EI wetterille!

EI wetterille!

Mistä tahansa seuraavan ajoneuvon hankitte, VÄLTTÄKÄÄ wetteriä.

Minulta veloittivat reilusti ylihintaa korjauksesta joka kaikenkaikkian kesti n. 13 viikkoa. Eivät tulleet vastaan missään ja tai suostuneet mihinkään korvaukseen edes kuluttajariitalautakunnan yksimielisen päätöksen tultua.
http://www.kuluttajariita.fi

Mitä seuraavana? Käräjille?

On varmaan joustavampiakin autoliikkeitä...

7

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OK. Käräjille.

      Ensinnäkin; Eikö tuollainen Wetteri toimikin Oulussa tai jossain Lapissa?

      Lähtökohtaisestikin on päivänselvää, että maksoit ylihintaa vrt. Etelä-Suomen autoliikkeiden pyynteihin.
      Korjaamokulut samoin; maksaa sitten varmasti kalliimman kautta...

      Toisekseen:
      Viittaat kuluttajariitalautakunnan SUOSITUKSEEN, joka on VAIN suositus, ei lainvoimainen päätös.
      Sitä joko noudatetaan tai mennään käräjille.

      Kysyitkin: "Mitä seuraavana? Käräjille?"

      Sinne, jos lompakossasi on tarpeeksi painetta mahdollisesti hävitessäsi.

      Ja tasan varmasti on joustavempia ja halvempiakin autoliikkeitä, kuin mainitsemasi liike.

      Onnea käräjille, mutta varaudu korjaamokustannuksien lisäksi 5000euron korvauksiin liikkeelle, sekä 2-vuoden käsittelyaikaan.

    • Ei kannata

      Auton vieminen merkkikorjaamoon on hyvin kallista. Varaosavatastoja ei nykyään pidetä Suomessa lainkaan, joten harvoin tarvittavat osat joudutaan tilaamaan. Mikä on ylihinta? Ei sellaista voi määritellä. Nyt sinun kannattaa olla tyytyväinen jos auto on kunnossa ja kestää kallis korjaus. Asian vieminen oikeusistuimiin tuo lisää kuluja, eikä ole ollenkaan varmaa että voitat jutun. Ja voin sanoa, että oikeusjutut maksavat monesti hyvän auton hinnan!

    • Julkisuus

      Toisaalta nuo kuluttajariitalautakunnan päätöksen ja niiden noudattaminen ja noudattamatta jättäminen on julkista tietoa jota julkaistaan aina säännöllisesti erifoorumeissa.
      Kuulemma 80% yrityksistä kunnioittaa noita päätöksiä ja toimii niiden mukaisesti.
      Kannattanee katsoa on noita noudattamattajättämisiä wetterillä paljonkin...

    • Turhavirasto!!

      Täytyy olla samaa mieltä että eihän tuollaista virastoa tarvitalainkaan!
      Täysin hampaatonta touhua vailla mitään oikeaa määräysvaltaa.

    • lawmanson

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe