Miesystäväni esitteli minut tuttavalleen ystävättärenä. Mitä se teidän mielestänne tarkoittaa? Mikä on hänen käsitys suhteestamme?
Ystävätär?
7
1746
Vastaukset
- oppeliini
Sinä olet juuri se jona hän sinut esitteli: ystävätär!
Vai olisiko sinusta ollut parempi: huorakumppanini? ( vai oletko sinä sellainen?) - TildaMaria*
Eli ei seurustelukumppani vaan ystävä?
- kihlattu..
kysypäs ukolta..
- voi paska
Tuttavat tietävät miehen olevan ukkomies. Niimpä jokainen naikkonen on sitten ystävätär...
kokemusta on.. - mmmmmmmmmmmmmmmmm123
Mitä itse tarkoitat kun kutsut häntä miesystäväksi? Oletteko pelkkiä ystäviä? Pitäisikö tästä tehdä ongelma?
- meillä näin
no jos miehellä on naisystävä mielessä joka johtaa suhteeseen hän sen myös sanoo. jos etu merkki jää on vain tuttava naisena,
- ökwnöw
Tämä käsitteistö kuuluu olevan vähän ikä- ja perhekulttuurikohtaista. Olin miehen suvulle miehen "kaveri" niin kauan kunnes mentiin naimisiin, vaikka asuttiin vuosia yhdessä ennen sitä. Heillä päin kaverista vaimoksi/mieheksi/puolisoksi pääsee joko menemällä naimisiin tai saamalla lapsia. Tyttö-/poika-/mies-/naisystävä tai avomies/-vaimo/-puoliso -käsitteitä ei käytetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907