Okei

Miltä se tuntuu?

16

103

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.

      No joskus mietityttää pari tapausta et olisko olleet jompi kumpi se oikee. Mut en ollut vapaa enkä vapauttanut itseäni kun ikäeroa oli mun mielestä liikaa

      sen lisäksi jotain jotka mun mielestä olis ollu hyviä kimppaan mun kans mut eipä heillä ollu kiinnostusta. eli eipä varmaan olis ollut niin hyvä juttu

    • Ei ole sitä oikeaa, mutta yhtä virhettä silti kadun. Hän olisi voinut olla yhteensopiva.

      • Joo tiedän sua kiihottaa ajatus.


      • apapapapapapnnnnnnnn
        hahmotelma kirjoitti:

        Joo tiedän sua kiihottaa ajatus.

        Mut siliti, sanon et rakkaus seksi = rakastelu

        Siihen kannattaa tähdätä, se on "huume" josta ei pääse irti :) Jokainen toivottavasti kokee sen


      • apapapapapapnnnnnnnn kirjoitti:

        Mut siliti, sanon et rakkaus seksi = rakastelu

        Siihen kannattaa tähdätä, se on "huume" josta ei pääse irti :) Jokainen toivottavasti kokee sen

        Onko haamu aineissa?

        Ainoa syy... siis todellakin ainoa syy... vannon ja vakuutan, että ainoa syy, miksi en anna täällä linkkiä AS kuviini, on se, että haamulta menisi näppis pilalle, kun se hallitsemattomasti laukeaisi telakoitumis fantasioineen. Ottaen huomioon lääkityksen aiheuttaman orkasmikyvyttömyyden, se olisi noin 3 desilitraa näppiksellä...

        Ok hyi saatana... miten sitä voi kirjoittaa tekstiä joka etoo itteään näin... No en tee sitä mikä olisi oikein ja pyyhi, vaan painan lähetä nappia.


    • fsafsldnn

      Kyllähän se miestä syö. Olen tavannut vain yhden naisen, jonka olisin halunnut, mutta häntä en saanut.

    • Eipä oo tullut vielä vastaan sitä oikeaa... mut se joko tulee tai ei tule, tulevaisuuteen on hankala nähdä.

      • Siis yhtä vaan mietin et hän on kyllä niin mukava ja söpö, mutta en vaan kelpaa hänelle :(


    • fcvbvbnvbnbv

      itselläni on ollut noin kolme naista elämäniaikana joihin voinut todella rakastua, mutta kiitos pariutumiskuttuurimme, voin syyttä näistä vain itseäni ja perustella ne itselleni vain oman itseni kypsymisen kannalta välttämätämättömiksi kokemuksi vaikkakaan se ei reaalista tilannetta miksikään muuta.

    • silverfire

      Itse asiassa minulle kävi niin, että rakastuin muutamaan ensimmäiseen naiseeni vasta sen jälkeen, kun muutaman kuukauden seurustelun (tai seurusteluntyngän) jälkeen juttu lopahti ja olimme eronneet. Silloin tajusin mitä olin menettänyt - no, olin vain kypsymätön silloin, joten tätyy hyväksyä etteivät asiat olisi voineet mennäkään toisin.

      Mutta edelleen siis kelpuuttaisin nämä kolme naista vaimokseni tältä istumalta - hassua miten välillä tuntuu siltä, että naisille on niin paljon helpompi vain unohtaa mies tuosta noin vaan.

      Sitten sain kokea myös miltä tuntuu kun oikeasti saakin naisen, johon on jo vuoden pari ollut ihastunut - ja miltä tuntuu menettää tämä vuosien seurustelun jäkeen kun pahimmat pelot toteutuvat. Mutta se onkin toinen tarina...

    • tavis

      Se tuntuu siltä, että kaikki on suloista ja pehmeää, elämä hymyilee vaikkei oikeesti hymyisisikään. Voi olla toisen seurassa tekemättä tai sanomatta mitään, ja se on juhlaa. Ja miten niin en saanut XD

    • Paskalta. Tuntuu et kaikki on pelkkää sitä itteään. Kurkua kuristaa ja kyyneleet sumentaa näön jos sitä hetkeksikään jää miettimään. Peiton alla hysteerisenä itkee ja yrittää miettiä mitä järkeä tässä elämässä ylipäätään enää on. Vituttaa tietää, että tuolla jossain on niin mahtava tyyppi ja itse ei kelvannut sille.

      Kesällä kuulin Adelen Someone like you biisin ekan kerran. Rupesin itkemään keskellä stockaa. "sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead"

      http://youtu.be/NAc83CF8Ejk tässä tämä vielä, vaikkakin nyt jo vähän loppuun kulutettu.

    • you can`t forget

      Kaipaan aivan helevetisti. Tuntuu aivan hirveän pahalta, joskus oikein kourasee sisältä kunnolla, kun sattuu ajattelemaan syvällisemmin mennyttä. On ollut se oikea, mutta menetin hänet omaa tyhmyyttäni.

      Se on, kun kohtalo jakaa sulle voittokortit käteen ja häviät niillä, niin ei voi kuin syyttää itseään.

    • hehzj

      Tämä on miesten ketju. Naiset eivät tunne rakkautta. :)

    • oijoi

      Kaipaan niin... Tapasin miehen, jonka kanssa oli todella ihana olla. Mutta sitten tuhosin itse suhteen omaa epävarmuuttani tai se vaikutti juttuun hyvin kielteisesti.

    • muutitsydämeeniN

      Kauheeta on, tuntuu että pitää alkaa vihaamaan sitä ihmistä niin olis helpompaa. Vaan siltikin ajatuksissa pyörii ja pyörii....loppuisi edes se.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      166
      2770
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1268
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      929
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      926
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      89
      795
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      793
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      67
      762
    8. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      720
    9. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      57
      717
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      73
      706
    Aihe