korumyyjän vinkkejä. Ihon väri on tärkeä huomio korujn värimaailmoita valittaessa ja toinen on kasvojen muoto. Arvokorut kestävät vuodesta toiseen, rihkama menettää helposti kiiltonsa eikä materiaali kestä mm. säiden muutosta, ilmanvaihtoa ja kosteutta. Tsemppiä etsitään!

http://www.korukaupat.blogspot.com

• Konttorista...

Kiitos vinkeistä!

• fepjfoipegvjp

Moikka, www.korukyla.fi :-)

• Koruntekijä

Suosittelen lämpimästi etsimään netistä pieniä valmistajia, jotka valmistavat korunsa itse ja jättää nuo suurten ketjuliikkeiden valikoimat huomiotta. Saatat löytää oikeasti persoonallisia ja yksilöllisiä koruja järkevään hintaan.

• akahi
    • joka toista haukkuu
    • Perushopeakorut. Ei teinelle tarkoitettu.Olet niin nuori että voit käyttää mitä muuta koruja vaan.Tärkeä on kokonaisuus.Ei mitä liika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      24
      1496
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1357
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1161
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      73
      1082
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      779
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      738
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      727
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      646
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      646
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe