eikä voi mennä nyt nukkumaan ku muuten heräis puolilta öin :(
on mentävä nukkumaan aamuyöstä et herää oikeeseen aikaan.
hemmetin tex willerin jatko-osa jota ei aamulla löytänyt, joutu koluamaan kaikki kaapit ja menetin uneni.
hiton kivaa, 32 tuntii sit heräsin
9
72
Vastaukset
Katsoitko sen "väkivaltaiset naiset" dokumentin? Minä en jaksanut, vaan kävin nukkumaan. Miten ne naiset pahoinpitelivät miehiään? Olivatko ne niin voimakkaita, vai oli se enemmän henkistä?
nm: sosiaalipor ei kiinnostaisi minua lainkaan ;)Ratikkakuski kirjoitti:
Oliko vauhtia ja vaarallisia tilanteita?
juu oliha siinä menoa jonnin verran
Mut ei niin paljon, kuin Tex Willerissä? :)
- Pupuna Tupuna
Lastenkirjoa vain,ettei sessis näe pahoja unia .
Pupuna Tupuna kirjoitti:
Lastenkirjoa vain,ettei sessis näe pahoja unia .
ehhee :) mut kukas sinä olet? :)
Onko sulla useinkin unirytmissä häiriöitä?
Univelkaisena oma olo on jotenkin tyhjä ja apea.
Kun arki oikein pyörittää, kova kiire ja stressi painavat niskaan, nukun itse todella huonosti. Silloin unen laatu on jotenkin liian kevyttä, riittämätöntä.
En herää levänneenä, vaan enemmänkin kireänä ja kärttyisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492209
- 1211505
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v3371309Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni671234Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401210- 1421202
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk31201- 491139
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1651104- 701034