hää on jo kohta 4 vuotta maatumassa, hyvä kissa se ol :(
kolme vuorokautta jericon kuolinpäivään
13
<50
Vastaukset
- Jericho:.!1#%?++
- Haa...
har-mies!
Meillä olis täällä uunit lämpimänä - ota suunnaksi Treblinka, Puola, niin puhdistetaan palsta turhasta painolastista.
Pikaisiin näkemisiin toivoo: SS-Obersturmbannführer, kaasunherra F. P. Stangl - Hauptabteilung:.!1%#
Haa... kirjoitti:
har-mies!
Meillä olis täällä uunit lämpimänä - ota suunnaksi Treblinka, Puola, niin puhdistetaan palsta turhasta painolastista.
Pikaisiin näkemisiin toivoo: SS-Obersturmbannführer, kaasunherra F. P. Stangl.
mä oonkin aina ollu vähä hauptabteilung
Har!
. - Jep,
Hauptabteilung:.!1%# kirjoitti:
.
mä oonkin aina ollu vähä hauptabteilung
Har!
.nyt pääsisitkin sellaiseen abteilungiin, että oksat pois. Hei kamoon, ei se häkäkuolema ole niin paha. Kundi.kundinen, cillae ja bravo.bravikin ovat jo ilmoittautuneet leikkiin mukaan. Sen leikin nimi on viimeinen pari uunista ulos.
- Palstan väki
Mikset Monte ota uutta misseä?
http://www.lappeenrannansey.com/page.php?id=5
: )
Ps. pikkumurrille terkkuja myöskinmullahan on nykyään viisi kissaa huollettavana,
yksi ihan omana ja neljä yhteishuollettavina exäni kanssa, joille minä olen se elatusmaksuja maksava ja vieraillessani herkkuja tuova "vanhempi",
mur- Toljake.
murriperkele kirjoitti:
mullahan on nykyään viisi kissaa huollettavana,
yksi ihan omana ja neljä yhteishuollettavina exäni kanssa, joille minä olen se elatusmaksuja maksava ja vieraillessani herkkuja tuova "vanhempi",
murVai vie se murrijurkele exälleen vähän herkkuja...
IHANKO PYLLY PYSTYSSÄ SINNE PITÄÄ MENNÄ! Toljake. kirjoitti:
Vai vie se murrijurkele exälleen vähän herkkuja...
IHANKO PYLLY PYSTYSSÄ SINNE PITÄÄ MENNÄ!jos osaisit lukea niin tajuaisit et vien kissoille herkkuja,
yleensä tuoreita muikkuja tai silakoita
mur
voi pikkuista,
syyskuussa tuli 8 vuotta siitä kun minun Murrmeli (Murri) kissani karkasi eikä enää tullut takaisin, toisaalta olen aina salaa toivonut et joku eläinrakas olisi ottanut sen omakseen, kun ei löytöeläintalokaan sitä koskaan löytänyt :(
murmonte24 kirjoitti:
katoamiset on kyl ikäviä, epätietoisuus mitä toiselle on käynyt.
niinpä.
Murri-kissa lähti auki unohtuneesta makuuhuoneen ikkunasta (omakotitalosta)
ja sitä jossiteltiin kauan aikaa, et Jos sen ikkunan olis muistanut laittaa kiinni..
mur
Voi sentään :(
Kaikella on aikansa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232366- 1031394
- 541194
- 1171094
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711054KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.251034Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53946Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928