Ongelmani on isot ja näkyvät silmäpussit. Joka päivä joudun levittämään paksun kerroksen peite väriä, joka ei edes tunnu auttavan.
Mistä silmäpussien suuruus ja tummuus johtuu? Onko minkäänlaisia hoitokeinoja? Masentaa vain katsoa omia pusseja ja olla kateellinen muille.
Onko muilla samanlaisia ongelmia?
Silmäpussit
5
275
Vastaukset
- 20+4
Minä oon kokeillu kaikki maholliset keinot mutta eipä nuo mollukat mihinkään oo hävinny. Ainut vaihtoehto taitaa olla silmäpussien poisto leikkaamalla mutta eipä taija rahoja löytyä ihan heti.
Hävettää mennä ihmisten ilmoille ku aina on sen näkönen ettei olis koskaan nukkunu ja että olis ryypänny 2 viikkoa putkeen...
Kahvi, alkoholi, tupakka, liiallinen suolankäyttö jne lisää silmäpussien turvotusta. Myös liian vähäinen uni, liika uni ja mahallaan nukkuminen turvottaa silmäpusseja... - Hermostunuttyttö
Mitrnköjän paljon sellainen leukkaus maksaa?
Mullon sama ongelm...:o - Ongelmansa kullakin
Mulla taas ei ole mitään rasvakudosta silmien alla, joten mitään pusseja ei pääse muodostumaan, mutta sitävasten on "ilona" syvät mustat kuopat. Kerran loukkaannuin todella, kun yksi ystävä kehtasi sanoa että minulla on ihan kuin "kahdet silmät".
Peiteväriä kuluu reippaasti joka päivä, ja kaikenlaista poppaskonstia on kokeiltu ihon tummuuden häivyttämiseen. Mutta eihän siihen mikään muu auta kuin peiteväri, kun verisuonet paistaa nahan läpi. Vinkkejä saa toki kertoa, jos en vaikka olisi niitä kokeillut ;) - tässä jotain
Peiteväri ei ole hyväksi silmäpusseille. Vältä silmäpussien rasvaamista ja paksuja voiteita, koska rasva lisää pussia. Haudo viileällä. Taputtele ja sivele kevyesti niin että nesteet lähtevät liikkeelle. Kokeile silmäjumppaa. Syö monipuolisesti, nuku sopivasti, ulkoile. Voisi olla hyvä myös tutkituttaa, onko munuaisten ja verenkierron toiminta kunnossa.
- ninja <3
laita lusikat pakastimee illalla, aamulla sitte painat ne silmäpussejas vaste. pitäs toimii jos joka päivä käyttää. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713