"Kolme suomalaista ammuttiin Brasiliassa
Brasilialaismedian mukaan kolme suomalaista on ammuttu maan etelärannikolla Paraiban osavaltiossa.
Surmat tapahtuivat Brasilian etelärannikolla Paraiban osavaltiossa.
Viranomaisten mukaan uhreista kaksi on naisia ja yksi mies. Paikallisen median mukaan ammutut ovat aviopari ja heidän ystävänsä. He olivat noin 50-60-vuotiaita.
Uhrit oli surmattu useilla laukauksilla. Heidät löydettiin perjantaiaamuna sokeriruokopellolta.
Poliisi löysi paikalta oluttölkkejä, suomalaisen luottokortin ja käteistä rahaa. Käteisen rahan löytyminen viittaa siihen, että kyseessä ei ollut ryöstömurha. Paikallisen Paraiba.com.br-sivuston mukaan poliisi olisi jo tehnyt pidätyksen liittyen kolmoissurmaan.
Poliisi vahvisti uhrien kansallisuuden lauantaina. Suomen Brasilian-suurlähetystö selvittää parhaillaan tapausta yhdessä paikallisten viranomaisten kanssa.
- Tällä hetkellä tilanne on se, että emme voi valitettavasti vielä kommentoida mitään, ulkoministeriön viestinnästä kerrottiin lauantai-iltana IS:lle.
Tapauksesta kertoi ensimmäisenä Suomessa Yle nettisivuillaan."
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/kolme-suomalaista-ammuttiin-brasiliassa/art-1288432828572.html
kaikkee paskaa sitä maailmalla tapahtuu :(
kaikkien latinojen puolesta pyydän anteeksi
10
94
Vastaukset
- Oliks toi
tekijä se sun kiero äitis, ja miks se tappo ne?
No, Brasilia on tunnettu rikollisuudestaan ja muista ongelmistaan.
Ymmärtääkseni se maa mistä sinä tulet ei ole noin raaka, vai?- zzy
Uruguay oli ennen osavaltio Brasiliasta
Mut eikös tuossa jutussa sanottu, että sen toisen naisen miesystävää tms. epäillään, mutta mikä hänen kansallisuutensa on ? Sitä en ymmärtänyt. - Että jos siellä suomalaiset vaan keskenään...
Ja sitäpaitsi, minä en usko yleensäkään sellaiseen yleistämiseen, että jos yksi kansalaisuuden edustaja syyllistyy johonkin, niin silloin toiset olisivat asiasta millään tavalla vastuussa.
Kiitos kuitenkin ajatuksesta..- zzy
Latinomaissa on liipaisihulluja paljon.
Tässä mallia sokeriruokopellostakin eli caña-sadokorjaajista
http://www.youtube.com/watch?v=jppkff5mk34&feature=related se latinalainen kuuma temperamentti, sanoo mun intuitio
temppuilija kirjoitti:
yleistän pätemään kaikkiin latinalaisiin maihin ukrainasta länteen
http://www.youtube.com/watch?v=m6Nz5v-sM4g&feature=related
Niinpä, se latinoiden temperamentti jaahas.
Entäs mun???
- puska
Eihän sun kuulu pyytää anteeksi tuntemattomien tekoja, muuten tässä kukaan kerkeisi kun anteeksipyydellä pitkin maailmaa känni-idioottien tekosia.
Ihan supi-suomalaisena sinua pidän. Kirjoitatkin niin hyvin. Ei tarvitse pyydellä anteeksi muiden puolesta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 725094
- 754073
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2713826- 1343260
- 482974
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3742760- 232658
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 472027
- 1101942