Mitä tehdä kun suhteessa ei ole romantiikkaa? Olemme seurustelleet nyt noin 5 vuotta, olemme molemmat parikymppisiä ja asuneet yhdessä 1,5 vuotta. Suhteen parin ensimmäisen vuoden aikana mies oli huomaavainen, toi silloin tällöin ruusun, kysyi haluaisinko hieronnan tai muuta vastaavaa romanttista. Enää ei ole romantiikasta tietoakaan. En muista milloin viimeksi olisi tuonut/tehnyt/ostanut minulle yhtään mitään, edes vuosipäivänämme tai ystävänpäivänä. Olen vihjannut kuinka mukavaa se oli kun jotenkin minua huomioi, mutta ilman mitään vaikutusta. Omasta mielestäni on loukkaavaa ettei edes voi korttia hankkia syntymäpäivänäni. MIten saisin mieheni taas huomioimaan minua muutenkin kuin sillä että riisun vaatteeni? Tuntuu ettei hän edes ymmärrä sanan romantiikka tarkoitusta, vaikka ennen sen taisi hienosti.
Vastaukset 1
- Romantiikkaa kaikill
Ja olet itse tehnyt romantiikkaa miehelle?
Mieti uudestaan ... kenen syy ja miksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 128797
- 81706
- 56688
- 46593
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40577- 60552
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71526Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517- 26491
- 53473