Tatuoinnit ?

tehomies

Onko sinulla tatuointeja tai aiotko hankkia sellaisia?

Mitä mieltä olet tatuoiduista naisista tai miehistä?

Itselläni ei ole tatuointeja, eikä ole aikomustakaan hankkia sellaisia.

53

595

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyhä Kristoforos

      Tatuoinnit ovat Jumalan luoman kehon häpäisyä.

      • lifemocker

        tässähän tuli hyvä syy ottaa lisää! :)


    • hgjghjgjhg

      Jos kuvan voisi vaihtaa vaikka kuukauden välein niin vois ottaakin tatskan, mutta kun ei niin ilman mennään...Samoihin kuviin kylästyy...

    • Ihan ok

      Ei ole tatuointia ja ehkä voisin ottaa, tosin johki alaselkään tms että piilossa olis suurimman osan ajasta.

      Tatuoinnit on tiettyyn pisteeseen ihan kivoja mut jos joka raaja on täynnä selakaista kuvaa ni se menee minun mielestä liiallisuuksiin.. Eli joo, tiettyyn pisteeseen asti siedän niitä miehillä. Naiset ei niin kiinnosta :)

    • barbie-ken

      Tatuoidut miehet esittävät pahaa poikaa koska sillä saa pillua. Niin yksinkertaisia naiset ovat.

      Tatuoidut naiset ovat käytettyjä ja luulevat olevansa yhtä kovia kuin miehet kun ottavat tatuoinnin vaikka miehet pitävät halpoina lutkina.

      • ilmanpilluu247pv

        Itselläni kädet täynnä tatskoja. Eipä oo tuottanu tulosta.


    • ATMaster

      "Onko sinulla tatuointeja tai aiotko hankkia sellaisia?"
      Ei ole tatuointia ja tarkoitus olisi sellainen hankkia tässä jossain kohtaa tuohon olkavarteen tai yläselkä alueelle.

      Mitä mieltä olet tatuoiduista naisista tai miehistä?
      Niin pitkään kunhan ei ole kauttaaltaan tatuoitu, eli sellaista muutaman kappaleen luokaa ja hyvällä maulla tehtyjä tatuointeja, eli jonkinlainen järkikin on niiden hankinnassa ollut mukana, niin eipä ole väliä. Kaikki omalla tyylillään.

    • kova yskä pahenee

      Ei ole mutta voisin harkita nännin ympärille nasevan kirjoituksen. Alkaisi yläpuolelta ja jatkuisi alas näkymättömiin. Rintaa tulisi nostaa jotta näkisi lopputekstin...heh heh..

    • siirtokuvia vain

      Ei ole. Enkä ota ainakaan lähivuosina.

      Ihan sama onko tatuointeja.

    • .........

      Tatuoinnit ovat leimallisesti valkoisen roskaväen juttuja.

      • Shole

        Tatuointeja on ihan kaikilla etnisillä ryhmillä. Mutta hienoa että olet omaksunut, ja jopa osannut suomentaa tuon "white trash"- termin.


    • MinniMeikäläinen

      Onko sinulla tatuointeja tai aiotko hankkia sellaisia?
      Ei ole, mutta haluaisin ottaa. Ja olisin varmaan jo ottanut jos paikkakunnallani olisi tatuointiliike!

      Mitä mieltä olet tatuoiduista naisista tai miehistä?
      En määrittele ihmistä tatuointien/tatuoimattomuuden perusteella.
      Se on ihan jokaisen oma asia.

    • Sarjakuvat ihoon vai

      Ei ole eikä tule. Tatuoidut "pahat pojat" lähinnä tekevät itsestään pellen. Naisella tatuoinnit iljettävät, samoin kuin tupakointi ja kiroilu. Mitä vähemmän nainen muistuttaa merimiestä, sen parempi.

      Tatuoidut naiset myös tyypillisesti jakavat pilluaan ahkerammin kuin tatuoimattomat. Tatuointi onkin helppo tapa tunnistaa parisuhdekelvoton lutka.

      • Oi oi....Haluan yhä enemmän ottaa ensimmäisen tatuointini. Karkotanpahan tuollaiset pölvästit.


      • jooooopajooooo

        Ei nainen jaa mitään. Ei tatuoitu eikä tatuoimaton. Pillut olisivat loppuneet ajat sitten jos niitä jaeltaisiin. Miehillä olisi siinä vaiheessa sekä pillu että munat.


    • who cares

      Mulla ei ole tatskoja, eikä kenelläkään seurustelukumppanillanikaan ole ollut tatuointia. Toisaalta en välitä, että olisiko miehelläni tatuointia vai ei. Parisuhteen kannalta oleelliset asiat kuten uskollisuus, kunnioitus, rakkaus, intohimo jne vaikuttavat eikä ulkoiset asiat kuten vinot hampaat, tatuoinnit tai vaikka 10-15 kg ylimääräistä painoa.

      Tietysti liika on aina liikaa. En haluaisi miestä, joka olisi kuin neulatyyny täynnä lävistyksiä tai että miehessä olisi enemmän tatuoitua pintaa kuin tatuoimatonta. Silloin tuntuisi, että ihmiselle se pinta on tärkeämpää kuin esim. henkisten ominaisuuksien kehittäminen (vrt. mies suunnittelee monta tuntia päivässä uusia tatuointeja tai toinen mies, joka harrastaa lenkkeilyä ja opiskelee vaikkapa uutta kieltä).

      • Anneli Mäkinen

        Ihana kirjotus! Liikutuin.


    • "Onko sinulla tatuointeja tai aiotko hankkia sellaisia?"
      Ei ole, enkä aio hankkia.

      "Mitä mieltä olet tatuoiduista naisista tai miehistä?"
      No jaa ennen olin aika jyrkkä... mut no joo jotkut tatskat näyttää kyllä aika hyviltä. Riippuu siittä miten se istuu kroppaan, passaako se hyvin jne. Mut voisin kyllä seukata tatuoidun naisen kaa, muut asiat merkkaa enempi (päänsisältö).

    • nörttinainen

      Onko sinulla tatuointeja tai aiotko hankkia sellaisia?
      Ei ole, enkä aio koskaan hankkia, vaikka tuossa ihan vieressä on kai aika laadukaskin tatuointiliike.

      Mitä mieltä olet tatuoiduista naisista tai miehistä?
      En ole nähnyt vielä yhdelläkään suomalaisella hyvännäköistä tatuointia, mutta esim alkuperäiselle havajilaiselle tatuoinnit sopii hyvin.
      Tatuoituja ihmisiä pidän pinnallisina, lapsellisina tai ehkä hiukan yksinkertaisina, mutta loppujen lopuksi se on aivan yksilön oma asia. En tee eroa tatuoidun miehen tai naisen välillä.

      • Vamos heti heti

        Naimisiin!!


    • sillitrooli

      Tarpeeksi kämäsennäköisistä, sinertävistä tatuoinneista tulee mieleen, että mies on tosi paha äijä. Ollut vankilassa tai merillä.

      Useimmista tatuoiduista jätkistä tulee mieleen panoeino ja panoeinon imagotatuoinnit.

      "Now he's getting a tattoo, yeah
      He's gettin' ink done
      He asked for a "13" but they drew a "31"
      Friends say he's trying too hard
      And he's not quite hip
      But in his own mind
      He's the, he's the dopest trip"

      http://www.youtube.com/watch?v=nzY2Qcu5i2A&ob=av2e

    • Onko sinulla tatuointeja tai aiotko hankkia sellaisia? - On muutama. En ole aikeissa hankkia enempää...

      Mitä mieltä olet tatuoiduista naisista tai miehistä? - Riippuu tyypin luonteesta, ei tatskoista tai niiden puutteesta....mä arvioin ihmiset aina luonteen mukaan..

      Itselläni ei ole tatuointeja, eikä ole aikomustakaan hankkia sellaisia. - Selvä...

    • Miss Freak

      Rakastan kaikenlaista ihotaidetta,hyvin tehty sleeve miehellä,ai jai..Itsellä on vain lävistyksiä mutta tarkoituksena on ottaa muutama kuva.

    • nnnnunna

      Aion hankkia ja suht suuren. Tällä hetkellä ei ole yhtään tatuointia.

      Tykkään naisista ja miehistä joilla on tatuointeja, mutta tottakai niilläkin on oma rajansa. Hienosti tehdyt ja ajatuksella mietityt kuvat ovat aina hienoja, kuin hetken mielijohteesta ja todella yksinkertaiset ovat taas no.. vähemmän hienoja.

      Ottaisin mielummin miehen jolla tatuointeja kuin miehen jolla ei ole.

    • 4+11

      Ei ole töherryksiä eikä tule.

      Toki se on jokaisen oma asia mitä piirustuksia ihoonsa haluaa lopuksi iäkseen. Omaan silmään mikään vänkyrä ei kenelläkään missään kohdin kroppaa ole millään muotoa kaunis tahi seksikäs.
      Pitkä miinus, muttei täysin ylitsepääsemätön este kuitenkaan.

      • Ne lapset

        Haluaisin niin pääsät tuohon,ettei se häiritsisi.
        Koska itselle se on muodostunu totaali esteeksi, ensimmäinen ajatus on ,että millä tuon selittää lapsille. Ja seuraava, että tuo mene polvesta toiseen. Pysty katsomaan niin kauas, että en halua 70 vuotiasta naista jolla on tatuointi.
        Voi se olla cool nyt mutta netäs 10 vuoden päästä.


    • asdadsdasd

      Tatutoinnit ovat parhaimmillaan hienoja, mutta yleisesti ottaen ne ovat useimmiten lapsellisia, rumia ja jotenkin luovat idiootin imagon.

      Varsinkin jos se tatuointi sattuu olemaan esim leijona, suomenlippu, pääkallo, tribaali jne jne

    • oksettavia

      ei eikä tule

      ei kaunista ketään. laskee selvästi pisteitä. alan epäillä tyhmäksi ja aivan varmasti pidän white trash - oloista ponnistaneena (sillä näitähän näkee koulutetuillakin)

    • Yksi suurempi tatuointi löytyy selästä ja tätä olisi tarkoitus vielä jatkaa heti kun taas tatuoijalle pääsen. Pidän tatuoinneista silloin kun nämä ovat oikeasti taidolla tehtyjä ja hyvin suunniteltuja, jos miehellä tällaisia olisi.. ehdottomasti plussaa.

    • Pari bänditatuointia löytyy,

    • Löytyy ja lisää on tulossa. En ole niin pinnallinen että alkaisin muodostaa mielipiteitä ihmisistä sen perusteella onko leimoja vai ei.

    • -M-

      Haluan olla yksilöllinen ja erottua valtaväestöstä joten en ota tatuointia.

      Naisen tatuointi herättää aina pienen pettymyksen tunteen ja väkisinkin alan miettiä että mikähän kumma aate tuonkin kuvan tai tekstin taustalla on.

    • puhdasnahkainen M

      Tatuoinnit sopivat merimiehille, linnakundeille ja prostituoiduille.

      En kuulu mihinkään mainituista ryhmistä, joten nahkani on ja tulee olemaan leimaton.

    • zeebra1981

      Ei ole..Eikä tule miestä eikä naista jolla sellainen on.
      Kuolen sitten mielumin yksin.
      Tosin niitä on niin valtavasti että tuo on todella likeellä =D

    • kyllä

      itseltä löytyy pari pientä kuvaa ja miehilläkin saa olla...

    • Yksi tatuointi ja varmaankin lisää tulee.

      Naisten tatskojen suuri fani en ole. Tarkoitan siis että paljon tatuoidut naiset eivät ole minulle mikään sytyke, enkä pidä sitä kovin viehättävänä. Tämä tietenkin riippuu tatuointien määrästä ja tyylistä.

      Sinun ihosi ei minua niin kiinnosta, että ota tai älä. Minulle se on ok molemmin päin.

      • Audimies.

        Vai niin se Hahmis sanailee... siis naisen tatskat miinusta ja oma lapsellinen tatska on Cool, niinkö ... Salli mun nauraa!

        Laitoin sulle miinuksen!

        Ostin toukokuussa uuden Audi A 4 : sen runsailla lisävarusteilla .... kyllä kelpaa ajella ... Mites muuten sulla on auto ja korttiasia?

        Eipä taida sulla olla muuta kun tunkkainen vuokrayksiö böndellä ja polkupyörä ... tuossa iässä mulla oli oma-asunto maksettuna, uudehko saksalainen laatuauto ( Audi ), naisia, kavereita ja menoa sekä melskettä ja tästä kaikesta sä olet tainnut jäädä paitsi ... mä en yleensä sääliä tunne, mutta nyt kyllä .....


      • Audimies. kirjoitti:

        Vai niin se Hahmis sanailee... siis naisen tatskat miinusta ja oma lapsellinen tatska on Cool, niinkö ... Salli mun nauraa!

        Laitoin sulle miinuksen!

        Ostin toukokuussa uuden Audi A 4 : sen runsailla lisävarusteilla .... kyllä kelpaa ajella ... Mites muuten sulla on auto ja korttiasia?

        Eipä taida sulla olla muuta kun tunkkainen vuokrayksiö böndellä ja polkupyörä ... tuossa iässä mulla oli oma-asunto maksettuna, uudehko saksalainen laatuauto ( Audi ), naisia, kavereita ja menoa sekä melskettä ja tästä kaikesta sä olet tainnut jäädä paitsi ... mä en yleensä sääliä tunne, mutta nyt kyllä .....

        Vau suosikkiluuserini elää !


    • ei hyvä ollenkaan

      En tiedä miksi, mutta tatuointi on jostain syystä minulle yksi suurin turn-off miehessä. Itsestäni voin sanoa sen verran, että tatuointeja ei ole eikä tule.

      • vamos heti heti

        Naimisiin


    • aikuinen nainen

      Olen nainen ja otan ensikuussa ensimmäisen ja viimeisen tatuoinnin. En suurikokoista. Tulee näkymään hihattoman paidan kanssa mutta ei työssä jossa käytän muuten lyhythihaista työasua.
      En ole mitään mieltä toisten tatuoinneista. Jokaisella on omat syynsä ottaa niitä tai olla ottamatta.

    • "Onko sinulla tatuointeja tai aiotko hankkia sellaisia?"

      -On ja lisää on suunnitteilla. =)

      "Mitä mieltä olet tatuoiduista naisista tai miehistä?"

      -Ihmisiä siinä kuin muutkin. Osalle ne sopii paremmin osalle huonommin. Se että onko hlö tatuoitu tai ei, ei oikeastaan vaikuta mielipiteeseeni hänestä puoleen tai toiseen...

    • ..........

      Ei ole tatuointeja, enkä sellaisia myöskään ota.

      Tatuoinnit ovat leimallisesti alaluokan ja roskaväen tunnusmerkkejä, joten haluan pysytellä kaukana tatuoiduista ihmisistä. Toki jotain tatuoitua radanvarsihutsua on joskus tullut nusastua, mutta sosialisoimaan en rupea.

    • " Onko sinulla tatuointeja tai aiotko hankkia sellaisia? "
      No, ei ole mutta aion hankkia sellaisen lähitulevaisuudessa. Kenties viiden vuoden sisällä, ei sitä tiedä ;) Ehkä sellaisen, joka ei työasun alta näy. Siihen ei paljoa tarvita. Selkään kun en voi sitä ottaa, niin kenties alaselkään tai reiteen. Ei mulla ole vaaraa lihomisesta, joten so what miltä näyttää kun oon kasikymppinen. Silloin ollaan jo elämää eletty ettei yks koristus hetkauta! :D

    • ihme jeesustelua ja luokittelua...

    • luokitelkaa toi. luftwaffe tunnus tatuoitu (kotka hakaristin päällä) ja olkapäissä WPWW kelttiristit ja pentagrammi reidessä...

      • 666555666

        Pelle?


    • ghtyhf

      Tatuoinnit alkavat olla jo omaperäisyytensä menettäneet kun kaiken maailman urpoilla niitä jo näkee.Vähän sama kun heavy musiikki menetti saatanallisuutensa jo kauan sitten kun siitä tuli muksujen ja mummojen musaa.Tuntuu että kaikki on jo nähty,onko enään mitään mikä shokeeraisi..?!

      • lifemocker

        kai sä tiedät, että hevi ja metalli ovat 2 ERI musiikkityyliä?


    • kiitos mutta ei

      tatuoinnit ovat kärsineet aika valtaisan inflaation kun ne ovat niin yleistyneet. Nykyään on ihan positiivinen yllätys jos naisen vaatteiden alta paljatuukin puhdas ja koskematon iho eikä joku ainainen sama nilkka/lantio tatska.
      Itseltäni menee heti kiinnostus naiseen, jos löytyy tatuointeja. Usein nämä tatuoidut ovat enemmän lauman mukana meneviä tai "muka-persoonallisia", kun taas tatuoimattomat ovat aidosti omaperäisiä, oman tien kulkijoita. Sehän naisessa viehättää, kun löytyy sitä aitoa omaa itseä.

    • Ikisinkku M

      Ei ole eikä tule.

      Epäilen heillä olevan jotain itsetunto-ongelmia.

    • Tuskinpa tulee,mua kiinnostaa enemmän lävistykset ja body mod jutut. Hyvin tehdyt kuvat on ihan hienoja mutta sininen-soossi-sleevet riukukäsissä on rumia,varsinkin naisilla,tulee sellanen"pakko olla in" fiilis,hipstereitä:D
      Mut joo,tää oli vaan mun mielipide:)

    • aristoteles3

      1)Ei
      2)Ei kiitos
      3)En minäkään.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      165
      2722
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1248
    3. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      916
    4. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      889
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      88
      786
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      773
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      67
      752
    8. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      710
    9. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      57
      707
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      73
      706
    Aihe