Mitä tehdä kun suhteessa ei ole romantiikkaa? Olemme seurustelleet nyt noin 5 vuotta, olemme molemmat parikymppisiä ja asuneet yhdessä 1,5 vuotta. Suhteen parin ensimmäisen vuoden aikana mies oli huomaavainen, toi silloin tällöin ruusun, kysyi haluaisinko hieronnan tai muuta vastaavaa romanttista. Enää ei ole romantiikasta tietoakaan. En muista milloin viimeksi olisi tuonut/tehnyt/ostanut minulle yhtään mitään, edes vuosipäivänämme tai ystävänpäivänä. Olen vihjannut kuinka mukavaa se oli kun jotenkin minua huomioi, mutta ilman mitään vaikutusta. Omasta mielestäni on loukkaavaa ettei edes voi korttia hankkia syntymäpäivänäni. MIten saisin mieheni taas huomioimaan minua muutenkin kuin sillä että riisun vaatteeni? Tuntuu ettei hän edes ymmärrä sanan romantiikka tarkoitusta, vaikka ennen sen taisi hienosti.
Ei romantiikkaa, enää
Lendi
1
273
Vastaukset
- Romantiikkaa kaikill
Ja olet itse tehnyt romantiikkaa miehelle?
Mieti uudestaan ... kenen syy ja miksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422462Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012034- 231852
- 241615
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241465- 431348
- 1001339
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391285Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371241- 361066