Kannattaako jatkaa miesystävän kanssa?

toivotontako?

Miesystäväni ei ole alkuhuuman jälkeen pitänyt minuun yhteyttä kuin silloin, kun ehtii/haluaa tavata. Tapaamme n. 2 kertaa kuukaudessa. Hänen kaverinsa tuntuvat menevän edelleni. Ei kysy työstäni tai harrastuksistani, ei myöskään kuulumisiani. Ei ole suunnitellut joulua vietettäväksi kanssani (ei ole "ehtinyt). Valittaa nukkuvansa huonosti, mutta luonani nukkuu sikeästi.

13

1304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

      mikä sika, jätä se

    • Lähemeneen

      Todennäköisesti sillä on jotain kiinnostavampaa jossain muualla.

    • mehmet gulli

      muna kylpee jo useassa eri kiisselissä

    • Rapuneito

      Sillä on todnäk monta muutakin naista, unohda tuollainen tyyppi..

    • näin on

      Aivan varmasti hänellä on jotain kiinnostavampaa meneillään.... Kokemusta on vastaavasta tilanteesta....

    • Ota mitä saat!

      Hei!Jos saat kuitenkin vakipippeliä silloin tällöin,niin älä nyt ihmeessa heitä pois!

    • Selvitä pelisäännöt

      Opettele erottamaan toisistaan "vakavampi" seurustelu ja pelkkä seksisuhde. Sinä olet nähtävästi se jälkimmäinen ja niitä voi olla monta, mikäli mies ei ole täysin impotentti. Pidä sinäkin hauskaa, silloin kun voit, sinähän olet vapaa....

    • FF

      Mikä hänestä tekee 'miesystävän'? Kuulostaa minusta vakipanolta.

    • pukkimuorina

      Niin kuin jo täällä tuomittiin

      niin eihän tuolle voi kun nauraa.. Nukkuu sikeesti kun sika mutta puhuu muuta.

      Taitaa olla perhe ja muutama muukin nukuttaja herran kierroksella.

      Jos ei mitään vapaa aika lomaa kanssasi vietä niin paremman saat kun hankit uuden miehen jouluksi kotiin.

    • herätys!

      Tyhmäkö olet? Mieshän on ilmiselvästi ukkomies, joka viettää joulunsa perheen parissa. Herätys!

    • viiskytäN

      ihan kuin mun 'miesystävä', tuota nukkumisjuttua myöten!
      äijää näkyy pari kertaa kuukaudssa, aina ei vastaa jos soitan, ja mun luona puhelimensa soittoääni poissa, viestiä kyllä piippaa.
      ei voinut olla joulua eikä uuttavuotta kanssani, suku meni edelle.. eikä ole naimisissa mutta jotain säätöä mitä ilmeisemmin jonkun/joidenkin kanssa.

    • kyöpelissä

      Laita äijä lujille. Hän käyttää sinua hyväkseen niin kauan kuin annat sen tapahtua. Sorry että sanon näin suoraan minäkin, mutta itse jouduin varatun miehen höynäyttämäksi vuosia sitten. Valehtelu meni niin pitkälle, että hän kertoi avioeroajankohdankin ja minä uskoin. Tällä äijällä oli jopa kiva poikamieskämppä Hgin keskustassa. Tosin vklsin hän suuntasi matkansa maakuntaan vanhempiensa luokse, koska halusi tavata lapsiaan, jotka kertoi hakevansa myös luokseen yökylään. Kaikki tämä oli täyttä huuhaata. Vaimonsa luokse mies matkasi. Minä lasten edun aina edelle laittavana oikein yllytin miestä lähtemään lasten luokse ;))))) Kun sitten älysin, että ukkohan on naimisissa, hän kuittasi asian sanomalla, että oli pikkukriisi vaimon kanssa. Tiedetäänhän se, että ei karju kestä *****lakkoa.

      Eli mitähän sinunkin juttusi takaa löytyy. Mutta täytyy ottaa huomioon, että mies voi olla kunnollinenkin ja hyvät selitykset löytyy. Sinisilmäinen ei kuitenkaan kannata olla.

    • ts700

      Mun vaimo 26 v.opiskelee 400 km pääs ja nähdään kerran kuukaudessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe