"...mies on kävelevä surkastuma, emotionaalisesti rampa, täysin kykenemätön empatiaan. Kaikki mihin mies koskee, muuttuu paskaksi. Mies on epätäydellinen nainen, jota riivaa pillukateus. Miehet eivät ole parannettavissa, vaan heidät tulee tuhota. SCUM taas on joukko itsenäisiä, röyhkeitä naisia, jotka ovat ottaneet asiakseen miesten täydellisen tuhoamisen."
http://mikkoahola.puheenvuoro.uusisuomi.fi/89641-ruotsissa-kohistaan-scum-manifestista-ja-vihavideosta
http://www.youtube.com/watch?v=y1Xel_Ig2Ac&feature=youtu.be
Niin?
Mies on biologinen onnettomuus?
13
118
Vastaukset
- zzy
Uusi Suomi onkin jo saanut poliisinki huomion vihakolumneistaan jo
islmofobisen Yakovin valheellisesta kolumnista.
hihhulit ja femakot ovat paha riesa yhteiskunnassa.
Aikonaan jo sufragetti femakot leikkivät viranomaisten kanssa
"Kissa ja hiirileikkiä" En mä nyt haluais ajatella noin. Kyllä mä pidän miehistä. Entien harmittaa, jos niillä on joku emotiaalinen vihasuhde naisiin, kun eivät itsekään ole aina niin helppoja :\
- <<<<<
Joo. kyllä sessamine sentään osaa olla ihmisiksi, nainen on aina luonnstaan hiukkasen höynä, mutta se suvaittakoon
- kundi.kundine
melko tervettä
Miesvihamieliset naiset ovat lähinnä vitsi, joiden mielipiteille ei juuri kannata korvaansa lotkauttaa. Eihän ne vaikuta ainakaan minun elämääni yhtikäs mitenkään.
ei hyvää päivää!
en osaa järkytykseltäni muutakaan sanoa.- otapullaa
Vastenmielisiä naisia koko sakki. En tiedä kumpi on oksettavampaa: miehiä vihaavat naiset vai naisia vihaavat miehet.
Paljon tuntuu maailmassa olevan mielenterveystyölle tarvetta.- Sosiaalinen tilaus:.
.
Nämä viharyhmät tukevat toinen toisiaan
.
Mies on biologinen välttämättömyys, monellakin tavalla. Kenen naisen äiti on ollut niin vastuuton, että on antanut liian hyvän kuvan miehestä? Ennen vanhaan ainakin varoiteltiin, että pidä jumala mielessä ja jalat yhdessä :)
No säästyyhän siinä luonnonvaratkin, kun lakataan lisääntumästä ja kuollaan sukupuuttoon noin 110 vuodessa...
Ps. Nimimerkki "Rekattu puskasta" on kuin kastraatti uimahallissa.
- otapullaa
Olisi mielenkiintoista tietää, olisivatko videolla hilluvat tytöt halukkaita eliminoimaan omat isänsä.
Eikös sitä niin sanota että muutos pitäisi aloittaa omasta lähipiiristä.
Taitavat kuitenkin olla läpeensä pilalle lellittyjä pahvipäitä koko lauma, pappa betalar... Niin se menee. Hyvää tekisi äiti maalle saada hengähtää pari miljoonaa vuotta, ja sitten Aatami ja Eeva voisivat taas tulla haukkaamaan kiellettyä omppua ja täyttämään maan. Fiksummin vaan kuin nyt.
Mutta kastraatti voi valita meneekö naisten vai miesten puolelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662278Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381873Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711530Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241528Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.851254Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841184Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1061095- 77939
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9932