MARKO KIRJOITTAA TÄNNE VAAN YHDEN VIESTIN VUOROKAUSI LUULISI MONIEN MIELENKIINTO LOPPUU KUN MASSAPOSTITUS KOKO AJAN MR.TWIST VIESTEJÄ,SILTI JOKU HÖLMÖ KIRJOITTAA MR.TWIST VIESTEJÄ KUNNIALOUKKAUS JA SE SAA MARKON VITUTUS KÄYRÄN KORKEALLE,JUUH ENKÄ MINÄ TYHMÄ OLE SAIN JOSKUS MYÖS AJOKORTIN KIRJALLISET 5 MINUUTTIIN KERRALLA LÄPI,ON KAIKKI TIETOKONE KORTIT,JOKU HAKKERI PÄÄSI MINUN NETTIIN JA HÄMEENLINNAN TIETOKONE INSINÖÖRI EI SAANUT MINUN NETTIÄ TOIMIIN MARKO SOITTI ACER TEKNINEN TUKI JA SANI NETIN KUNTOON SITTEN SAIN LAAKISTA TYÖTURVALLISUUS KORTIN YHDELLÄ LUKEMISELLA JA KERTAHEITOLLA ASUNTO TAMPEREELTA..HYVÄT JATKOT..T.MARKO.
MR.TWIST TEKEE RIKOSILMOITUKSEN JOLLEI NE V-MÄISET VIESTIT LOPU:
3
167
Vastaukset
- pildeee
mut pildeä ET ole saanut etkä saa, ihan sama vaikka kuin kehut itteesi
- Rokkipylly hanuri
Työpaikkaa vaan ei ole sattunut löytymään, mikä on tosi kummallista, kun on noinkin fiksu herra kyseessä....että on ihan soittanut acerin tekniseen tukeen. Siihen ei keskivertojamppa pystykään, puhumattakaan että saisi tosta noin vaan kaupungin vuokrakämpän Hervannasta. Niitähän ei siis todellakaan jaella kun pulsuille ja luusereille.
Mutta se, mikä twistin erottaa koko maailmasta on se, että twistillä on oma netti. Me muut vaan surffitaan täällä yleisessä verkossa, mutta Markolla on oma, johon kaikki hakkerit heti haluaa hakkeroitua.
Mä oon niin kade, että hyvä kun pysyn oleen. - mr laaardo
paskat sä mitään tee, ne nauraa sulle päin sun taikinanaamaa, kehu vaan lisää ittees ja mee hakee kebap.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1493999Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso143698Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai573010Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122992Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1462575- 602389
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282083"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1071495Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631354- 251330