MOIDO,RAVE ON..KOTIKAUPUNKINI TAMPEREEN BÄNDIN JÄSENET..TIIA VANHATAPIO LEAD VOCALS,OLA TURRO LEAD&RHYTHM GUITAR..JARI PEKKOLA LEAD VOCALS& RHYTHM GUITAR,MARKKU SALO UBRIGHT BASS &BASS GUITAR JA REIJO SALO DRUMS,KYLLÄ ON TIIAN JA BÄNDIN VALOKUVIA NÄHTY LIVENÄ TASOLTAAN YKKÖS RYHMÄÄN KUULUU TÄMÄKIN ROCKABILLY BÄNDI,SILLOIN KUN BÄNDI SOITTELI OLEN KEIKAT NÄHNYT VALKEAKOSKI VUOLTEENSILTA,AITOO JA PORISSA OLIN PARKETILLA JO SILLOIN,NO MR.TWIST PYYTÄÄ TAAS ANTEEKSI,JOS LOUKKASIN JONKUN TUNTEITA,MUTTA SE ON FAKTA ETTEI NE FORSSA JA HÄMEENLINNA NS.KAVERIT OLE 4 VUOTEEN PITÄNYT YHTEYTTÄ,ELI EIKÖHÖN SE TODISTA ETTÄ KAVERI SUHTEET ON HISTORIAA,KUN AIKA MONELLA ON MARKON PU.NUM.EIPÄ NE SOITTELE,PITÄÄKÖ AINA ITSE TEHDÄ ALOITE,SOITTAMALLA SITÄ EN TEE..MENNYT ON MENNEITÄ,KERTOO KULTAKURKKU MARKO,JOKA TOIVOTTAA IPALLE VOITTOA TÄMÄN ILLAN MATSIIN JA TSEMPPIÄ SUOMEN NAIS JA MIES TALVIURHELIJOILLE HYVIÄ SIJOITUKSIA ODOTAN TOIVON MITALIA..NO AURINKOISET LAUANTAI PÄIVÄN JATKOT KAIKILLE..T.MARKO
RAVE ON(TOO MUCH-NOT ENOUGH)..MR.TWIST PYYTÄÄ ANTEEKSI.
MR.TWIST.ROCKABILLY
5
1726
Vastaukset
- mr fatarse
läskimooses olet etkä koskaan saa pildeä etkä koskaan oo saanu.
- Anonyymi
saa se sua enemmän koska ei ole tommonen perus vinkuheinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saa se sua enemmän koska ei ole tommonen perus vinkuheinä.
Ime persettä homo
- Anonyymi
Olet sossupummi
- Anonyymi
Lyhyt oli Tiian lento alalla! Makelle keveitä multia sateenkaaren väreissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952737Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82962608Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412334Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171102Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään471080- 57782
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10771- 19699
- 55682