eikä voi mennä nyt nukkumaan ku muuten heräis puolilta öin :(
on mentävä nukkumaan aamuyöstä et herää oikeeseen aikaan.
hemmetin tex willerin jatko-osa jota ei aamulla löytänyt, joutu koluamaan kaikki kaapit ja menetin uneni.
hiton kivaa, 32 tuntii sit heräsin
9
56
Vastaukset
Katsoitko sen "väkivaltaiset naiset" dokumentin? Minä en jaksanut, vaan kävin nukkumaan. Miten ne naiset pahoinpitelivät miehiään? Olivatko ne niin voimakkaita, vai oli se enemmän henkistä?
nm: sosiaalipor ei kiinnostaisi minua lainkaan ;)Ratikkakuski kirjoitti:
Oliko vauhtia ja vaarallisia tilanteita?
juu oliha siinä menoa jonnin verran
Mut ei niin paljon, kuin Tex Willerissä? :)
- Pupuna Tupuna
Lastenkirjoa vain,ettei sessis näe pahoja unia .
Pupuna Tupuna kirjoitti:
Lastenkirjoa vain,ettei sessis näe pahoja unia .
ehhee :) mut kukas sinä olet? :)
Onko sulla useinkin unirytmissä häiriöitä?
Univelkaisena oma olo on jotenkin tyhjä ja apea.
Kun arki oikein pyörittää, kova kiire ja stressi painavat niskaan, nukun itse todella huonosti. Silloin unen laatu on jotenkin liian kevyttä, riittämätöntä.
En herää levänneenä, vaan enemmänkin kireänä ja kärttyisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697274Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425023- 913097
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat442204- 202061
- 341983
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171747- 281641
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,131620- 181381