Missä kulkee pettämisen raja?

epätoivoinen_nainen

Aloin epäillä, että kumppanillani on toinen. Sillä hän alkoi viettää öisin aikaa tietokoneella todella pitkiä aikoja.

Joskus hän oli todella säikähtäneen oloinen, kun nousin yöllä juomaan vettä ja löysin hänet koneelta vaikka kello oli jo liki 3.

Hän väitti runkanneensa ja suuttui, kun yllätin hänet muna kourassa. Eilen kuitenkin näin, kun taas yllätin hänet, että hänellä oli messenger-ikkuna auki, jonka hän sulki äkkiä, kun tulin huoneeseen.

Tästä johtuen luin mieheni viestit ja kuinka ollakaan. Olihan siellä tekstareita toiselle muijalle vaikka kuinka. Luin sekä lähetettyjä että saapuneita viestejä. Niistä sai sellaisen käsityksen, että myös muija olisi parisuhteessa.

En nyt tiedä mitä tekisin. Selkeästi mieheni on kiinnostunut tästä toisesta naisesta. Jossain viestissä lukikin, että jos he tapaisivat, niin mieheni kuulemma alkaisi heti iskemään ja lämmittelemään tuota naista.

En uskalla ottaa tätä asiaa puheeksi mieheni kanssa, koska minulla ei ole ollut aiemmissa suhteissani tapana lukea toisen viestejä. Ja se onkin minusta väärin. En kuitenkaan voinut enää olla tekemättä niin, koska minua häiritsi, kun mieheni aivan selkeästi sulki messenger-ikkunan nenäni edestä ja säikähti.

Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta?

308

21664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pussittyhjänäkotiin

      Olet löytänyt oman Timon. Tuttua puuhaa.

      • Tuli ja ei tullut

        Toisaalta harjotustehtäväthän luetaan aina parisuhteen eduksi.


      • yksi petetyistä

        Alkoi vaikuttamaan välittömästi ihan samalta, kun mitä ex mieheni teki. Ja jäikin kiinni pettämisestä. Ja kyseessä todellakin oli Timo. Ja itse tein saman, luin viestit myös kännykästä.


      • rhrehrh
        Tuli ja ei tullut kirjoitti:

        Toisaalta harjotustehtäväthän luetaan aina parisuhteen eduksi.

        Vaihtoehto 1: UNOHDA TAPAHTUNUT
        - Pettäminen ja toisen kanssa kommunikointi selkäsi takana tulee jatkumaan.
        - Et pysty olemaan onnellinen, jos tiedät, mitä miehesi on tehnyt ja tullee tekemään.

        Vaihtoehto 2: JÄTÄ MIES
        - Sano esim. että et ole enää kiinnostunut jatkamaan suhdetta hänen kanssaan, pakkaa kamasi ja lähde.
        - Voit löytää paremman miehen, joka rakastaa sinua oikeasti.

        Vaihtoehto 3: ANNA MIEHELLE ANSIONSA MUKAINEN OPETUS
        - Nolaa miehesi jättämällä hänet kiinni itse teossa! Älä unohda ottaa videokameraa mukaan.
        - Pakkaa kamasi, hauku pettäjämies pystyyn ja lähde kohti onnellisempaa elämää.


    • 9+3

      Kai tuossa on perimmäisenä syynä on se huomionkipeys, kun omassa suhteessa on jo alkuhuuma haihtunut kauan sitten. Jotkut nauttii katseista kadulle jne. jotkut flirttailee netissä.

      Kuitenkin jos homma on edennyt tekstailuasteelle (puhelinnumeron kautta on tiedossa jo nimi ja osoite, niin se ei ole enää anonyymia ja satunnaista), niin kyllä silloin on aika nostaa kissa pöydälle.

      Jaksaako koittaa taas uudelleen panostaa omaan puolisoon, vai haluaako tosissaan lähteä aidan taakse vihreämmältä näyttävälle laitumelle.

      Mieti saamaa myös omalta puoleltasi. Kai se toinenkin kokee itsensä hylätyksi kun pitää muna kourassa istua joka ilta koneella yksikseen.

    • Ei ole vastaavaa tilannetta,mutta älä hukkaa päivääkään miettimällä,vaan kysy ja sano. Parempi kerta rutina kuin ainainen kitinä. Ethän kuitenkaan voi olla normaali itsesi. Kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa ja tuohan on pettämistä,vaikka onneksi käsitin,että et ole ko. kanssa naimisissa. Toivottavasti ei ole lapsiakaan. SInulla on oikeus TIETÄÄ .

    • jekkua tehty

      hanki itsellesi sähköposti kaveri vaikka tyttöystävä.muuttakaa nimenne miehen nimeksi,laittakaa oikeinmukavia posteja toisillenne.sitten jätät postin auki kun miehesi tulee kotiin,ja lukee sinun postisi aivan kuin vahingossa,kyllä se siitä heh

    • 16+7

      Ei muuta kuin sanot suoraan mitä näit ja luit.Sitten kysyt että mikä on homman nimi.
      Se että toisen viestejä ei saisi lukea perustuu luottamukseen ja nythän mies on selkeästi rikkonut sen.Ja turha on antaa kääntyä keskutelua tuohon viestinl lukemiseen koska jollei olisi oikeasti mtään salattavaa niin miksi siitä pitäisi suuttua.

      Hyvässä suhteessa molemmat voi antaa toiselle oman puhelimensa ja antaa lukea kaikki viestit läpi.Jolleii,niin itselläni ainakin heräisi epäily mitä toinen puuhailee.

      • kgffg

        Itseasiassa se, että toisen viestejä ei saa lukea, perustuu lakiin eikä luottamukseen. Tekstivietit kuuluvat kirjesalaisuuden piiriin...


      • ..
        kgffg kirjoitti:

        Itseasiassa se, että toisen viestejä ei saa lukea, perustuu lakiin eikä luottamukseen. Tekstivietit kuuluvat kirjesalaisuuden piiriin...

        Ei saisi lukea ei. Itse luin puolisoni viestit kun epäilin toista naista. En epäillyt turhaa. Eipä miehellä ollut paljon sanomista eikä haastanut rikoksesta oikeuteen.
        Varmaan asia olisi paljastunut jossain vaiheessa muutenkin mutta tekstarit joudutti eroamista.
        No, ero oli minulle positiivinen kokemus mutta miehelle kuitenkin negatiivinen. Salasuhteesta ei edes tullut sen kummempaa kun se tuli päivänvaloon.


      • 16+7
        kgffg kirjoitti:

        Itseasiassa se, että toisen viestejä ei saa lukea, perustuu lakiin eikä luottamukseen. Tekstivietit kuuluvat kirjesalaisuuden piiriin...

        "Itseasiassa se, että toisen viestejä ei saa lukea, perustuu lakiin eikä luottamukseen. Tekstivietit kuuluvat kirjesalaisuuden piiriin... "

        Nii,ja jenkeissä vietäisiin puoliso oikeuteen,kyllä....


      • naisihminen
        kgffg kirjoitti:

        Itseasiassa se, että toisen viestejä ei saa lukea, perustuu lakiin eikä luottamukseen. Tekstivietit kuuluvat kirjesalaisuuden piiriin...

        Oikeassa olet ,ikinä en ole avannut ees sähkölaskua ,joka oli edesmennen mieheni nimissä.ei kait kukaan


      • Välskärin kertomus

        Ei toisten postia ja viestejä lueta! Se on typeryyttä! Se on raukkamaista puuhaa.

        Kun oma vaimoni kerra aukaisi postini ja veti siitä omansa, täysin väärät kohtopäätöksensä oli lopputuloksena avioero. Siis kaikki pelkästään väärinymmärryksestä. Siinnä kirjeessä, jonka hän avasi ei ollut edes kysymys muusta kuin rahasta, joka sekin oli väärinkäsitys. Wltuttl rajusti pian, kun huomasin, että menetin kaksi poikaani silloin. Asia on selvitetty jälkeenpäin, mutta yksi typerä postin tsekkaus pilasi meidän perhe-elämämme. Tai ainakin pojat jäivät pikku hiljaa yhä etäisemmäksi. Itse löysin kyllä vielä mukavan naisen, mutta en enää uskaltanut tuupata häntä paksuksi, kun naisista ei koskaan sittenkään tiedä. Eikä hän kaiketi lasta saisikaan. Emme kyllä ole paljon koko asiasta edes puhuneet koskaan.

        Jos epäilet toista jostain, niin kysy suoraan. Se on oikeanlaista, rakkaudenmukaista mustasukkaisuutta, josta toinen jo ehkä ymmärtää typeryytensä, jos on lirkuttelemassa epeliään jonkun nettihuoran edessä.

        Kaikille typerille naisille tiedoksi: Miestä panettaa ja panettaa aina vaan. Ottakaa siis siitä äijänkäppyrästänne kaikki mehut irti, niin se pysyy kotona istuen silmät sameana sohvalla peläten jo, että "koska taas joutuu pukille." Väsyttäkää se naisen oveluudella, vaikka saittekin tämän vihjeen nyt tosi miehiseltä mieheltä. Elämä johtaa vanhuuteen, jossa sitten ollaan joka tapauksessa iisisti, joten antaa poltaa nyt hyviä muistoja muistettavaksi:
        http://www.youtube.com/watch?v=pbtCdc4jbxE


      • Petetty nainen -69
        Välskärin kertomus kirjoitti:

        Ei toisten postia ja viestejä lueta! Se on typeryyttä! Se on raukkamaista puuhaa.

        Kun oma vaimoni kerra aukaisi postini ja veti siitä omansa, täysin väärät kohtopäätöksensä oli lopputuloksena avioero. Siis kaikki pelkästään väärinymmärryksestä. Siinnä kirjeessä, jonka hän avasi ei ollut edes kysymys muusta kuin rahasta, joka sekin oli väärinkäsitys. Wltuttl rajusti pian, kun huomasin, että menetin kaksi poikaani silloin. Asia on selvitetty jälkeenpäin, mutta yksi typerä postin tsekkaus pilasi meidän perhe-elämämme. Tai ainakin pojat jäivät pikku hiljaa yhä etäisemmäksi. Itse löysin kyllä vielä mukavan naisen, mutta en enää uskaltanut tuupata häntä paksuksi, kun naisista ei koskaan sittenkään tiedä. Eikä hän kaiketi lasta saisikaan. Emme kyllä ole paljon koko asiasta edes puhuneet koskaan.

        Jos epäilet toista jostain, niin kysy suoraan. Se on oikeanlaista, rakkaudenmukaista mustasukkaisuutta, josta toinen jo ehkä ymmärtää typeryytensä, jos on lirkuttelemassa epeliään jonkun nettihuoran edessä.

        Kaikille typerille naisille tiedoksi: Miestä panettaa ja panettaa aina vaan. Ottakaa siis siitä äijänkäppyrästänne kaikki mehut irti, niin se pysyy kotona istuen silmät sameana sohvalla peläten jo, että "koska taas joutuu pukille." Väsyttäkää se naisen oveluudella, vaikka saittekin tämän vihjeen nyt tosi miehiseltä mieheltä. Elämä johtaa vanhuuteen, jossa sitten ollaan joka tapauksessa iisisti, joten antaa poltaa nyt hyviä muistoja muistettavaksi:
        http://www.youtube.com/watch?v=pbtCdc4jbxE

        Aina miehet vetoaa siihen, että naisen pitäisi lopettaa pihtaaminen niin sit mies ei pettäis. No, se ei todellakaan pidä paikkansa. Mun avomies petti vaikka kotona olis saanut vaikka joka päivä ja montakin kertaa päivässä. Oli pikemminkin niin, että mä en saanut niin paljon ku olisin halunnut. Ja ei kannata taas vedota siihen, että meillä olis ollut huonoa seksielämää, ei todellakaan. Seksi ja arkielämä sujui upeesti, mutta jokin vaan veti pettämään kännissä kun oli niin varma ettei jää kiinni. Erohan siinä tuli...


      • kolmas
        16+7 kirjoitti:

        "Itseasiassa se, että toisen viestejä ei saa lukea, perustuu lakiin eikä luottamukseen. Tekstivietit kuuluvat kirjesalaisuuden piiriin... "

        Nii,ja jenkeissä vietäisiin puoliso oikeuteen,kyllä....

        Nyt ei olla jenkeissä. Jos kumppani pettää, niin asian saa kaivaa esille vaikka kiven alta. Kummallakaan ei ole oikeutta pettää toista.


      • kolmas
        naisihminen kirjoitti:

        Oikeassa olet ,ikinä en ole avannut ees sähkölaskua ,joka oli edesmennen mieheni nimissä.ei kait kukaan

        avannut ees sähkölaskua? Ilmeisesti ei ole edes kiinnostanut sähkönkulutus.


      • ex
        kgffg kirjoitti:

        Itseasiassa se, että toisen viestejä ei saa lukea, perustuu lakiin eikä luottamukseen. Tekstivietit kuuluvat kirjesalaisuuden piiriin...

        Oikeassa olet .se ei perustu mihinkään luottamukseen..se perustuu LAKIIN.!!
        se on syytä ottaa vakavastihuomioon.se on lain mukaan rikos..


      • +?¤
        kolmas kirjoitti:

        Nyt ei olla jenkeissä. Jos kumppani pettää, niin asian saa kaivaa esille vaikka kiven alta. Kummallakaan ei ole oikeutta pettää toista.

        Ei ole oikeutta, mutta miksi kaveri hakee toista pihdataanko kotona kannataa katsoa itsekkin peiliin


      • 16+7
        kolmas kirjoitti:

        Nyt ei olla jenkeissä. Jos kumppani pettää, niin asian saa kaivaa esille vaikka kiven alta. Kummallakaan ei ole oikeutta pettää toista.

        "Nyt ei olla jenkeissä. Jos kumppani pettää, niin asian saa kaivaa esille vaikka kiven alta. Kummallakaan ei ole oikeutta pettää toista"

        niii,toi oli sarkasmia,jollet tajunnut.


      • syyttömänä tuomittu
        kolmas kirjoitti:

        Nyt ei olla jenkeissä. Jos kumppani pettää, niin asian saa kaivaa esille vaikka kiven alta. Kummallakaan ei ole oikeutta pettää toista.

        On kyllä lain mukaan oikeus "pettää" makailemalla muiden kanssa. Lain mukaan ei ole oikeutta käyttää mitä tahansa keinoja asian selvittämiseksi.

        Jos olet luottamuksesi menettänyt syystä tai syyttä, kannattaa miettiä onko omassa pääkopassa joku vika vai onko rakkaus sittenkin vain kuollut - puolin ja toisin. Tai ainakin sun puolelta.

        Puhumalla saa selvitettyä asiat. Jos ei pääse mieleiseensä lopputuloksen voi olla oikeasti syy lopettaa koko suhde. Ei ole nimittäin mukavaa silläkään joka joutuu aiheettomasti epäilyjen kohteeksi. Kyllähän sen suhteen sitäkin kautta saa loppumaan kun alkaa epäilemään jankkuttaman ja vakoilemaan. Kohteeltakin loppuu se mainittu rakkaus ennen pitkää.


      • sitkeesti suhteessa
        Välskärin kertomus kirjoitti:

        Ei toisten postia ja viestejä lueta! Se on typeryyttä! Se on raukkamaista puuhaa.

        Kun oma vaimoni kerra aukaisi postini ja veti siitä omansa, täysin väärät kohtopäätöksensä oli lopputuloksena avioero. Siis kaikki pelkästään väärinymmärryksestä. Siinnä kirjeessä, jonka hän avasi ei ollut edes kysymys muusta kuin rahasta, joka sekin oli väärinkäsitys. Wltuttl rajusti pian, kun huomasin, että menetin kaksi poikaani silloin. Asia on selvitetty jälkeenpäin, mutta yksi typerä postin tsekkaus pilasi meidän perhe-elämämme. Tai ainakin pojat jäivät pikku hiljaa yhä etäisemmäksi. Itse löysin kyllä vielä mukavan naisen, mutta en enää uskaltanut tuupata häntä paksuksi, kun naisista ei koskaan sittenkään tiedä. Eikä hän kaiketi lasta saisikaan. Emme kyllä ole paljon koko asiasta edes puhuneet koskaan.

        Jos epäilet toista jostain, niin kysy suoraan. Se on oikeanlaista, rakkaudenmukaista mustasukkaisuutta, josta toinen jo ehkä ymmärtää typeryytensä, jos on lirkuttelemassa epeliään jonkun nettihuoran edessä.

        Kaikille typerille naisille tiedoksi: Miestä panettaa ja panettaa aina vaan. Ottakaa siis siitä äijänkäppyrästänne kaikki mehut irti, niin se pysyy kotona istuen silmät sameana sohvalla peläten jo, että "koska taas joutuu pukille." Väsyttäkää se naisen oveluudella, vaikka saittekin tämän vihjeen nyt tosi miehiseltä mieheltä. Elämä johtaa vanhuuteen, jossa sitten ollaan joka tapauksessa iisisti, joten antaa poltaa nyt hyviä muistoja muistettavaksi:
        http://www.youtube.com/watch?v=pbtCdc4jbxE

        Sinänsä hyvä kannanotto.

        Paitsi toi seksi... Jos suhteen keskipisteensä on seksi, on päivänselvää että suhde loppuu ennemmin tai myöhemmin. Ei siihen lapsia edes kannata tehdä. Seksi on tärkeä osa suhdetta mutta vain yksi. Täydellisiä suhteita ei olekaan.

        Enkä tarkoita sitä että huono seksielämä 'oikeuttaisi' vieraissa käyntiin tai muualta seksin hankkimiseen. Ei ei. Kummankin puolison on ymmärrettävä toisen tarpeet tai niiden puutteen ja kompromisseja voi joutua tekemään kumpikin. Kyllä puolisonsa voi joskus tyydyttää vaikkei itseä panettaisi. Joskus siinä kyllä lämpeää ;) mut ei ole maailmanloppu 'antaa' toiselle itse ottamatta. Eikä se naisen kohdalla tarkoita jalkojen levittämistä. Mieskin voi turvautua apuvälineisiin. Nuo on jokaisen pariskunnan keskinäisiä asioita ja vain mielikuvitus ja tarkoitusperät ratkaisee. Kannattaako hyvää suhdetta kaataa johonkin seksiin? Joka kuten edellinen mainitsi, hiipuu kun tarpeeksi vanhetaan.

        Ehkäpä yksi väärinkäsitys on ollut vain aasinsilta hankkiakseen syyn avioeroon. Mistä sen tietää. Ei hyvä suhde yhteen tai kahteenkaan väärinkäsitykseen kaadu. Siis suhde voi toisen mielestä olla hyvä ja toinen kärvistelee kun ei keksi miten pääsisi pois. Tästä pääsisi aiheeseen mitä kannattaa tehdä jos vain toista ahdistaa eikä sille ole syytä. AIkalisä jne. Mutta nyt puhutaan luottamuksesta josta on myös voitava puhua avoimesti.


      • Jackal_5on
        Petetty nainen -69 kirjoitti:

        Aina miehet vetoaa siihen, että naisen pitäisi lopettaa pihtaaminen niin sit mies ei pettäis. No, se ei todellakaan pidä paikkansa. Mun avomies petti vaikka kotona olis saanut vaikka joka päivä ja montakin kertaa päivässä. Oli pikemminkin niin, että mä en saanut niin paljon ku olisin halunnut. Ja ei kannata taas vedota siihen, että meillä olis ollut huonoa seksielämää, ei todellakaan. Seksi ja arkielämä sujui upeesti, mutta jokin vaan veti pettämään kännissä kun oli niin varma ettei jää kiinni. Erohan siinä tuli...

        "Aina miehet vetoaa siihen, että naisen pitäisi lopettaa pihtaaminen niin sit mies ei pettäis. No, se ei todellakaan pidä paikkansa."

        Olen täysin samaa mieltä, surkea puolusteluyritys tuo että pettäminen muka olisi oikeutettua sillä perusteella ettei seksielämä tyydytä. Se jos parisuhde ei tyydytä jommankumman osapuolen mielihaluja ja odotuksia on tietysti ongelma, mutta kuten muutkin mahdolliset ongelmat, se pitäisi pystyä selvittämään toisen osapuolen kanssa kasvotusten keskustellen ja jos moisesta keskustelusta tai suhteesta ylipäätään ei näytä tulevan mitään, niin sitten kannattaa suosiolla erota, eikä jäädä turhaan kärvistelemään.
        Sama juttu, jos vaikka huomaakin kokevansa vahvempaa vetoa johonkuhun muuhun, kuin omaan kumppaniin, niin siitäkin pitäisi älytä nostaa kissa pöydälle ennen kuin tilanne eskaloituu salasuhteen tasolle.
        Pettäminen on poikkeuksetta munaton ja äärimmäisen ruma teko toista kohtaan, eikä sille mielestäni ole mitään oikeuttavaa perustetta.


      • yxvaan2011
        kolmas kirjoitti:

        Nyt ei olla jenkeissä. Jos kumppani pettää, niin asian saa kaivaa esille vaikka kiven alta. Kummallakaan ei ole oikeutta pettää toista.

        Niin totta!!! Kun meillä Suomessa ei puhuta, vaikka suhteessa olisi asiat päin persettä, niin ihmekös tuo ettei osata olla uskollisia. Kun oman puolison pihtaamisen, välttelyn, mykkyyden, tms. voi aina kuitata pettämisellä ja sit syyttää toista et miks olit sellanen, en mahtanu luonnolleni mitään.

        Jos haluaa tosissaan panostaa suhteeseen, niin sillon avataan se turpa ja kerrotaan mikä omasta mielestä on pielessä!!! Olen itekin tullu petetyksi, ukko ei käyny fyysisesti vieraissa mut henkisesti sitäkin enemmän. Kaikki mun asiat juorusi yhdelle vosulleen ja kaikenlisäks isälleen, (yööööök :S) ja sit itki sitä ettei mun kanssa voinu muka puhua. No, kun ite yritin ottaa asioita hänen kanssaan puheeksi, niin ukkopa käänsi aina selkänsä ja torju mut. Ja voin sanoa, et siinä suhteessa en pihdannu minä, siis naispuolinen, vaan mun ex-mies!!!

        Asiat vois mennä paljon paremmin, jos asioista puhutaan. Eikö miehillä sit ole munaa käsitellä asioita, ollaan pieniä vätyksiä, ketkä naisen vikojen perusteella käy kairaamassa naista tai jopa naisia ja sit tulee vonkumaan kotiin, et "en mä voinu sille mitään". Ihan sama onko tekstarit kirjesalaisuutta, parisuhdetta tulee hoitaa niin, et toiselle ei tule tarvetta kytätä onko puolisolla viestejä vierailta naisilta tai sit naisilla vierailta miehiltä. Olis paljon reilumpaa ottaa huono suhdetilanne puheeksi kumppaninsa kanssa ja sopia et jatketaanko suhdetta kenties pariterapian kautta, vai erotaanko. Sen pitäis olla kuitenki yhteinen sopimus eikä niin et käy vieraissa ja sit sanoo rakastuneensa toiseen. Pettäminen lyö näpeille, what goes around, comes around.....


      • KeinuJ4
        yxvaan2011 kirjoitti:

        Niin totta!!! Kun meillä Suomessa ei puhuta, vaikka suhteessa olisi asiat päin persettä, niin ihmekös tuo ettei osata olla uskollisia. Kun oman puolison pihtaamisen, välttelyn, mykkyyden, tms. voi aina kuitata pettämisellä ja sit syyttää toista et miks olit sellanen, en mahtanu luonnolleni mitään.

        Jos haluaa tosissaan panostaa suhteeseen, niin sillon avataan se turpa ja kerrotaan mikä omasta mielestä on pielessä!!! Olen itekin tullu petetyksi, ukko ei käyny fyysisesti vieraissa mut henkisesti sitäkin enemmän. Kaikki mun asiat juorusi yhdelle vosulleen ja kaikenlisäks isälleen, (yööööök :S) ja sit itki sitä ettei mun kanssa voinu muka puhua. No, kun ite yritin ottaa asioita hänen kanssaan puheeksi, niin ukkopa käänsi aina selkänsä ja torju mut. Ja voin sanoa, et siinä suhteessa en pihdannu minä, siis naispuolinen, vaan mun ex-mies!!!

        Asiat vois mennä paljon paremmin, jos asioista puhutaan. Eikö miehillä sit ole munaa käsitellä asioita, ollaan pieniä vätyksiä, ketkä naisen vikojen perusteella käy kairaamassa naista tai jopa naisia ja sit tulee vonkumaan kotiin, et "en mä voinu sille mitään". Ihan sama onko tekstarit kirjesalaisuutta, parisuhdetta tulee hoitaa niin, et toiselle ei tule tarvetta kytätä onko puolisolla viestejä vierailta naisilta tai sit naisilla vierailta miehiltä. Olis paljon reilumpaa ottaa huono suhdetilanne puheeksi kumppaninsa kanssa ja sopia et jatketaanko suhdetta kenties pariterapian kautta, vai erotaanko. Sen pitäis olla kuitenki yhteinen sopimus eikä niin et käy vieraissa ja sit sanoo rakastuneensa toiseen. Pettäminen lyö näpeille, what goes around, comes around.....

        Mä epäilen mun tyttöystävää pettämisestä. Muttei tulis mieleenikään mennä lukemaan tämän puhelinta salaa.


      • alfjkaosjk
        Välskärin kertomus kirjoitti:

        Ei toisten postia ja viestejä lueta! Se on typeryyttä! Se on raukkamaista puuhaa.

        Kun oma vaimoni kerra aukaisi postini ja veti siitä omansa, täysin väärät kohtopäätöksensä oli lopputuloksena avioero. Siis kaikki pelkästään väärinymmärryksestä. Siinnä kirjeessä, jonka hän avasi ei ollut edes kysymys muusta kuin rahasta, joka sekin oli väärinkäsitys. Wltuttl rajusti pian, kun huomasin, että menetin kaksi poikaani silloin. Asia on selvitetty jälkeenpäin, mutta yksi typerä postin tsekkaus pilasi meidän perhe-elämämme. Tai ainakin pojat jäivät pikku hiljaa yhä etäisemmäksi. Itse löysin kyllä vielä mukavan naisen, mutta en enää uskaltanut tuupata häntä paksuksi, kun naisista ei koskaan sittenkään tiedä. Eikä hän kaiketi lasta saisikaan. Emme kyllä ole paljon koko asiasta edes puhuneet koskaan.

        Jos epäilet toista jostain, niin kysy suoraan. Se on oikeanlaista, rakkaudenmukaista mustasukkaisuutta, josta toinen jo ehkä ymmärtää typeryytensä, jos on lirkuttelemassa epeliään jonkun nettihuoran edessä.

        Kaikille typerille naisille tiedoksi: Miestä panettaa ja panettaa aina vaan. Ottakaa siis siitä äijänkäppyrästänne kaikki mehut irti, niin se pysyy kotona istuen silmät sameana sohvalla peläten jo, että "koska taas joutuu pukille." Väsyttäkää se naisen oveluudella, vaikka saittekin tämän vihjeen nyt tosi miehiseltä mieheltä. Elämä johtaa vanhuuteen, jossa sitten ollaan joka tapauksessa iisisti, joten antaa poltaa nyt hyviä muistoja muistettavaksi:
        http://www.youtube.com/watch?v=pbtCdc4jbxE

        on kyllä pakko vastata tähän, meidän suhteessa "miestä ei panettanut ja panettanut aina vaan", minua panetti, kun olisi saanut edes kahdesti viikossa mutta kun ei edes sitä kertaa aina tullut. Olimme olleet vain vähän aikaa yhdessä ja mielestäni alussa harrastetaan seksiä enemmän kuin 10 vuoden päästä. Tuo siis ärsyttää ihan vitusti että ihmiset kaikkialla ajattelee kuinka miestä aina panettaa ja nainen ei "anna" kuin se olisi jokin "miehen tarpeelle" tehty kiltti teko että mies saa helpotuksen. Aivan kuin nainen ei olisi seksuaalinen olento ollenkaan, vain miehen tarpeille tehty reikä. Vittu koittakaahan tulla jo 2000 luvulle saatana!

        Kyllä luin aikoinaan mieheni viestit kun en luottanut häneen, sieltä löytyikin kaikenlaisia viestejä vierailta ämmiltä jotka mieheni mukaan ei koskaan ole ollut kuin panosuhteita. Mielestäni ihmisellä on täysi oikeus ottaa selvää asioista, jos noinkin selviä merkkejä on pettämisestä, jos epäilee että oma rakas tunkee mulkkuansa vieraaseen ämmään, on täysi oikeus saada siitä varmuus, jotta voi nakata raukan vässykän pihalle!

        kiitos hei.


      • HANSK19I55
        naisihminen kirjoitti:

        Oikeassa olet ,ikinä en ole avannut ees sähkölaskua ,joka oli edesmennen mieheni nimissä.ei kait kukaan

        USKON,KUN EI TARVI ITSE MAKSAA MITÄÄN !


      • 19+2
        16+7 kirjoitti:

        "Itseasiassa se, että toisen viestejä ei saa lukea, perustuu lakiin eikä luottamukseen. Tekstivietit kuuluvat kirjesalaisuuden piiriin... "

        Nii,ja jenkeissä vietäisiin puoliso oikeuteen,kyllä....

        No vaikkei jenkeissä ollakkaan, niin silti laki on laki: Viestejä ei lueta piste. Minä olen sinkkumies, enkä pidä siitä jos kaverini näpräävät kännykkääni. Tulee sellainen olo että nyt he lukevat viestejäni vaikkeivat niin tekisikään. Salattavaa ei ole, mutta en pidä siitä että kaikki tietävät mitä olen kenenkäkin kanssa tekstaillut.


      • patuliini
        kgffg kirjoitti:

        Itseasiassa se, että toisen viestejä ei saa lukea, perustuu lakiin eikä luottamukseen. Tekstivietit kuuluvat kirjesalaisuuden piiriin...

        Sitten,tuo ei kuulu kirjesalaisuuden piiriin,miten helppo onkaan vaihtaa esim kaverin puhelimesta toiseen SIM ja paljon muuta,kirjesalaisuus on pyhä kuin raamattu ja sellaisena pysyköön .Nettiä ja puhelinta ei saa aukottomaksi aina vuotaa ,ei voi tehdä rikoslakia ja seuraamuuksia,mutta kun todistettavasti toiselle osoitetun kirjeen avaa on lakia rikottu,ei tietosuoja päde mihinkään ainakaan vielä.
        Kirjoittaa asioita ammatikseen hoitava ,jokaiselle sama vastaus älä kirjoita kuin asioita,lemmen lurituksia se ei koske.


      • hkhlkjkl
        kolmas kirjoitti:

        Nyt ei olla jenkeissä. Jos kumppani pettää, niin asian saa kaivaa esille vaikka kiven alta. Kummallakaan ei ole oikeutta pettää toista.

        Ei saa. Vaikka olisi murhannut jonkin, ei todisteita saa hommata keinoja kaihtamatta. Pettäminen ei ole edes rikos, mutta kirjesalaisuuden rikkominen on. Jos ymmärrät luottamuksella vain sitä, ettei harrasta seksiä muiden kanssa, olet melko pinnallisessa suhteessa. Ja onko seksin harrastaminen tuntemattoman kanssa kertaluontoisesti edes pettämistä?


      • 1251251361
        Jackal_5on kirjoitti:

        "Aina miehet vetoaa siihen, että naisen pitäisi lopettaa pihtaaminen niin sit mies ei pettäis. No, se ei todellakaan pidä paikkansa."

        Olen täysin samaa mieltä, surkea puolusteluyritys tuo että pettäminen muka olisi oikeutettua sillä perusteella ettei seksielämä tyydytä. Se jos parisuhde ei tyydytä jommankumman osapuolen mielihaluja ja odotuksia on tietysti ongelma, mutta kuten muutkin mahdolliset ongelmat, se pitäisi pystyä selvittämään toisen osapuolen kanssa kasvotusten keskustellen ja jos moisesta keskustelusta tai suhteesta ylipäätään ei näytä tulevan mitään, niin sitten kannattaa suosiolla erota, eikä jäädä turhaan kärvistelemään.
        Sama juttu, jos vaikka huomaakin kokevansa vahvempaa vetoa johonkuhun muuhun, kuin omaan kumppaniin, niin siitäkin pitäisi älytä nostaa kissa pöydälle ennen kuin tilanne eskaloituu salasuhteen tasolle.
        Pettäminen on poikkeuksetta munaton ja äärimmäisen ruma teko toista kohtaan, eikä sille mielestäni ole mitään oikeuttavaa perustetta.

        Ei pettäminen välttämättä ole munaton teko. Itseasiassa se on sitä vain jos nainen pettää naisen kanssa.


    • Kanat Munivat

      Hymmmm.
      Tulee vaan mieleen vanha sanonta sysistä ja sepistä.
      Niin ja minkähän takia lähes kaikki "Tästä Suomi puhuu" aloitukset ovat epäilevien, katkerien ja väärinkohdeltujen naisten aloittamia.
      Tässäkin aloituksessa toisessa päässä oli nainen? joten turha syyttää pelkästään miehiä.

    • blowwow

      ite olin pitkässä suhteessa ja kihloissakin. Mies jatkuvasti käyttäytyi samalla tavalla ja jäi kii runkkaamisesta monia kertoja. Sitten alkoi tulla outoja puheluita ja tekstareita, jotka itsekin sain selville. Sen jälkeen alkoi tulla sitä että mies häipyi aina sanomatta mihinkään..ja pam! yhtäkkiä mies olikin häipynyny...se oli hommannu sen naisen kanssa yhteisen asunnon. ja ite olen vieläkin että häh?!- fiiliksellä. Ero tuli mutta kuten arvata voit ei kivalla tavalla. asoista todellakin kannattaa puhua ja asiat kannattaa selvittää!!

      • vastuuntunnotonta

        Ikävä juttu blowwow:lla, mutta tällaisia ihmisiä on jotka kuvittelevat, että edellisen kumppanin voi vaan jättää mitään ilmoittamatta, eikä asiasta joudu koskaan vastuuseen. Olitte sentään kihloissa. Minä kertoisin x-sulhasen nykyiselle tyttöystävälle ihan vaan lojaalisuudesta naisia kohtaan. Sanoisin, että ei ole tarkoitus rikkoa välejä, mutta kannattaa olla varovainen. Tämä mies tekee helposti saman tempun uudelleen. Aika kamalaa, jos huomaa olevansa raskaana.


      • yksi asia pitää kysyä miksi on kielletty runkata.Eiks jokainen saa pitää huolta omista tarpeista,
        Jokaisella miehellä ja naisella on siihen oikeus kysymättä puolisolta lupaa.
        Terveisin Birgitta


      • yks häippässyt
        vastuuntunnotonta kirjoitti:

        Ikävä juttu blowwow:lla, mutta tällaisia ihmisiä on jotka kuvittelevat, että edellisen kumppanin voi vaan jättää mitään ilmoittamatta, eikä asiasta joudu koskaan vastuuseen. Olitte sentään kihloissa. Minä kertoisin x-sulhasen nykyiselle tyttöystävälle ihan vaan lojaalisuudesta naisia kohtaan. Sanoisin, että ei ole tarkoitus rikkoa välejä, mutta kannattaa olla varovainen. Tämä mies tekee helposti saman tempun uudelleen. Aika kamalaa, jos huomaa olevansa raskaana.

        En menisi työntämään nokkaa enää sen miehen elämään. Itselleen se hallaa noilla tempuillaan tekee. Jos tekee. Ehkä se on nyt rakastunut. Ehkä se nyt pystyy avoimesti puhumaan asioista, eikä blowwown kanssa pystynyt syystä taikka toisesta. Sekaantuessaan haluaa vain osoittaa olevansa heidän kummankin yläouolella. Se kyllä ruokkii katkeruutta, mutta ei nopeuta omille jaloilleen putoamista.

        Tiedän itse henkilökohtaisesti kun useamman vuoden palvottuna itse kyllästyin suhteeseen ja koko tyyppiin enkä tiennyt miten siitä pääsisi pois. Hyvä jopa täydellinen suhde se varmaan jollain mittareilla olisi ollut, ainakin ulkopuolisten silmissä oli, mutta ei tunnepuolella. Suhdetta ja ratkaisua (en eroa kuitenkaan ymmärtänyt miettiä, en ehkä halunnutkaan tai osannut, luulin että vika oli minussa) pohtiessa tapasin aivan toisenlaisen miehen ja rakastuin. Tunsin syyllisyyttä jo siitä vaikka mitään ei välillämme tapahtunut konkreettisesti. Tapailtiin melkein vuosi, ja sitten rohakisin mieleni. Kerroin miehelleni halusta erota. Hän meni täysin tolaltaan. Koska suhde oli vaikuttanut niin täydelliseltä sain moitteita kummankin suvulta. Minua pidettiin vain stressaantuneena ja etten nähnyt asioita selvästi, ja että kun vain jaksaisin pahimman yli niin ymmärtäisin miten hyvä mies se XX oli. Kaikki tuo ahdisti vielä entisestään joten pidin pääni ja lähdin menemään. Mieheni takertui, syytteli, pommitteli kaikenlaisella hölynpölyllä että ei muka välitä vaikka minulla olisi joku toinenkin, ja että ottaa minut takaisin. Minäkään en välittänyt oliko ketään toista kunhan pääsin hänestä eroon. Vein yksipuolisesti avioerohakemuksen ja pidin pintani loppuun asti. Tapailin rakkauttani satunnaisesti. En jaksanut mitään, olin jopa sairaslomalla kun kaikki henkinen energia kului pohtiessa miten pääsen eroon miehestäni.

        Vuoden kuluttua prosessi päättyi kun meidät tuomittiin avioeroon. Silloin mieheni tai ex- ymmärsi että olin ollut tosissani. Hän jätti minut rauhaan. Oltiin menty naimisiin nuorina, 19&20 v ja oltiin yläasteelta asti oltu yhdessä. Varmaan siksi ero oli shokki myös muille. Nykyinen suhde liitto rakkauteni kanssa on kestänyt 11 vuotta. Ikinä ei ole tuntunut samalta kuin exän kanssa eikä koskaan ikävältä. Eka liitto oli kai alkujaankin enemmän kaveruutta kuin rakkautta, mutta muuttui tottumukseksi, riippuvuudeksi ja takertumiseksi. Ex on myös nykyään uudessa suhteessa, tavattiin kerran ohimennen. Onneksi. Hän kertoi lopulta ymmärtäneen saman kuin minäkin suhteestamme ja teki paljon töitä päästäkseen jaloilleen. Hän on myös onnellinen nykyisen avokkinsa kanssa ja heillä on yksi yhteinen lapsi. Kunpa meillä olisi ollut nuorina tarpeeksi viisautta, mutta ei ollut. Toisaalta ei loppujen lopuksi huonostikaan käynyt, vaikka kriisi oliskin hankala. Mutta minua siis pidettiin monen taholta päättömänä ailahtelevaisena itsekkäänä vastuuttomana ym., kun en halunnut jatkaa liittoa joka oli kuollut kai jo syntyessään. Jotkut on edelleen sitä mieltä että exä oli elämäni ainoa mies. He eivät siinä suhteessa olleet. Onneksi exäkin lopulta ymmärsi asian tilan. Joidenkin exät ei ymmärrä ja se on valitettavaa.


      • dfghgfyjyukyukujfg

        "Mies jatkuvasti käyttäytyi samalla tavalla ja jäi kii runkkaamisesta monia kertoja." ihme pirisemistä jos ei saatana runkata edes saa, ei ihme että petti


    • PRIVATE

      TYHMÄ!! Juu, se on todellakin väärin!! Sama kuin lukisit toisen kirjeet!! Tekstiviestit ja sähköpostiti ovat HENKILÖKOHTAISIA!! Se kuuluu vistintäsalaisuuden/kirjesalaisuuden piiriin ja loukkaa yksityisyyttä. Sinulla ei ole MITÄÄN oikeutta mennä lukemaan toisen viestejä ym. Jos et luota kumppaniisi, niin eiköhän olisi syytä nostaa kissa pöydälle ja puhua. Jos kumppani kiistää kaiken ja silti epäilet vahvasti, niin mieti haluatko sellaiselle suhteelle jatkuvuutta!!??
      Vai meinaatko jatkaa toisen selän takana urkkimista ja kyräilyä!!??
      Aviovaimo on jopa tuomittu (suomessa), kun luki miehensä viestejä! "Aviorikos" ei ole enää 70-luvun jälkeen ollut rikos, sanan varsinaisessa merkityksessä, vaikka se sanana kulkee edelleenkin niin. Ja siltä se myöskin tuntuu, mutta ei oikeuta silti tuollaiseen lapselliseen urkkimiseen.

      • pyh

        Mitä huudat PRIVATE....aika ääliö oot.


      • molskis

        Minulla on kokemusta siitä milta se tuntuu, kun viestit luetaan läpi. Löytämättä mitään, syyttäen aiheettomasti. En ikinä anna anteeksi. En ikinä.

        ENkä ole varma haluanko olla se luotettava Vihtori, jotka on kokoavioliiton ajan epäilty syrjähypyistä.

        Miettikää sitä joskus Mirkut.

        Ap:n juttuun minulla on selvä kanta.Jätä mokoma. Älä kerro hänelle siitä, että olet lukenut tekstiviestejä.


      • seirenis
        molskis kirjoitti:

        Minulla on kokemusta siitä milta se tuntuu, kun viestit luetaan läpi. Löytämättä mitään, syyttäen aiheettomasti. En ikinä anna anteeksi. En ikinä.

        ENkä ole varma haluanko olla se luotettava Vihtori, jotka on kokoavioliiton ajan epäilty syrjähypyistä.

        Miettikää sitä joskus Mirkut.

        Ap:n juttuun minulla on selvä kanta.Jätä mokoma. Älä kerro hänelle siitä, että olet lukenut tekstiviestejä.

        Sanoisin näin, että jos tilanne menee niin pitkälle, että ottaa puolisonsa puhelimen kouraan viestikansion avatakseen, se tapahtuma sinällään vastaa kaikkein olennaisimpaan kysymykseen: luotatko. Aivan ilmeisesti ei. Sen viivan ylityttyä on oikeastaan enää ihan sama, onko siellä niitä viestejä vaiko ei.

        Ja siinä vaiheessa, kun luottamuksella on hautajaiset, yleensä suhteellakin on.


      • sofia 2

        Tämä on totta. Yksityisviestit ovat yksityisviestejä, eikä kenelläkään ole niitä oikeutta ilman lupaa lukea. Ei avioliitto ole - tai ei ainakaan pitäisi olla - mikään vankila, jossa molemmat puolisot vahtivat toisiaan. Jos jommalla kummalla on salasuhde tai ulkopuolinen rakkaus, niin suhteessa on jokin vika. Viisasta olisi tietenkin silloin tehdä johtopäätöksensä ja miettiä kannattaako jatkaa kuollutta suhdetta. Mutta asiat saattavat olla aika monimutkaisia, eikä niille aina ole selkeää ratkaisua. Kyse on aina myös henkilökohtaisesta etiikasta.


      • PRIVATE
        pyh kirjoitti:

        Mitä huudat PRIVATE....aika ääliö oot.

        osui ja upposi "pyh" nimimerkille!!! Taitaa käsi käydä kännykällä tarkastamassa heti kun silmä välttää..Suhteesi perustuu siis molemminpuoliselle LUOTTAMUKSELLE!?? Buaaahhhhhh!!! Tyhymä..kuten täläpäin sanotaan!!


      • Järki mukana
        sofia 2 kirjoitti:

        Tämä on totta. Yksityisviestit ovat yksityisviestejä, eikä kenelläkään ole niitä oikeutta ilman lupaa lukea. Ei avioliitto ole - tai ei ainakaan pitäisi olla - mikään vankila, jossa molemmat puolisot vahtivat toisiaan. Jos jommalla kummalla on salasuhde tai ulkopuolinen rakkaus, niin suhteessa on jokin vika. Viisasta olisi tietenkin silloin tehdä johtopäätöksensä ja miettiä kannattaako jatkaa kuollutta suhdetta. Mutta asiat saattavat olla aika monimutkaisia, eikä niille aina ole selkeää ratkaisua. Kyse on aina myös henkilökohtaisesta etiikasta.

        Parisuhteessa ei ole aina vikaa. Toinen osapuoli voi olla vaan levoton ja haluaa vaihtelua liittonsa ohessa. Suhde voi pelata muuten hyvin mutta ihmiset ovat hyvin erilaisia ja kaikille ei vaan yksi riitä. He eivät tule ehkä aina ajatelleeksi sitä että parisuhteeseen on sitouduttava eikä se välttämättä kestä uskottomuutta.
        Levottomien olisi parempi elää sinkkuna kuin elää parisuhteessa. Onnettominta on parisuhteessa jossa itse on uskollinen mutta kumppani vaatii enemmän toiselta kuin itseltään. Liialliset odotukset tuhoaa useinkin avioliiton.


      • hullu mikä hullu
        PRIVATE kirjoitti:

        osui ja upposi "pyh" nimimerkille!!! Taitaa käsi käydä kännykällä tarkastamassa heti kun silmä välttää..Suhteesi perustuu siis molemminpuoliselle LUOTTAMUKSELLE!?? Buaaahhhhhh!!! Tyhymä..kuten täläpäin sanotaan!!

        No taisi tuo aloitus "osua ja upota" suhun kun riehut kuin mielipuoli ja raiskaat CAPS LOCKIA. Taidat itse olla joka pettävä p.askahousu joka on jäänyt kiinni kun mielestäsi pettäminen ei ole läheskään niin paha asia kuin toisen kännykän tonkiminen. Ihme pipipää..


    • tuttujuttu

      Kuulostaa tutulta. Jätä se

    • miltä asia näyttää

      Sano miesystävällesi sopivan rauhallisella hetkellä "Sinulla taitaa olla yöheräilyysi etkäteen sovittu aika." Odota vähän aikaan ja jos hän ei vastaa mitään, niin toista lauseesi vähän ajan kuluttua uudelleen. Yritä suhtautua rauhallisesti, sillä muuten sinulta voi jäädä totuus kuulematta. Kumppanisi pitäisi tajuta, että hän on sinulle selityksen velkaa.

    • vihainen täti

      jos alkaa olemaan viestejä tai jotain muuta potku persauksille vaan ja pihalle.

      • lurjuksinen

        Eikäkun voisit herätä jonakin yönä, ja kun huomaat miehesi taas Messengerissä, kysyt häneltä, että vieläkö menee pitkään. Että kun sinunkin pitäisi pian tässä päästä masturboimaan erään mukavan miekkosen kanssa yhtäaikaa nettiin, kun olitte sopineet virtuaalikiksautuksen sille yölle. :D


    • petturitvetoolakeihi

      Mua TODELLA korpee nää ihmiset, jotka täällä vänkää siitä hemmetin kirjesalaisuudesta ja niin edelleen. Jos sulla todella on epäilys olemassa niin totta helvetissä sulla on OIKEUS selvittää asiat meni se sitten lain mukaan tai ei!!!!!!

      Ihan oikein teit, nyt vaan heivaat jätkän pihalle tietäen mitä todella selkäsi takana tapahtuu. Pettämisen raja menee just siinä mihin sen itse vedät ja ihan selvästihän toi nettipettäminen ja toisen kanssa pelin pelaaminen ne rajat ylittää menen tullen. Lähde käveleen vielä kun voit. Ei parane tulevaisuudessa kyseisen ihmisen kanssa, usko hyvällä.

      • ota pmas ja juokse

        Julkkisten tekstiviestitkin lukee lehdessä mikä salaisuus.
        höps!


      • molskis

        Anna korpee sittenkin,kun toinen tekee sitä mustasukkaisuudessaan.

        Mua korpee se, että mua on syytetty yli 20 v aiheettomasti. Kirjeeni on avattu, sähköpostini on luettu ja tekstiviestini on kaluttu läpi. Nyt on viis vuotta ollu rauhallisempaa, mutta luottamus hävisi - mun luottamukseni häneen.

        ja silti ap saa heittää ukon mäkeen... se on ihan oikein


      • älykköjä!!??
        ota pmas ja juokse kirjoitti:

        Julkkisten tekstiviestitkin lukee lehdessä mikä salaisuus.
        höps!

        Niin lukee, mutta niissä tapauksissa tekstiviestien saaja on itse laittanut viestit julkisuuteen (esim. Ruusunen, Tukiainen..jne) Jos ne laittaisi "kolmas osapuoli" niin siitä voisi nostaa syytteen. Voithan sinä omia viestejäsi huudella julki ihan vapaasti!! Mietis vähän ennenkuin avaat turpasi!!
        Ja tämä koko keskustelu on aika surkuhupaisaa, jos suhteessa on pettynyt asia tulee selvittää KAKSIN eikä missään keskustelupalstalla. On näitä uusavuttomia taas liikkeellä..voi jessus!!!!!


      • illu
        molskis kirjoitti:

        Anna korpee sittenkin,kun toinen tekee sitä mustasukkaisuudessaan.

        Mua korpee se, että mua on syytetty yli 20 v aiheettomasti. Kirjeeni on avattu, sähköpostini on luettu ja tekstiviestini on kaluttu läpi. Nyt on viis vuotta ollu rauhallisempaa, mutta luottamus hävisi - mun luottamukseni häneen.

        ja silti ap saa heittää ukon mäkeen... se on ihan oikein

        Kerro, miksi ihmeessä olet sietänyt sitä ja mahdollistanut sen jatkumisen? Mikä pitää sinua edelleen suhteessa, jossa olet ollut "syytettynä" vuosikymmeniä aiheettomasti?
        Eikö toiselle voi sanoa, että raja kulkee tässä. Minun puhelimeni, -säköpostini, -postini.
        Eikö koskaan tule mieleen antaa hänen maistaa, miltä sitten tuntuu kun oikeasti löytää etsimänsä. Sanoisin tuota jo sairaudeksi ja vaatisin hoitoon menoa suhteen jatkumisen ehtona.


      • totuus julki

        hyvä "petturitvetoolakeihi"
        Hyvin kirjoitettu! Olen 110 % samaa mieltä!!


      • itseriittoinen
        molskis kirjoitti:

        Anna korpee sittenkin,kun toinen tekee sitä mustasukkaisuudessaan.

        Mua korpee se, että mua on syytetty yli 20 v aiheettomasti. Kirjeeni on avattu, sähköpostini on luettu ja tekstiviestini on kaluttu läpi. Nyt on viis vuotta ollu rauhallisempaa, mutta luottamus hävisi - mun luottamukseni häneen.

        ja silti ap saa heittää ukon mäkeen... se on ihan oikein

        Miksi "molskis" olet jäänyt kuuntelemaan aiheettomia syytöksiä yli 20v? Onko suhteen hyviä puolia niin paljon, että se on kannattanut? Eroaminen vaatii ponnisteluja, mutta palkintona on parempi elämän laatu. Suurin osa ihmisistä ei syyttele suotta eikä petä. Onnelle kannattaisi antaa tilaisuus.


      • hirvee kiire!
        ota pmas ja juokse kirjoitti:

        Julkkisten tekstiviestitkin lukee lehdessä mikä salaisuus.
        höps!

        Onko toi pmas joku uusi lenkkarimerkki,vai? :DD


      • laki on ystävä

        "Jos sulla todella on epäilys olemassa niin totta helvetissä sulla on OIKEUS selvittää asiat meni se sitten lain mukaan tai ei!!!!!!"

        Lain mukaan ei todellakaan ole oikeutta.

        Ja suosittelisin välttämään näitä kommentteja jotka puoltavat tekstiviestien lukemista salaa. Siinä voi syyllistyä rikokseen yllyttämiseen. Rikokseen yllyttäminen on myös rikos.

        Varmuuden vuoksi otan kuvankaappaukset kaikista epäilyttävistä viesteistä ja näytän ne eräälle ystävälleni, joka on poliisi.


      • Munat ne on mullakin
        molskis kirjoitti:

        Anna korpee sittenkin,kun toinen tekee sitä mustasukkaisuudessaan.

        Mua korpee se, että mua on syytetty yli 20 v aiheettomasti. Kirjeeni on avattu, sähköpostini on luettu ja tekstiviestini on kaluttu läpi. Nyt on viis vuotta ollu rauhallisempaa, mutta luottamus hävisi - mun luottamukseni häneen.

        ja silti ap saa heittää ukon mäkeen... se on ihan oikein

        Nimim.Molskis ei olisi ollut 20 vuotta suhteessa,mikäli häntä aiheettomasti olisi syytetty.Kukaan ei tuhlaisi elämästään kahtakymmentä vuotta huvin vuoksi jos puoliso muka tuulesta tempaisisi syytöksiä.Jostain se syy löytyy ja Molskis sen tietää ihan itse.Onko tullut koputeltua kepillä jäätä edes vihjailumielessä?Epäilen,että on!Se nyt on vain niin,että parisuhteessa/liitossa ei mokailla edes v.ittuilumielessä huvin vuoksi!Tai jos jompi kumpi näin tekee,saa tuntea seuraukset nahoissaan lopun ikää...ellei raukkana juokse karkuun.Pointsit Molskis-ihmiselle,että on ottanut vastaan sen minkä tietää ansaitsevansakin.


      • Ajatuspoliisi terve
        laki on ystävä kirjoitti:

        "Jos sulla todella on epäilys olemassa niin totta helvetissä sulla on OIKEUS selvittää asiat meni se sitten lain mukaan tai ei!!!!!!"

        Lain mukaan ei todellakaan ole oikeutta.

        Ja suosittelisin välttämään näitä kommentteja jotka puoltavat tekstiviestien lukemista salaa. Siinä voi syyllistyä rikokseen yllyttämiseen. Rikokseen yllyttäminen on myös rikos.

        Varmuuden vuoksi otan kuvankaappaukset kaikista epäilyttävistä viesteistä ja näytän ne eräälle ystävälleni, joka on poliisi.

        Turhaan vänkäätte laeista, sinäki kyttääjä. Mun mielestä siinä vaiheessa kun mennään siihen et ruvetaan lukeen toisen viestei ilman lupaa nii jotain on jo pahasti pielessä. Mutta jos siltä tuntus eikä sotis minun moraalikäsityksii vastaan nii ihan varmasti tekisin sano laki mitä tahansa. Saatanan lakikirjaan tuijottajat, ajattelisitte ite.


      • Kakolan Ruuna
        laki on ystävä kirjoitti:

        "Jos sulla todella on epäilys olemassa niin totta helvetissä sulla on OIKEUS selvittää asiat meni se sitten lain mukaan tai ei!!!!!!"

        Lain mukaan ei todellakaan ole oikeutta.

        Ja suosittelisin välttämään näitä kommentteja jotka puoltavat tekstiviestien lukemista salaa. Siinä voi syyllistyä rikokseen yllyttämiseen. Rikokseen yllyttäminen on myös rikos.

        Varmuuden vuoksi otan kuvankaappaukset kaikista epäilyttävistä viesteistä ja näytän ne eräälle ystävälleni, joka on poliisi.

        Ystävät. Joukossamme on todellinen snickkeri. Munat ja piiraat piiloon.


      • Mietippä sitten, jos sieltä tekstiviesteistä ei löydykkään mitään? Ei se kalvaaminen helpota. Ensimmäisenä kuitenkin herää uusi kysymys "Onko se poistanu viestisä?" Siinä kohtaa voi onnitella itseään, että on päässyt kyttäämis kierteeseen.

        Omasta mielestäni on tarpeeksi paha, jos on päässyt tähän tilanteeseen, koska se tarkoittaa että mistään ei puhuta. Itselläni oli eräs naisystävä, joka olis sitä mieltä, että aina kun menin ulos olin varmasti toisen naisen kanssa. Emme asuneet yhdessä ja hyvää hyvyyttäni saatoin ilmoittaa tekstareissa jos en ollut koneella tai muuten helposti kiinni saatavissa. Suhde kaatui naurettavaan mustasukkaisuuteen, jossa ainoa puolustus oli se, että naista oli petetty kaksi kertaa aikaisemmin. Hän ei selvästikkään ollut valmis vielä etenemään, mutta ei pystynyt puhumaan asiasta enempää.

        Toinen tapakseni oli, kun olin kihloissa lähes kolme vuotta, seurustelua neljä vuotta. Lähempänä neljännettä vuotta alkoi jokin ahistamaan, en ole mikään parisuhde asiantuntija, mutta kaikki ei ollut kunnossa. Mistään ei taaskaan voinut puhua ja kaikki lähti menemään metsään. En vieläkään ihan tajua mitä tapahtui, mutta ajauduin kaukaisemman kaverini syliin. Tein kuitenkin selväksi, että en halua mitään vakavaa ja että tämä oli tässä. Yritin sitten saada puolisoani puhumaan mistä kitka oikein tulee suhteeseen. Jouduin lähemmäs kolme päivää anelemaan vastausta ja viimein sain kuulla, että hän ei ole tuntenut vetoa minuun kahteen vuoteen ja olen enemminkin vain ystävä.

        Kolmas... Olen löytänyt hienon naisen, joka tosin osoittautui ihmisvihaajaksi. Hän ei välitä lapsista. Eläimet tosin ovat lähellä sydäntä. Viisas ja hyvännäköinenkin hän on. Hän ei vain välitä minusta millään vahvoilla tunteilla. Kohtahan tuo taitaa olla kaksi vuotta täynnä. Puhumme asioista paljon ja olen kertonyt jopa edellisen suhteen syrjähypystä, minulla ei ole mitään syytä valehdella. Pelkäänpä vain, että kun tyttöystäväni on käynyt ulkomailla aikaisemmin on hän menettäny sydämmensä sinne ja aika todennäköisesti suhde on jo ohi, emme vain osaa myöntää sitä vielä toisillemme. Asuimme vuoden yhdessä edellisessä kaupungissa, mutta opiskelujen takia jouduimme vaihtamaan eri kaupunkeihin. Emme näe kun kerran tai kaksi kuussa.
        Joku voisi nyt älähtää, että helppohan tuosta olisi lähteä muualle, tai tehdä huorin... suoraan sanottuna pitäkää tunkkinne.

        Jos suurin ongelma sivulla on kirjesalaisuus, joka ei anna työkalut kuin yksityisviestien urkkimiseen olette säälittäviä ihmisenraatoja.

        Mukavaa itsenäisyyspäivää. T


      • Laki ja oikeus
        laki on ystävä kirjoitti:

        "Jos sulla todella on epäilys olemassa niin totta helvetissä sulla on OIKEUS selvittää asiat meni se sitten lain mukaan tai ei!!!!!!"

        Lain mukaan ei todellakaan ole oikeutta.

        Ja suosittelisin välttämään näitä kommentteja jotka puoltavat tekstiviestien lukemista salaa. Siinä voi syyllistyä rikokseen yllyttämiseen. Rikokseen yllyttäminen on myös rikos.

        Varmuuden vuoksi otan kuvankaappaukset kaikista epäilyttävistä viesteistä ja näytän ne eräälle ystävälleni, joka on poliisi.

        Aikuinen ihminen tietysti ymmärtää, etteivät laki ja oikeus ole aina välttämättä yhteensopivat keskenään.


    • sivusta seurannut

      Ole huoleti ei tämä mies toisessakaan suhteessa onnistu :)
      Netissä on vain juuri seksiin paneutuneita naisia ja paljon.
      Jos hän on nettikoukussa se jatkuu katso vain ,että ei ole alaikäinen vastapuoli.
      Sano pois SE ON SINUN OIKEUS valehteleminen ja salaaminen ei johda mihinkään.

      • kysyn vaan

        Mitäs ne miehet on jotka vastaa näille naisille? Ehkä jotenkin parempia vai peräti huonompia?


    • Sannukkaliinu

      Heivaa hittoon se mies.

    • Titta

      Niin ei tollaisen miehen kanssa kannata olla!

    • peilin tujottaja

      tosi aikuismaisia neuvoja. noi heitäheti menemään eroa jne...
      Totuus on kuitenkin se että ihan jokaisella normaali ihmisellä tulee ohi hyvänkin parisuhteen ihastumisen tunteita, jotakuta toista ihmistä kohtaan. Se kuuluu ihmisluontoon.
      On myös hyvä ihmetellä, mikä suhteessa on pielessä, ja onko se yksin omaan syy toisessa osapuolessa. vai onko syy vai seuraus tämä netti deittailu.
      Yleensä peiliin katsomalla selviää paljon asioita.

    • sipsakka

      Kyllä kannattaa luottaa siihen niin sanottuun naisen vaistoon, itse olen lukenut mieheni viestit sekä kalenterit ja mitä niistä löytyikään, ei ollut kyse vain yhdestä naisesta vaan niitä oli useampi. Viestejä oli, jos nyt tulen voinko jäädä yöksi, kiitos viimeisestä, risteilyjä joita ei kerrottu vaan läysin hyti avaimen ja kuitin oli muka sinä viikon loppuna poikien kanssa saunomassa.
      Kysyin suoraan (tuli turpaan) lähdin ja sillä tiellä olen vieläkin!

    • Niin tai näin

      Asia ei aina ole yksinkertainen. Nyt on kovasti ollut Elomaitten avioliitto, jossa ainakin miehellä on julkisestikin tiedettynä uusi nainen. Silti vaimo jatkaa. Joskus kulissit ovat tärkeitä ja saattaa olla että petetty on niin heikko, ettei pärjää yksin. Olisikin kovin helppoa vain "heittää toinen pihalle". Jos on lapsia, se tekee liitosta enemmän taistelemisen arvoisen.
      Ohimenevä syrjähyppy lienee helpommin anteeksiannettava kuin vuosien rinnakkaissuhde.
      Jaksamista.

    • Kriisi yhdessäolossa

      Kriisi yhdessäolossa ja miten se pitäisi oikein hoitaa? Miten saadaan luottamus toiseen kun elämänkriisit aina vain syvenevät kun toinen tai kummatkin omilla tietokoneillaan yötämyöten on. Ihminen kun menettää sen luottamuksen toiseen on syytä istuutua pöydän ääreen yhdessä mikä kiikastaa kun asiat eivät kunnolla toimi. Jos mennään toisen kännykälle, tietokoneelle, lompakolle ja pengotaa laatikoita. Silloin on elämä todellisessa kriisissä ja se penkominen vain entisestään pahentaa tilannetta kun toisen silmissä menettää sen oikean luottanuksen toista kohtaan. Mikä on henkilökohtaista se pitää myös sitä olla. Avatkaa yhteinen keskustelu mikä elämässä nyt kiikastaa. Muistettava on se molemmissa on aina jokin syy tai vika. Yksin on vaikea nahistella siihen taervittaan aina toista.

    • miukka

      Vaikea tilanne.. Mitäkö itse tekisin? Ottaisin asian puheeks... Voisit aloittaa keskustelun paneutumalla "yörunkkaamisiin" Eikös mies käy töissä? Tuohon aikaan ollaan kyl nukkumassa.. Älä mainitsekkaa puhelun selaamisesta, vaan aloita keskustelu ja kato reaktiota... Jos mies arvostaa rehellisyyttä ja haluaa olla sulle rehellinen, kertoo itse.. Muuten varmaa itse pakkaisin tavarani tai heivaisin äijän pois... Samanlainen tilanne tulee olemaa, kerta toisen jälkee..Eikös suhteessa tärkeintä ole luottamus ja rehellisyys? Kaukana siitä tuo.. En yleistä. Mut omalla kohdalla mies ei rehellisyytee uskonu ja jätin. Enkä kadu päätöstäni....

    • pötkis

      blowwow, mitä pahaa runkkaamisessa on? minusta ei mitään niin kauan kun se ei haittaa varsinaista seksielämää.
      Parempi sekin kuin että vieraissa kävis?? mm. syynä voi olla esim. että suhteessa ei ole tarpeeksi seksiä jos joutuu runkkaileen =) itellä se on melkeinpä jokapäiväistä touhua, johtuu vain siitä kun teen reissuhommaa ja joskus pitkiäkin aikoja poissa kotoa, sekä siitä että mulla vaan sattuu olemaan seksihaluja niin paljon ja useasti, ettei kihlattuni jaksa pysyä aina mukana :D ikinä en ole ollut sellaisessa parisuhteessa missä runkkaaminen olisi "kiellettyä".....tai että siitä voisi "jäädä kiinni"....?? outoa =)

      sitte tietenkin jos mieluummin runkkaa mitä sekstailee niin sitte on joku asia vinksallaan...

    • Sara...

      Pistin elämästäni monta vuotta tuollaiseen mieheen. Rakastin häntä.

      Kaikki oli jotenkin niih, että jos hänellä oli joku meno hän ei sanonut ikinä kenenkä kanssa vaan aina vaan tutun tai kaverin. Jos kysyin kenen kanssa - vastaus noh kaverin vaan. Sain miehen kiinni pettämisestä. Yritimme silti uudelleen... Ja sitten toisen kerran eri naisen kanssa, joka oli jopa naimissa jolla pari lastakin... Tämän hän sanoi loppuneen... Vielä siitä parin vuoden päästä ollessamme yhdessä reissussa näin hänen ilmeestään että viesti jota hän lukee ei ole ihan keneltä vain... Tajusin asian ja otin asian puheeksi. Petti taas saman kanssa...

      Lopulta erosimme itkien yhdessä ja olemme vielä ystäviä. Mutta luottamus ei koskaan kasva enää sille saralle että voisin seurustella hänen kanssaan. =(

      Kyseinen nainen on nyt eronnut ja varmasti puuhaa exäni kanssa tällä hetkelläkin - epäilen kuitenkin että hän on exälleni vain pano ja hyvää seuraa kun ei muutakaan satu olemaan. Samalla epäilen että exällä on samaan aikaan aina monta viritystä menossa. Joku kerran särki hänen sydämensä ja kostaa näin muille.

      Ystävänä exälleni olen yrittänyt aikaisemmin sanoa että älä tuhlaa elämääsi siihen mitä et todella halua. Vaan mieti mitä haluat. Hän sanoo ettei tiedä vielä mitä haluaa muttei tahdo olla yksinkään aina.

      Kuukausi sitten hän antoi minun ymmärtää että "ei ole koskaan sanonut etten kelpaisi hänelle takaisin!?!" En ole viitsinyt kysyä että nyt vasta päätät asian ilmoittaa... Eih sinäänsä että haluaisin häntä takaisin, mutta kaksi vuotta olen parsinut itseäni kasaan. Enkä vieläkään ole valmis uuteen suhteeseen. =(

      Toisaalta nämä vuodet ovat olleet elämäni parasta aikaa!!!
      Ei enää huolta asioista jollei ei mahda mitään jos toinen pettää niin se pettää niin kauan kun vain voi ja jos ei toinen osaa muuttua ei se mihinkään muutu.
      Kiusasin vain itseäni vuosia rakastamalla jotain mistä en saanut samaa vasta rakkautta. Sillä tavalla että olisi ollut myös rakastunut ja sitoutunut minuun...

      Näitä sattuu valitettavan paljon... Ja nykyään on jotenkin muotia erota kuin rakentaa parisuhdetta - valitettavasti.

    • Miekkonen83

      itse olen kokenut vastaavaa (txt, viestittely netissä, salailu valehtelu) naisen osalta. Aina kun asiasta yritti puhua alkoi hirveä meteli. Syytettiin mustasukkaiseksi kusipääksi joka kyttää ja kyylää. Aina ei osannut tulla edes baari illan jälkeen kotiin vaan jäi "kaverille" yöksi, kumma vain ne kaverit olivat aina miehiä eivätkä muuten koskaan normaali elämässä mukana. Olimme jopa kihloissa asti ja nyt tosin eronneet. Erosta ei kauhean hyvä fiilis jäänyt koska osittain sekin osattiin laittaa minun piikkiin. Mutta todella hyvä että erottu on. Loppui ainainen epävarmuus.

      Se olisi kuitenkin hyvä muistaa kuten todettu jo aikaisemmin, jos ei ole mitään syytä valehdella/peitellä asioita, miksi sitten tehdä niin ja suuttua jos toinen kysyy? Yleensä tästä seuraa lumipalloefekti josta harvemmin sen purkautuessa seuraa mitään hyvää.

      Olet mielestäni toiminut oikein. Jos jokin ei puhumalla selviä vaikka kuinka yrittäisi silloin on otettava muut keinot käyttöön.

      Voimia ja jaksamisia sinulle!

      • 4wh6e5yjrtku

        Se että suuttuu ei todellakaan tarkoita että toinen olisi oikeassa..
        Mikähän ihmeen logiikka sinunkin ajattelutavassasi on?

        Jos toinen jatkuvasti epäilee ja kyttää aiheetta niin kyllä siinä normijärkinen ihminen suuttuu ja sanoo asiat kunnolla takaisin.

        Vai onko tosiaan niin että jos aina ottaa rennosti ja rauhallisesti niin puhuu väistämättä totta eikä ole yhtään epäilyttävä?


      • Miekkonen83
        4wh6e5yjrtku kirjoitti:

        Se että suuttuu ei todellakaan tarkoita että toinen olisi oikeassa..
        Mikähän ihmeen logiikka sinunkin ajattelutavassasi on?

        Jos toinen jatkuvasti epäilee ja kyttää aiheetta niin kyllä siinä normijärkinen ihminen suuttuu ja sanoo asiat kunnolla takaisin.

        Vai onko tosiaan niin että jos aina ottaa rennosti ja rauhallisesti niin puhuu väistämättä totta eikä ole yhtään epäilyttävä?

        eikös normaaleissa parisuhteissa asioista kuuluisi pystyä puhumaan rakentavasti eikä tappelemalla? itse ainakin koen että minulta voi asioista kysyä, olivat ne millaisia tahansa, ilman että välittömästi räjähdän ja rupean huutamaan. jos jokin on toiselle epäselvää tai jokin vaivaa kannattaa nostaa kissa pöydälle ja puhua siitä kuin aikuiset.

        voit tietysti olla toista mieltä ja mielestäsi asioista ei voi parisuhteessa puhua kuin tappelemalla.

        samaa kysyn sinulta, mikähän logiikka sinun ajattelutavassasi on.


    • ...................-

      Puhu suoraan. Kerro miksi ja mitä löysit, oikeassa parisuhteessa ei ole salaisuuksia. Jos löytäisin mieheni runkkaamassa, niin asia ok, ihan molemmille, ei siitä kukaan suutu tai ihmettele. Luen miehen viestin jos puhelimensa sattuu oleen lähempänä mua, koska meillä on yhteiset kaveritkin ja usein mies kysyy et mitä ja kuka laittoi. Ja aivan sama kumpi vastaa puhelimeen jos joku soittaa, eikä puhelimen haltija ole saatavilla. PUHU PUHU PUHU. Äläkä valehtele, jos et halua miehesikään valehtelevan. Ehkä on ihastunut, kaipaa jännitysta ja alkuhuumaa, saatte korjattua tilanteen parantamalla omaa parisuhdetta ja unohtamalla muut. Tai jos haluu susta eroon, niin parempi tietää se nyt ko myöhemmin.

    • epätoivoinen_nainen, jos yhtään välität miehestäsi, niin sinun kannattaa pitää hänet seksuaalisesti 100% täysin tyytyväisenä, jolloin miehelläsi ei ole silloin enää mitään syytä vilkuilla muita. Yksinkertaista, eikö totta!

      Jos taas et välitä miehestäsi, niin mitä sitten tulet tänne ruikuttamaan ? Miehiä kyllä riittää, ja jos ei ole lapsia, niin nosta kytkintä.

      • toive

        Voi kun se olisikin aina molemmin puolista. Se 100% tyytyväisenä pitäminen.


      • voivitttt

        aina vaan jauhetaan sitä, kuinka naisen pitäisi tyydyttää mies ja olla tälle jokin seksilelu. Eikö hyvään parisuhteeseen kuulu molemminpuoleinen tyydyttäminen, myös niin, että mies pitää huolta seksielämästä ja huomioi naista??


    • kokenuttämänitse

      Sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja. Silloin kun oli tosi kyseessä luin minäkin mieheni tekstiviestit. Olin lähes varma, että selkäni takana on paljon tekeillä ja olin täysin oikeassa. Luin ukon tekstiviestit ja sitten olikin jo paljon helpompi tehdä se avioeropäätös.

      Minusta ei niistä tekstiviesteistä ja niiden salaa lukemisista kannata edes mainita miehelle mitään. Päätät vaan oletko petturin kanssa vai et. Jos et halua sellaisessa liitossa elää, jossa selkäsi takana pelehditään, pistät homman poikki, eikä sinunkaan siinä mitään tunnustuksia tarvitse tehdä.

      • Vara Vaimo Varalta

        Niin ja sitten jatkat uuteen suhteeseen ja siitä seuraavaan ja kiertokulku on voimallista ja miehen on aina syy.


      • laki on ystävä

        Jos joku lukisi minun tekstiviestini salaa, niin voisi olla varma, että seurustelusuhde olisi silloin siinä ja voisi olla varma myös siitä, että oikeuteen juttu lähtisi viestintäsalaisuuden loukkaamisesta. Viestintäsalaisuuden loukkaamisessa teon yrityskin on lain mukaan rangaistava teko.


      • Laki on lyömäaseesi
        laki on ystävä kirjoitti:

        Jos joku lukisi minun tekstiviestini salaa, niin voisi olla varma, että seurustelusuhde olisi silloin siinä ja voisi olla varma myös siitä, että oikeuteen juttu lähtisi viestintäsalaisuuden loukkaamisesta. Viestintäsalaisuuden loukkaamisessa teon yrityskin on lain mukaan rangaistava teko.

        Eikö se niin kuitenki mene? Mulle on yks lysti tuleeko sakot ja käräjät, enemmän sattuu ku kumppanin kans välit tulehtuu ja varsinki jos sen pitää käyttää tommosii henkisii puukkoi koska laki antaa luvan. Empä rupee lukeen kumppanin tekstareita vaikka epäilisin ku mut on siunattu ihmistuntemuksella, nään itekki missä vaiheessa asiat ei oo enää ok. Epäilys ja pettäminen on myrkkyä, ja lailla lyöminen on kiusaamista. Työkaveri oli tuolla lailla vittumainen exälle, käytti kans lakia lyömäaseena mutta nii sen exäki, koitti rajottaa lapsien tapaamisoikeutta vaik työkaveri on hyvä mies ja isä. Tuommoset on vaan perseestä ja kusipäistä lyödä takasi, ei asia parane muulla ku anteekspyynnöllä ja -annolla.


      • ei aina ystävä
        laki on ystävä kirjoitti:

        Jos joku lukisi minun tekstiviestini salaa, niin voisi olla varma, että seurustelusuhde olisi silloin siinä ja voisi olla varma myös siitä, että oikeuteen juttu lähtisi viestintäsalaisuuden loukkaamisesta. Viestintäsalaisuuden loukkaamisessa teon yrityskin on lain mukaan rangaistava teko.

        Miten voit olla varma, että juttu lähtisi oikeuteen??? Syyttäjähän sen päättää rikosilmoituksen jälkeen, et sinä. Ja todennäköisesti ei menisi oikeuteen asti eikä edes sakkoja jos on sana sanaa vastaan. Näitä nyt tapahtuu niin paljon ja poliiseilla on "parempaakin" tekemistä... Laki ei ole sama asia kuin oikeus ja harvoin ystävä. Tietenkin on väärin lukea toisten viestejä tai kirjeitä, mutta niin on pettäminenkin.


      • laki on ystävä
        ei aina ystävä kirjoitti:

        Miten voit olla varma, että juttu lähtisi oikeuteen??? Syyttäjähän sen päättää rikosilmoituksen jälkeen, et sinä. Ja todennäköisesti ei menisi oikeuteen asti eikä edes sakkoja jos on sana sanaa vastaan. Näitä nyt tapahtuu niin paljon ja poliiseilla on "parempaakin" tekemistä... Laki ei ole sama asia kuin oikeus ja harvoin ystävä. Tietenkin on väärin lukea toisten viestejä tai kirjeitä, mutta niin on pettäminenkin.

        "Ja todennäköisesti ei menisi oikeuteen asti eikä edes sakkoja jos on sana sanaa vastaan."

        Sakkoja tulisi ainakin aivan varmasti, jos rikokseen on olemassa todisteita. Jos rikos on todistettavasti tapahtunut, niin siitä seuraa laissa määrätty rangaistus.

        "Näitä nyt tapahtuu niin paljon ja poliiseilla on "parempaakin" tekemistä..."

        Poliisilla on velvollisuus tehdä asialle jotain, jos rikoksesta on tehty rikosilmoitus.


    • h/h

      Aivan selvästi huuhaa palstalla kirjoittelevavan the.eaglen provoaloitus

    • viestipiestipoks

      Ihme ruunia tilittämässä täällä. Jos joku oikeasti käy vieraissa, ei puhelimet ole täynnä tekstareita. Jos pannaan, pannaan ja pidetään turvat kiinni. Puhelimesta löytyvät viestit tai s-postit on aina läpällä vedettyjä juttuja.

      Eli täällä katkerat yh:t saisi tajuta, että ovat eronneet täysin syyttä.

      • eka ja viimeinen ker

        Hei. Minkä vitun tähden sinun täytyy lukea toisen sähköposteja tai puhelimen viestit.
        Jos minä saisin sinut itse teosta kiinni lukemasta minun sähköposteja, niin samantien olisivat sinun vaatteet pakattu jätesäkkeihin,että myös kaikki paperisi. Ottaisin sitten sinulta asunnon avaimet pois, ja sinä saisit sitten välittömästi toimittaa tavarasi helkuttiin asunnosta. Ja takaisin ei sitten enään tarvis tulla ruikuttaa tai edes kadulla kasvoja näyttää.


      • viimeinen kerta
        eka ja viimeinen ker kirjoitti:

        Hei. Minkä vitun tähden sinun täytyy lukea toisen sähköposteja tai puhelimen viestit.
        Jos minä saisin sinut itse teosta kiinni lukemasta minun sähköposteja, niin samantien olisivat sinun vaatteet pakattu jätesäkkeihin,että myös kaikki paperisi. Ottaisin sitten sinulta asunnon avaimet pois, ja sinä saisit sitten välittömästi toimittaa tavarasi helkuttiin asunnosta. Ja takaisin ei sitten enään tarvis tulla ruikuttaa tai edes kadulla kasvoja näyttää.

        Miehen kännykästä löytyi naisen viestejä ja miehen vaatteet oli pakattu alta aika yksikön. Avaimet pois mies helkuttiin asunnosta. Juttu on tosi.


      • TeroVaara
        viimeinen kerta kirjoitti:

        Miehen kännykästä löytyi naisen viestejä ja miehen vaatteet oli pakattu alta aika yksikön. Avaimet pois mies helkuttiin asunnosta. Juttu on tosi.

        Itse pakkaisin kamani välittömästi jos "puoliso" lukis mun kirjeitä, tekstiviestejä tai sähköposteja ilman lupaa.
        Aina olen kyllä luvan antanut, ei ole mitään salattavaa, mutta se kertoo heti välittömästi vakavasta luonnehäiriöstä jos pitää salaa tehdä asioita.
        Jostain syystä naiset vaan kuvittelee että se on vähemmän rangaistavaa lukea salaa toisen tekstiviestejä kuin se että käy salaa vieraissa.
        Samallailla luottamus petetään kummassakin tapauksessa.


      • viimeinen kerta
        TeroVaara kirjoitti:

        Itse pakkaisin kamani välittömästi jos "puoliso" lukis mun kirjeitä, tekstiviestejä tai sähköposteja ilman lupaa.
        Aina olen kyllä luvan antanut, ei ole mitään salattavaa, mutta se kertoo heti välittömästi vakavasta luonnehäiriöstä jos pitää salaa tehdä asioita.
        Jostain syystä naiset vaan kuvittelee että se on vähemmän rangaistavaa lukea salaa toisen tekstiviestejä kuin se että käy salaa vieraissa.
        Samallailla luottamus petetään kummassakin tapauksessa.

        Monilla on salattavaa vaikka sinulle ei ole.


      • Jokuinen

        Mukavaa ajanvietettä selata viestiketjuja näin itsenäisyyspäivänä. Saa nauraa vatsa kipeänä noille kommenteille.

        Nyt kyllä vakavaksi veti. Viestipiestipokshan puhui asiaa..järkytyin, onko joku ihan omilla aivoilla ajatteleva eksynyt sekaan. Missä on ruusunpunaiset silmälasisi, vai oletko kenties elänyt jo elämää, etkä kaunareiden totuuksia realiteetteina pidä.


    • Jori..0

      Miehesi tässä on ensin tehnyt virheen joten et ole syyllinen. Jos et olisi löytänyt mitään niin olisit nolon syyllinen.

      Ei auta muu kuin ottaa asia puheeksi. Et sinä ole mokannut, miehesi on.

    • 80808

      Voi sentään. Rakkaus ei ole ikuista.

      Monihan jättää ihan tarkoituksella viestejä näkyviin, että alkaisi toinen osapuoli vihdoinkin käsittämään missä mennään. Jos nimittäin aikaisemmin ei ole puhe auttanut siitä, etä suhde on ohitse.

      • Lukija

        Jotka tekee tuota "jättää viestejä tai muuta selkeää pettämiseen liittyvää näkyville" , ovat surkimuksia, luusereita joilla ei ole minkäänlaista välittämistä toista kohtaan.
        Jos ei toisen kanssa oleminen enään kiinnosta, pitäisi pystyä puhumaan, todella raukkamaista ajatella että kiusataan toista vielä sillä että annetaan ymmärtää että jotain ehkä on, sitten pahimmassa tapauksessa haukutaan epäilevä osapuoli vainoharhaiseksi, mustasukkaiseksi ja toisten yksityisyyttä urkkivaksi ihmiseksi.

        Toivon vahvuutta kaikille jotka epäilevät ja epäilykset osoittautuvat todeksi vielä, vahvuutta ottaa asia puheeksi ja tehdä päätös haluaako olla suhteessa missä on tuollaista touhua. Pistää niin vihaksi että tuntuu että nykyaika oikein ruokkii pettämistä, on salarakkaita, suhteita ja ties mitä sivustoja. Pettäminen on tuskallista petetylle ja kumma kyllä monesti pettäjällekin. Kannattaisi oikeasti miettiä ensin kuin toimia. Kaikki me voimme joskus mokata, mutta on eri asia tehdä virhe ja oikeasti katua kuin toimia systemaattisesti ja laskelmoidusti ja näin ollen tietoisesti rikkoa muiden elämää.


      • piuwq

        Eikö ole reilumpaa kertoa suoraan, että tämä oli tässä


    • Siksi

      just haluankin elää yksin, koska ei ole enää kunnon parisuhteita, kaikki pettää senkun kerkiää, se on tämän ajan trendi, valitettavasti !!!!!!!!!!

      • Miksi sitten petetään? Sen vuoksi että puoliso pihdannut 5v koska kumppani ei pyyhkinyt pöytää kunnonna vuonna 2006?

        No joka tapauksessa, asioilla on aina monta puolta.


      • ===
        castleman kirjoitti:

        Miksi sitten petetään? Sen vuoksi että puoliso pihdannut 5v koska kumppani ei pyyhkinyt pöytää kunnonna vuonna 2006?

        No joka tapauksessa, asioilla on aina monta puolta.

        Pihtaa kuka pihtaa. Itse en asuisi aikuisena "veljen" kanssa viittä vuotta. Kumppanin on oltava myös rakastajani.


      • === kirjoitti:

        Pihtaa kuka pihtaa. Itse en asuisi aikuisena "veljen" kanssa viittä vuotta. Kumppanin on oltava myös rakastajani.

        Niinhän se pitäisi. Tosin surullisen monella niin ei ole, näin "Kuka pettää ja ketä"-lehtijuttuja sekä foorumeita lukiessa.


    • mies x

      Neuvo miestäsi, että poistaa kännykästään viestit, joita hän ei halua sinun lukevan.

      Kysy häneltä - ja mieti itsekin - millaista huomiota hän tarvitsee sinulta lisää. Ehkä lisää seksiä?

    • miet

      Sama tilanne joskus ja erohan siitä tuli ,selittelyä riittää kun kysyt ja yrittää selittää että sinä oot se paha mutta koita kestää ja eti uus mies itelle ...Voimia jos ero tulee ja et voi antaa anteeksi ..

    • Kokemusta on

      Ehkä toinen nainen on siksi, että olet se kylmä ja passiivinen osapuoli seksiälämässänne.

      • epätoivoinen_nainen

        Vai passiivinen?! Kymmenekin miestä olen yössä ottanut!


      • Kokemusta on
        epätoivoinen_nainen kirjoitti:

        Vai passiivinen?! Kymmenekin miestä olen yössä ottanut!

        No siinä tapauksessa... Sillä kuiten voi ola merkitystä kumppanillesi jos sekstaat 10 eri miehen kanssa parhaimpinan öinä, mutta yksikään heistä ei ole hän.


    • epätoivoinen_nainen

      Onneksi minun tekstiviestejäni ei lueta, koska asiakaani paljastuisivat.

      • on on kokemusta

        LOL.... DDD :)


    • kerran petetty

      jos ei välitä mitä sinä yleensä teet elämälläsi titää että ei välitä sinusta ja näyttelee etä ei mikään ole niin varmalla pojala kuin seurutamisen alussa .laita poikki heti et kärsi sen enempää! ei ole sinulle oikea elämän kumppani . käyttää vain sinua hyväksi!

    • jätä suoraan..

      Turhaan sitä ottaa edes esille, ellet halua antaa miehelle toista tilaisuutta. Selityksiähän sieltä vain tulisi. Eli jätät tollaisen idiootin suoraan ja alat elää elämääsi. Mies ei selvästikään kunnioita sinua, miksi siis ottaa turhaan asiaa esille. Jätä suoraan ja jos kysyy syytä, niin sanot epäilyt pettämisestä. That's it.

    • mucha 007

      Aina ruoho vihreampaa muualla, jam,jam

    • teikku67

      Minulla on kokemusta ja annan vain yhden neuvon: ota asia puheeksi...ihan asiallisesti!

    • Toinen nainen

      Ei tuollainen platoninen suhde mitään pettämistä ole. Kenties miehesi haluaa purkaa joitain fantasioitaan, jotka olet ehkä häneltä torjunut?

      Ehkä et pysty antamaan seksuaalista nautintoa tai tyydytä henkistä puolta??
      Ole huoleti pettämisen suhteen ja lopeta vainoharhainen kyttääminen.
      Muista; meseviestit kuuluvat kirjesalaisuuden piiriin. Samoin kännykän viestit..

      • Ensimmäinen nainen

        Ei tuo kyllä platonista suhdetta ole nähnytkään, kun kerran viestittely on seksuaalissävytteistä.

        Mutta sen lisäksi on pakko sanoa, että kyllä platonisestikin voi toista pettää, jos siihen toiseen rakastuu ja platonisesta suhteesta tulee henkisesti omaa kumppania tärkeämpi, eikä omalle kumppanille voi puhua. Toinen osapuoli jää yksin parisuhteeseen, kun toinen on enemmän henkisesti kiinni toisessa ja tälle jaetaan kaikki. Silloin petetään henkisesti. Ja se satuttaa enemmän kuin voit ymmärtää.


      • ettäkatsottehimoiten
        Ensimmäinen nainen kirjoitti:

        Ei tuo kyllä platonista suhdetta ole nähnytkään, kun kerran viestittely on seksuaalissävytteistä.

        Mutta sen lisäksi on pakko sanoa, että kyllä platonisestikin voi toista pettää, jos siihen toiseen rakastuu ja platonisesta suhteesta tulee henkisesti omaa kumppania tärkeämpi, eikä omalle kumppanille voi puhua. Toinen osapuoli jää yksin parisuhteeseen, kun toinen on enemmän henkisesti kiinni toisessa ja tälle jaetaan kaikki. Silloin petetään henkisesti. Ja se satuttaa enemmän kuin voit ymmärtää.

        "Mutta sen lisäksi on pakko sanoa, että kyllä platonisestikin voi toista pettää,...."

        Jos aikoo pettää platoonisesti, on löydettävä "platooninen pimpero", ja sellaista pimperoa ei maan päältä löydy. Se on täydellisessä ideamaailmassa, ja se sitten taas on pelkkää masturbointia miettiä sitä. Ei toisen ajatuksiin ainakaan saa kajota. Let`s fly again:

        http://www.youtube.com/user/21per3?feature=mhee#p/u/3/9RMsfkdbXoQ


    • 13+20

      Eikö aikuinen ihminen ymmärrä ettei tänne kannata tulla TÄYSIN VENTOVIERAILLE selittelmään yksityisasioita? Ei ne meille kuulu. Nyt vaan mars pesuhuoneeseen peilin eteen katsomaan totuutta silmiin ja johtopäätösten aika.

    • Mika44

      Ehdotus tilanteen korjaamiseksi: Seuraavat viikot annat ukollesi parasta sexiä ikinä. Usein. Et kertonut kuinka usein rakastelette, mutta se vain on keskimäärin niin, ettei mies ilman seksiä pärjää. Runkkaamalla voi mies siirtää väistämätöntä jos ei ole kotona piirakkaa tarjolla, mutta lopulta mies käy vieraissa. Tämä siis noin yleistäen. Ja jos kotona ei ole pimppiä tarjolla, niin osansa saa nainen ottaa miehen pettämisestä omille niskoilleen.

      Tämä pääsääntöisesti myös toisinkinpäin.

      • sama mieskö neuvoo?1

        Joillekkin ei riitä mikään määrä seksiä, aina on saatava lisää. Jopa niin että nainnin jälkeen mies runkkaa vessassa... Minut haukuttiin sen jälkeen kun ex-ukkoni oli käynyt käsiksi lapseen ja sai tuomion hyväksikäytöstä. En ole syyllistänyt itseäni, sillä mies kulki vieraissa ja sai kotona kun oli tarve, määrätön seksin tarve on sairaus. Sairas, hyvin sairas mies on kyseessä. Tuskin on parantanut tapojaan vieläkään. Nimimerkkisi muuten sopii kyseiseen mieheen erittäin hyvin...


    • jari t

      Heippa,, ja on ikävää että olet joutunut kokemaan moista. laita käsi sydämmelle ja kysy itseltäsi pystytkö jatkamaan tuon tietäen,, itse en ole pystynyt unohtamaan liki samanlaista tapahtumaa,, vaikka olenkin jo, kohta liki 60v.
      terv,, jari t

    • Omana tietona

      Jos kotona saa muutakin kuin ruokaa säännöllisesti, niin eipä siinä ole tarvetta toista epäillä ja kyttäillä.

      Vaan näillä foorumeilla näitä asioita ei kyllä kannata puida. Jotenkin tuntuu, kun joskus katsoo noita aiheita, että ne taitaa olla hatusta vedettyjä. Samat ihmiset jaksaa jauhaa samoja asioita illat pitkät ja jopa työajallakin...
      Peittelettekö te omia ongelmianne märehtimällä??

    • ou gaad

      No ompas täällä taas viisaita liikkeellä..Taitaa syys masennus ja yksinäisyys tehä tepposiaan.
      En oo koskaan lukenu toisen viestejä,mut mun viestit on luettu ja mies jäi siitä kiinni. Onhan se niin,et ei sais mennä lukemaan toisten viestejä ym. mut ei toinen osapuoli siitä suuttuis,jos ollaan läheisiä ja ei oo mitään salattavaa. Mut silti,asioista pitäs puhua,ja jos nyt yhtään arvostat itseäsi naisena,mitä me suomalaiset ei loppukädessä valitettavasti (suurinosa) osata, niin tee päätös. Kerro mitä teit,näytä miehelles, että ainakin sä osaat olla rehellinen,sano mitä sulla on sanottavaa vaikka se tulis ulos kuinka sekava puurona,mut tee se rauhallisesti,ota asioista selvää. Kato miten mies reagoi ja tee päätös sitten. Jos mies tunnustaa,kysy syitä. Miks kaiken pitää olla niin mustavalkosta,ota tai jätä meininkiä. Onko ihmiset oikeesti niin laiskoja et on vaan noi kaks vaihtoehtoo,ei jaksa enää yrittää ja tehä parisuhteen eteen mitään, taistella "omastaan" , vaan antaa vaan olla. Jos arvostat itseäsi ja parisuhdetta niin sano mitä sulla on sanottavaa,ota asioista selvää ja päätä sitten. Kaikkea hyvää sulle :)

    • Saara_nauraa

      Ei se ole sinun syy, jos miehesi pettää sinua. Turha sinun on miettiä, että pettääkö, vai ei. Aivan selvästi pettää, tai olisi ainakin valmis pettämään. Tuollaisia äijiä pyörii yötä myöten juuri Suomi24:n chatissa.

      Miehesi on vain itsekäs k***pää. Kannattaa jättää hänet nyt ja etsiä parempi tilalle. Luottamus, toisen kunnioitus on A ja O parisuhteessa. Näitä teillä ei ole.

      • Vara Vaimo Varalla

        >>>Miehesi on vain itsekäs k***pää. Kannattaa jättää hänet nyt ja etsiä parempi tilalle. Luottamus, toisen kunnioitus on A ja O parisuhteessa. Näitä teillä ei ole.


    • tummatukkainen1

      älä kanna syylisyyden tunnetta .tehit aivan oikein ja alussa jo katkase se juttu kerta heitolla. vaadi äijä tilille teostansa vaikkakin on mesettänyt mutta,mielen kiintoa on näköjään pettää sinua .itselläni saman laisia kokemuksia ja ukolla pettämiset siintä alkoivat ja mielen kiinto toisia naisia kohtaan kun itse näin että yölläkin painu tieto koneelle istumaan ja selvityksiä löytyy et miksi hän juuri siellä istuu ja kun tulin äkkiä kone kiini ja nukkumaan.minun juttuni kuitenkin keikahti ukon uskottomuuden takia .erosta on kulunut 5v. täytyy järkevästi ajatella jos rakastaa,kunnioittaa toista osapuolta niin ei tartte mesetellä kenenkään vieraan naisen kanssa lämpimekseen.tämä on minun mieli pide !!!

    • ihka aito mies!

      Jeps kannattaa pakata kamat ja lähteä eri teille. Maailmassa on monta parempaa miestä olemassa, jätä tuollaiset pellet yksikseen.

    • 6+13

      Ap:lle
      Kenkää ukolle.

    • Tiedä sitten...

      Suosittelisin kyllä istuttamaan miehen pöydän ääreen ja keskustelemaan asiat halki. Voihan olla, että miehesi vain hakee vähän toisen naisen huomiota ja hieman ihastumisen huumaa tai sitten yksinkertaisesti on jo menossa aidan toiselle puolelle. Ensimmäisessäkin vaihtoehdossa on aina olemassa se riski, että homma viedään liian pitkälle ja peruuttamaton tapahtuu. Kerta numerot on jo vaihdettu, niin nyt olisi hyvä aika tehdä miehelle selväksi, että se on jo tai, molempia ei voi saada!

    • Ann5556

      "En uskalla ottaa tätä asiaa puheeksi..." -et siis ole parisuhteessa? Mikset uskalla? Kirjoitat ettei tapanasi ole ollut lukea toisten viestejä... Sinäkö tässä olet "pahis" joka ei voi kertoa avoimesti tekemisistään. Vaikuttaa että kommunikaationne ei toimi ollenkaan. Siksi et kysy ettet halua kuulla vastausta? Miksi olla parisuhteessa jossa ei voi puhua kaikesta?
      Kerran tapasin netissä miehen joka kertoi että haluaa chatata ja syy oli se että haluaa vetää käteen kun vaimon seksihalut on niin paljon vähäisemmät kuin hänellä.
      Selvitä mitä haluat suhteeltanne ja puhukaa avoimesti -muuten mikään ei voi toimia.

      • mäki oon sättäilly trollien kans :D


    • Varalta Toinen Vaimo

      >>>En uskalla ottaa tätä asiaa puheeksi mieheni kanssa, koska minulla ei ole ollut aiemmissa suhteissani tapana lukea toisen viestejä

    • llplplplplplpl

      Minä varmaan tekisin niin, että yllättäisin tämän uudemman kerran vastaavassa tilanteessa ja sillä hetkellä vaatisin tiliä tämän tekemisistä.
      Jos suuttuisi eikä myöntäisi tekojaan, on hän petturuuden lisäksi valehtelija mikä herättää ajatuksen että kerta ei ole ensimmäinen tai ei ainakaan viimeinen koska hän hyväksyy salasuhteen.
      jos on vilpitön ja kertoo kaiken ja todella katuu, asia on toinen mutta sinun luottamuksesi saaminen takaisin on työn tekemistä.

      itse lähtisin eri suuntaan kyseisen henkilön kanssa koska harvoin petturit jättävät yhteen kertaan ja joutuisit aina elämään pelossa että on toinen nainen ja katkeroituisit tästäkin kokemuksesta.

      En ikimaailmassa kertoisi lukeneeni miehen viestejä. Koska häntä ei näköjään tunne kokonaan, et myöskään tunne sitä puolta nostaisiko hän syytteen sinua kohtaan jos paljastaisit totuuden. Tuomion teosta kun saattaa saada ja sen arvoinen petturi ei todellakaan ole.

    • 0eu5t645iu64u6460945

      hei....tää on klasikko.."jätä se sika"

    • Moi,mun avopuoliso harrasti ihan samaa hommaa(nykyään ex-avopuoliso).Hän tosin harrasti "sättäilyä"monen muunkin miehen kanssa naamakirjassa kuin pelkästään mesessä.Kun kysyin asiasta niin kavereiden kanssa pelkästään,just joo...No nykyään se seurustelee sen miehen kans...Mutta älä ihmeessä ole sen miehen kans enään,jos se pettää sua netissä niin se pettää sua tosielämässäkin,mulla ainakin on sellanen kokemus...

    • tosi luotettava

      "koska minulla ei ole ollut aiemmissa suhteissani"

    • Ruskea Neuvosto

      Tämä on Talkkarin Tarina.

    • desperatioN

      Mä järjestäsin niin, että lähtisin etukäteen matkalle muutamaksi päiväksi ja kokeilisin, meneekö mies lankaan ja hankkii sen naisen kotiinne. Sitten vaan suoraan rysän päältä kiinni ja ilmoitus asiasta naisen miehelle, jotta tulee myös katsomaan mitä petturit touhuavat .
      JOs tuollanen ei onnistu niin sitten joku muu takuuvarma suunnitelma ja sen jälkeen ei kun eroa tekemään...

    • 15+18

      Hanki riistakamera :) ja katsele myöhemmin mitä tinttejä pihamaallasi liikkuu poissaollessasi.

    • suttura nuttura

      Et sinä voi tulla toisilta kysymään missä kulkee pettämisen rajat. Kait osaat itsekin määritellä ne. Mieti nyt helkkarisoikoon. Turhaa tulla tänne märisemään. Sinunhan pitäisi elää omaa elämää eikä tuuliviirin lailla kysellä neuvoja TÄYSIN TUNTEMATTOMILTA.

    • vanha karpaasi

      sanon
      suhde ..asutaan yhdessä..toinen kumppanista tekee sopimuksia rakasta toista ihmistä ..on pettämistä..

    • Jätä koko mies

      Sinuna jättäisin tuon äijän kertomatta mitään perusteluita! Thats it ja uuteen elämään.

      • Jätä puoli miestä!

        Taidat olla itsekin kiertopalkintona, kun moisia ehdottelet yhden masturbasturnoinnin takia, joka sekin jonkun nettihuoran edessä.

        Pitäkää muijat miehistänne huolta. Emme me voi sille mitään, että meidät on luotu myös panomiehiksi. Juuri tuo panovietti onkin kaiketi täyttänyt maan eikä mikään todellinen parisuhderakkaus, koska sellaista ei enää ole kuin historiankirjoissa.

        Niin, tuliko ymmärrettyä: VIKA on naisissa ja ainoastaan nykynaisissa! Taidanpas käydä naisissa.

        http://www.youtube.com/user/21per3?feature=mhee#p/u/4/Q52x79cLhjA


    • värisokkee

      Taas yksi hyvä trolli toimitukselta.

      ... jotenkiin sokeita omille kirjoituksillinne?

    • Mietin vaan...

      Voi elämän kevät sanon minäkin nyt tähän juttuun:):)
      Kyllä on terapeuttinen tämä palsta nyt parisuhteiden osalta....
      Jospa juteltaisiin nokakkain siellä omassa kodissa, eikä revitä täällä asioita julki edes "anonyyminä"
      Itse en ikinä koskisi mieheni kännyyn tai sähköposteihin....uskoisin huomaavani merkit ilman toisen yksityisyyden loukkaamistakin....
      Kertoo kyllä nyt pahoista kommunikaatio vaikeuksista ja niihin ei ratkaisu kyllä täältä löydy....
      Mihin tämä maailma on oikein mennyt...."ihmettelee kovasti"

    • Hawking

      Jos löydät jostakin sen palstan, mistä miehesi on tuon naisen keksinyt, niin luo virtuaalihahmo ja iske se nainen miehesi nenän edestä. Aina löytyy joku jolla on enemmän annettavaa kuin toisella. Muutama huvila, eri puolella suomea. Oma lentokone, lomaosake Espanjassa, ym. Ei mikään tavis kauaa kiinnosta, kun on iso kultamuna kilpasilla:)
      Kyllä ukkosi pikkuhiljaa huomaa kun rupeaa tunteet laimenemaan.
      Jos olet lukenut ulkkosi viestittelyä, niin yritä pistää paremmaksi.
      Kivaa pelleilyähän se on, mutta älä paljastu :D

    • laki on laki

      Eli olet mennyt rikkomaan kirjesalaisuutta ja samalla yksityisyydensuojalakia. Toisen viestien lukeminen nyt vaan on yksiselitteisen laiton teko Suomessa. En ota tilanteeseenne mitään kantaa, mutta sanon suoraan sen, että lakia olet rikkonut. Jos miehesi on yhtään fiksu, hän tekee teostasi rikosilmoituksen ja sinä saat tuomion.

      Eikö se nyt jumalauta mene ihmisille jakeluun, että toisen ihmisen tekstiviestejä EI lueta eikä toisen viestejä muutenkaan? Suomessa on voimassa hyvin yksiselitteisen selvä kirjesalaisuus joka koskee myls messenger-viestejä ja kännykkää.

      Onneksi itse elän sinkkuna, joten kukaan ei ole lukemassa salaa viestejäni kenellekään, siksikin, että henkilökohtainen viestittely ylipäätään nauttii kirjesalaisuuslain suojaa. On muuten säädetty näistä asioista ihan maamme perustuslaissakin.

      • kmeta

        Kyllä ne naiset on kaikki järjestäen urkkineet puhelintani kun ovat mustasukkaisia.

        http://www.google.fi/webhp?hl=fi#hl=fi&cp=30&gs_id=6w&xhr=t&q=viestintäsalaisuuden rikkominen&pf=p&sclient=psy-ab&site=webhp&source=hp&pbx=1&oq=viestintäsalaisuuden rikkomine&aq=0&aqi=g1&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=1e4f818459f51f96&biw=1366&bih=598


      • ?

        Hehhhee, taidat pysyä sinkkuna vielä pitkään. :D Toivottavasti tulet petetyksi ja mietit sitten uudestaan tota tekstiviestin lukemista.. Ja mitä väliä, jollain laeilla? Millähän kukaan todistaa, jos joku on viestit lukenut??


    • Rakkautta on

      Jos ensiksi pettää mielessä, pettää myöhemmin teoissakin, jos toisesta todella tykkää ei petä henkisesti eikä myöskään fyysisesti,, kun toista kummatkin "kaksi" rakastaa oikeesti ei siihen tarvitse MUITA.

    • Tosimies on erimies!

      Minulla kävi kaksi kertaa suhteessa noin ja kummallakin kerralla tyttöystäväni kertoivat mm. ystävilleen ja vanhemmilleen ettei tule toimeen kanssani. Sain haukut ja kaikki syyt niskoilleni suhteen päätteeksi tyttöystävien jäädessä kiinni itse teosta. Tyttöystävät kielsivät tämän kolmannen osapuolen vielä silloinkin kun todisteet oli pöydällä. Kaikkein uskomattominta tässä on se että tyttöystävien kaverit, vanhemmat ja tuttavat pitivät minua ongelmana suhteessa.

      Kummassakin tapauksessa on yhteistä se että vanhemmat, ystävät ja tuttavat asettuivat tyttöystävien puolelle ja ns. "turvaksi" vaikka eivät tietäneet totuutta asiassa. Vain tyttöystävien kertomuksen joka ei kestänyt päivänvaloa. Sivulliset eivät edes osanneet epäilleet tyttöystävieni valehtelevan on totaalista sokeutta, jääviyttä. Kukaan ei halunnut tutustua todistusmateriaaliin siinä pelossa jos se vaikka muuttaisi heidän mielipidettään tyttöystävistäni. Tyttöystävät kielsivät tuomasta todisteita läheisilleen kuitenkin tiukasti peläten uskottavuutensa menettämistä läheisten silmissä.

      Mielestäni sivulliset pettävät tässä itseään suojelemalla ja asettuvan pettäjän puolelle. Näin myös hyväksyvät uskottomuuden. He eivät varmastikaan haluaisi itse tulla suhteessa petetyksi, kertoo ihmisen moraalittomasta puolesta.

      Voiko patologiseen valehtelijatyttöystävään luottaa koskaan?
      Miksi tyttöystävieni kaverit ja vanhemmat eivät halua perehtyä todisteisiin joka kiistatta todistaa tyttöystävien valehtelevan rakkaille läheisilleen joka on mielestäni raukkamaista. Läheiset eivät vain tiedä tätä että ovat myös patologisen valehtelijan uhreja ja puolestapuhujia.
      Mihin kaikkeen moraalittomaan patologinen valehtelija pystyykään. Sen valheenkierteen olen nähnyt monta kertaa ja todella pelkään mitä seuraavaksi tapahtuu koska patologinen valehtelija ei tunne rajojaan. Patologinen valehtelija korvaan vanhan valheen uudella valheella joka on loputonta.

      ILMAINEN HYVÄ NEUVO TOSIMIEHILLE!
      Useimmat naiset ovat moraalittomia, sairaita, narsistisia, kaksoispersoonallisia, patologisia valehtelijoita joihin ei tule tuhlata aikaa missään nimessä. Kun joutuvat mielestään uhatuksi tai muutoin jäävänsä kiinni jostain, he turvautuvat loputtomaan valehteluun.
      Kaikille tosimiehille neuvoksi. Kannattaa pysyä kaukana naisista. He johdattavat ennemmin tai myöhemmin ongelmiin. Sen olen minä ja moni muukin mies nähnyt ja välittää tätä ilmaista neuvoa eteenpäin.

    • Vain narsistinen persoonallisuushäiriöinen lukee toisen tekstiviestit.

      (väittävät 'uhrit' narsismipalstalla)

    • onksenytniinvakavaa?

      Olen lukuisien miesten kanssa jutskannut chatissa. Yleensä he pyrkivät löytämään suhteessaan vallitsevaan epäkohtaan selvennystä tai rentoutua kera härskimmän seksin. Siis sellaisen jota ei kotoa saa. (eikä edes halua?)

      Miehet vonkaavat puhelinnumeroita ja kumppanuus perustuu lähinnä kiihottumiseen, jotta kykenevät runkkailemaan.

      Löytämäsi tekstiviestit ovat siis seksististä ajanviihdettä lähinnä tasolla fantasiat pidemmälle vietynä. Hmm... jotkut nyt vaan kaipaavat yksityistä seksiä enemmän. Vai haluaisitko sinä oikeasti kiihkeämmän miehen? Jos niin siinä tapauksessa voinet ottaa puheeksi yöchattailut. Kerrot sitten reilusti, että haluaisit hänen jakavan sinun kanssasi senkin alueen.

    • Sinkkujees

      Kokemusta on vaikka muille jakaa jos puhutaan uskottomista, epärehellisistä akoista.

      • The wise buy a drink

        Sinkkuyes.
        Olen huomannut noissa akkaloissa samoja piirteitä. Sitäpaitsi ihan oikeat akateemiset tutkimuksetkin puhuvat sen puolesta, että akoilla on enemmän sivuhyppyjä kuin miehillä. Ja jokainenhan sen tietää, että muutama drinkki anislikööriä akalle kuin akalle, niin sen promiskuiteetti muuttuu radikaalisti. Itse asiassa ne ovat drinkkien jälkeen jopa munissa kiinni yleisellä paikalla.


      • humu-ukot
        The wise buy a drink kirjoitti:

        Sinkkuyes.
        Olen huomannut noissa akkaloissa samoja piirteitä. Sitäpaitsi ihan oikeat akateemiset tutkimuksetkin puhuvat sen puolesta, että akoilla on enemmän sivuhyppyjä kuin miehillä. Ja jokainenhan sen tietää, että muutama drinkki anislikööriä akalle kuin akalle, niin sen promiskuiteetti muuttuu radikaalisti. Itse asiassa ne ovat drinkkien jälkeen jopa munissa kiinni yleisellä paikalla.

        Kenenkäs kanssa akoilla on niitä sivuhyppyjä? TIETENKIN niiden varattujen miesten jotka etsii vaihtelua arkeen. Mutta niitähän ei lasketa tietenkään.....


    • tunnekala48

      Kyllähän näitä yhteiselämässä sattuu monelle. Eihän vielä edes tapahtunut mitään konkreettista.Ei voida puhua edes vielä pettämisestä.
      Itse olen ollut aina uskollinen kun olen parisuhteessa jonkun kaa.
      Sinun kannattaa miettiä miksi miehesi hakee netistä juttuseuraa tai peräti "toista".
      Oletko itse kenties syypää siihen ?
      Onko teidän kohdallanne kaikki kunnossa ?
      Miesten keskuudessa on ollut vanha sanonta "jos ei kotona saa...muualla saa "
      Nietipä tätä .

    • viestinlukijamies

      Mä aloin jostain syystä epäillä avopuolisoani, että joku on nyt pielessä. En osaa edes sanoa syytä miksi, jotnkin vaan tuli tunne ja naiseni käytös muuttui. Hänen mukaan kaikki oli ok. Sitten tein myös tuon, luin viestit. Minun oli pakko saada tietää. Muija lähit lenkille ja jätti puhelimen kotiin, otin sen ja avasin viesti kansion, siellä oli yli kaksisataa viestiä toisen miehen kanssa. Mm yöllä laitettu: vituttaa kun toi on tossa vieressä, haluan sut tähän viereen, panettaa. Olihan se karua lukea tollasta. Ite kerroin muijalle kun se tuli kotiin lenkiltä, yritti kieltää, nappasi puhelimen ja poisti kaikki viestit. Mä lähin siltä seisomalta siitä talosta enkä takasin menny. Nyt exä asuu sen miehen kanssa siinä meijän talossa. Ei kyllä kaduta yhtään et lähin, se kun jo pyysi mua takaskin kun tää uus äijä ei sit ollukkaan se sadun prinssi. Mut mua se ei enää saa tai nää. Ei kaduta että luin ne viestit, elämäni paras päätös!

      • meijän talo

        Muakin panettaa, mutta nyt on värkki hinkattu ruvellae.
        Et karua tollanen...


      • niipaljkauhhiaa

        Päästikkö sitte tään tarinan jäläkheen kissan pihalle?


    • valitse siitä?

      Jos olet itseäsi arvostava nainen niin jätät miehen heti etkä taakse katso. Toisaalta voit jatkaa miehen kanssa joka ei ole rehelleinnen ja joka pettää sua.

    • Onnellinen+++

      Mitäs annoit timos runkata, häpeä! Jatka sinä taunon viestien lukua. mulla kukaan ei lue viesejä, kun on näppäinlukko päällä.

      • ghhgjkjjlköä

        Niin, mut sää oletkin muidu, johon ei voi luottaa.


    • Tane+++

      En tiijä, kun mulla on toinen salainen puhelin, josta kukkaan muu kuin minä, ei tiijä mittään ja naissia riittä.

      • henrik 1000 Suuri

        Ekax yx tokax kax kolmannex ei ytään...! Mitä Sä niillä Naisilla oikein teet...?


    • dippadappa..........

      Mua kanssa viduttaa lukea noita kommentteja siitä että ei olisi saanut lukea tekstiviestejä päläpälä. Mun mielestä toi kirjesalaisuusrikos on aika pientä verrattuna siihen että eläisi vuosikausia valheessa miehen kanssa joka pettää. Joten järkevä ihminen osaa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Sinulla oli epäilys joten toimit aivan oikein. Muutenhan olisi voinut mennä useita vuosiakin tai sitten et olisi ikinä välttämättä saannut tietää että miehesi on petollinen. Tekstiviestien lukeminen selvästi joudutti totuuden esille tuloa. Ehkä nämä tekstiviesti lainkuuliaiset olisivat valmiita usean vuoden pettämisiin yms, etteivät vain rikkoisi lakia. itselleni oma hyvinvointi on tärkeämpää. Jotain on pahasti pielessä tässätapauksessa tekstiviestien lukua vastustavien päässä.

    • Kokematon 1000000

      EI! Mutta miten Sun 'aiemmat' suhteet loppui....?

    • Tietääääjäääää

      kenkää munaukolle vaan tai hanki itsellesi toinen!

    • 090897897876765

      Jos mun tekstiviestit ym. lukisi niin ensin tulis turpaan ja loppuis pihakeittoon välittömästi. vaikka pienikokoinen naispuoleinen olenkin. Hittoako ruikutat täällä, ota puheeksi! Vai onko ni että olet raukka, kytätä kehtaat muttet asiallisesti uskalla puhua?

    • nykyään onnellinen..

      Itsekin huomasin ex-miehessä juuri näitä yöheräämisiä, tultiin myöhään kotiin, puhelin aina äänettömällä vaikka ennen oli äänet ja värinä, kännykkä vilahti taskuun aina kun tulin samaan tilaan ja yleisesti ottaen kännykkä oli aina taskussa vaikka ennen oli normaalisti pöydällä. Puhelut piti puhua pihalla ym. ja arvasin, että toinen nainenhan se meidän suhteessa on. Luin miehen viestit kerran yöllä ja niinhän se paljastui, toinen nainen. Olihan se mies yrittänyt sitäkin asiaa ns. piilotella laittamalla naisen nimeksi "Matti prepaid".. herätin hänet yöllä ja kysyin, että olis kertonu mullekin olevansa hinttari kerta Matti-poikia haluaa heilastella.. yritti vielä selitellä että työkaveri on laittanu viestiä kännykästä yms. mutta lopulta se myönsi että toisen naisen kanssa oli tullut tekstailtua ja oli yrittänyt peitellä asiaa. Aika hövelisti kyllä minun mielestä, lieneekö halunnut jäädä kiinni kerta ei osannut niitä viestejä poistaa vai pitikö minua niin tyhmänä etten tajua koko asiaa ja olen lukematta viestejä.

      En kadu sekuntiakaan että menin lukemaan nuo viestit, oli se teko sitten väärin tai ei. Jos hän menetti luottamuksensa sen ansiosta minuun niin sillä ei ole mulle paskaakaan väliä, koska ite jäi kiinni pettämisestä. Pistin miehen vaihtoon, pettäkööt seuraavaa..

    • Lakistus

      Ajattelepas asiaa tältä kantilta : pettäminen ei ole rikos, toisten naisten kanssa tekstaaminen ei ole rikos eikä myöskään rikos ole toisen naisen kanssa mesetys.

      Mutta toisten tekstareiden lukeminen on rikos (kirjesalaisuus).

      Kannattaa ottaa juu miehen kanssa puheeksi, saat eron lisäksi syytteen käräjille jos miehesi näin haluaa, lain silmissähän sinä olet rikollinen, ei hän.

      • lakia muokattava

        Kännykkä ei ole kirje. Muistelkaapa aikaa ennen kännyköitä silloin puhelimessa puhuttiin kaikkien kuulleen avoimesti ja mitään salaamatta. Postissa tulleen kirjeen jokainen pystyi ja pystyy edelleen näkemään kenelle se ja voi pyytää sitä näyttämään, jos siinä ei mitään salattavaa ole. Toisen kännykkäviestejä tai äänettömällä olevaa kännykkää sinä et voi tarkkailla. Minusta se on rikos sillä siinä rikotaan ja loukataan yhteistä luottamusta, jota kirjeellä ei voida tehdä. Nyt kännyköiden aikana pettämisestä on tehty liiankin helppoa ja tuo kirjesalaisuus laki pitäisikin rajoittaa koskemaan vaan suljettuja henkilökohtaisia kirjeitä, jonka saa avata vain henkilö itse ja jos mitään salattavaa ei ole, niin myöskin pystyä se kirje pyydettäessä näyttämään. Kännyköiden puhelujen ja tekstiviestien pitäisi olla parisuhteessa elävien kummankin nähtävisssä ja kuultavissa kirjesalaisuuslaki ei mielestäni ole yhdenvertainen puhelinviestinnän kanssa. Eri asia on sitten ulkopuoliset, joilla nyt ei ole muutenkaan lupa urkkia toisten kirjeitä tai kännykkäviestejä tulla kenenkään kotiin tekemään ratsiaa ja tupatarkastusta.

        Ja mitä tuohon provoon aloitukseen tulee, niin jokainen täysijärkinen tajuaa itse mitä tuossa vaiheessa pitää tehdä ilman kyselemistä tai sitten sellaisessa suhteessa millään mitä toinen tekee ole mitään väliä.


      • ed
        lakia muokattava kirjoitti:

        Kännykkä ei ole kirje. Muistelkaapa aikaa ennen kännyköitä silloin puhelimessa puhuttiin kaikkien kuulleen avoimesti ja mitään salaamatta. Postissa tulleen kirjeen jokainen pystyi ja pystyy edelleen näkemään kenelle se ja voi pyytää sitä näyttämään, jos siinä ei mitään salattavaa ole. Toisen kännykkäviestejä tai äänettömällä olevaa kännykkää sinä et voi tarkkailla. Minusta se on rikos sillä siinä rikotaan ja loukataan yhteistä luottamusta, jota kirjeellä ei voida tehdä. Nyt kännyköiden aikana pettämisestä on tehty liiankin helppoa ja tuo kirjesalaisuus laki pitäisikin rajoittaa koskemaan vaan suljettuja henkilökohtaisia kirjeitä, jonka saa avata vain henkilö itse ja jos mitään salattavaa ei ole, niin myöskin pystyä se kirje pyydettäessä näyttämään. Kännyköiden puhelujen ja tekstiviestien pitäisi olla parisuhteessa elävien kummankin nähtävisssä ja kuultavissa kirjesalaisuuslaki ei mielestäni ole yhdenvertainen puhelinviestinnän kanssa. Eri asia on sitten ulkopuoliset, joilla nyt ei ole muutenkaan lupa urkkia toisten kirjeitä tai kännykkäviestejä tulla kenenkään kotiin tekemään ratsiaa ja tupatarkastusta.

        Ja mitä tuohon provoon aloitukseen tulee, niin jokainen täysijärkinen tajuaa itse mitä tuossa vaiheessa pitää tehdä ilman kyselemistä tai sitten sellaisessa suhteessa millään mitä toinen tekee ole mitään väliä.

        niin, se ei ole rikos jos luet kumppanisi viestit kunhan pidät itsesesi ÄÄNETTÖMÄLLÄ siitä tiedosta :)

        Kehotan kaikki lukemaan ja tutkimaan, jos siltä tuntuu!!


      • Mene Mogadishuun
        ed kirjoitti:

        niin, se ei ole rikos jos luet kumppanisi viestit kunhan pidät itsesesi ÄÄNETTÖMÄLLÄ siitä tiedosta :)

        Kehotan kaikki lukemaan ja tutkimaan, jos siltä tuntuu!!

        Sinut olisi haastettava rikokseen yllytyksestä oikeuteen. Siitä saa kovemman tuomion kuin jostain tekstarista, koska olet suorastaan kiihottamassa julkisella palstalla.

        Laki on laadittu suojelemaan ei rikottavaksi. Oletko ihan pöljä?


      • Lissu_
        ed kirjoitti:

        niin, se ei ole rikos jos luet kumppanisi viestit kunhan pidät itsesesi ÄÄNETTÖMÄLLÄ siitä tiedosta :)

        Kehotan kaikki lukemaan ja tutkimaan, jos siltä tuntuu!!

        Tällä logiikalla tappaminenkaan ei ole rikos, kunhan et jää kiinni ja pidät turpasi kiinni.


      • truu OG
        Lissu_ kirjoitti:

        Tällä logiikalla tappaminenkaan ei ole rikos, kunhan et jää kiinni ja pidät turpasi kiinni.

        krhööm, siis laitontahan on jäädä kiinni rikoksen tehtyä.. muuten rikosta ei ole oikeastaan tapahtunut. rikos määritellään vasta oikeudenkäynnin, poliisin kautta. jos ylität tien väärästä kohdasta samalla kantaen kiloa kukkaa repussa ja piirrellessäsi nazimerkkejä ihoosi, ei se ole rikos ennenkuin toisin sanotaan.


      • 1+1=100% luottamus
        lakia muokattava kirjoitti:

        Kännykkä ei ole kirje. Muistelkaapa aikaa ennen kännyköitä silloin puhelimessa puhuttiin kaikkien kuulleen avoimesti ja mitään salaamatta. Postissa tulleen kirjeen jokainen pystyi ja pystyy edelleen näkemään kenelle se ja voi pyytää sitä näyttämään, jos siinä ei mitään salattavaa ole. Toisen kännykkäviestejä tai äänettömällä olevaa kännykkää sinä et voi tarkkailla. Minusta se on rikos sillä siinä rikotaan ja loukataan yhteistä luottamusta, jota kirjeellä ei voida tehdä. Nyt kännyköiden aikana pettämisestä on tehty liiankin helppoa ja tuo kirjesalaisuus laki pitäisikin rajoittaa koskemaan vaan suljettuja henkilökohtaisia kirjeitä, jonka saa avata vain henkilö itse ja jos mitään salattavaa ei ole, niin myöskin pystyä se kirje pyydettäessä näyttämään. Kännyköiden puhelujen ja tekstiviestien pitäisi olla parisuhteessa elävien kummankin nähtävisssä ja kuultavissa kirjesalaisuuslaki ei mielestäni ole yhdenvertainen puhelinviestinnän kanssa. Eri asia on sitten ulkopuoliset, joilla nyt ei ole muutenkaan lupa urkkia toisten kirjeitä tai kännykkäviestejä tulla kenenkään kotiin tekemään ratsiaa ja tupatarkastusta.

        Ja mitä tuohon provoon aloitukseen tulee, niin jokainen täysijärkinen tajuaa itse mitä tuossa vaiheessa pitää tehdä ilman kyselemistä tai sitten sellaisessa suhteessa millään mitä toinen tekee ole mitään väliä.

        Ymmärrätkö, että parisuhteessakin ihmisillä voi olla omia harrastuksia, ystäviä, yksityiselämää? Kaikkea ei tarvitse, eikä kannata jakaa. Et voi "omistaa" ketään ihmistä. Anna hänen elää myös hänen omaa elämäänsä.
        Hyvässä, toimivassa parisuhteessa ongelmallisista asioista ( tämän viestiketjun mukaan lähinnä seksin puutteesta?) voidaan puhua keskenään ja yhdessä yrittää ratkaista mahdolliset ongelmat.


    • EL.a . K:IM

      epätoivoinen_nainen

      Eiks se ole kivempi, että uros netissä pettää, kuin tekisi sitä oikeasti.

      Kun seuraavan kerran aamu kolmelta heräilet kyttäämään miehesi tekemisiä, niin pese leegot.

      Muna suuhun, niin sitä ei kiinnosta nettitreffit!

      • oksetus refleksi

        En ottaisi edes oman miehen haisevaa munaa suuhuni! Juoskoon vieraissa jos tekee mieli tökätä muna jonkun suuhun.


      • 67u67jhbg
        oksetus refleksi kirjoitti:

        En ottaisi edes oman miehen haisevaa munaa suuhuni! Juoskoon vieraissa jos tekee mieli tökätä muna jonkun suuhun.

        nössö


      • oksetus refleksi
        67u67jhbg kirjoitti:

        nössö

        Sori vaan jos ei ajatus miellytä. No eipä tarvitsekaan miellyttää.


    • Pettäjän tiellä

      Nosta kissa pöydälle ja ota asia puheeksi. Tuollaisen on loputtava. Itse olin vuosia sitten samanlaisessa tilanteessa. Chat, tekstarit ja jopa työpaikka iskupaikkoina. Jäi sitten kerran kiinni kun pyysi lukemaan tulleen viestin ei itse ehtinyt. Siitä sitten alkoi kauhea rumba. Luvattiin lopettaa mut aina vaan jäi kiinni uudestaan ja uudestaan. laitoin vaihtoehdoksi joko ero tai ammattiauttajalle puhumaan mistä tämä johtuu. Erohan siitä tuli, mies "ei tiennyt" miksi tekee niin. Kukas muukaan sen olisi tiennyt jos ei itse. Seksiä suhteesta ei puuttunut se toimi miltei viime hetkiin, puutteen ei olisi ainakaan luullut ajaneen vieraisiin. Kuka tietää.
      Joten asia vaan esille jos ei lopu tai väittää ettei mitään suhdetta ole niin eroa. Tuokin on myös pettämistä.

    • Kaikki on kotona.

      Olen lueskellut näitä. Kuinka onnellinen olenkaan. Mies nukkuu tuossa, tyytyväisenä. Ei ole tarvetta vieraisiin. Kohta menen taas kainaloon, ja Nam.

      • oiiiiiiihhhh

        "Kaikki kotona." -Munaa suuhun vai?


    • ja totta joka sanane

      miestä tosiaankin panettaa koko ajan, ainakin minua, siksi parisuhteeni kai kaatuvat kun nainen pihtaa liikaa,kaikenlaisia härnääjiä sitä onkin, vierekkäin nukutaan monta yötä eikä nainen anna vaikka teen kaiken sytyttääkseni mielenkiinnon,joskus tilapäisen mielenhäiriön aikana sattuu antaamaankin, kerran jopa 2 kertaa peräkkäin, sitä en unohda kyllä..siis mikä teitä naisia vaivaa oikein,antakaa miehellenne niin ei tule eroja eikä pettämisiä ja rakkaus kukoistaa..

      • höynäytetty

        seurustelin tässä pitkään yhden miehen kanssa. Seksi oli loistavaa, mutta tälle paskiaiselle mikään ei riittänyt, vaikka joka päivä ja monta kertaa. Ei vastannntu puhelimeen, keksi selityksiä.

        paska mikä paska veroasiantuntija


      • normnainen

        Sillähän joku nimikin jos panettaa ihan koko ajan. Seksiaddikkti. Se on jonkinlainen häiriö ihmisessä. Menee yli normaalista seksikäyttäytymisestä. Paras olisi jos kaksi seksiaddiktia kohtaisi toisensa, elämä olisi yhtä panemista. Naisellakin voi sama häiriö.


    • itselä on ollut vastaava suhde jossa naisystäväni petti eli ei ole helppo ratkaisu mutta totuus esiin ja asia esille ei sellainen suhde kestä missä ei luottamus ja rehellisyys toimi

    • kokemusta on

      JÄTÄ SE!!!!!! Tuo on jo pettämistä. Toki jos teidän seksi elämä on täysin nollassa ja tuo on vain virtuaalitasolla niin teillä on mahdollisuus jatkaa, jos herätätte oman seksielämänne ja miehesi ei enää ikinä tee mitään vastaavaa, mut pystyykö hän siihen?? Tuollaiseen virtuaalisuhteeseen jää koukkuun niin helposti että vaikka hän lopettaisi suhteen tuohon kyseiseen naiseen niin hän voi aloittaa uuden jonkun muun kanssa. Eli keskustelkaa asiasta. Voit myöntää lukeneesi viestit, sillä miehesi on syyllistynyt paljon suurempaan rikokseen. Ysemppiä ja voimia!! Olet vaikea tilantees edessä. Laita miehesi valitsemaan!!!! JOs jatkat tuollaisessa suhteea, menetät itsetuntosi ja ihmisarvosi!!!

    • kohteeksi joutunut

      Soitimpa kerran vahingossa väärään numeroon eipä aikaakaan kun eräänä päivänä vieras nainen soitti ja syytti minua siitä että olen ollut hänen miehensä kanssa. Noh selviteltyä aikani mistä kenkä puristaa oli miehen numero yhtänumeroa vaille sama kuin tyttäreni joten siinä se vahigossa soitto. Nainen pamautti luurin kiinni edes anteeksi pyytämättä solvauksiaan.

    • Mies -67

      Lainkuuliaista kansaa ; ) Tekstiviestin lukeminen on rikos joppa joo...pykälien mukaan onhan se, mutta mitä väliä! Kyse on sinun elämästäsi ja valitettavasti elämä on sen verran lyhyt, että sitä ei kannata hukata ainakaan huonoon parisuhteeseen.

      Salasuhde tuo kumppanisi elämään lisäjännitystä. Ei siihen auta vaikka lypsäisit miestäsi vartin välein vaikka jotkut toisin väittävätkin. Syyt täytyy löytyä muualta. Tuskin tekstiviesti on niin kiihottava, että saisi erektiota aikaan. Joku sanoo että eihän lapsikaan jaksa leikiä yhdellä loppuelämää. Ihminen on vaan sen verran monimuotoinen ja mielenkiintoinen lelu, että jos suhde toimii niin kumppanista löytyy askaretta ja oppimista enemmänkin kuin yhden elämän verran. Levelit ei lopu kesken!

      Parisuhde ei ole pelkkää seksiä! Jos näin on niiin epäilenpä ettei silloin seksikään ole molempia tyydyttävää! Jos seksi on pelkästään hämärän hetken nukahtamislääke ei silloinkaan varmaan ole nautinnollista. Kuinka moni pariskunta oikeasti puhuu avoimesti seksuaalisuudestaan ja on täysin vapautunut seksuaalisesti. Aika harva uskallan väittää. Lempiasento kyllä kerrotaan, mutta kuinka moni mies tai nainen esim. kykenee harrastamaan itsetyydytystä kumppanin katsoessa? Tai opettaa ohjata ns. kädestä pitäen mikä tuntuu hyvältä...

      Joku kertoo eronneensa koska kumppani luki viestin huh huh Hyvä että erosi sillä tuskin suhde kauhean vankalla pohjalla on ollut jos noin pieni konfllikti ajaa eroon.

      Me Suomaiset ollaan niin saatanan huonoja keskusteleen ja riiteleen. Keskustelut ajatuvat usein juupas eipäs tasolle. Toiset välttelevät erimielisyyksiä ja ovat hiljaa tyytyen osaansa kertomatta mielipitäistään. (Ihan sama mulle tehdään niinkuin haluat tasoneläminen ja keskustelu) Kun erimielisyyksi tulee ja toivottavasti tulee ; ) sillä silloin ollaan rehellisiä myös itselleen on asiat pystyttävä selvittämään. Yksi tärkein pointti on mielestäni se että, kun asiat on sitten käyty molempia osapuolia tyydyttävästi läpi niin asiat menee muistojen mappiin Ö. Vanhoja asioita ei tuoda esille uudelleen ja uudelleen seuraavan kofliktin sattuessa...(silloin viimeksi teit sitä ja tätä...) Joskus vanhoille yhteensatttumuksille on mukava tosin nauraa yhdessä sillä usein riidat ovat olleet todella merkityksettömiä ajatellen koko parisuhdetta.

      Itse luin aikoinani kumppanini tekstarin joka oli tullut ns. rakastajata! Soitin jopa viestin lähettäneelle ihmiselle ja kysyin leikkiikö hän kumppanini tunteilla vai onko tosissaan. No ei sillä miehellä olluy munaa keskustella, vaan väiti ettei tunne kumppaniani. No me erosimme. Jälkeenpäin olen kuullut mualta että eromme syy oli kun minä petin heh heh. En syytä siittä exääni vaan olen pikemminkin pahoillani ettei hän kykene elämääm todellisuudessa.

      Meidän suhde ei vaan kantanut. Monesti ihmiset sanovat, että me kasvoimme erilleen suhteessa. Niin meidänkin suhteesta olisi voinut helposti sanoa. Itse sanon, että emme osanneet alkuhuumassa tutustua tarpeeksi ennenkuin astuimme alttarille. Vasta vuosien kuluttua tajusin että meidä todelliset arvomaailmamme kulkevat täysin erisuuntiin. Meidän tavoitteet ja tekemiset elämässä olivat lopulta niin erisuuntaiset että suhde ns. jäätyi. Ei se ollut sitä ns. rakkautta vaikka niin väitimme toisillemme. Se oli intohimoa, nautintoa, naurua ja nautinnolista yhdessäoloa joka tyydyttää ihmismielen pitkkänkin muttei lopulta pysty kantamaan loppuelämää.

      Keskustele asiasta kumppanisi kanssa suoraan välittömästi. Parisuhteen pitää olla avoin ja kestää ainakin asioiden esille tuominen. Se annatko anteeksi mahdolliset syrjähypyt on taas täysin eri juttu. Jos kykenet heittämään ne mappiin Ö niin mikä ettei. Mikäli ne vaivaa ja vääntää suhdetta loppuelämän...

      Nää keskustelupalstonen ns. munasuuhun yms. tasolla kirjoittavat ovat niiin pihalla mutta oppi ja ikä kaikki! Tsemppiä!

      • 65756uhytrgerryu7uj

        Kirjoita kirja äläkä tuu tänne avautuu, ku ei kukaan kuitenkaa jaksa noita sun 7 sivua pitkiä sepustuksia lukea.


    • pitsa

      joo sun mies on just näitä miehii jokka vastailee sinkkunaisille... jokka marisee et vaimo on niin sairas tai et liitto on ystävyys pohjalla ja jopa vielä sallittua ja yllytettykkin käymään vieraissa... minä sinkkuna oon saanu tääasii vastauksii naimisissa olvilta miehiltä ,,, hakevat lämmintä suhdettä jossa on molemminpuolinen vapaa kiintymys ja luottamus....
      hyvä oli et luit miehes viestit... miehet on tosi paskiaisii kun luulee et sinkut on naimissa olevan miehen leikkikalui... yleensä vastaa heille et vetäsivät käteen ja jättäsivät sinkut rauhaa ja pitäs sen vaimon minkä on ottanu

    • jk

      ei ole

    • Kokenut saman monest

      Miehinen näkökulma asiaan: oon ollut ottavana osapuolena samassa tilanteessa useampaankin kertaan avioliitossani ja vaikka asiat keskusteltiin juurta jaksaen läpi, mitään muutosta ei lopulta tullut. Kun sitten itse aloin käyttäytyä samalla tavalla, seurasi siitä täydellinen h.....tti. Jos yhteiset pelisäännöt on selkeästi sovittu, eikä niitä pysty noudattamaan, ei suhdetta ole mitään järkeä jatkaa. Ero on silloin ainoa oikea ratkaisu ja luopumisen tuska kyllä muuttuu positiiviseksi vapauden tunteeksi ajan kanssa. Mulla tuohon päätökseen meni 15 vuotta, toivottavasti sinä toimit nopeammin.

    • aino

      MInulla on samanlainen kokemus, ja selvisi että mies on pitänyt jo vuosia rinnakkaissuhdetta yllä. Ovat tavanneet sitten hotelleissa" työmatkoilla". Nyt olemme asumuserossa ja kuukauden kuluttua vahvistuu ero. Mies ei olisi halunnut erota, vaan oli sitä mieltä, että voisi pitää molemmat suhteet! Minulla oli aavistus asiasta, mutta en lukenut viestejä. Mies hävitti ne aina heti. Asiata tuli tietooni varmistus lopuksi kolmannen osapuolen ansioista.

      Kysy asiaa suoraan, ja kysy myös mikä hänen mielestään on ongelmana suhteessanne?

      Luottamuksen saaminen takaisin ainakin minulla oli tapahtuman jälkeen mahdotonta. En ole antanut anteeksi, enkä ehkä tulekkaan koskaan antamaan. Hyväksyä se pitää, ja turha on asiaan jäädä loppuelämäksi kiinni. Vie paljon energiaa ja aikaa, mutta toivon että pääsen tämänkin asian yli jossain vaiheessa. On raskas tapahtuma ja myös kokemus joka opetti monta asiaa. Mutta aion muistaa joka päivä, se mikä ei tapa vahvistaa!

    • Aapeli

      Eikös se nyt vain olisi helpointa kysyä mieheltäsi asiaa!
      Turhaa täällä mariset ja kyselet "aasien" ohjeita tilanteeseen.

      • true OG

        paskaa puhut sinäkin, eikö internetissä kaikki hoida parisuhdeongelmansa. tai viinalla

        kysympä teiltäkin likaiset trollit, miten minun tulisi elää minun elämäni?


    • Miehen näkövinkkeli

      Kyllä ensimmäiseksi sinun nainen pitäisi katsoa peiliin ja miettiä, miksi miehesi pettää sinua ? Yhtälailla on todella paljon naisia, jotka yllätys yllätys lähtevät toisen miehen matkaan. Ei tämä pettäminen ole pelkästään miesten juttu tai syy. Yleensä siihen parisuhteen kariutumiseen tarvitaan kaksi ihmistä.

      Tilanne kertoo, että jotakin on pahasti poskellaan nykyisessä parisuhteessanne, ettekä ole kyenneet keskustelemaan avoimesti asioista. Kun ollaan jo siinä tilanteessa, että kierroksessa on toinen kumppani, chatit, tekstarit ja mailit alkavat olla arkipäivää toisen kanssa, niin ei ole enää kyse mistään pikku flirtistä, joka voisi olla kummankin erivapaus, jollei se toistu.

      Kun olette siinä tilanteessa, että pitää mennä seuraamaan toisen nettikäyttäytymistä ja lukemaan toisen viestejä, niin olette todella syvällä suossa, josta nouseminen on todella vaikeaa.

      Kissa pöydälle ja suora kysymys toiselle, kumpi on tärkeämpi tässä tilanteessa ja miksi ? 90 / 10 % varmuudella menee posliinit jakoon. Ei kummankaan kannata pilata enää elämäänsä.

    • pettäjätär2011

      Huomenta, jos suhde kunnossa niin kumpikaan ei hairahda kolmansiin osapuoliin! Niin se vain menee. Anteeksi vain. Jos alat tonkia toisen viestejä yms...niin huh huh. Noin alas ei kande alentua. Miksi miehesi on ottanut "salasuhteen", onko parisuhteenne väljähtänyt? En usko jos hän sua rakastaa oikeasti, miettii edes muita tai veivaa hanskaansa tietokoneella. Eikö ole jo aika antaa suhteessa periksi jos tohon on menty. Kumpikaan ei luota nähtävästi toiseen ja epäilee toista minkä ehtii ja pelehtiin seläntakana.

      Itse huomasin ravintolassa oleessani hiukan humalassa, että auts minua kiinnostaa täysin tuntematon varattu mies..
      en voi ketään muuta syyttää kun itseäni koska olen lopen uupunut aviomieheeni..sanoin sen hänelle suoraan, anteeksi en rakasta sinua. Hän sanoi että rakastaa. Kysyin rehdisti haluatko vaimon joka pettää? Nyt sitten odotan että hän luopuu minusta, joka ei pysty olemaan onnellinen nykyisessä suhteessa.
      Toivon, että ymmärrät mitä tässä sinulle yritän kertoa. Elä elämääsi, et elä kuin kerran...

    • tonttu tietoviisas

      Sinä teit väärin, kun luit viestit, mutta miehesi teki aivan valtavan virheen, kun tapaili toista naista! Puhukaa asiat selväksi, ja jatkakaa onnellista elämäänne

    • viestinlukijaa

      Sainpa tietää mieheni olevan kaksineuvoinen kun älysin lukea vietsit. Aavistus pistää joskus asialle ja hyvä näin. Hävetkää ahneet, petturit ja kierokallet.

    • kossumies

      ota pullo kossua murheisin ja anna asian olla:D.

    • elämä on...

      Aika kiivaan keskustelun asiasi täällä herätti.
      On puolesta ja vastaan puhujia.
      En neuvo sinua tekemään niin tai näin, sanon vain että kuuntele sydäntäsi mikä siinä loukkasi sinua eniten.
      Mitä sinä jatkossa haluat elämältäsi...vain SINÄ , ei niin mitä te haluatte vaan mitä Sinä haluat. Jos molemmat ei ole onnellisia itsensä ja tekojensa kanssa niin ei sitä ole onnellinen yhdessäkään.

    • FF

      Toisen henkilön viestien lukeminen on laitonta. Yksiselitteisesti. Ei ole yhtään mitään merkitystä sillä miksi sen tekee, se on aina ja joka tapauksessa kiellettyä.

    • Odotteleva Olmi

      Jään mielenkiinnolla odottamaan seuraavaa samantyyppistä aloitusta joka hyvin todennäköisesti tulee tänään, huomenna tai ylihuomenna.
      Ja sitten taas kaikki hillittömästi paheksumaan.

    • vaimo*

      JOspa kysyisit suoraan mieheltäsi että onko hänellä toinen....tai onko hän kiinostunut toisesta. Sanot että epäilet siksi kun käyttäytyy siten kuin käyttäytyy. JOs hän kieltää asian niin kysy pystyisikö hän reilusti näyttämään suklle mitä kirjottaa jonkun toisen kanssa...esim: mese kirjotuksetr, facebookin yksityisviestit (jos hänellä on sellanen) ja puhelimen tekstiviestit. Jos sanoo että pystyy, niin kysyppä huvikseen että mitä jos kateltais nitä ihan huvin vuoksi ja etä säkin voit näyttää kyllä omasi. JOs hän selkeesti valehteklee eikä suostu näyttämään niitä niin yksi vaihtoehto on jättää hänet tyaikka sitten vaan käervistelet siinä ja katot mitä tapahtuu, taikka alat käyttäytyä samoin kuin miehesi.

      Rauhaisaa joulun odotusta

      • truu OG

        täyttä paskaa höpäjät. eiks tärkeentä ois luoda rehellinen suhde, ku vittu udella et nussitsä muitaki ku vaimoos? mulle se ois ainaki kunnian loukkaus jos sanottas pettäjäks ja ihan varmasti rupeisin ajattelee sillo, et mitähän tuo on nyt tehny ku tommotis kyselee.


    • hnnnnwwwwwwwwwwwwwww

      Jotain tuttua. Minä olin se joka löysi netistä toisen. Sen jolla oli aikaa ja haluja jutella mun kanssa, kuunnella mua ja ymmärtää mua. Omalla puolisolla oli kiire tehdä kaikkea muuta, mutta ei olla läsnä.

      Kaikki alkoi harmittomana ja tutustumisen myötä aloin miettiä itsekin oman suhteeni järkevyyttä. Pariskunta jolla ei ole muuta jaettavaa kun koti ja rahat. Haluan muutakin.

      Lopulta venyi yöt netissä, päivät netissä, kaikki vapaa aika netissä. Kerroin puolisolleni ihastuneeni toiseen ja kaikki syytkin miksi. Hän jatkoi kuin koskaan en olisi hänelle asiasta puhunutkaan pienen suuttumisen myötä. Esitti että kaikki hyvin vaikka pyysin häntä puhumaan tilanteestamme. Halusin saada suhteemme puhuttua kuntoon.

      Mutta puolisoni käski minut takaisin nettiin. Puhu sinne. En minä osaa. Eikä häntä kiinnostanutkaan. Erosimme

      • siskonmiete

        Netistä voi nimenomaan saada omat ajatuksensa selvemmiksi. Se ei tarkoita että nettituttavuuksiin tarvitsee takertua sen enempää, tai että heistä olisi elämänkumppaneiksi jos edes seurusteluun tai yhteenkään tapaamiseen. Heidät voi vaikka unohtaa kun oma elämä saa raamit.

        Hyvälle ystävälleni kävi juuri noin. Mies oli mustasukkainen japyysi valitsemaan netin ja hänen välillä. Ystäväni lopetti netin tosin näennäisesti, mutta ymmärsi ettei voinut enää elää siinä suhteessakaan. Suhde loppui eikä ystäväni enää jaksanut nettijuttuja. Sittemmin hän tapasi ns Elämänsä Rakkauden, ihan live-elämästä.

        Mikä kenellekin on se suhteen tilan herättävä tekijä, nykyään yksi voi olla netti. Sitä ei tiedä. Se voi tulla vain joku aamu herätessä selkeänä mieleen: tämä suhde on loppu, haluan pois. Typerää olisi jäädä sitkoilemaan kun ei kehtaa lähteäkään.


      • hnnnnwwwwwwwwwwwwwww
        siskonmiete kirjoitti:

        Netistä voi nimenomaan saada omat ajatuksensa selvemmiksi. Se ei tarkoita että nettituttavuuksiin tarvitsee takertua sen enempää, tai että heistä olisi elämänkumppaneiksi jos edes seurusteluun tai yhteenkään tapaamiseen. Heidät voi vaikka unohtaa kun oma elämä saa raamit.

        Hyvälle ystävälleni kävi juuri noin. Mies oli mustasukkainen japyysi valitsemaan netin ja hänen välillä. Ystäväni lopetti netin tosin näennäisesti, mutta ymmärsi ettei voinut enää elää siinä suhteessakaan. Suhde loppui eikä ystäväni enää jaksanut nettijuttuja. Sittemmin hän tapasi ns Elämänsä Rakkauden, ihan live-elämästä.

        Mikä kenellekin on se suhteen tilan herättävä tekijä, nykyään yksi voi olla netti. Sitä ei tiedä. Se voi tulla vain joku aamu herätessä selkeänä mieleen: tämä suhde on loppu, haluan pois. Typerää olisi jäädä sitkoilemaan kun ei kehtaa lähteäkään.

        Olen elänyt jo muutaman vuoden uudessa suhteessani tuon netistä löytämäni kanssa. Onnellisesti kaiken jakaen.


    • Menaiset

      Ei ole ihme jos naisia sanotaan tyhmiksi

    • 16+14

      Ei kait tämä aloitus ole Raahesta kotoisin olevan naisen tekstiä?

    • Sylihisi

      Joskus, joskus!!!!

      Sehän sattuu, sehän sattuu niin kovasti ja syvälle sydämeen. Olen jo joskus hyvin nuorena, ensimmäisessä parisuhteessani joutunut kokemaan suurin piirtein samalla tavoin, jo ennen mesengereitä sun muita. Se sattui, join työ paikalla itseni känniin, ajoin aamulla kotiin, onneksi en jäänyt kiinni, vaimoni oli silloin päivävuorossa, nukuin ja kun vaimoni, vasta 21 v. , minä itse myös, tuli kotiin paljastin korttini.

      Sinulla ei ole mitään hävettävää jos olet lukenut miehesi viestejä, hänän se on tehnyt rikoksen, jota pitää tutkia, et sinä. Uskottomuus paljastuu yleensä hyvin pienten epäilysten kautta, niin minunkin kohdalla, olimme samalla työpaikalla, suuressa yrityksessä, noin 4000 henkilöä ja yrityksen 125 vuotisjuhlissa, joku mies halasi vaimoani, yrittäen suudella, mutta vaimoni oli tietenkin kauhuissaan paljastumisriskistä, koska tiesi minunkin olevan paikalla. Tästä epäilys alkoi ja hyvien selitysten ja valheiden jälkeen, tuona yhtenä päivänä, kun paljastin korttini, asia oli ratkaistava. Otin sen suoraan puheeksi ja elimme vielä onnellisesti yhdessä 9 vuotta, erilaisten ratkaisujen jälkeen.

      Sinunkin on nyt paljastettava korttisi ja otettava asia puheeksi, mutta valmista itsesi ensin, että olet varma, etkä enää suostu mihinkään selityksiin tai valheisiin, vaan olet niin vankka, että hänen on valittava puolensa, hänen on tunnustettava virheensä, annettava sinulle oikeutus olla pettynyt. Jos olette vielä hyvin nuoria, voitte onnistua palauttamaan suhteen ja jatkaa vielä pitkään ja ehkä varsin onnellisesti, eihän toinen ihminen siinä miksikään kulu, jos hän on ollut sängyssä, rakastellut toisen kanssa, eihä se ole sen kummempaa, kuin ennen suhdettakaan, mutta mies, joka menettelee noin, 35-45 tai sinnepäin, eihän sitä ole tarkkaan missään määritelty, tekee sen taas uudestaan seuraavan tilaisuuden tullen ja sitä tilaisuuttahan hän tulee etsimään.

      Jos miehelläsi on ikää tuolla haarukoimani tienoissa, luulen sinulla olevan kaksi mahdollisuutta, lopettaa suhde, tai hyväksyä miehesi nykyiset ja tulevat syrjähypyt, hakea sisältöä ja romantiikkaa elämääsi muualta, miehestäsi salaa ja unohtaa se useimpien ihmisten suurin onnellisuuden tuoja, tasapainoinen ja hyvä rakkaussuhde omaan perheeseesi. Samalla tietenkin ummistat silmäsi miehesi tekemisiltä ja suhteilta, luovut siitä osasta onnellisuutta, jota mielestäni kuitenkin tavoittelet, mutta miehesi käytös saattaa osoittaa sinulle, että kaikki ihmiset eivät koe euforiaa samoista asioista, tämä on ainakin konkreettinen asia munmuassa alkoholistien puolisoille. Olet ainutkertainen ja teet itse ratkaisusi, myöhemmin sitten huomaat, oliko se oikea vai väärä, mutta jätä aina eilinen taaksesi, edessäsi on enää huominen.

    • 1947 kok.

      Selvästi teillä ei toimi suhde.Aloita siitä toimimisesta keskustelu.Käske miehesi istumaan alas ja miettikää mikä on pielessä? Itsekään et voi tietää mikä sinussa jurppii miestäsi ja miehesi ei tunne rajoja kun loukkaa sinua saati sitten se toinen nainen joka luokkaa myös sinua.Ei kuaan tule sanomaan että toisella on toinen vaan ne merkit siitä pitää itse tunnistaa,niinkuin olet tehnytkin.Älä ole nyt naivi itseäai kohtaan et ole tehnyt mitään väärää kun katsoit viestit.Et olisi katsonut jos et olisi epäilyksessäsi ollut jo niin pitkällä.Nyt ukko seinää vasten että jatketaanko vai ei. Älä pilaa itseäsi toisen törppöilyn takia.

    • Luotatko?

      "epätoivoinen_nainen"...Olet tosi kurjassa tilanteessa :(
      Minun edesmennyt mieheni harrasti viimeisinä vuosinaan tuota samaa. Tosin minun ei tarvinnut tutkia hänen puhelimia tai muitakaan juttuja kun hän usein unohti facebook sivunsa sulkea ja kun minä olin menossa facebookin niin en edes katsonut mitään kun tietysti oletin että olen omalla sivullani. Heti katoin että " ai mulle on tullut viesti" ja avasin sen ja ihmettelin että ei mulla ole ketään tän nimistä kavereista...luin viestin ja olin ihmeissäni, sitten katoin tarkemmin...ahaa, olen siis mieheni sivulla. Sanon hänelle asiasta monta kertaa, mutta silti ei muistanut juuri koskaan sulkea sivuaan.

      Otin sitten nämä toiset naiset ja viestit puheeksi niin ei hän niitä oikein mitenkään osannut selitellä. Tuumasi vain ettei tiedä miksi on niin tyhmä että noin tekee vaikka meillä on ihan hyvä liitto. No, mä tiedän...koska yli 50v miehillä tulee joku nuoruuden kaipuu ja täytyy saada pönkitystä omalle kiinnostavuudelleen. Että on vieläkin naisten mielestä kiinostava ja vetävä...varsinkin nuorten naisten, No, säälittäväähän se mun melestä enemmänkin on kuin mitään muuta. No, ennen kuolemaansa hän kuitenkin onneksi oli lopettanut tuollaset touhut niin että ei jäänyt mitään mulla hampaankoloon kun hän menehtyi ennenaikaisesti leikkauksessa.
      Toivon että juttelet miehesi kanssa että mistä on kyse. Ehkä ei mistään vakavasta ole kysymys. Voit joksus sanoa että sä näit mitä hän kirjotteli jonkun naisen kanssa, että olet (yöllä) jo jonkin aikaa seissyt hänen takanaan...vaikket olisikaan. Katso miten hän reagoi. Kysy miksi hän lepertelee toiselle naiselle. Mieti jaksatko / haluatko jatkaa yhteistä elämää jos et pysty luottamaan.

    • oma elämä

      joo on ollu. mun suhteeni kesti kaksi vuotta,,, ja viimeiset kuukaudet miesystäväni pyöritti ainakin kolmea naista yhtä aikaa, en tiedä mikä miehillä on näytön paikka,,, koska ei siinä loppujen lopuksi petä kuin itseään, miesystäväni oli narsisti luonne, miten se koko viime kesän oli tosi ilkeä mulle,,, tiesin ja aavistin sen jo viime kesän alussa , että en ole ainoa, mutta halusin katsoa loppuun asti , kuin sen vieteri kestää vedättää,,,, ja painua naisen luota naisen luo. ,, en tiedä mitä tommosen ihmisen päässä liikkuu,,, ei varmaan mitään,, mutta kait siinä elättäjää haetaan, ja piikaa, koska ei sille nainen merkitse muuta , kun yleiskonetta, mikä passaa,,,

      • Ketää ei Kiinnosta

        No se mies on semmonen. Minkä takiat sitten roikut semmosessa?? Anna sen olla ja mennä ja keskity omaan elämääsi äläkä muitten moittimiseen ja haukkumiseen. Unohtasit niinku pskankin minkä vessasta alas vedät. Vai haluatko olal marttyyri ja kerjätä sääliä? No etpä saa.


    • Luottamus mennyt

      Liekö kyseesä minun ex-muija. Hän jäi useampaan kertaan kiinni tekstailusta ja kun itse lähdin nukkumaan hän useasti jäi koneelle myöhään yöhön, mutta hän vain jatkoi samaa rataa.
      Tiedän, että kävivät muutaman kerran kahvilla ja baarissakin samaan aikaan.
      Otin asian puheeksi ja ilmotin sanoin, että nyt kun luottamus on mennyt ei meidän suhteelle ole enää jatko mahdollisuuksia.
      Hän on nyt muuttanut pois omaan asuntoonsa ja olen myös tämän perheellisen miehen auton nähnyt useampaan kertaan exän talon edessä. Mies lienee kotona ilmoittanut olevansa harjoituksissa tai muualla menossa.

      Jos luottamus mennyt, niin suhteella ei ole tulevaisuutta, jos kerran pettänyt, seuraava kerta aina helpompi

    • Kännynkäyttäjä

      >En nyt tiedä mitä tekisin.

      Opettele vaikka ymmärtämään, ettei miehesi kännyssä ole tekstareita sen paremmin vieraille muijille kuin sinullekaan.

    • kai se on niin että kun luottamus on mennyttä ja epäilys herännyt niin on vaikeaa tietää missä raja kulkee. itse en ole ollut vastaanvaisesssa tilanteessa. en todellakaan pidä oikeana ronkia toisen yksityiselämää. mutta... en voi tuomitakkaan sinua sillä ei miehesi teotkaan ole oikein ja jos hän ei itse tuo asiaa esille on sinun se otettava selville. ei tarvi hyväksyä piiloilua tai selän takana pelleilyä.
      kyllä miehesi teko on pettämistä ei kai pettäminen ole vain sitä että on maannut toisen kanssa ? pettäminen on sitä kun luottaminen on mennyttä oli se sit mitä vain.
      käske se sänkyyn kun seuraavan kerran yllättät tai ota härkää sarvista kiinni vaikka onkin keskellä yötä. elä anna miehesi alentaa sinua noin rumalla tavalla. kun suhde rakoilee niin ei ole yhtä syyllistä siihen tarvitaan kaksi. kaksi tarvitaan myöskin ongelmien ratkaisemiseen ettei keritä pettämiseen asti.

    • Tsemppiä!

      Älä hyvä nainen syyllistä itseäsi tekstareiden lukemisesta. Sinun miehesi on tehnyt täysin väärin Sinua kohtaan. Hän on pettänyt luottamuksesi eikä ole arvoisesi. Hyvä, että sait tietää asiasta. Arvosta itseäsi ja kerro miehelle suoraan, mitä ajattelet asiasta. Nimenomaan, miten Sinä tunnet, ajattelet ja koet. Etkä alistu syyllistymään mistään. Ansaitset parempaa!

      • Sairasta!!!

        Siinä toinen emäpaska!!

        Suomessa on kirjesalaisuus ja oikeus yksityisyyteen!

        Eipä toisen puhelinta vakoilevakaan kovin luotettavaa kuvaa itsestään anna!


    • Häppi woman

      Näitä tällasia viestejä kun lukee, ei voi muuta ku todeta tyytyväisenä että luojan kiitos mä olen sinkku! Enkä miehiä edes kaipaa elämääni. Koska just tollasia kusipäitä kaikki miehet on. Pettämään ne kaikki päätyy ennemmin tai myöhemmin, koska oma muija ei oo koskaan riittävä.

      Kiitos tälle viimeisimmälle kusipäälle joka mun sydämeni särki, sen myötä lopultakin tajusin että miehet ei oo sen tuskan arvosia mitä ne aiheuttaa. Totesin että mitä vittua mä teen sellasilla apinoilla elämässäni, yksin mulla on sata kertaa mukavampaa ku jonkun mulkun kanssa.

      Ja ehei, en oo mikään katkeroitunu vanhapiika. Myönnän toki että oon syvästi pettyny ja menettäny uskoni miehiin, mut eipä se mua enää haittaa ku sinkkuna on oikein rattoisaa. Eipä tarvii enää murehtia miesasioitaan. Saan vaan lukee näitä naisten vuodatuksia omista parisuhdeongelmistaan ja mietin että vitsi mulla on asiat hyvin sinkkuna!

      • 435tgrgyuh67

        Ala sitte lespoks jos ei muna kelpaa, horo!


    • Lopeta se toisten tietojen lukeminen ja ala elämään omaa elämääsi. Miehesi "etsii" naista jokja alkaisi kanssaan tyydyttävään seksiin,
      Mulla oli sama tilanne, vaimoni luki puhelimeni salaa ja oli pahalla päällä kauan aikaa kunnes lopetin textailut ja siihen loppuivat myös riitamme.
      Ole miehellesi hyvä ja hellä, hyvyyttä ja hellyyttä hän kaipaa.

    • Suvikki74

      Siinä ettei voi tehdä puuhiaan avoimesti.

    • Olet kuvottava!

      Olet kuvottava paska, luetko myös muiden kirjeet. Olet epäluotettava saastainen olio ja jos kerrot miehellesi niin toivottavasti hän leipoo nyrkillä sinua!

      Sinussa on jotain vikaa koska et riitä miehellesi ja toisaalta tarjoat jotain selaista että hän pitää sinusta kiinni vaikka selkeästi et kykene täyttämään hänen osotuksia.

      Ja koska olet vain nainen jolta ei voi paljoa osdottaa niin jatkat roikkumista miehessä joka ei sinusta juuri välitä, naiset ovat säälittäviä reppanoita.











































      .





























































      .


































































      .















































      .

















































      .

      • piste

        Eli äitisikin oli säälittävä reppana. Olihan hän NAINEN.


    • Lue tämä opetus!

      Kauanko olet ollut miehesi kanssa? Onko teillä seksielämä ollut OK? Minä olin aikoinani kymmenen vuotta naimisissa mieheni kanssa ja luulin, että seksielämämme oli OK. Kuinka sokea olinkaan ja suorastaan naivin hyväuskoinen joka asiassa.

      Myöhemmin paljastui, että miehelläni oli ollut naissuhteita (seksisuhteita) koko avioliittomme ajan. Hänen oli helppo järjestää niitä, koska hänellä oli matkatyö, hänellä oli asemaa ja kun oli vielä hyvän näköinenkin niin naiset suorastaan tyrkyttivät itseään eikä heitä kiinnostanut onko mieheni varattu vai ei.

      Lopulta tilanne meni siihen, että mieheni ei itse kestänyt tilannetta vaan tunnusti, että hän on sillä tavoin "sairas", jotta tarvitsee aina uuden naisen ja valloituksen. Hän kiirehti kertomaan asiasta minulle "ennenkuin joku muu siitä kertoo" ja hän mainitsi myös, että kyse ei ole rakkaudesta noitten naisten kohdalla vaan pelkästään seksisuhteesta. Tämä tunnustus tuli minulle täytenä yllätyksenä. Koska mieheni ei halunnut ammattiauttajan apua seurauksena oli avioero. Onneksi meillä ei ollut lapsia.

    • Viime kesänä mies,joka ei koskaan käy "tarpeettomasti" suihkussa,alkoi tehdä niin ja vaihtaa alusvaatteita normaalia useammin. Myös parta piti ajaa kesken työviikon,mitä ei normalisti tee. Kännykkä häipyi housun taskuun. Jonkinlainen
      "kesäromanssi" tai sitten sellaisen yritys oli kyseessä.

      seurasin tilannetta mutta en puuttunut.

      • 65y56yhthy7j7

        tai sitten sillä alkoi puperteetti-ikä


      • Jalkasieni

        Hienoa, ettet asiaan puuttunut.
        Ehkä hän yritti hurmata sinut? Tai toinen nainen oli vähän vaativampi? Vaati jopa suihkua ja puhtaita kalsareita päivittäin? Ehkä montakin kertaa päivässä?
        Ihmettelen, miten itse jaksat haisevaa miestä kotonasi...Ehkä hajuun tottuu?


    • haaaaaa.

      Miksi?

    • Leila Pillu

      Musta on tosi ihanaa kun mieheni käy tiirailemassa porno nerissä, sillä hän on aina niin kiimaimainen sen jälkeen. En myöskään koke sitä pahana jos hän nussii toisen ihmisen (naisen tai miehen) kanssa sillä sekin lisää hänen kiimaansa meidän yhdeisiin seksihetkiiin. Miehenni kokee minun sunteen asiat samoin.

    • truu OG

      bitch, jos mun nainen epäilis mua pettämisestä lukemalla mun yksityisasioita niin sillon kyllä väittäisin hänen pettäneen. miten muuten edes saat tuollaista päähäsi.
      ei kannata tehdä niinkuin salkkareissa.

    • Luki Luki

      Onhan siinä aika epäluuloisen näköinen nainen takana juu... :-)

    • hfhskdfhksdfh

      Aloittaja!

      Sano miehellesi, että sinulla ei ole enää hyvä olla tässä suhteessa koska tunnet että sinua ei kunnioiteta. Ja odota sitten mitä miehesi sanoo. Kerro omat tunteesi, että tuntuu että olet sivuun heitetty ja onneton ja että koet ettet enää osaa luottaa häneen. Ja odota taas hetki!

      Kun kerrot omista tunteistasi, toinen ei koe sinun syyttävän häntä. Kerro avoimesti, että et tiedä mitä tehdä ja että et tiedä voitko enää jatkaa näin.

      Sitten anna asian olla. Jos hän välittää, hän tulee vastaan. Jos ei, sinä pääset uuteen alkuun.

    • joyseli

      vastaavassa tilanteessa olen ollut. mies kielsi kaiken ja sai muutkin puolelleen kun vain vänkäsin asiasta. mastasukkaisuus iski päälle ja sitä en soisi kenellekkäään. paska oli jätkäni, vikaa oli myös minussa. Pääsin irti kun muutin toiselle paikkakunnalle ja jatkoin elämääni. Onneksi. En jaksaisi alkaa tota uudestaan niin kuluttavaa se on ja itse joutuu kärsimään, toinenhan vain nauttiii tilanteesta.

      • 647u6utyhtrhy

        mitä on "mastasukkaisuus"? Tarkoittaako se sitä että pitää sukkia jalassa nukkuessaankin? URPO!


    • Sano miehellesi että olet ehkä ihastumassa toiseen mieheen, niin kyllä ne miehesi tunteet vieraita kohtaan laimenee, kun tilanne ei olekkaan turvallinen. Tämä suhteessa elävä nainenkin pitää suhdetta jokseenkin turvallisena kun ei ole sitoutumisen pelkoa ja on turvallinen suhde taustalla.
      Nyt tuollainen viestittely tuntuu turvalliselta, mutta kun tuot siihen väliin epävarmuuden, niin tunteet eivät vello niin voimakkaina ja kuihtuvat pikkuhiljaa.
      Tuollaisia tilanteita tulee eteen ja kaikki eivät osaa niitä vastustaa. Ei niiden kuitenkaan tarvitse edetä sen pidemmälle.

      • adhd

        Yhdyn edelliseen (=duke of america).
        Ajattelun aihetta, lisää tulta pesään...


    • petettyx2.

      Kerron minäkin oman tarinani. jotenkin sinun kuulosti niin tutulta.
      Elin muka onnellista elämää exäni kanssa ja hän teki samalla lailla 5vuoden suhteen jälkeen. salaili kaikkea ja koneella touhusi kaikenlaista,luin tekstarit ja siellä oli kaikenlaista treffi ilmoituksista lähtien mitä oli itsestään laatinut..
      Alkoi helvetillinen elämä,olimme juuri ostaneet oman talon jne.
      Sitten keskustelimme ja mies vannoi kaikkensa että lopettaa ja minä uskoin ja kaikki palasi muka ennalleen.
      Kului vuosi ja sitten aloin odottaa vauvaa ja kerran menin auki olevan tietokoneen ääreen ja mitä löysinkään.avoinna olevan suomi24 sivun Treffit osion ja mieheni seuranhakuilmoituksen. Silloin maailma romahti todella. Vieläkin tuntuu pahalta ajatella niitä hetkiä mutta aikaa erostamme on jo 2,5vuotta ja ne tunteet tuli käsiteltyä että noiden tekemisien jälkeen ei ollut paluuta normaaliin koska epäilin häntä kaikesta ja niin erosimme.
      Noh mutta eipä siinä sitten muuta kun että luulin tavanneeni aikuisen uuden miehen ja ihastuin kovasti. 2kuukautta seurusteltuamme, sama juttu.
      Samanlainen mies. Ja nyt olen tilanteessa että mies ruikuttaa jatkoa ja että jatkaisimme mutta vaikka mulla onkin tunteet sekaisin ja paha olo niin tiedän että EI JATKETA.
      Sellaista luottamuspuute helvettiä en enää kestä.
      Toki nämä kaksi peräkkäistä kokemusta ei ole kauheesti kohentanut omaa itsetuntoani vaan kaikki mahdolliset tunteet ja ajatukset omasta minästä on käyty läpi. Ja olen hakenut myös ystävien tuen lisäksi apua ulkopuoliselta auttajalta jotta en olisi loppuelämääni ihan kyyninen kaikkia miespuoleisia kohtaan. Paljon on auttanut keskustelu ja uskon edelleen että mua varten on joku luotettava kunnollinenkin vielä täällä maan päällä.
      ja halusin vain kirjoittaa oman tarinani siksikin että minusta tuntui pahalta sinun puolesta lukea tuota kun liipaisi niin läheltä omaani.
      Voimia paljon ja jaksamista

      • sfergrtgh678i

        Ei kukaan jaksa noin pitkiä viestejä lukea!


      • maso13
        sfergrtgh678i kirjoitti:

        Ei kukaan jaksa noin pitkiä viestejä lukea!

        Jaksaa, jaksaa...
        Kaiken se kestää, kaiken se kärsii...
        Tsemppiä vuodattajalle; älä ole liian herkkäuskoinen, mutta luotettaviakin ihmisiä on olemassa, paljon...


    • F

      Kysy suoraan. Onko sinulla toista naista? Katsot silmiin ja vaadit vastauksen. Älä puhu mitään tekstareista. Tuossa vaiheessa mies voikin jo paljastaa koko jutun ja tekstarijutusta ei tarvitse edes mainita. Niin minä tekisin. Jos ei vieläkään tunnusta niin sitten vetäisin ne tekstarit esille.

    • =)

      Olen itse ollut miehestäni todella mustasukkainen ja epäillyt että hän pettää... Mutta ystäväni sanoi hyvin joka kyllä pitää myös paikkansa.
      Toista ihmistä ja hänen mieltään ei voi omistaa jos toinen pettää niin hän on päättänyt sen jo kauansitten ja siihen sinä et voi vaikuttaa. Elämä jatkuu kuitenkin.

    • Tuli ja ei tullut

      Tunnenkohan tämän avaaja-kotkan? Munahaukka sanoo tuossa yllä:

      "Onneksi minun tekstiviestejäni ei lueta, koska asiakaani paljastuisivat. "

      Sellainen ratto-tyttö, joka imee munaa kuin leipäkone.

      Ainakin avaukseensa lisäämiensä kuviensa ansiosta "paljasti itsensä" -aika tehokkaasti. Ihankuin toisten Messenger-ikkunat olisivat pienin rike.
      - Kun itse hyppii munien päällä enemmän kuin vatkaaja.


      Laita vielä kännykkänumerosikin tänne, niin saat lisää ******* veltostuttavaksi!

      Ja ****** lennettyä saat rahaa elämääsi, kuten 10 viime vuotta olet tehnyt.

    • dorkanainen

      1.syyllistyit rikokseen kun luit toisen tekstiviestit, jotka eivät sinulle kuulu.

      2. epäilen tosin että kyseessä on palstatrolli, provoileva pallopää jolla ei ole muuta elämää kuin kirjoitella tuonkaltaisia tekstejä ja saada ihmiset vastaamaan.Niin tai näin, olet dorka.

      • e54756uyhrtgrtuy67

        "Niin tai näin, olet dorka. " Nimenomaan! :D:D:D


    • Pettäjähkö

      Olen nainen ja minulla oli jokin juttu aikoinaan avioliiton ulkopuolella. Varsinainen seksisuhde se ei ollut ja omassa liitossa oli vähän kaikki pielessä. Asia selvisi miehelleni lopulta niin, että hän luki joitain viestejäni. En todellakaan ollut hänelle tuosta vihainen, olin ehkä vain helpottunut, että asia tuli esiin jotain kautta, kun muuten meillä oli välit niin lukossa, että ei pystytty mistään puhumaan.

      Surettaa, että asioiden piti mennä silloin tuohon pisteeseen, ennen kuin pystyimme puhumaan. Toisaalta taas olen iloinen, että mies kaivoi salaisuuden esille ja aloimme välejämme selvittämään. Se oli ehkä parasta, mitä meille on tapahtunut.

      Voin ihan rehellisesti, itse petturina, sanoa, että mielestäni aviorikos (tai yleensä toisen ihmisen rakkauden pettäminen) on monta kertaa pahempi rikos kuin viestien lukeminen. En ymmärrä, miksei aviorikos ole rikos. Se on petos pahinta laatua!

      • 10+4

        Pettäjähkö,
        Ehkä kannattaisi muuttaa johonkin islamilaiseen valtioon; siellä aviorikos on, ainakin naisille, rikos. Päädyt ehkä julkisesti ruoskittavaksi tai kuoliaaksi kivitettäväksi. Väkivaltaisen raiskauksen uhriksi joutuneet naiset ovat syyllisiä lopun ikänsä. Äläkä kuvittele liikkuvasi yksin kotisi ulkopuolella; auton ajaminenkin voi johtaa sinua seksiin, mieti sitä....


    • sekstarisankarit

      meillä oli tosi huono suhde minkä seurauksena mies petturi
      -minulla oli vain epäilys, mies peitteli ja valehteli kirkkain silmin kun kyselin, puhuminen ei auttanut
      -halusin erota koska meillä oli niin huono suhde ja mies joi ja oli poissa kotoa yökaupalla, jos yritin erota, mies tuli aina perään eikä antanut periksi ennen kuin palasin, mies oli taitava manipuloimaan
      -mies halusi sekä minut että sinkkumaisen elämän, minä yritin esittää että erottaisiin niin mies saisi humputella sydämensä kyllyydestä, ei sopinut miehelle
      -minulla tikitti biologinen kello
      -en halunnut vahdata tai vangita, minähän se vankilassa olin, halusin vain tietää totuuden
      - aloin lukemaan miehen tekstareita joista löytyi sekstareita naisille ja naisilta
      -kun todisteet oli edessäni sain voimaa lähteä, lähdön hetkellä oli turvamiehiä apuna ja uusi osoite salaisena, sillä mies oli uhkaillut väkivallalla jos lähtisin, mies itki ja uhkaili itsemurhalla, mutta en antanut enää periksi, olin päätökseni tehnyt tekstareiden perusteella
      -mies löysi uuden rakkauden ja heillä on parempi suhde kuin meillä kuunaan(ehkä)
      -minä olen onnellinen ja hän on onnellinen omassa suhteessaan
      -> loppu hyvin kaikki hyvin eikä minua ole kukaan haastanut oikeuteen, mieskin vain nykyään pyytelee anteeksi omaa käytöstään, ei ole kertaakaan syytellyt minua kirjesalaisuuden rikkomisesta
      -monta vuotta meni meillä hukkaan miehen raukkamaisuuden vuoksi ja itselläkin biologinen kello tikitti loppuun
      -jos en olisi lukenut sekstareita oltaisiin vieläkin molemmat onnettomina tuossa paskasuhteessa, lainkuuliainen olen muuten, en kävele edes punaisia valoja päin mutta oon kyllä hempparin tyytyväinen että luin nuo viestit, vikiskööt nuo tekstaripettäjät täällä laittomuudesta ja “yksityisyydestä” ihan mitä tahansa, nää on samaa sakkia joiden mielestä liiton ulkopuolinen suhde on "kahden aikuisen ihmisen yksityisasia eikä kuulu esim. puolisolle"

      -en ikinä ottaisi miestä jolla on mielestään oikeus johonkin “yksityiselämään” ilman minua, miksi mennä edes parisuhteeseen jos haluaa vietellä jotain “yksityiselämää”

      -myös minua jotkut ihmiset syytteli siitä aluksi kun jätin hänet niin “yllättäen” ja “lähdin noin vain”. enkä edes kertonut kenellekään minne lähdin. Eivät syytelleet enää sen jälkeen kun mies alkoi heilastella uuden naisensa kanssa n. viikko eron jälkeen, heh heh

    • Werdinant

      Vaikka kuinka pistelee teksti viestien luku on
      rikos vs kirjesaisuus
      Muijat kuolaa äijien puhelimia
      ja vakoilee
      Olist asentanut siihen jäljitys ohjelman
      niin tiedät missä se on milloinkin
      Saat aidosti jotai konkreettista tekemistä
      elämääsi kun et ole älynnyt tehdä sitä miehesi
      kanssa

    • luottamustako

      hullu akka kun menee räpeltämään toisen puhelinta,,sairasta

    • petetty1000kertaa

      on ollu ja liikaa. mutta hommaa säkin itelles toinen ukko ;)

    • miksi edes klysyisi

      Kerrot sille ukollesi, että sun ystävät on alkanut vihjailla että miehellä on suhde. Ukko tietenkin kieltää sen, joten ole uskovinasi. Pyydä kuitenkin sen kännyä itsellesi, että saat vielä varmistuksen asiaan. Ei tule sitä sulle antamaan.
      Entäs jos se känny hukkuisi sun mieheltä? Ja alkaisit sen akan kanssa kirjoitella muutaman päivän.Saisiot paljon tietoosi.
      Sen jälkeen ei enää tarvitsisi kysellä.

    • Runkku

      Ei savua ilman tulta - luotit vaistoihisi ja mitäs sieltä paljastui? Aivan oikein, eräänlaista pettämistä, mies petaili hommaa puutteessa. Tollaselle kusipäälle ei tarvii antaa mitään armoa, heivaa se pihalle, jos kämppä on sinun. Tuo kertoo vain sen, että lisää on tulossa, jos tämä jotenkin lakaistaan maton alle. Voihan mies olla seksi- tai pornoaddikti, ja "halukkaita" naisia toteuttamaan fantasioita varmaan riittää. Joko otat asian puheeksi tai sitten annat homman edetä. Jotkut miehet hakevat ulkopuolisista suhteista jännitystä elämään, välttämättä omassa parisuhteessa ei ole edes mitään vialla, joillekin vain ei yksi riitä - ja siinä on kyse myös kypsymättömyydestä, ei kykene sitoutumaan parisuhteessa, ihan sama kenen kanssa ovat, sama kuvio toistuu. Ja nykyään näkee mainoksiakin, joissa kannustetaan pettämään ikäänkuin se olisi ihan ok - maailma on mennyt oudoksi ja ihmiset yhä vain itsekeskeisempiä.

      • voivoi

        Ihan nyt vain lukaisin tämän läpi, kun tuolla etusivulla sattui silmään..

        Taitaa tässä keskustelussa mennä puurot ja vellit sekaisin..

        Siis laillisesti, mikä on laitonta ja mikä ei.. Ne omat mielipiteet kun on mielipiteitä, eikä niillä vältämättä ole mitään tekemistä oikeusopin kanssa..


    • karvainentotuus

      aikalaista sakkia, uhitellaan kaikenmaailman lakipykälillä kun kyseessä on nainen joka on rakkaan kumppaninsa menettänyt.

      Sen sanon vaan, että joka peittelee pettämistä tekee huorin teon lisäksi valehtelua joka on kumppanin ihmisarvon loukkaus.

      Jos pettää, niin kyllä on oltava munaa sitten siitä kertoa edes jälkikäteen. Mutta jos vielä peittelee ja valehtelee niin menee jo todella törkeäksi.

      Jokaisella ihmisellä on oikeus elää suhteessa jossa ei tarvitse pelätä, ei edes pettämistä. Ja joka ei moista kunnioita, on tämän itseisarvossa jotain mätää.

      Pettämistä on myös muna kourassa viestien lähettelyt koska silloinhan se mieli on jo toisaalla, siitä on hyvin pieni matka konkreettiseen pettämiseen.

      Monoa persuuksille mutta sitä ennen jonkinlainen häväistys jotta saisi näpäytyksen palleilleen, jos vaikka ottaisi opista.

      Ei sitä pettämistä poista mikään muna-suuhun-juttu tms. kilpakosio. Ukosta on jo kilpailtu ja voitettu. Jos peli on menetetty niin sille ei voi mitään eikä vika ole aina siinä joka ei ole tätä pettämistä tehnyt, kuten täällä moni virittää rivien väliin.
      Kasvakaa jo aikuiseksi, kumppania pitää kunnioittaa. Vai minkälaisen kasvatuksen olettekaan saanut kun häpyjä puhutte?

    • syytäkin kytätä

      Varmaan monella ihmisellä on vastaava tilanne kun kumppani on pettäjä. Teillä on ihan huono nais/miesmaku.

    • KUULIKKo

      Moiseen juttuun syy, sinussakin kenties, käväseppä " peilin edessä ". Millainen yhdessä oloaikane ollut ! Mitäs jos miehesi lukisi Sinun viestisi ?!

    • alhaista kytätä

      En ymmärrä mitä pahaa "runkkaamisessa" on, sitähän seksuaaliterapeutitkin suosittelevat molempia parisuhteen osapuolia tekemään. Minä ainakin naisena teen sitä usein. Ja kyllä minä menen yöllä koneellekin, kun en saa unta. Olenko siis huono nainen?

      Ja sitä saa mitä tilaa, on törkeetä mennä lukemaan toisen viestejä. En todellakaan ymmärrä näitä naisia, jotka täällä sitä puolustelevat ja vielä kehottelevat toisia siihen. Jos ei voi tämän vertaa luottaa toiseen tai keskustella asiasta, niin on parasta lähteä eri teille. Tuskin tämä asioiden vatkaaminen keskustelupalstalla tuo kieroutuneeseen suhteeseen pelastuksen.

    • koettu on

      Ei kun itekkiin vaan puuhastelemaan! Onko sulla yhtään dildoa? Saa halvalla postimyynnistä. Ja mene hyvä ihminen sinäkin koneella jollekin palstalle, muullekin kuin suomi24...

    • Tyhmää

      Onhan harvinaisen tyhmä Mies kun antaa lukea Muijan tekstiviestit.Tee niinkuin minä laitoin esim kännykkään koodin jolla vain minä saan sen auki.Ja tietääkseni tietsikkaan voi vaihtaa oman salasan.Vaikka en itse petä Muijaani silti sen ei ole mitään syytä lukea minulle tarkoitettuja viestejä.Ne viestit on minulle ei Muijalle.Eikä ole tapana myöskään penkoa toisten kännykkää eikä tietokonetta.

      • muijatar

        Vaimon etunimi taitaa olla Muija kun on isolla kirjaimella kirjoitettu. Aika kaunis naisen nimi, ja yleinen.


    • ai aia paha juttu

      Toisen viestien lukeminen on RIKOS, flirttailu vieraan kanssa ei ole.

      En jos saisin tietää että vaimoni on lukenut salaa viestejäni niin ottaisin välittömästi eron, sillä pidän parisuhteen perustana luottamusta.

      Jos et olisi lukenut viestejä, niin olisit moraalisesti miehesi yläpuolella, nyt et ole.

      • 12+9

        Asiaa. Luottamus on a ja o. Mutta kyllä mieheen pitäisi luottaa että ei petä - joten tasoissa ollaan. :) Viestien tutkimiseen ei terveen suhteen pitäisi kaatua, PETTÄMISEEN kylläkin.

        Se mitä et halua itsellesi tehtävän, älä tee muille!


    • been there

      Ite koin saman vuos taakkepäin. kerroin että tiedän mitä tekee ja että olen lukenut heidän viestittelyä. kielti tietty kaiken mutta samalla sanoin että sitä en suvaitse ja käskin tekemään valinnan. 3kk asuttin erossa kunnes toinen tajusi mitä oli menettämässä. siis ajattele itseäsi nyt, mitä haluat ja mitä et.

    • Mies ulkomailla-74

      Onpas melkoista kirjoittelua puolesta ja vastaan. Monella tuntuu olevan argumenteissaan omasta mielestään erittäin vahvoja pointteja, mutta hyvin harva on paneutunut asian ytimeen. Keskustelemiseen... Haluaisin sanoa muutaman sanan näistä muista kommenteista ennen kuin menen kuin alan perustelemaan näkökantaani.

      Moni on kirjoitellut kännykän salaa tutkimisen olevan laitonta. Voihan se ollakin, mutta se ei ole asian pointti. Tärkeämpäna pointtina näen muutamien vastaukset, joissa he muistuttivat, ettei viestien tutkiminen auta asiassa. Olet jo ajautunut tielle, jossa et luota partneriisi ja se, mitä et näe tulee kalvaamaan sinua enemmän tulevaisuudessa, koska olet ajautunut epäilevään mielentilaan. Elämästasi tulee jatkuvaa tarkkailua, jotta jossain vaiheessa saisit miehesi kiinni jostakin. Parisuhteen ei kuuluisi olla sellaista.

      Jotkut kirjoittelevat (luultavasti naispuoleiset kirjoittajat), että sinun tulisi heittää miehesi pihalle ilman mitään selvittelyjä. Onhan sekin ratkaisu, mutta jollei mitään selvitä, niin kuinkahan suuri todennäköisyys on, että seuraava suhteesi ajautuu samaan jamaan ajan kuluessa? Eli edelleen, keskusteleminen auttaa.

      Sitten on erikseen nämä pihtauksesta puolesta ja vastaan kinaavat. Heidät jätän ihan omaan arvoonsa. He ovat niin yössä koko asiassa, ettei heitä kannata edes noteerata.

      Esitän muutaman kysymyksen:
      1. Onko seksielämänne aktiivista?
      2. Onko seksielämänne kokeilevaa?
      3. Puhutteko seksistä ja siihen liittyvistä fantasioistanne?

      Jos vastasit yhteenkään yllä olevista ”ei”, on suhteenne vaarassa kaatua. Kyse ei niinkään välttämättä ole määrässä, vaan laadussa. Etenkin, jos vastasit ”Ei” kolmanteen kysymykseen. Et voi miellyttää miestäsi, jollet tiedä mistä miehesi pitää. Tämä pätee myös toisinpäin. Miehelläsi ei myöskään ole kristallipalloa olemassa sinun halujen tietämiseksi.

      On muistettava, että ihmiset ovat yksilöitä ja yksilöillä on yksilölliset mielihalut, fantasiat ja fetisminsä. Jollet tiedä niistä mitään, et pysty niitä miehellesi myöskään tarjoamaan. On muistettava, ettei jokainen koe valtavirran mukaista ”normiseksia” kiihottavana tai tyydyttävänä. Vastaavasti miehesi saattaa tuntea, ettei uskalla avautua niistä sinulle. Tämä johtaa helposti siihen, että hän salaa netissä etsii fetismeilleen ja fantasioilleen tapoja toteuttaa niitä ja purkaa myös seksuaalista turhautumistaan, koska hän ei kuitenkaan voi tehdä sitä kanssasi. Puhu miehesi kanssa avoimesti ja kuuntele häntä ja yhtälailla puhu omista haluistasi ja fantasioistasi samalla. Teillä voi olla täysin samoja mielihaluja tietämättänne

      Jos keskustelunne yhteydessä selviää jotain fetismejä ja sinulla ei ole minkäänlaista halua yhdessä niitä miehesi kanssa toteuttaa olette te vain tuhlannut sinun ja miehesi elämää parisuhteenne ajan. Seepra on seepra ja leijona on leijona... Ei ne siitä miksikään muutu ja ette tekään. Siksi teidän olisi jo tutustuessänne pitänyt puhua näistäkin asioista.

      Perustan näkökulmani omaan kokemukseen. Itse olen ollut kolmessa vakavassa ja pitkäaikaisessa seurustelusuhteessa. Kaksi ensimmäistä kestivät molemmat viitisen vuotta. Minulla oli mielihaluja, joita en osannut ja uskaltanut ilmaista kumppaneilleni ja lopulta niistä puhuttaessa huomasin toisen haluttomuuden. Eli en elänyt seksuaalisesti tyydyttävässä suhteessa vaikka kummassakin suhteessa oli myös seksielämää. Se ei vain ollut sellaista, jota tarvitsin ja kaipasin. Viimeisin seurustelusuhteeni –nykyään jo avioliittoni- on kestänyt 8 vuotta. Ero edellisiin suhteisiin oli siinä, että keskustelin vaimoni kanssa myös seksiin liittyvät asiat huolella läpi ja jo alkuvaiheessa tein selväksi että etsin ihmistä joka oli kanssani seksuaalisesti samalla aaltopituudella. Nykyinen avioliittoni on kestänyt ja tulee kestämään. Minäå tiedän vaimoni fantasiat ja hän minut. Minun ei tarvitse olla hänestä mustasukkainen ja huolissaan, eikä hänen minusta. Miksikö? Siksi, että me molemmat tiedämme olevamme parhaat toisillemme. Me tiedämme mitä toinen haluaa ja me osaamme tarjota sitä toisillemme.

      Keskustelkaa ja opetelkaa toisenne. Onnea tulevaisuuteen!

      P.S. Ensimmäiselle ”räkänokalle”, joka kirjoituksestani saa ainoana pointtina vastatuksi ”saatanan pervo, painu himaas.” tms. Voin vain todeta: ”Kuinka hyvin sinä tiedät oman kumppanisi?”

    • Olet rikkonut lakia!

      Kirjesalaisuuden rikkominen on vakava rikos!

      On ymmärrettävä erottaa oma sairautensa: mustasukkaisuus ja rikos: viestin lukeminen salaa.

      Minkäänlainen selittely ei auta.

      Jos et kykene keskustelemaan puolisosi kanssa, niin suosittelen ammattilaisen (parisuhdeterapeutti) apua.

    • Pettäjähkö

      Puhelimeen tallennettujen, salaamattomien viestien lukeminen ei kai edes ole rikos. Mitenhän on yhteisen tietokoneen tsättilogit tms? Itse tulkitsisin lakia niin, että nekään eivät ole kirjesalaisuuden tarkoittamia viestejä.

      En hyväksy urkintaa ja olen ehdottomasti sitä mieltä, että ihmisellä on oikeus yksityisyyteensä. Toisaalta en myöskään pidä aloittajan mainitsemassa tapauksessa ollenkaan tuomittavana sitä, että ottaa selvää, missä mennään. On tilanteita ja tilanteita, on myös "lieventäviä asianhaaroja".

      • Suomen perustuslaki § 10: Kirjeen, puhelun ja muun luottamuksellisen viestin salaisuus on loukkaamaton.


      • Pettäjähkö
        miettiläs kirjoitti:

        Suomen perustuslaki § 10: Kirjeen, puhelun ja muun luottamuksellisen viestin salaisuus on loukkaamaton.

        Kirjesalaisuus koskee avaamatonta kirjettä. Avattu kirje voidaan lukea, eikö niin? Tekstiviesti on avattu, kun se on kertaalleen luettu ja sen jälkeen tallennettu puhelimeen (tai keskustelulogit tietokoneelle)? Olisi mielenkiintoista löytää tästä ihan faktaa eikä vain arvailuja.

        Ei hyväksyttävää toimintaa (kuten ei pettäminenkään), mutta ei myöskään laitonta? Tosin tätä on ihan turha pohtia. Miehen rikos on kansantajuisesti pahempi kuin tekstiviestin lukeminen, joten nämä kansankäräjät toteavat nyt viestien lukemisen hyvin vähäiseksi rikkeeksi johtuen siitä, että puolisolla on oikeus tietää, että häntä petetään (varsinkin, koska merkit olivat jo ennen viestin lukemista melkoisen selvät).

        Toivottavasti asiat ap:n kotona selviävät. Keskustelkaa, keskustelkaa, keskustelkaa ja selvittäkää, mistä tämä johtuu. Jos kuitenkaan luottamusta ei enää löydy ja on pelko siitä, että petos jatkuu edelleen, niin lusikat jakoon. Näin se vaan on, miehiä on maailma täysi, myös niitä kunnollisia. Tee itsesi onnelliseksi, äläkä jää sen petturin luo roikkumaan, jos ei hän halua asiaa kanssasi selvittää.


      • miettiläs vielä
        Pettäjähkö kirjoitti:

        Kirjesalaisuus koskee avaamatonta kirjettä. Avattu kirje voidaan lukea, eikö niin? Tekstiviesti on avattu, kun se on kertaalleen luettu ja sen jälkeen tallennettu puhelimeen (tai keskustelulogit tietokoneelle)? Olisi mielenkiintoista löytää tästä ihan faktaa eikä vain arvailuja.

        Ei hyväksyttävää toimintaa (kuten ei pettäminenkään), mutta ei myöskään laitonta? Tosin tätä on ihan turha pohtia. Miehen rikos on kansantajuisesti pahempi kuin tekstiviestin lukeminen, joten nämä kansankäräjät toteavat nyt viestien lukemisen hyvin vähäiseksi rikkeeksi johtuen siitä, että puolisolla on oikeus tietää, että häntä petetään (varsinkin, koska merkit olivat jo ennen viestin lukemista melkoisen selvät).

        Toivottavasti asiat ap:n kotona selviävät. Keskustelkaa, keskustelkaa, keskustelkaa ja selvittäkää, mistä tämä johtuu. Jos kuitenkaan luottamusta ei enää löydy ja on pelko siitä, että petos jatkuu edelleen, niin lusikat jakoon. Näin se vaan on, miehiä on maailma täysi, myös niitä kunnollisia. Tee itsesi onnelliseksi, äläkä jää sen petturin luo roikkumaan, jos ei hän halua asiaa kanssasi selvittää.

        Tarkoitatko sitä, että kun Sinä olet lukenut sähköpostisi, niin Minä saan ne sen jälkeen lukea?

        Ja kun Sinä olet lukenut kirjeesi, niin sitten kuka tahansa saa ne lukea?

        Toisin sanoen: kun vastaanottaja on lukenut tekstiviestinsä, niin se on kaikkien omaisuutta?

        "Avattu kirje voidaan lukea..."

        - Mielenkiintoinen logiikka Sinulla, nimimerkki Pettäjähkö.


      • Pettäjähkö
        miettiläs vielä kirjoitti:

        Tarkoitatko sitä, että kun Sinä olet lukenut sähköpostisi, niin Minä saan ne sen jälkeen lukea?

        Ja kun Sinä olet lukenut kirjeesi, niin sitten kuka tahansa saa ne lukea?

        Toisin sanoen: kun vastaanottaja on lukenut tekstiviestinsä, niin se on kaikkien omaisuutta?

        "Avattu kirje voidaan lukea..."

        - Mielenkiintoinen logiikka Sinulla, nimimerkki Pettäjähkö.

        Netistä poimittua:

        "Kirjesalaisuuden suoja alkaa, kun kirjekuori suljetaan ja päättyy, kun kirjekuori avataan." http://www.secmeter.com/kirjesalaisuus.html

        Edelleen kaipaisin faktoja, en musta-tuntuu-lakimiesten arvailuja kirjesalaisuudesta.

        Ei pidä huutaa rikosta, jos rikosta ei ole tapahtunut. Se, mikä on moraalisesti hyväksyttävää, on eri asia.


    • niinmäteinjatoimi

      Pistäs suhde ainakin jäähylle, jos kundi tulee vinkumaan perääsi niin pistä se eka myöntämään kaikki...ei sun tarvii sille kertoa mistä olet saanut tietää ja mitä tiedät. Jos kundi ei haluu sua takas niin sit ei haluu ja that´s it.

    • Snej

      Kysymys kuuluu : mitä todella haluat, tarkastella lakia, jatkaa tervettä suhdetta tai päättää sen jälkeen kun olet asian ottanut puheeksi ja olette yhdessä tehneet johtopäätökset.

    • Uk ko

      Eikös tuo ole hyvä meriitti, että ukko kelpaa muillekin?

      • yhyyy.

        Vain narsistinen persoonallisuushäiriöinen lukee toisen tekstiviestit.

        (väittävät 'uhrit' narsismipalstalla)


    • Taisteluun vain

      Viestittely ei mielestäni ole vielä pettämistä, mutta lähellä sitä mennään. Jos haluat välttää miehen valuvan lopullisesti petoksen tielle, niin panosta teidän suhteeseen. Älä syyllistä miestä, vaan ala itse olla taas se kiinnostava nainen kuten suhteenne alussa. Arvelen, että et enää ole sellainen, koska miehesi on muista kiinnostunut.

    • turutar 60

      Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 25 v, hän tekee alati juuri samaa!
      Usein tullessani netin ääreen näen naisten kuvia, treffisivuston ja keskustelu on käynnissä..
      En tiedä, onko minussa jotakin vialla, mutta niin kauan, kun näen hänet onnellisena, sekä täyttävän "aviovelvollisuudet" yksi lysti.
      Itseään hän pettää, ei minua sen verran minulla "itseluottamus" kunnossa, että uskon vakaasti mieheni pysyvän luonani!

    • MunatLukkoon

      http://www.cb-6000.com/
      Jos aiot kuitenkin vielä pitää tuon miehen, niin suosittelen siveysvyön hankkimista äijälle. Sinä pidät avaimet ja avaat lukon vain milloin itse haluat. Uskollisuus ja mielenrauha taattu.
      Ihan turha äijän nurista, kun kerran itse on noin käyttäytynyt.
      Munat lukkoon.

    • jk

      musta pettämistä on kaikki, mitä ei puolison edessä voi tehdä. eli jos se ikkuna pitää sulkea, se on pettämistä.

      • 5+1

        Aika harva ottaa puolison mukaan vessaan, eikä sekään ole pettämistä. Että ihan noin yksiselitteistä se ei ole. Vaikki itsekin pidän tuota tekstailua jo vähintään rajatapauksena, ellei jo rajan ylityksenä. Olennaista on haluaako AP kuitenkin jatkaa miehensä kanssa, siitähän jatko riippuu kaikkein eniten: kissa pöydälle vaiko äijä ulos.


    • miana_

      Aargh!! Joo, viestien lukeminen yms on rikos!! Joo, niin on!! Minä omakohtaisesti tiedän, miltä tuntuu puoli vuotta epäillä miestänsä pettämisestä, siis oikeastaan tiesin sen.. Sanoin monet kerrat suoraan päin äijän naamaa, että tiedän mitä puuhailet kyseisen akan kanssa!! Äijävaan haukku mut millo huoraks, millo mikskäkin.. Vainoharhainen kun olen!! Anteeks todella paljon, te lain noudattajat, että joo, tein rikoksen ja luin ne saastaiset viestit ja vielä sen jälkeenkin mies väitti ettei ollut paljoa touhunnut!!!! Kerroin kyllä miehelleni heti, kun olin viestit lukenut, kun pahinta mitä tiedän, on todellakin se että menee lukemaan toisen yksityisiä juttuja!! Mutta helvetti, ajatelkaa nyt järjellä tätäkin asiaa..Ei kaikki katsokaas ole todellakaan niin mustavalkoista! Oli rikos tai ei..

      Tässä mä edelleen riudun suhteessa.. Naimisissa kun olen ja kolme lasta.. Ei ole helppo ottaa ja lähteä..

      Ja ps, Meidän tapauksessa EI todella ollut kyse siitä että olisin pihdannut tai etten yrittänyt suhteeni eteen tehdä kaikkea.. Näköjään olin vain liian sinisilmäinen ja avoin miehelleni kuka halusi käyttää sitä kaikkea hyväkseen!!

      • 13

        miana-
        jos oma mies haukkuisi huoraksi etc., kannattaisi kyllä vakavasti harkita eroa...


    • nainen.

      Voi kumpa moni nainen vain tietäisi, mitä miehet puuhailee heidän selkänsä takana. Kyllä nämä on niin nähty. Mies voi syöttää ykköselle ja tietämättömälle kakkoselle pajunköyttä. :(

    • Tuttua on

      Jos ja kun otat puheeksi asian,miehesi kiistää koko jutun tai myöntää ja samalla vannoo että olet se tärkein ja rakastaa sua.Miksi hän näin tekee? Hän ei halua luopua susta koska tekstailut tai nettisuhde ei vielä todellinen,eikä hän voi turvata siihen,eikä hän halua joutua "pellolle" potkaistuksi.Et ole ainut,jotkut naiset vaan uskoo näitä kiinni jääneiden vakuutteluja ja ettei asia enää toistuisi.Itse sinun on päätös tehtävä luotatko mieheesi enää,toisesta naisestahan ei tule koskaan näissä virtuaalisuhteissa kilpailijaa,se on vaan heillekin ajanvietettä kuten miehesi touhutkin mutta kestätkö että olet joutunut loukatuksi /petetyksi miehesi taholta? Toista naista et voi syyttää,pettäjä on miehesi vaikka yleensä naiset syyttää lapsellisesti aina toista naista.

    • Tozimies
    • Johannnnnaa

      Mä tein niin, että kostin ja en kertonu mistään mitään ukolleni ja hankin sen selän takana oman kämpän ja muutin sinne pikkuhiljaa ja lopulta kokonaan. Yks päivä vaan kämppä oliki tyhjä mun kamoista. Ukko soitteli ja vastasin illalla asiallisesti ja iloisesti samalla kun olin viettämässä iltaa ystävieni kanssa, että muutin pois koska hän petti minua aj olen tienny sen kauan. En jääny ruikuttamaan tai pyytämään selityksiä. kääntyki niin, että ukko oli vinkumassa mua takasin ja tunnusti kaiken. No se juttu jäi siihen ja nyt jo 7 vuotta sinkkuna :)

      p.s. Mut toki ero otti koville ja kyllä se shokki oli kun tajusin että mies pelaa selkäni takana, mutta oli se ihanaa se vapaudentunnekin. Koska pettäjä ei ole sun arvoinen, ei todellakaan.

    • älä ole pihtari

      anna miehelle kotona pimppaa niin ei tarvitse miehen lähteä sitä kyliltä hakemaan. Pillun puutteessa sitä toista naista katellaan ja kohta on eropaperit vetämässä....

    • RAUMAN GIGOLO

      Jätä se paska ! Tunnen yhden tuollaisen kaverin Raumalta. Se viestittelee ja on treffisivuilla vaikka oma muija oli raskaana ! Nyt on mukula syntynyt ja mies jatkaa samaa rataa. Harmittaa naisen puolesta kun ei ymmärtänyt olla tekemättä mukulaa sellaisen netti-tekstiviesti -giggolon kanssa. Tätä se on puuhastellu jo monet vuodet ! Jos on taipuvainen tuollaiseen, niin se ei koskaan lopu.

    • No ei kyllä ole ollut vastaavaa tilannetta. Tosin täytyy kyllä todeta, että sinunlaisesi hiippailijanainen olisi todella jännittävä kumppani.

    • voivoivoi!!!!!!

      VOI LOPPUU!!! OSTAKAPAA PALJON JOULUKSI JOULURUOKIIN JA -LEIVONNAISIIN!!

      Kiersin eilen kuusi isoa markettia voin perässä. Kaikki loppu. No tänä aamuna hyökkäsin sitteen Lidl'iin. Juuri oli voikuorma saapunut. Oli tullut kokonaista yksi laatikko. Ostin heti kuusi pakettia, jotta riittää jouluruokiin. Lidlin voit myytiin viidessä minuutissa loppuun.

      Ostakaa ja hamstratkaa, sillä jouluna sitä kuluu!! Eikä riitä kaikille, koska nyt on vuoden kysytyintä aikaa!! Lisäksi toimitusvaikeuksia. Hamstrausongelmat, joku oli ostanut Jumbon kauppiaan mukaan 100 kg pakastimeen!!

    • Miguel_

      Mun mielestä jos esim. "sormettaa" naista, tai suukesksin antaminen ei tavallaan ole pettämistä

    • paremmassa mielessä
    • PaulaMar

      Anna mennä, mutta pyydä keskustelua asiasta ensin mieluimmin ilman tunteilua. Se on tosi vaikea paikka.

      Itselleni kävi aikoinaan niin, että ex/mieheni tapasi elämänsä naisen yli kolmenkymmenen vuoden yhdessä olon jälkeen 17.5. 2000 luvun alussa
      Aluksi luulin, että mies oli mennyt sekaisin, kun soitteli ja hänelle soiteltiin perään joistain "sexy sandran" palveluista.

      Se oli kuvottavaa, kun hän ei välittänyt edes salata.
      Hän vannotti mm. puhelimessa toiselle henkilölle, että kyllä se lähtee kovaan ääneen parvekkeella. Kun tenttasin kuka lähtee: selitystä ei löytynyt.
      Puheluita oli useampia ja niissä mm. kuvailtiin anatomisesti naisen paikkoja ym.......

      1.6 alkaen olin rasite olemassa olollani. Reilun kuukauden kuluttua tapaamisesta he muuttivat yhteen. Mies selitti ensin, että hän lähtee "lomalle miettimään".

      23.8 alkoi asumusero. Välissä oli sekavia ja väkivaltaisia tilanteita, sekä painostusta, että muuttaisin kotoani pois.

      Jälkeen päin selvisi, että hänen tapaamallaan henkilöllä oli asuminen katkolla työsuhteen päättyessä. Eli he olisivatkin tarvinneet asuntoa, joka näin olisi pitänyt järjestyä.

      Minusta oli jokseenkin törkeätä, että joku katsoo oikeudekseen pokata asunnon oman etunsa hyväksi ja käyttää henkilökohtaista manipulointia henkisesti heikoilla olevan henkilön kustannuksella.

      Pääkaupunkiseudun asumisen kalleus tuottaa kaikenlaisia hyväksikäytön muotoja.

      Valitettavasti terveydenhuoltohenkilöstön häikäilemättömät toimintavat rikkovat eläköitymisen ja työsuhdeasunnoista luopumisen yhteyksissä kokonaisia perheitä ja ennenkaikkea eettisiä toimintaperiaatteita.

      Saatikka, kun samalla aukesi mahdollisuus järjestää kotikonnuiltaan eläkepäivikseen asuntokustannuksiltaan halvempi mesta.
      Etiikasta viis, kun ahneus astuu tilalle.

      Nyt on hyvä lyllertää päätä lyhyemmän ja 50 kg kevyemän "puppeli puudelin" kera näyttämään, kuinka on pärjätty etelän työmarkkinoilla.

      Mielestäni kyseinen henkilö olisi tehnyt paremman tilin "Sexy Sandrana"!

      Järkytyksistäkin oppii, muttei lannistu!

    • Joeronnut ja onnelli

      Tekstiviestisalaisuuden puolustajat: Miksi ihmeessä kenenkään pitäisi pysyä pettäjän kanssa? Miksi, miksi, miksi? Mitä ajatte takaa? Eikö se ole molemmille hyväksi että petetty saa tietää mitä hänen selkänsä takana puuhataan ja jos hän päättää erota kaikinpuolin huonosta suhteesta? Oletteko itse sellaisia että haluatte pitää itselläni puolisonne mutta halutte myös pitää sivusuhteen? Miksi mieluummin petätte kuin lopetatte huonon suhteen, oletteko niin raukkamaisia?

    • Ihmeellisiä satuja

      Täälläpä on ihmeellisiä satuja/tarinoita hyvää viihdettä!

    • näin se meni

      Pettämisen raja kulkee siinä kun terskani uppoaa vieraan naisen pilluun.

    • Anonyymi

      Luultavasti siinä että ei enää tykkää toisesta... lapsellista mutta aika lähellä totuutta

    • Anonyymi

      Ei ole ollut vastaavaa tilannetta mutta jos olisi, kävisin kyllä suoraan asiaan; pettäjähän on kärähtänyt. Ei kai ole tarkoituskaan, että puoliso saisi tietää, jos toinen pettää. Sinä nyt tiedät ja ihan sama katsoitko toisen viestit tai et; se ei ole olennaista

    • Anonyymi

      mitä sit?

    • Anonyymi

      tuu mun tyköööö..nii petän sun miestä..heh

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe