"Usko tulee siis kuulemisesta,

mutta kuuleminen

Kristuksen sanan kautta."

Missä on kuulunut Jeesuksen Kristuksen sanoma?

Jeesus sanoo; "Etsikää ensin Jumalaa ja Hänen valtakuntaansa, niin kaikki
muukin tarvittava tullaan antamaan."

Ihmisopit sanoo;"etsikää ensin seurakunta, niin tulette löytämään "Jumalan".

Jeesus sanoo;"kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta sillä se vie elämään."

Ihmisopit sanoo;"anna vaan elämä Jumalalle tai Jeesukselle jne.. niin
se on siinä olette Jumalan lapsia pelastuneita."

Jeesus sanoo; " Kun opetuslapset sen kuulivat, hämmästyivät he kovin ja sanoivat: "Kuka sitten voi pelastua?" 26. Niin Jeesus katsoi heihin ja sanoi heille: "Ihmisille se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista."

Ihmisopit sanoo; Sinä pelastut, kun vaan suullasi tunnustat "Jeesuksen" Herraksi
kun vain itse käyt Jumalan luo jne...

Jeesus sanoo; "Kun totuuden Henki tulee teihin Hän johdattaa kaikkeen totuuteen."

Ihmisopit sanovat;"ei kukaan täällä tule tuntemaan totuutta KAIKKI ovat yhtä
totta kun me ihmiset olemme vajavaisia ja erilaisia ja näemme asioita
eri tavoin jne...." (IHMEELLISTÄ kuitenkin JOKA TUUTISTA luullaan julistettavan
"totuutta" RISTIRIITAISTA.
Ja sanoma EI KUKAAN TULE tuntemaan totuutta ON taas niin kuin kaikki edellä
olevat ihmisopin sanomat kaikkea muuta MUTTA EI JEESUKSEN KRISTUKSEN SANOMAA vaan noilla kielletään Jeesus Kristus.

Joten se mitä täällä palvellaan EI suinkaan OLE Jumala Luoja, se jonka nimeen täällä "vannotaan" EI ole Jumalan Poika Jeesus vaan, ANTIKRISTUS ja sen poika.

42

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaarle hytönen

""""Ihmisopit sanoo; Sinä pelastut, kun vaan suullasi tunnustat "Jeesuksen" Herraksi kun vain itse käyt Jumalan luo jne...""""

Ei ihmisopit, vaan Raamattu eli Jumalan sana sanoo:

Room. 10:9
      Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;

mutta lopun "kun vain itse käyt Jumalan luo jne"" on sinun omaa keksimääsi. Älä puhu omiasi.

• Niin sanoo

mutta metsään mennään ja siellä ollaan, kun lähdetään sokkona kirjaimia uskomaan.

Et sokeana taas nähnyt mitä teit, TEIT Jeesuksen valehtelijaksi.
        Niin totta kuin raamatussa on ihmisopin ainekset, niin TOTTA siellä on Jeesuksen sanat ja yhdenkin Jeesuksen sanoman kun kieltää, kieltää Jumalan. TOTUUS on
        tämä Jumalassa.

Eikä yksikään joka sisimmässään kieltää Jeesuksen sanoman ole vielä Jumalan tahdon tiellä, sillä Jumalan tahdon tiellä EI KUMOTA Jeesuksen sanomaa toisella
        raamatun sanomalla.

SE mitä Jumalassa tarkoittaa tämä; "joka suullaan tunnustaa Jeesuksen..."
        NIIN EI SE MITÄ TAHANSA TUNNUSTAMISTA TARKOITA, vaan se tulee JUMALAN Hengessä Jeesuksessa SYDÄMESTÄ, ihmiseltä joka on kulkenut
        Jumalan Pojan uskon tien Isän luo.

Kun kirjaimen mukaan katsotaan MITÄ RAAMATUSSA ON, niin todella ollaan pahasti pielessä.
        Siksipä EI JUMALA sanassaan ole turhaan sanonut tätäkään;
        "Kirjain kuolettaa..." "Henki se on joka eläväksi tekee" EIKÄ MIKÄ TAHANSA
        "Pyhä Henki" EIKÄ millä tahansa uskon tiellä, VAAN ja vain ainoastaan
        YHDELLÄ AINOALLA TIELLÄ, Jumalan Pojan uskon tiellä.

• Se on tekojen

oppi, kun luullaan, että kun vaan tunnustan Jeesuksen nimen ja siis käytän tuota nimeä pelastus on varma.

Näin se on kun EI tahdota lähteä Jumalan Pojan uskon tielle kirjainten mukaan soudetaan sinne satamaan minne ei kenenkään soisi soutavan.

EI Jeesus tuosta Hänen nimensä käyttämisestä turhaan sanonut,
        miten kerran paljastuu hirvittävä totuus miten ihmiset ovat käyttäneet Jeesuksen nimeä turhaan.

PELASTUS EI ole automaatio SE ON JUMALAN ARMOA, että ihminen PELASTUU että ihminen pääsee ahtaan portin kautta Jumalan yhteyteen pojassa

• En voi yhtyä kirjoitukseesi, Kaarlo Hytonen. Asetat Jeesuksen ja seurakunnan vastakkain. Jeesus on näet seurakunnan pää, johon tervehenkinen kristillisyys rakentuu. Jumalan vamhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, josta vanhurskas on elävä. Tämä ilmenee veljien ja siskojen keskinäisenä lohdutuksena ja rakkautena, syntien anteeksiantamisena ja saamisena. Ei siis ole kysymys mistään itsekkäästä ja itsekeskeisestä ufo uskosta.

Ef.5:25. Miehet, rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä, 26. että hän sen pyhittäisi, puhdistaen sen, vedellä pesten, sanan kautta, 27. saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton.

Room.10:13. Sillä jokainen, joka Herran nimeä avuksensa huutaa, tulee autuaaksi.
        14. Mutta kuinka he sitä avuksensa huutavat, jonka päälle ei he uskoneet? Ja kuinka he sen uskovat, josta ei he ole kuulleet? Mutta kuinka he kuulevat ilman saarnaajaa?
        15. Ja kuinka he saarnaavat, ellei heitä lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: oi kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka rauhaa julistavat, niiden jotka hyvää julistavat.
        16. Mutta ei he ole kaikki evankeliumille kuuliaiset; sillä Jesaias sanoo: Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?
        17. Niin tulee siis usko kuulosta, mutta kuulo Jumalan sanan kautta.

weha: Erikoisesti nykyajan itsekkäille villihengille tuo kohta:
        Room.10:13. Sillä jokainen, joka Herran nimeä avuksensa huutaa, tulee autuaaksi.
        14. Mutta kuinka he sitä avuksensa huutavat, jonka päälle ei he uskoneet? Ja kuinka he sen uskovat, josta ei he ole kuulleet? Mutta kuinka he kuulevat ilman saarnaajaa?
        15. Ja kuinka he saarnaavat, ellei heitä lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: oi kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka rauhaa julistavat, niiden jotka hyvää julistavat.

• Höpö höpö
        weha kirjoitti:

En voi yhtyä kirjoitukseesi, Kaarlo Hytonen. Asetat Jeesuksen ja seurakunnan vastakkain. Jeesus on näet seurakunnan pää, johon tervehenkinen kristillisyys rakentuu. Jumalan vamhurskaus ilmestyy uskosta uskoon, josta vanhurskas on elävä. Tämä ilmenee veljien ja siskojen keskinäisenä lohdutuksena ja rakkautena, syntien anteeksiantamisena ja saamisena. Ei siis ole kysymys mistään itsekkäästä ja itsekeskeisestä ufo uskosta.

Ef.5:25. Miehet, rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä, 26. että hän sen pyhittäisi, puhdistaen sen, vedellä pesten, sanan kautta, 27. saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton.

16. Mutta ei he ole kaikki evankeliumille kuuliaiset; sillä Jesaias sanoo: Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?
        17. Niin tulee siis usko kuulosta, mutta kuulo Jumalan sanan kautta.

weha: Erikoisesti nykyajan itsekkäille villihengille tuo kohta:

Jumalan Poika EI ole yhdenkään tämän päivän seurakunnan pää vaan se pää
        on antikristus, joka tätä totuutta EI tahdo tulla näkemään omissa viisauksissaan nukkuu ja hukkuu.

• Se on tekojen kirjoitti:

oppi, kun luullaan, että kun vaan tunnustan Jeesuksen nimen ja siis käytän tuota nimeä pelastus on varma.

Näin se on kun EI tahdota lähteä Jumalan Pojan uskon tielle kirjainten mukaan soudetaan sinne satamaan minne ei kenenkään soisi soutavan.

miten kerran paljastuu hirvittävä totuus miten ihmiset ovat käyttäneet Jeesuksen nimeä turhaan.

PELASTUS EI ole automaatio SE ON JUMALAN ARMOA, että ihminen PELASTUU että ihminen pääsee ahtaan portin kautta Jumalan yhteyteen pojassa

>>oppi, kun luullaan, että kun vaan tunnustan Jeesuksen nimen ja siis käytän tuota nimeä pelastus on varma.** Välimeren rannalta, mutta Kristuksia, Herroja on vain yksi, Hän on kuningas Kristus Jeesus.
        miten kerran paljastuu hirvittävä totuus miten ihmiset ovat käyttäneet Jeesuksen nimeä turhaan.** Missä se on turhaa muussa kun VL saarnoissa – Jeesuksen veressä synnit anteeksi, suksen veressä, suksen veressä? Siellä Jeesuksen nimi on täydellisesti turhaa.

Kes.

• Siis MITÄ?
        Kesitas kirjoitti:

>>oppi, kun luullaan, että kun vaan tunnustan Jeesuksen nimen ja siis käytän tuota nimeä pelastus on varma.** Välimeren rannalta, mutta Kristuksia, Herroja on vain yksi, Hän on kuningas Kristus Jeesus.
        miten kerran paljastuu hirvittävä totuus miten ihmiset ovat käyttäneet Jeesuksen nimeä turhaan.** Missä se on turhaa muussa kun VL saarnoissa – Jeesuksen veressä synnit anteeksi, suksen veressä, suksen veressä? Siellä Jeesuksen nimi on täydellisesti turhaa.

Kes.

Antikristus EI varoita turhaan Jeesuksen nimen lausumisesta EI vaan sen
        henki ei muuta tekään, kuin lausuu hurmahenkisyydessä "Jeesus, Jeesus jne...

Jeesus sanoo;"Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. 22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?' 23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.' "

Näin Jeesuksen nimessä täällä tehdään ja touhutaan TODELLA PALJON, mutta
        ITSE JEESUKSESSA tekijöitä ON VÄHÄN.

Todella hirvittävää on nähdä, miten hekumoidaan Jeesuksen nimellä
        (sitä aiheuttaa antikristuksen henki)ja pyydetään vielä Jeesuksen omaa samaan
        saastaan. EIKÄ siis ENÄÄ nähdä mitä ITSE PITÄISIKÄÄN TEHDÄ, että VOISI
        JUMALAN AUTUUDEN saada osakseen.

• niin-

Eikö tuo liene yksi lysti, miksi ihmeessä raamattu on kirjoitettu niin että lähes jokainen sitä lukeva ymmärtää tekstin eri tavalla?

• Niin, tiedätkö

tätäkin ihmismieli funtsaa näin, se näyttäisi olevan todella PAREMPI ETTEI KOKO
        kirjaa olisi, MUTTA tiedätkö Jumala on viisas, eikä Hän tee virheitä.
        Tyhmyys ja erheet ovat aivan muun tuotoksia joten emme voi syyttää kuin itseämme jos EMME todella tahdo päästä selvyyteen Jumalasta, Jumalan olemassa olosta, Jumalan olemuksesta jne....

EI Jumala kirjaansa antanut, että TUO kirja sivuuttaisi Hänet ja jäätäisiin kirjoituksia
        tutkimaan ja hutkimaan jne....ja sivutetaan Hänet.

Nyt kun itse kirja on tullut ihmisille Jumalaksi, niin siksipä noita uskoja on syntynyt kuin sieniä sateella ja edelleen syntyy, mutta EI niillä ole mitään tekemistä Jumalan eikä näin Hänen YHDEN AINOAN USKON KANSSA.

Jumala johdattaa kuin johdattaa KAIKKI Hänen puoleensa kääntyneet
        janoavat sielut omaan YHTEEN AINOAAN uskoon, JA siinä EI ole mitään
        tekemistä yhdenkään ihmisen, yhdenkään seurakunnan kanssa EI VAAN SIINÄ
        käy juuri näin kun Jeesus sanoo;"44. Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. 45. Profeetoissa on kirjoitettuna: 'Ja he tulevat kaikki Jumalan opettamiksi.' Jokainen, joka on Isältä kuullut ja oppinut, tulee minun tyköni."

TÄMÄ EI OLE HARHAA vaan TODELLA TOTTA niin kuin JUMALA elää
        ja Poika elää ja PYHÄ HENKI toimii.

Sitä olen miettinyt ja Jumalan edessä kysynyt MIKSI NIIN MONET saavat
        lohdutuksen kirjoituksista, vaikka ovat täysin hakoteillä?

Itse en aikoinani saanut lohdutusta kirjoitetusta sanomasta SAIN VAIN TUOMION
        sanomat, SAIN kokea en ole kelvollinen, elän erossa Jumalasta kuljen kohti
        ikuista eroa Jumalasta ELLEI Jumala minua ARMAHDA.

Vastaus tähän kysymykseeni on se, että ihmiset EIVÄT USKO JUMALAAN
        näin he turvautuvat itseensä omiin tuntemuksiinsa ja muuhun näkyvään
        kuin seurakuntiin ja muihin ihmisiin.
        Kuin myös, eivät ihmiset todella tahdo menettää omaa elämäänsä, vaikka
        he luulevat, että näin on tapahtunut, mutta EI, itsensä menettäminen on AIVAN muuta ja se tapahtuu VAIN JA AINOASTAAN YHDELLÄ TIELLÄ, se on nisunjyvän kuoleman tiellä, se on Jumalan tahdon tiellä, se on se etsijän tie, se on se tuhlaaja pojan tie, se ei ole YKS KAKS vain käyty ja hups" olen Isän luona
        olen pelastettu, kun vaan nyt itseni annan Jumalalle jne..jne...."

Tiedätkö Jumala johdattaa kuin johdattaakin KAIKKI johdatuksessaan olevat
        YHTEEN ja AINOAAN USKOONSA, Raamatun sana aukeaa siis heille kaikille
        juuri samalla tavalla, Jumalan olemus paljastuu aivan samana jne.
        EN puhu puppua olen tämän tosiasian tullut kohtaamaan elävässä elämässä,
        nähnyt myös murheekseni, miten ihmisiä on luisunut pois tuolta tieltä
        ja heidän silmänsä on ummistuneet ja he ovatkin sitten niitä jotka mitä saastaisemmalla tavalla alkavat tehdä tyhjäksi Jumalan totuuden valehtelemalla
        niistä harvoista jotka eivät ole lähteneet samaan riettauden virtaan mihin itse
        ovat antautuneet.

• Tälle sanaleikille riittää selkeä Jeesuksen oma sanoma;
      Joh. 14:6
      Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

Kun tie on löytynyt Hän jatkaa;
      Joh. 8:32
      Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita."

Silloin kun on vapaa, (ihmisoppi) Kristitty sanoo lukien sen Jeesuksen itsensä sanomana;
      Matt. 10:32,33 "Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni Isäni edessä taivaissa.
      Mutta joka ihmisten edessä kieltää minut, sen minäkin kiellän Isäni edessä taivaissa.

Elämänsä Jeesukselle antanut Kristitty julistaa evankeliumia Herrasta;
      Matt. 4:20
      He jättivät heti verkkonsa ja lähtivät seuraamaan Jeesusta.
      Mutta muut eivät, He julistavat jotain muuta, se selviää seuraavasta.
      1. Tim. 5:15
      Sillä muutamat ovat jo kääntyneet pois seuraamaan saatanaa.
      On vain kaksi seurattavaa, valo tai pimeys.

Kristitty on Pyhän Hengen Voideltu ja omaa armolahjoja, mutta jumalaton on aina ilman niitä, kun ei suulla tunnusta Jeesus Herraksi.
      1 Kor 12:3 Sentähden minä teen teille tiettäväksi, ettei kukaan, joka puhuu Jumalan Hengessä, sano: "Jeesus olkoon kirottu", ja ettei kukaan voi sanoa: "Jeesus olkoon Herra", paitsi Pyhässä Hengessä
      Totuuteen Kristitty vastaa kuten Herramme itse;
      Joh. 14:6
      Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

>>>Joten se mitä täällä palvellaan EI suinkaan OLE Jumala Luoja, se jonka nimeen täällä "vannotaan" EI ole Jumalan Poika Jeesus vaan, ANTIKRISTUS ja sen poika.** Siltä ne juttusi todella näyttää.
      Valitan.
      Kes.

• Todellakin olet

tiesi valinnut ja pelkkä valittaminen on todella lievä tapaus kohdallasi OLENKO
        murheellinen, niin merkillistä, että ei Jumalan Henki enää kohdallasi tule murheelliseksikaan, vaan se mitä koen kohdallasi on jotakin todella pahaa.

Antikristus on se joka Jeesuksen Kristuksen sanomaa jota tässäkin aloituksessa
        selkeästi oli sanoo sen olevan antikristuksen sanomaa.

HEI HALOO, onko ketään joka NÄKEE aloituksen SELVÄN SANOMAN,
        KUKA SANOKKAAN;" Etsikää ensin Jumalaa ,,,
        KUKA SANOOKAAN; Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta...
        KUKA SANOKAAN pelastuksesta; "ihmisille se on mahdotonta ....
        KUKA SANOO; "Kun totuuden Henki tulee teihin johdattaa Hän kaikkeen Totuuteen"
        EI SUINKAAN ANTIKRISTUS vaan Jumalan Poika Jeesus.

Ei voi enää suurempaa pimeyttä olla kun antikristuksen omana pokkana sanotaan Jeesuksen sanomaa ANTIKRISTUKSEN SANOMAKSI.

Onko täällä KETÄÄN JOKA vielä vähänkin näkisi mistä TODELLA ON KYSYMYS?

Antikristus se on joka vääntää Jeesuksen Jumalan Pojan sanoman joka kieltää
        Jeesuksen ja Hänen omansa.

• Todellakin olet kirjoitti:

tiesi valinnut ja pelkkä valittaminen on todella lievä tapaus kohdallasi OLENKO
        murheellinen, niin merkillistä, että ei Jumalan Henki enää kohdallasi tule murheelliseksikaan, vaan se mitä koen kohdallasi on jotakin todella pahaa.

Antikristus on se joka Jeesuksen Kristuksen sanomaa jota tässäkin aloituksessa
        selkeästi oli sanoo sen olevan antikristuksen sanomaa.

HEI HALOO, onko ketään joka NÄKEE aloituksen SELVÄN SANOMAN,
        KUKA SANOKKAAN;" Etsikää ensin Jumalaa ,,,
        KUKA SANOOKAAN; Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta...
        KUKA SANOKAAN pelastuksesta; "ihmisille se on mahdotonta ....
        KUKA SANOO; "Kun totuuden Henki tulee teihin johdattaa Hän kaikkeen Totuuteen"
        EI SUINKAAN ANTIKRISTUS vaan Jumalan Poika Jeesus.

Ei voi enää suurempaa pimeyttä olla kun antikristuksen omana pokkana sanotaan Jeesuksen sanomaa ANTIKRISTUKSEN SANOMAKSI.

Onko täällä KETÄÄN JOKA vielä vähänkin näkisi mistä TODELLA ON KYSYMYS?

Antikristus se on joka vääntää Jeesuksen Jumalan Pojan sanoman joka kieltää
        Jeesuksen ja Hänen omansa.

>>Onko täällä KETÄÄN JOKA vielä vähänkin näkisi mistä TODELLA ON KYSYMYS?** Valaise,, mistä?
        Ihan rohkeasti, huutamatta. Pane vaikka kohta Raamatusta.

>>Antikristus se on joka vääntää Jeesuksen Jumalan Pojan sanoman joka kieltää
        Jeesuksen ja Hänen omansa.** Voi sinua raukka?
        Väität, että antikristus on jo maan päällä? Hyi sentään.
        Sitä ennen temmataan Pyhät pois, Jeesuksen toimista, taidat olla aikaamme edellä.
        Panen vain ihan auttamaan Sinua, antikristus julistautuu Kristukseksi, joten kuka se on??
        Kerro nimi, niin osataan porukassa pelätä.
        Kristuksella on nimi, Jeesus Nasaretilainen, Jumalalla, minä olen, mikä minä olen, mutta mikä antikristuksella?? Ole rohkea. Kuka se on?

• EN voi
        Kesitas kirjoitti:

>>Onko täällä KETÄÄN JOKA vielä vähänkin näkisi mistä TODELLA ON KYSYMYS?** Valaise,, mistä?

Sitä ennen temmataan Pyhät pois, Jeesuksen toimista, taidat olla aikaamme edellä.
        Panen vain ihan auttamaan Sinua, antikristus julistautuu Kristukseksi, joten kuka se on??
        Kristuksella on nimi, Jeesus Nasaretilainen, Jumalalla, minä olen, mikä minä olen, mutta mikä antikristuksella?? Ole rohkea. Kuka se on?

VAIN JUMALA VOI, ja silloin kun Jumala saa ihmisen silmät avata, IHMINEN NÄKEE.

Todella perkeleellistä ON sanoa, Jumalan avaamin silmin EI nähtäisi, Jumalan
        opettamaksi tullut EI TIETÄISI, Jumalan Pyhä Henki johdattaisi harhaan, antikristuksen syliin, että Jeesus EI OLE TIE, että Jeesuksen sanoista EI tarvitse välittää otetaan vaan mitkä ihminen sietää otettavaksi minkä sanojen kanssa ihminen voi ilakoida antikristuksen helmoissa. Antikristukselle Jumalan oma Jeesuksessa on raukka.

Antikristus käy Jumalan totuutta, todellisuutta vastaan KUINKAS MUUTOIN kuin
        raamatun sanomilla SIKSIPÄ se onkin niin väkevä tuo EKSYTYS mihin ihmiset ovat ajautuneet uskomalla kaiken maailman ihmisopit jotka on totta kai raamatun sanomasta valheellisesti luotu.

Antikristus VÄITTÄÄ siis AIVAN TOISIN KUIN JUMALAN TOTUUS ON.
        SILLÄ mitä tulee antikristuksiin, niin jo Johannes sanoi;"Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika. 19. Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme; sillä jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, niin he olisivat meidän kanssamme pysyneet; mutta heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole yhtä meidän kanssamme."

HUOMATKAA mistä antikristukset tulevat EIVÄT TÄYSIN JUMALATTOMISTA, vaan juuri niiden joukosta jotka ovat olleet kutsutut ja näin pyörineet ns.uskonnollisissa piireissä, mutta heidän kohdallaan on käynyt näin heillä EI OLE KOSKAAN SYNTYNYT RAKKAUTTA TOTUUTEEN vaan omien himojensa
        kanssa ovat etsineet vain korvasyyhyynsä sopivaa NÄIN antikristus on saanut heidät valtaansa JA tällaiset ihmiset ovat juuri näitä kun Jeesus sanoo;
        "Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammasten vaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia."

• Kysyväinen,
        EN voi kirjoitti:

VAIN JUMALA VOI, ja silloin kun Jumala saa ihmisen silmät avata, IHMINEN NÄKEE.

Todella perkeleellistä ON sanoa, Jumalan avaamin silmin EI nähtäisi, Jumalan
        opettamaksi tullut EI TIETÄISI, Jumalan Pyhä Henki johdattaisi harhaan, antikristuksen syliin, että Jeesus EI OLE TIE, että Jeesuksen sanoista EI tarvitse välittää otetaan vaan mitkä ihminen sietää otettavaksi minkä sanojen kanssa ihminen voi ilakoida antikristuksen helmoissa. Antikristukselle Jumalan oma Jeesuksessa on raukka.

Antikristus käy Jumalan totuutta, todellisuutta vastaan KUINKAS MUUTOIN kuin
        raamatun sanomilla SIKSIPÄ se onkin niin väkevä tuo EKSYTYS mihin ihmiset ovat ajautuneet uskomalla kaiken maailman ihmisopit jotka on totta kai raamatun sanomasta valheellisesti luotu.

Antikristus VÄITTÄÄ siis AIVAN TOISIN KUIN JUMALAN TOTUUS ON.
        SILLÄ mitä tulee antikristuksiin, niin jo Johannes sanoi;"Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika. 19. Meistä he ovat lähteneet, mutta he eivät olleet yhtä meidän kanssamme; sillä jos he olisivat olleet yhtä meidän kanssamme, niin he olisivat meidän kanssamme pysyneet; mutta heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole yhtä meidän kanssamme."

HUOMATKAA mistä antikristukset tulevat EIVÄT TÄYSIN JUMALATTOMISTA, vaan juuri niiden joukosta jotka ovat olleet kutsutut ja näin pyörineet ns.uskonnollisissa piireissä, mutta heidän kohdallaan on käynyt näin heillä EI OLE KOSKAAN SYNTYNYT RAKKAUTTA TOTUUTEEN vaan omien himojensa
        kanssa ovat etsineet vain korvasyyhyynsä sopivaa NÄIN antikristus on saanut heidät valtaansa JA tällaiset ihmiset ovat juuri näitä kun Jeesus sanoo;
        "Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammasten vaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia."

Mutta antikristus on ihminen, joka väittää olevansa Kristus,

Vastaa Kesille, kuka Hän on tai lopeta tuo leikkiminen

• Kesitas kirjoitti:

Kesitas, olet jäljessä ajastasi.

Paavi julisti itsensä Jeesuksen sijaiseksi maan päällä jo 500-luvulla ja hänen käyttämä titteli VICARIUS FILII DEI tarkoittaa " Jumalan Pojan sijainen maan päällä.

• lappix kirjoitti:

Kesitas, olet jäljessä ajastasi.

Paavi julisti itsensä Jeesuksen sijaiseksi maan päällä jo 500-luvulla ja hänen käyttämä titteli VICARIUS FILII DEI tarkoittaa " Jumalan Pojan sijainen maan päällä.

Elääkö Hän nyt?

Uskon, että tuon olen tiennyt ennen sinua.

Kes.

• Leikki on kaukana
        Kysyväinen, kirjoitti:

Mutta antikristus on ihminen, joka väittää olevansa Kristus,

Vastaa Kesille, kuka Hän on tai lopeta tuo leikkiminen

Silloin kun näet tosiasioiden esille tuomisessa leikin, niin mene itseesi ÄLÄKÄ
        luule, että olet nyt oikealla tiellä.

Jumalan Hengen omana, Hänen tahtonsa tiellä EI leikitä, vaan TODESTA
        on kysymys. Sinäkin saat kuulla totuuden sanaa, mutta jos se on sinulle leikittelyn sanaa, niin todella pahaa on, silloin et pysty vastaan ottamaan, vaan jäät
        niihin ihmisten perinnäis sääntöihin itseäsi parantelemaan omaa hurskauttasi
        kasvattamaan.

Silloin kun ihminen sanoo, ANTIKRISTUKSIA EI VIELÄ OLE niin tällainen ihminen EI ole tullut vielä ensinkään Jumalan tahdon tielle, EI vaan hän kulkee itse juuri antikristuksen omana. Antikristus EI toden totta itseään paljasta, VAIN JA AINOASTAAN Jumala sen tahtonsa tiellä oleville paljastaa.

NÄIN se, että sanoin MINÄ EN VOI tuoda sitä tiettäväksi ON TOTTA, MUTTA
        ne jotka tahtovat tulla tuntemaan TOTUUDEN, niin JUMALA SEN KIRKASTAA
        MITEN ON.

Minä näen totuuden Jumalassa, mutta EN VOI SITÄ NÄKÖKYKYÄ tuoda
        ihmisopin uskoville VAAN AINOASTAAN JUMALA sen jokaiselle ihmiselle
        itselleen ON KIRKASTAVA.

Jumalan HENGESSÄ siis KAIKKI ON SELVÄÄ TOTTA, EI leikkiä.

Jumalan Hengessä tuon vain totuuden ja ne joille Jumala saa puhua HE ymmärtävät sanoman, sillä Jumala on itse kullekin tahtonsa tielle käyneelle
        saman uskon totuuden kirkastanut.

KUITENKIN jo näin, vaikka Jumalakaan EI olisi saanut puhua, ihmisen luulisi jo
        ymmärtävän ANTIKRISTUKSIA ON JO TODELLA PALJON, kun jo Johanneksen aikana NIITÄ OLI.

Antikristus toimii niin kuin on esille tullut JUURI päin vastoin kuin mitä Jeesus
        sanoo, se tekee mitättömäksi Jeesuksen sanoman.

• Kesitas kirjoitti:

Elääkö Hän nyt?

Uskon, että tuon olen tiennyt ennen sinua.

Kes.

Kesitas. Antikristus oli jo apostloien aikana, joten ei se mikään uusi asia ole.

• Antikristus toimii

juuri Jeesuksen sanoman suhteen päin vastoin,
      ANTIKRISTUS SANOO; "etsikää ensin seurakunta ja niin tulette löytämään
      Jumalan,,"

ANTIKRISTUS SANOO;"ei mitään kilvoittelua, vaan antakaa vaan elämänne Jumalalle ja se on siinä..."

ANTIKRISTUS SANOO; "Ei pelastus ole vaikeaa siihen pääset tosta noin vain kun antaudut Jumalalle jne..."

ANTIKRISTUS SANOO, " totuutta EI täällä ihminen tule tuntemaan KUNHAN VAAN USKO se kelpaa (ei siis väliä mikä on usko mihin uskoo...)

• ANTI ristus

HEI haloo PrOvO!

HANKI ihan IKIOMA elämä JA jätä NE aineet. AA on HYVÄ alku UUDELLE elämälle.

KIRJOITAT ihan AIKUISTEN oikeasti TODELLA päätöntä HÖPINÄÄ.

LIOTTIMET tuhoavat AIVOSOLUT!!

(alottaja on tunnettu multinikki joka sekoittaa milloin mitäkin)

• Niin olet

antikristuksen palvelija olet jonka pää on todella vedetty sekaisin niin, ettei
        sydämessä Jumalan sanoma voi saada enää mitään sijaa.

• Niin olet kirjoitti:

antikristuksen palvelija olet jonka pää on todella vedetty sekaisin niin, ettei
        sydämessä Jumalan sanoma voi saada enää mitään sijaa.

Kirkko ja uskonlahkot luulevat, että jokainen tönö, jonka ulkoseinään on naulattu kyltti "-seurakunta", on Jeesuksen seurakunta.

Asia on niin, että Jeesus valitsee ITSE seurakuntansa ihmisen uskon perusteella. Jeesuksen seurakuntaan ei kukaan valitse itse itseään, vaikka täällä nämä uskonnolliset sokeat niin luulevat.

• lappix kirjoitti:

Kirkko ja uskonlahkot luulevat, että jokainen tönö, jonka ulkoseinään on naulattu kyltti "-seurakunta", on Jeesuksen seurakunta.

Asia on niin, että Jeesus valitsee ITSE seurakuntansa ihmisen uskon perusteella. Jeesuksen seurakuntaan ei kukaan valitse itse itseään, vaikka täällä nämä uskonnolliset sokeat niin luulevat.

lappix, uskoisit sinäkin vain Raamattua, mitä siellä lukee Jumalan seurakunnasta. Kun Jeesus on seurakuntansa pyhittänyt, niin sen ulkopuolella ei ole pelastusta...

• Niin sanoo
        weha kirjoitti:

lappix, uskoisit sinäkin vain Raamattua, mitä siellä lukee Jumalan seurakunnasta. Kun Jeesus on seurakuntansa pyhittänyt, niin sen ulkopuolella ei ole pelastusta...

antikristus"Uskokaa vaan kirjaimiin niin ette eksy ja varmasti pysytte oikealla tiellä jne."(mutta kappas vain kaikkia kirjaimia se ei näytä EI PYYDÄ USKOMAAN)
        Tämä on juuri sitä sanomaa jota ANTIKRISTUS tuo JUURI PÄIN VASTAISTA mitä
        Isä Pojan kautta sanoo,

Jeesus sanoo;"Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta; 40. ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän."

Kuin myös sanassa sanotaan;"KIRJAIN KUOLETTAA, Henki tekee eläväksi."

Kuin myös sana sanoo; "JOKA USKOO POIKAA PELASTUISI."

JNE...JNE....

Niin kauan kuin ihminen on kiinni kirjaimissa kuolema tekee työtään, vasta sitten kun ihminen USKOO POIKAA ja ON HÄNELLE KUULIAINEN Jumalan PYHÄ HENKI voi alkaa työtään tekemään,kirkastamaan JUMALAN USKOA, TOTUUTTA.

• 25
        Niin sanoo kirjoitti:

antikristus"Uskokaa vaan kirjaimiin niin ette eksy ja varmasti pysytte oikealla tiellä jne."(mutta kappas vain kaikkia kirjaimia se ei näytä EI PYYDÄ USKOMAAN)
        Tämä on juuri sitä sanomaa jota ANTIKRISTUS tuo JUURI PÄIN VASTAISTA mitä
        Isä Pojan kautta sanoo,

Jeesus sanoo;"Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta; 40. ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän."

Kuin myös sanassa sanotaan;"KIRJAIN KUOLETTAA, Henki tekee eläväksi."

Kuin myös sana sanoo; "JOKA USKOO POIKAA PELASTUISI."

JNE...JNE....

Niin kauan kuin ihminen on kiinni kirjaimissa kuolema tekee työtään, vasta sitten kun ihminen USKOO POIKAA ja ON HÄNELLE KUULIAINEN Jumalan PYHÄ HENKI voi alkaa työtään tekemään,kirkastamaan JUMALAN USKOA, TOTUUTTA.

Niinpä, milloin sinä Armi alat uskoa Poikaa ?
        Milloin alat rakastaa lähimmäistäsi niin kuin itseäsi ?
        Poika sanoi, että sen mitä tahdotte ihmisten tekevän teille tehkää te samoin heille.
        Oletko miettinyt mitä sinä teet lähimmäisillesi ?
        Tahdotko tosiaan esim. lähipiirisi kohtelevan sinua niin kuin sinä kohtelet heitä ?

• 18+1
        25 kirjoitti:

Poika sanoi, että sen mitä tahdotte ihmisten tekevän teille tehkää te samoin heille.
        Tahdotko tosiaan esim. lähipiirisi kohtelevan sinua niin kuin sinä kohtelet heitä ?

Onko tämä "Armi" niitä Teuvo Sunin (entisiä) oppilaita ?

• 22
        18+1 kirjoitti:

Kyllä on, tai paremminkin Teuvon entinen aisapari.
        Riitautui Teuvon kanssa sitten kun oli asia josta Teuvo ei ollut hänen kanssaan samaa mieltä.
        Sama on pätenyt kaikkiin muihinkin ihmissuhteisiin, jos olet jostakin eri mieltä Armin kanssa se merkitsee hänelle sitä että olet valheen tiellä valejeesusta seuraamassa.
        Katsos kun vain Armi on ahtaasta portista läpikäynyt ja oikeassa uskossa.

• Sinä siis jatkat
        25 kirjoitti:

panettelua?

Se mihin poikaan itse uskot on antikristuksen poika ja siihen en valitettavasti
        tule enää uskomaan, vaan sen valheita tuon esille mikä on tietystikin sen omille
        todella pahaa.

Näin se on kyllä todella saa tuntea sen mitä Jeesus Jumalan Poika eläessään täällä maan päällä. EI sanoin voi kuvata miten järkyttävän pahaa on nähdä, kun ihminen joka on hylännyt Jumalan äänen, Jumalan tahdon tien vaipuu todella
        saastaiselle panettelun tielle kärkkymään milloin saisi jotain pahaa tuoda ja haukkuu sitten todellisen hyvyyden tuojaa miten se tekee pahaa ja on rakkaudeton jne.

Jumala näkee ja kerran PAHA saa palkkansa. En voi kun toivoa, että tämä joka
        nyt saastaisia sanomia tuo, että Jumalan etsikkoajat eivät hänen kohdallaan olisi vielä mennet, näin hän vielä voisi saada parannuksen armon.

• Olet valehtelijan
        18+1 kirjoitti:

kanssa tekemisissä, kun valehtelijalta kysyit?
        Tiedän, että valheet menevät sinulle kuin voi kuumalle kivelle jos EI JUMALAN
        HENKI saa sinulle puhua.

En ole valitettavasti tullut kenenkään ihmisen opettamaksi (en ole kenenkään aisapari ollut niin kuin saastaisesti väitettiin ja mitä muuta tuo toi niin täydellistä valhetta oli. Eikä tuon valheen tuojan tarkoitus olekaan muu kuin se, ETTÄ kun itse EI ole tahtonut sisälle taivasten valtakuntaan mennä NIIN HÄN ON ESTÄMÄSSÄ
        kaikkia muitakin sisälle menemästä) kohdallani on Jeesuksen sana toteen käynyt,
        etsivä on löytänyt, kolkuttavalle on avattu ja anova on saanut JA ne jotka tuon kieltää kieltävät itse Jeesuksen Jumalan Pojan ja näin myös Jumalan Isän.

• 24
        Sinä siis jatkat kirjoitti:

panettelua?

Se mihin poikaan itse uskot on antikristuksen poika ja siihen en valitettavasti
        tule enää uskomaan, vaan sen valheita tuon esille mikä on tietystikin sen omille
        todella pahaa.

Näin se on kyllä todella saa tuntea sen mitä Jeesus Jumalan Poika eläessään täällä maan päällä. EI sanoin voi kuvata miten järkyttävän pahaa on nähdä, kun ihminen joka on hylännyt Jumalan äänen, Jumalan tahdon tien vaipuu todella
        saastaiselle panettelun tielle kärkkymään milloin saisi jotain pahaa tuoda ja haukkuu sitten todellisen hyvyyden tuojaa miten se tekee pahaa ja on rakkaudeton jne.

Jumala näkee ja kerran PAHA saa palkkansa. En voi kun toivoa, että tämä joka
        nyt saastaisia sanomia tuo, että Jumalan etsikkoajat eivät hänen kohdallaan olisi vielä mennet, näin hän vielä voisi saada parannuksen armon.

Jumalan ääntä en ole hylännyt, ainoastaan Armin äänen.
        Kiitos kun vahvistit viestilläsi sen, että sinä tödellakin tuomitset tuhon omaksi ne jotka eivät yhdy kaikessa sinun mielipiteisiisi.

• Näin ilkkui
        22 kirjoitti:

Kyllä on, tai paremminkin Teuvon entinen aisapari.
        Riitautui Teuvon kanssa sitten kun oli asia josta Teuvo ei ollut hänen kanssaan samaa mieltä.
        Sama on pätenyt kaikkiin muihinkin ihmissuhteisiin, jos olet jostakin eri mieltä Armin kanssa se merkitsee hänelle sitä että olet valheen tiellä valejeesusta seuraamassa.
        Katsos kun vain Armi on ahtaasta portista läpikäynyt ja oikeassa uskossa.

Jumalan tahdon tien hylännyt. Eikä sitä silloin ihminen enää muuta voi kuin tehdä juuri tuota mitä sinä nyt täällä teet.

Tuopa omakin nimesi tänne, kun viljelet täällä toisen nimeä panettelu mielessä.
        Se mitä teet et tee minulle vaan Jeesukselle joka minussa Jumalan armosta
        on saanut asuinsijan.

Jumalan armosta olen saanut käydä sisälle ahtaasta portista. mutta EN OLE SANONUT että olen ainut enkä ole sanonut, että olen ainoa Jumalan uskossa
        oleva. Mutta näin se on silloin kun saatana puhuu SE PUHUU TODELLA OMIAAN
        PELKKÄÄ VALHETTA.

Antikristus tuo myös jatkuvasti sellaista kuvaa, niin kuin täällä olisi jokin hirvittävä ihminen, mutta näinhän Jeesuskin VAIKKA OLI TÄYNNÄ TOTUUTA, RAKKAUTTA, HYVYYTTÄ sai kohdata sen tosiasian, että Häntä pidettiin
        pahuuden päämiehenä.
        Näin tässäkin toteutuu täydellisesti Jeesuksen sana, "niin kuin he ovat minulle tehneet niin he teillekin tekevät"

• Valehtelet
        24 kirjoitti:

Jumalan ääntä en ole hylännyt, ainoastaan Armin äänen.
        Kiitos kun vahvistit viestilläsi sen, että sinä tödellakin tuomitset tuhon omaksi ne jotka eivät yhdy kaikessa sinun mielipiteisiisi.

Jumalalalta EI OLE MIKÄÄN salassa.

Jumalan äänen sisimmässäsi hylkäsit ja jouduit tuohon panettelijan tilaan.
        Minä en ole sinulle kuka sitten lienetkin MITÄÄN NPAHAA TEHNYT, mutta
        EN minä Jumalan omana lähtenyt siunaamaan valheen tietä jonka puoleen sydämessäsi olit kääntynyt.

Nyt en tiedä kuka noista luisuneista olet(toden totta tottakai sinä väitä mitä nyt väität
        et sinä muuta voi kun ET ENÄÄ NÄE.

Se on yksinkertaisesti niin, JUMALA ummistaa silmät kun ihminen lähtee katsomaan ja suosimaan valhetta JA SILLOIN EI enää todellakaan nähdä vaan
        aletaan väittää toisesta SINÄ OLET MUUTTUNUT jne MInä olen sama joka
        Jumalan armosta olen ollut jo yli kymmenen vuotta. Sinä et vielä ollut päässyt
        sisälle ahtaasta portista NÄIN OLIT vielä vietävissä, mutta TIOEDÄ SE
        silloin kun ihminen on JO JUMALAN YHTEYDESSÄ se EI enää lähde saatanan
        pauloihin josta ON KERRAN POIS PÄÄSSYT.
        Miksi lähtisi, kun on saanut tuta mitä on ero Jumalasta ja nyt mitä on ELÄMÄ JUMALASSA.

Sinun itsesi kannalta sanon, olet nyt Jumalan vainooja vaikka muuta luulet.
        Jos tuossa tilassa tahdot olla, niin tiedän valheistasi ei tule loppua.

• weha kirjoitti:

weha. Kuka valitsee valitut seurakuntaansa ? Mitä sanoo Raamattu?

• 40+40

Miten minusta tuntuu, että toi Armi tai mikä liekään, ei todellakaan toimi Rakkauden hengessä ja pysty rakkaudella tuomaan sanomaansa tälle palstalle.

• Waroittaja

Raamattu palstalla aikoinaan peesasi Teuvo Sunia, joka nykyisin pitää Paavalia 'saa.tanan' apostolina - ihan kauheaa.

Parempi olla kommentoimatta mitenkään Armin kirjoituksia. Saa hänet tekemään vain entistä enemmän pahaa. Hiljenee kun kukaan ei kommentoi. Ei todellakaan ole mitään rakennuspuita hänen kommenteissaan.

• En en todella

pysty tuohon antikristuksen rakkauteen, joka tuo ihmisille sanomaa ihmisen mielen mukaan.

Tuon sanomaa TOSI RAKKAUDESSA (en huuda laitan sitten HUUTOMERKIN jos huudan)Jeesuksessa.

Täyttyy sanoa, että kyllä todella on saanut tulla murheekseen näkemään TUON JEESUKSEN KRISTUKSEN SANOMAA, mutta EI SILLÄ OLE SIJAA.

Näin se vaan on niin kuin ei ollut Jumalan Pojalla sijaa tänne syntyessään VAIN
        talliin eläinten seuraan Hän syntyi.

Hekumoidaan, fiilistellään Jeesuksen nimellä, mutta EI MUUTA TAHDOTAKAAN
        EI TAHDOTA HÄNTÄ PÄÄSTÄ sydämen Herraksi ja Pääksi.

Jumalan Hengen vaikutuksessa Jeesuksen Kristuksen sanoma EI OLE PAHAA joten hyvin tekisitte kun menisitte TODELLA ITSEENNE ja kääntyisitte Jumalan
        puoleen ETSIMÄÄN; ANOMAAN, KOLKUTTAMAAN näin silmänne Jumala vasta voi avata.

• Tuliko toinen
        Waroittaja kirjoitti:

Raamattu palstalla aikoinaan peesasi Teuvo Sunia, joka nykyisin pitää Paavalia 'saa.tanan' apostolina - ihan kauheaa.

Parempi olla kommentoimatta mitenkään Armin kirjoituksia. Saa hänet tekemään vain entistä enemmän pahaa. Hiljenee kun kukaan ei kommentoi. Ei todellakaan ole mitään rakennuspuita hänen kommenteissaan.

valehtelija vaiko sama lienet.
        Varoitat ihmisestä??? Tässä näkyy taas tämä niin kuin Jeesuksesta sanottiin
        Hän on pahan päämies näin Hänen omansakin on todella vaarallinen paha.

Kenelle Jeesus oli paha, kenelle Jeesuksen oma on paha?
        Antikristukselle.

Ja näin täällä alkoi taas pyöriä sanoma ihmisessä (valheellisesti vielä)

Mikä on aloituksen sana?Siihen ei antikristus anna keskittyä, sillä jos ihmiset siihen
        pysähtyisivät niin se voisi menettää silloin petettyjään.

Mitä rakennuspuihin tulee, niin todellakaan Jumalan Hengessä ei tuoda mitään
        puita ihmisopin antikristuksen rakentamiin uskoihin joten totta siinä sanoit
        EI löydy sanomastani aineksia ihmisopin uskoon.

• 49+12

Tuo sitten Jeesuksen Kristuksen sanomaa tänne, äläkä aina sitä omaasi!

• Sitä ja vain sitä

tuon Jeesuksen Kristuksen sanomaa, EN tuo antikristuksen sanomaa jota sinä kaipaat.

Käänny Jumalan puoleen niin sitten voisit tulla näkemään Jeesuksen sanomat
        JOITA RAAMATUSTA TUON. Nyt silmäsi ovat ummessa ja näin näkemisesi on estetty.

• Sitä ja vain sitä kirjoitti:

tuon Jeesuksen Kristuksen sanomaa, EN tuo antikristuksen sanomaa jota sinä kaipaat.

Käänny Jumalan puoleen niin sitten voisit tulla näkemään Jeesuksen sanomat
        JOITA RAAMATUSTA TUON. Nyt silmäsi ovat ummessa ja näin näkemisesi on estetty.

Joh. 8:31
        Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani;

Joka uskoo muuta kuin Jeesuksen sanaa, on epäuskoinen pakana.

• Niin On, mutta
        lappix kirjoitti:

Joh. 8:31
        Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani;

Joka uskoo muuta kuin Jeesuksen sanaa, on epäuskoinen pakana.

missä ovat nämä jotka uskovat Jeesuksen sanat ja ovat Hänelle kuuliaiset?

Sillä jos näin olisi, ETTÄ USKOTTAISIIN JEESUSTA, niin silloin myös tuotaisiin
        Hänen sanomaansa EIKÄ antikristuksen joka sekin tuo kirjoituksia raamatusta mutta valheellisesti.

• Tässäkin "epäuskoise

aloitus, mutta kenen mielestä Jeesuksen sanoma Jeesuksessa on epäuskoisen
      sanomaa?
      Se on sitä antikristuksen ja sen omien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      80
      2171
    2. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1878
    3. Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että
      Sinkut
      125
      1646
    4. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      140
      1311
    5. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      137
      1220
    6. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      85
      856
    7. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      184
      807
    8. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      174
      806
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      434
      734
    10. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      602
    Aihe