Kuka osaa kertoa minulle olenko turhanpäiväinen hygieenikko? Miesystäväni keittää joka aamu kananmunia aamupalaksi. Minulle naisystävälleen hän juottaa kananmunien keitinveden teevetenä. (hän tahtoo tehdä aamupalan alusta loppuun yksin, joten teeveden alkuperä selvisi minulle sattumalta) Itse hän ei juo teetä.
Virtsaongelmien johdosta mies joului mittaamaan pissansa. Hän käyttää tähän tarkoitukseen normaalia litranmittaa astiakaapista. Kuulostaako tämä normaalilta muitten mielestä? Selitykseksi olen saanut, että mittä puhdistuu pesemällä. Minulta on mennyt ruokahalu hänen luonaan.
Miehistä toimintaa vai erikoinen mies?
11
149
Vastaukset
- otapullaa
No, ei varmaan ihan normaalia mutta....
Huoli pois, virtsa on steriiliä, ei siitä mitään tauteja saa.
En kyllä itse siltikään haluaisi syödä/juoda astiasta missä on ollut virtsaa. Pakon edessä ainoastaan.
Kananmunien keitinvedessäkään ei bakteereita enää ole, mikäli munia on keitetty muutama minuutti. En itse haluaisi juoda siitä tehtyä teetä: siinä voi olla seassa pieniä höyheniä tai koagoloitunutta valkuaista.
Kyllä jotain tasoa saa vaatia ravinnon(kin) suhteen.- syön kotona
Pyydä siltä uppomuna, niin voit nauttia teen ja munan samalla kertaa.
- superkokki3
syön kotona kirjoitti:
Pyydä siltä uppomuna, niin voit nauttia teen ja munan samalla kertaa.
Uppomuna keitetään vedessä mihin on lisätty etikkaa. Muuten ei oikeen tule hyvä uppomuna.
Vois olla pahaa teetä.
- määmy
Ties mitä muuta hän laittaa aamuteehesi.
- kundi.kundine
niinno. siis ällöttävää mut ei toi ny sillee mitää erityiise likastakaa olis.
Kiitos viestistäsi! Tuon ansiosta tunnen itseni kaikkine omituisuuksinenikin todella normaaliksi. ;-)
Hyi helvetti!
Tää on miehistä toimintaa, tähän on niin helppo samastua: http://www.youtube.com/watch?v=CXq7oNJNr7U
Ööö.. musta alkoi just tuntumaan, etten halua tutustua uusiin ihmisiin..
- sun petikaveri
voisit hankkia uuden kannellisen ja raikkaaman potan tänne sängyn alle.
Ole tarkkana joulun aikaan, jos miesystäväsi innostuu leipomaan.. Tutki tarkasti ainakin joulutortun täyte. Pääsiäisenä se mämmi ei ehkä maistu ;) Mutta jos suhde kestää vappuun, niin laita siihen pissakannuun muutama rusina ja kannu jääkaappiin. Voiko helpompaa simareseptiä olla?
Miksi et keitä itse teevettäsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215674- 541795
- 251269
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom1911085- 741075
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531017Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.141981Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️62959- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945