Oregon tai Indiana

Hei! Olen lähdössä kesäksi luultavasti Oregoniin tai Indianaan Aupairiksi. Toivon että voisitte kertoa mulle kaikkea mahdollista kyseisestä paikasta. Sää, keskilämpötilat suunnilleen, entäpä hintataso? Minkälaiset ulkoilumahdollisuudet? Shoppailumahdollisuudet? Biletysmahdollisuudet? Kaikkea mahdollista vaan mitä paikasta tulee mieleen! Olisin todella kiitollinen jos saisin vähän uutta tietoa :) En mee minkään järjestön kautta, koska kyse on noin lyhyestä ajasta. Mulla asuu siellä tuttujen tuttuja joitten kautta saan varmasti mukavan ja hyvän perheen :) Käykö Suomen ajokortti noissa osavaltioissa muuten? Entäpä muuten liikenne siellä päin. Selviänkö mun ''kohtalaisilla'' ajotaidoilla liikenteessä :D

Kiitos jo valmiiksi!! :)

5

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nycaupair

Miten lyhyestä ajasta on kyse, siis se 3kk minkä maassa saa olla? Laittomasti olet siis menossa.
      En osaa sanoa kyseisistä paikoista mitään, olin itärannikolla, mutta jos olet aupairiksi menossa niin ensimmäisenä tuskin kannattaa ottaa selvää kysymistäsi asioista.
      Suomalainen ajokortti kelpaa 3kk maahan saapumisesta Yhdysvalloissa ja suomalaisen ajotaidoilla pärjää varsin hyvin. Lähes kaikki autot ovat automaatteja.

• 2 ½ kuukautta olen sielä. En oo laittomasti menossa yhtään mihinkään. Haluan tietää noista paikoista, että osaan valita kumpi ois mulle parempi ja mukavampi paikka. Molemmissa vaihtoehdoissa olevat perheet on siis mun tuttavaperheitä, joten ei oo ongelmaa ettei ois varmasti hyvä olla siellä.

• nycaupair

Yhdysvaltoihin ei ole laillista mennä ansaitsemaan rahaa ilman viisumia. Eli laittomasti olet menossa, vai eikö sinulle makseta aupairin hommista?
        Paikoista en tosiaan osaa mitään sanoa, toivottavasti saat joltain vastauksen että tiedät minne lähdet.
        Ja vaikka olisi kuinka tuttu perhe niin aina ei ole lukkoon lyöty, että kaikki menee hyvin. Varaudu siis kaikkeen, ettet pety suunnattomasti.

• nycaupair

gpwedb

• Portland gal

Indianassa on 6 miljoonaa ihmista. Kooltaan muutaman kerran Suomen kokoinen.

Joten vahan vaikea vastata. Turha kertoa etta Marion Cityssa on kiva kuppila jos asut 1000 km paassa siita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1896
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1669
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1544
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1183
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1142
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe