Jonne Aaron...

Negieveter

Tässä vaan mietin että Onkohan sillä Jonne Aaronilla tyttöystävää...?=)

13

2460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salzu

...Jonne Aaron...

• rock

On, joten unohda koko juttu ja keskity oman ikäisiisi poikiin.

• Negieveter

no tuota itseasiassa olen Jonnea vanhempi... eikä siinä mielessä tosiaankaan!

• hepuli
        Negieveter kirjoitti:

no tuota itseasiassa olen Jonnea vanhempi... eikä siinä mielessä tosiaankaan!

...on edelleen. asuvat yhdessä. jonnen tyttöystävä on sitä 6 vuotta vanhempi. olleet yhdessä kaksi vuotta, ja edelleen.

• Gwen
        hepuli kirjoitti:

...on edelleen. asuvat yhdessä. jonnen tyttöystävä on sitä 6 vuotta vanhempi. olleet yhdessä kaksi vuotta, ja edelleen.

Ei millään pahalla mut jonnehan näyttää itekkin ihan muijalta.

• hepuli
        Gwen kirjoitti:

Ei millään pahalla mut jonnehan näyttää itekkin ihan muijalta.

mitä sitten? se näyttää naiselta, ja on siksi poikkeuksellisen kaunis!

• veronica
        hepuli kirjoitti:

selailin ihan huvikseni näitä juttuja ja en voi uskoa että tota "legendaarista" vanhempi tyttöystävä tarua levitetään jokapaikassa.oli ihan pakko oikaista asiaa, vaikka eihän se kuulu kenellekkään!! voin itse sanoa 110% että tuo ei pidä paikkaansa, ei kannata levittää asioita joista et tiedä mitään totuuksia. olen sukua eräälle asianomaiselle ja sen voin kertoa että kyllä jonnen kainalossa on viimeaikoina viihtynyt nuorempi vaaleaverikkö. en halua mitään riitaa, halusin vain oikaista asian! kiitos!

• marii
        veronica kirjoitti:

selailin ihan huvikseni näitä juttuja ja en voi uskoa että tota "legendaarista" vanhempi tyttöystävä tarua levitetään jokapaikassa.oli ihan pakko oikaista asiaa, vaikka eihän se kuulu kenellekkään!! voin itse sanoa 110% että tuo ei pidä paikkaansa, ei kannata levittää asioita joista et tiedä mitään totuuksia. olen sukua eräälle asianomaiselle ja sen voin kertoa että kyllä jonnen kainalossa on viimeaikoina viihtynyt nuorempi vaaleaverikkö. en halua mitään riitaa, halusin vain oikaista asian! kiitos!

vieläkö ne ovat yhdessä???

• hähh
        marii kirjoitti:

vieläkö ne ovat yhdessä???

ketkä yhdessä mitä???

• Kundi vaan
        hähh kirjoitti:

ketkä yhdessä mitä???

Kyllä sillä tummatukkainen nainen on ei mikään blondi...

• ettämua..
        veronica kirjoitti:

raivostuttaa..

"veonica" lienee jonkun sukulainen vai? Eikös me kaikki...

Jonnella ei ole mitään nuorta blondia vaan edelleen (kohta 3 vuotta) sama edelleen 6 vuotta vanhempi tyttöystävä/avopuoliso. Ovat asuneet yhdessä jo vaikka kuinka kauan. Mää en tajua mistä ihmiset saa nää "varmat" tiedot. Ehkä joku haluaa piruuttaan levittää perättömiä juttuja? kuten tämä veronica.

• MRjuusto

Kyl sil ainaki on koska mun äiti on tositositositosi kauukaaasta sukua sille loi

• MrJuha82omapäinen

Yliarvostettu muusikko!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      239
      45198
    2. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      123
      25976
    3. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      323
      15654
    4. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      164
      10791
    5. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      122
      9707
    6. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9481
    7. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      9383
    8. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8468
    9. 242
      6814
    10. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      221
      6476
    Aihe