Luin juuri Ristin Kansan Joululehteä

ja iloitsin

siitä sillä sen jokainen artikkeli oli puhdasta evankeliumin ilosanomaa ja Pyhässä Hengessä kirjoitettua. Lehteä lukiessa tuli niin siunattu olo.

Kun taas helluntai kirkon pää-äänen kannattaja RV- lehti oli kokonaan toisenlainen. Sitä lukiessa huomasi kuinka ikävää on lukea sellaista tekstiä, jossa Pyhä Henki on muuttunut herätyshengeksi ja juuri sen vuoksi sen lukeminen ei juurikaan siunannut. Tosin oli siellä hyviäkin artikkeleita, mutta parikymmentä herätys sanaa teki tekstit vaikeaselkoisiksi. Joten kouluarvosana RV:le -5 ja Ristin Kansa Joululehdelle 10

6

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • retupekka

Joku facebook kavereistani taisi mainita myös Rv-lehden peruuttamisesta ja joku muulin on ollut samaa mieltä. Syistä en tiedä, mainittiin myös että jotkut helluntaiseurakunnat olisivat tilanneet RV. jäsenetuna seurakuntalaisille.

• D

Olen ollut erittäin tyytyväinen Ristin voittoon.
      Suosittelen tilattavaksi!

Olen harmitellut, että jäi niin kauan tilaamatta, kun kuuntelin liikaa eräiden negatiivisia arvioita. Sama tuntuu jatkuvan täälläkin :)

• juttututtu

RV-lehti ei ole joululehti, mutta Kultalyhde on.

• *@*

Luin minäkin Ristin kansa -lehteä. Ja koko lehti oli vuosikymmenten takaisia tapahtumia täynnä. Ei taida niissä piireissä tapahtua mitään enää nykyään. Eletään vaan menneessä. Oli lehti äkkiä luettu!

• Kysyn kun en tiedä?

Onko Ristin voitto Helluntaikirkon äänenkannattaja? Kysyn kun en tiedä. Ja vielä: edustaako Ristin kansa helluntailaisuutta vai jotain muuta suuntaa?

• suosittelen.

Molempiin kysymyksiin on pakko sanoa RV edustaa lähinnä Helluntaikirkon näkemystä. . Hyvä lehti, kunhan ensin poistaa teksteistä herätys sanat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      275
      2875
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1151
    Aihe