RAVE ON(TOO MUCH-NOT ENOUGH)..MR.TWIST PYYTÄÄ ANTEEKSI.

MR.TWIST.ROCKABILLY

MOIDO,RAVE ON..KOTIKAUPUNKINI TAMPEREEN BÄNDIN JÄSENET..TIIA VANHATAPIO LEAD VOCALS,OLA TURRO LEAD&RHYTHM GUITAR..JARI PEKKOLA LEAD VOCALS& RHYTHM GUITAR,MARKKU SALO UBRIGHT BASS &BASS GUITAR JA REIJO SALO DRUMS,KYLLÄ ON TIIAN JA BÄNDIN VALOKUVIA NÄHTY LIVENÄ TASOLTAAN YKKÖS RYHMÄÄN KUULUU TÄMÄKIN ROCKABILLY BÄNDI,SILLOIN KUN BÄNDI SOITTELI OLEN KEIKAT NÄHNYT VALKEAKOSKI VUOLTEENSILTA,AITOO JA PORISSA OLIN PARKETILLA JO SILLOIN,NO MR.TWIST PYYTÄÄ TAAS ANTEEKSI,JOS LOUKKASIN JONKUN TUNTEITA,MUTTA SE ON FAKTA ETTEI NE FORSSA JA HÄMEENLINNA NS.KAVERIT OLE 4 VUOTEEN PITÄNYT YHTEYTTÄ,ELI EIKÖHÖN SE TODISTA ETTÄ KAVERI SUHTEET ON HISTORIAA,KUN AIKA MONELLA ON MARKON PU.NUM.EIPÄ NE SOITTELE,PITÄÄKÖ AINA ITSE TEHDÄ ALOITE,SOITTAMALLA SITÄ EN TEE..MENNYT ON MENNEITÄ,KERTOO KULTAKURKKU MARKO,JOKA TOIVOTTAA IPALLE VOITTOA TÄMÄN ILLAN MATSIIN JA TSEMPPIÄ SUOMEN NAIS JA MIES TALVIURHELIJOILLE HYVIÄ SIJOITUKSIA ODOTAN TOIVON MITALIA..NO AURINKOISET LAUANTAI PÄIVÄN JATKOT KAIKILLE..T.MARKO

5

1508

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mr fatarse

      läskimooses olet etkä koskaan saa pildeä etkä koskaan oo saanu.

      • Anonyymi

        saa se sua enemmän koska ei ole tommonen perus vinkuheinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saa se sua enemmän koska ei ole tommonen perus vinkuheinä.

        Ime persettä homo


    • Anonyymi

      Olet sossupummi

    • Anonyymi

      Lyhyt oli Tiian lento alalla! Makelle keveitä multia sateenkaaren väreissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe