kuka kovaan pakkaseen vois pakastua?
eheiheihei kuka pakastaa mua
12
170
Vastaukset
- ....
"Heiheiheihei, kuka rakastaa mua, kuka kovaa punkkariin vois rakastua"
Tiesitkö että laulajana oli Joel hallikainen yhtyeessä Korroosio?- ArvaaKuka :)
monte24 kirjoitti:
en muuten tienny :)
- ArvaaKuka :)
ArvaaKuka :) kirjoitti:
"Mä olin niin iloinen kun näin sut jossakin"
http://www.youtube.com/watch?v=DjNjWkBSDgM
No BÖÖH :D Näin muuten on.
http://musasto.wordpress.com/page/3/
Tossa Korroosion levyn kannessa Hallikainen on kai toi toinen oikealta, hihi..
Ja tossa linkissä on myös muita raisiolaisbändien levyn kansia 80-luvulta, tyyliin Uman Namu
- vihaan h*moja
Heitä homo voltti ja tapa itsesi, typerys!
otatko syliin jos hyppään voltin taaksepäin kerien??uuu sun vahvoille maskuliinisille käsivarsillesi
- vihaan h*moja
monte24 kirjoitti:
otatko syliin jos hyppään voltin taaksepäin kerien??uuu sun vahvoille maskuliinisille käsivarsillesi
Ota jotain ripulilääkettä ja ota sitä paljon, kunnes kuolet senkin aivoton limaloinen!
ei kai ny kukaan enää pakasta, ko kuivataan ja suolataan
se vihreä ajattelu - ydinvoima on vanhanaikaista
:D- ÄÄNRUUTTI
Ukrainan 42, divisioonan ruutiukot pakastuivat poteroihinsa Raatteentiellä
vuonna 1939 olleessaan alle -30C asteen pakkasessa kesävarusteissa ilman telttaa ja kaminaa.............. - rose18
juuri ostettiin pakastin, eipä se hirveen vanha ole.
tuossa juuri kiusasin ukolleni että sitten vanhuuden päivillä kun kupsahdat laitan sut sinne(ukko lisäsi: vehje pystyssä 8D) että saan ihailla kun avaan pakastin arkun, sinua siellä ja itkeä kaipausta.
ja sitten kun kuolen minut löydetään kuoleena ja luullaan että olen tappanut ukkoni mutta he löytää päiväkirjan: surusta, rakkaudesta, uskollisuudesta ja epätoivoisesta teosta pitää rakkaansa. - Tuttu juttu
Ja metsään mentiin taas... ei ollut Korroosion laulaja, vaan kitaristi. Myöhemmin tunnettu laulajana. Jarmo Hauhtonen lauloi, niin tässäkin: http://www.youtube.com/watch?v=VlQlWzFpi8U
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt273996Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.452055Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö421303- 791168
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381118Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251096Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä491027Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161915Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173861- 56833