Mulla on ollut jo täitä vuoden. Mä oon pesssyt TOSI USEIN täishamppoolla ja harjannut täikammalla. Oon pakastanut pipot a pessyt vaattet ja pehmolelut. Ne eivät vaan lähde pois. Kaverillani on ollut jo kolmekin vuotta, ja se luulee etten tiedä. Muutama kuukaus sitten koulussa joku huomasi kaverillani täin päässä. Sillä on tummat hiukset, joten ne ei näy niiin hyvin kun mulla, kun mulla on vaaleet. Sitten ne alko vilkuilemaan mun päätä, ja näkivät niitä paljon. Oikeasti kamuni tatutti ne mulle, mutta kaikki luulee että mä sille. Ei oo kivaa kun monet kaattovat mun päähän ja kuiskailee. Ne myös välttelee meitä. Täishamppoo ei enää tehoa täihini, koska ne on jo tottunut siihen aineeseen. Olisko jotain muuta vinkkiä sada ne pois?
Täit
7
612
Vastaukset
- dxclaö.zk
apuu?
- lapsilta saanut
Hei,
pelkkä peseminen ei auta mitään, ei edes täishampoolla. Se on pitkä projekti, mutta täistä pääsee eroon, ei pakastamalla, vaan pesemällä ja silittämällä kuumalla raudalla pipoja, tai heitä roskiin ne ja osta uudet. Pesun jälkeen pitää harjata täikammalla hius hiuksen jälkeen ja ottaa kaikki saivareet pois. SEURAAVANA PÄIVÄNÄ-SAMA PROSESSI UUDELLEEN! JA SITÄ SEURAAVANA.Laitat aine päähän, muovipussi päälle ja ohjeen mukaan pidät sen päässä. Sitten peset kunnolla ja AINA kuivaat hiukset föönillä. Täit helpoimmiten kuolee kuivuuteen ja lämpöön kuin pakkaseen, eli kuuma sauna on hyvä apu tässäkin. Käytä mielummin tukahduttavia myrkyttömiä aineita kuten PARANIX esim. Niihin ei kehity vastustuskykyä, kun taas myrkkyihin kehittyy. Ja muista-saivareet on se kaiken pahan alku, ei itse kehittyneet täit, koska isot elukat kuolee helposti, mutta uudet kuoriutuu, mikäli niitä ei saada pois.Koko homma on vain sun omasta määrätietoisuudesta kiinni, harjaat koko ajan hiukset tyvestä latvaan joka sortuvan ja peset aineilla ja kuivaat ja taas harjaat peilin edessä.Saivareet tuntuu kyhmyinä kun vedät sortuvan sormenpäiden välissä.
- ,.,.,.,.,.,.,.,.
Koneella kaljuksi.
"Toinen tapa on se, että koetetaan vanhoilla mekaanisilla konsteilla taistella täitä vastaan. Siis otetaan täikampa taas käyttöön, ajetaan hiukset ja ehkä parta pois ja yritetään nyppimällä saada täit lähtemään."
http://yle.fi/vintti/yle.fi/akuutti/arkisto2002/261102_a.htm
"Mutta kun tämmöinen supertäi on Yhdysvalloissa, niin kyllä se varmaan on kohta täälläkin."- saivare
sain 2 kertaa lapsilta täitä ja mulla on vielä tosi tuuhea ja pitkä tukka. Ne, jotka luottaa shampoon vaikutukseen on tuomittu siihen että ne täit jää niiden päähän, koska jos yksikin saivare jää eloon( ja aina jää, koska shampoo ei tehoa välttämättä niihin), viikon sisällä niitä on toista sataa, kun se munii uusia. Ja taas koko juttu alusta. ELI TÄIKAMPA KÄTEENEN ENNEN KÄSITTELYÄ JA SEN JÄLKEEN. Ja niin pitää tehdä monta päivää peräkkäin.Se on kypsä homma, mutta tehtävä, mikäli halua elukoista eroon.
- Tyttö 14.v
Minkä värisinä täit näkyy tummissa hiuksissa:)
- 4 10
elävä täi imee verta, ja asustaa siis iholla, hiuspohjassa. Tarkkasilmäinen sen näkeekin mustana pilkkuna. Saivareet, eli täin munat ovat kiinnittyneinä hiusten tyviosiin, vaaleina pallukoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214