Hei! Olen lähdössä kesäksi luultavasti Oregoniin tai Indianaan Aupairiksi. Toivon että voisitte kertoa mulle kaikkea mahdollista kyseisestä paikasta. Sää, keskilämpötilat suunnilleen, entäpä hintataso? Minkälaiset ulkoilumahdollisuudet? Shoppailumahdollisuudet? Biletysmahdollisuudet? Kaikkea mahdollista vaan mitä paikasta tulee mieleen! Olisin todella kiitollinen jos saisin vähän uutta tietoa :) En mee minkään järjestön kautta, koska kyse on noin lyhyestä ajasta. Mulla asuu siellä tuttujen tuttuja joitten kautta saan varmasti mukavan ja hyvän perheen :) Käykö Suomen ajokortti noissa osavaltioissa muuten? Entäpä muuten liikenne siellä päin. Selviänkö mun ''kohtalaisilla'' ajotaidoilla liikenteessä :D
Kiitos jo valmiiksi!! :)
Oregon tai Indiana
5
138
Vastaukset
- nycaupair
Miten lyhyestä ajasta on kyse, siis se 3kk minkä maassa saa olla? Laittomasti olet siis menossa.
En osaa sanoa kyseisistä paikoista mitään, olin itärannikolla, mutta jos olet aupairiksi menossa niin ensimmäisenä tuskin kannattaa ottaa selvää kysymistäsi asioista.
Suomalainen ajokortti kelpaa 3kk maahan saapumisesta Yhdysvalloissa ja suomalaisen ajotaidoilla pärjää varsin hyvin. Lähes kaikki autot ovat automaatteja. 2 ½ kuukautta olen sielä. En oo laittomasti menossa yhtään mihinkään. Haluan tietää noista paikoista, että osaan valita kumpi ois mulle parempi ja mukavampi paikka. Molemmissa vaihtoehdoissa olevat perheet on siis mun tuttavaperheitä, joten ei oo ongelmaa ettei ois varmasti hyvä olla siellä.
- nycaupair
Yhdysvaltoihin ei ole laillista mennä ansaitsemaan rahaa ilman viisumia. Eli laittomasti olet menossa, vai eikö sinulle makseta aupairin hommista?
Paikoista en tosiaan osaa mitään sanoa, toivottavasti saat joltain vastauksen että tiedät minne lähdet.
Ja vaikka olisi kuinka tuttu perhe niin aina ei ole lukkoon lyöty, että kaikki menee hyvin. Varaudu siis kaikkeen, ettet pety suunnattomasti.
- nycaupair
gpwedb
- Portland gal
Indianassa on 6 miljoonaa ihmista. Kooltaan muutaman kerran Suomen kokoinen.
Joten vahan vaikea vastata. Turha kertoa etta Marion Cityssa on kiva kuppila jos asut 1000 km paassa siita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81328- 891145
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031047Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51923Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62797- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170677- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613