Jonne Aaron...

Negieveter

Tässä vaan mietin että Onkohan sillä Jonne Aaronilla tyttöystävää...?=)

13

2483

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salzu

...Jonne Aaron...

• rock

On, joten unohda koko juttu ja keskity oman ikäisiisi poikiin.

• Negieveter

no tuota itseasiassa olen Jonnea vanhempi... eikä siinä mielessä tosiaankaan!

• hepuli
        Negieveter kirjoitti:

no tuota itseasiassa olen Jonnea vanhempi... eikä siinä mielessä tosiaankaan!

...on edelleen. asuvat yhdessä. jonnen tyttöystävä on sitä 6 vuotta vanhempi. olleet yhdessä kaksi vuotta, ja edelleen.

• Gwen
        hepuli kirjoitti:

...on edelleen. asuvat yhdessä. jonnen tyttöystävä on sitä 6 vuotta vanhempi. olleet yhdessä kaksi vuotta, ja edelleen.

Ei millään pahalla mut jonnehan näyttää itekkin ihan muijalta.

• hepuli
        Gwen kirjoitti:

Ei millään pahalla mut jonnehan näyttää itekkin ihan muijalta.

mitä sitten? se näyttää naiselta, ja on siksi poikkeuksellisen kaunis!

• veronica
        hepuli kirjoitti:

selailin ihan huvikseni näitä juttuja ja en voi uskoa että tota "legendaarista" vanhempi tyttöystävä tarua levitetään jokapaikassa.oli ihan pakko oikaista asiaa, vaikka eihän se kuulu kenellekkään!! voin itse sanoa 110% että tuo ei pidä paikkaansa, ei kannata levittää asioita joista et tiedä mitään totuuksia. olen sukua eräälle asianomaiselle ja sen voin kertoa että kyllä jonnen kainalossa on viimeaikoina viihtynyt nuorempi vaaleaverikkö. en halua mitään riitaa, halusin vain oikaista asian! kiitos!

• marii
        veronica kirjoitti:

selailin ihan huvikseni näitä juttuja ja en voi uskoa että tota "legendaarista" vanhempi tyttöystävä tarua levitetään jokapaikassa.oli ihan pakko oikaista asiaa, vaikka eihän se kuulu kenellekkään!! voin itse sanoa 110% että tuo ei pidä paikkaansa, ei kannata levittää asioita joista et tiedä mitään totuuksia. olen sukua eräälle asianomaiselle ja sen voin kertoa että kyllä jonnen kainalossa on viimeaikoina viihtynyt nuorempi vaaleaverikkö. en halua mitään riitaa, halusin vain oikaista asian! kiitos!

vieläkö ne ovat yhdessä???

• hähh
        marii kirjoitti:

vieläkö ne ovat yhdessä???

ketkä yhdessä mitä???

• Kundi vaan
        hähh kirjoitti:

ketkä yhdessä mitä???

Kyllä sillä tummatukkainen nainen on ei mikään blondi...

• ettämua..
        veronica kirjoitti:

raivostuttaa..

"veonica" lienee jonkun sukulainen vai? Eikös me kaikki...

Jonnella ei ole mitään nuorta blondia vaan edelleen (kohta 3 vuotta) sama edelleen 6 vuotta vanhempi tyttöystävä/avopuoliso. Ovat asuneet yhdessä jo vaikka kuinka kauan. Mää en tajua mistä ihmiset saa nää "varmat" tiedot. Ehkä joku haluaa piruuttaan levittää perättömiä juttuja? kuten tämä veronica.

• MRjuusto

Kyl sil ainaki on koska mun äiti on tositositositosi kauukaaasta sukua sille loi

• MrJuha82omapäinen

Yliarvostettu muusikko!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      194
      3791
    2. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      81
      2066
    3. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      81
      2005
    4. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      48
      1916
    5. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      80
      1865
    6. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      62
      1603
    7. Oletko tosiaan niin

matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.
      Viha
      142
      1056
    8. Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta

Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem
      Maailman menoa
      276
      956
    9. Millaisia toiveita

Sinulla on minun suhteeni?
      Ikävä
      67
      884
    10. Oikea mies ei katoa elämästä silloin

Kun on vaikeaa. Väärä mies pysyy elämässä niin kauan kun aurinko paistaa ja on mukavaa. Mutta kuka jää elämään silloi
      Ikävä
      98
      826
    Aihe