MARKO KIRJOITTAA TÄNNE VAAN YHDEN VIESTIN VUOROKAUSI LUULISI MONIEN MIELENKIINTO LOPPUU KUN MASSAPOSTITUS KOKO AJAN MR.TWIST VIESTEJÄ,SILTI JOKU HÖLMÖ KIRJOITTAA MR.TWIST VIESTEJÄ KUNNIALOUKKAUS JA SE SAA MARKON VITUTUS KÄYRÄN KORKEALLE,JUUH ENKÄ MINÄ TYHMÄ OLE SAIN JOSKUS MYÖS AJOKORTIN KIRJALLISET 5 MINUUTTIIN KERRALLA LÄPI,ON KAIKKI TIETOKONE KORTIT,JOKU HAKKERI PÄÄSI MINUN NETTIIN JA HÄMEENLINNAN TIETOKONE INSINÖÖRI EI SAANUT MINUN NETTIÄ TOIMIIN MARKO SOITTI ACER TEKNINEN TUKI JA SANI NETIN KUNTOON SITTEN SAIN LAAKISTA TYÖTURVALLISUUS KORTIN YHDELLÄ LUKEMISELLA JA KERTAHEITOLLA ASUNTO TAMPEREELTA..HYVÄT JATKOT..T.MARKO.
MR.TWIST TEKEE RIKOSILMOITUKSEN JOLLEI NE V-MÄISET VIESTIT LOPU:
3
133
Vastaukset
- pildeee
mut pildeä ET ole saanut etkä saa, ihan sama vaikka kuin kehut itteesi
- Rokkipylly hanuri
Työpaikkaa vaan ei ole sattunut löytymään, mikä on tosi kummallista, kun on noinkin fiksu herra kyseessä....että on ihan soittanut acerin tekniseen tukeen. Siihen ei keskivertojamppa pystykään, puhumattakaan että saisi tosta noin vaan kaupungin vuokrakämpän Hervannasta. Niitähän ei siis todellakaan jaella kun pulsuille ja luusereille.
Mutta se, mikä twistin erottaa koko maailmasta on se, että twistillä on oma netti. Me muut vaan surffitaan täällä yleisessä verkossa, mutta Markolla on oma, johon kaikki hakkerit heti haluaa hakkeroitua.
Mä oon niin kade, että hyvä kun pysyn oleen. - mr laaardo
paskat sä mitään tee, ne nauraa sulle päin sun taikinanaamaa, kehu vaan lisää ittees ja mee hakee kebap.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851578Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?60862Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk93816- 62765