Muistelen laulelleeni ala-asteella musakirjastamme laulua, jossa laulettiin jotakuinkin näin:
Aamulla varhain kun ylös minä nousin,
kun minä vuoteestani heräsin,
(ilma oli kirkas ja taivas niin sees.. tai jotain sinnepäin).
Miten tässä menee sanat? Sävel on muistissa, mutten kykene sitä tähän kuvaamaan :o)!
Googletuskaan ei tuottanut tulosta, olisin kiitollinen avusta, eli lurituksen nimestä ja lyriikoista.
Aamulla varhain kun ylös minä nousin...jatko?
Aamuvirkku1
2
574
Vastaukset
- a.t.
Ihan tuollaisia sanoja en muista, mutta olisiko mahdollista, että muistat hiukan väärin? Itselleni tulee mieleen tämä surumielinen kansanlaulu:
Aamulla varhain kun aurinko nousi, kun minä unestani heräsin, sydämeni oli niin surusta raskas, miksi sä kultani hylkäsit mun? - tuikke
Aamulla varhain kun aurinko nousi, kun minä unestani heräsin....olisiko tämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305557
- 1732071
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621649Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81627Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301341Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan671333En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701194- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121108