Voi olla, että meillä täällä Suomessa on hieman havaittavissa asennetta, ettei ylipainoisten kuuluisi olla kiinnostuneita muusta kuin painonpudotuksesta. Kaikkinainen elämän ilo lihavana katsotaan motivaatiopulaksi saattaa itsensä ihmismäiseen kuosiin. Elämästään nauttiminen nähdään jo melkein lihavuuteen kannustamisena. Hyi hyi!
Naistenlehdissä runsaammille naisille tarjoillaan vinkkejä laihduttaa. Ei missään nimessä muotijuttuja! Nehän voi vielä alkaa kuvittelemaan, että on ihan ok, jos olet pyöreämpi muodoiltasi. Oletteko nähneet muotijuttuja kurvikkaammille naisille Gloriassa, Trendissä, Oliviassa, Annassa, Menaisissa? Entä laihdutusjuttuja ;) (okei, turha kysymys...)
Mutta onneksi on nettimagazinet :). Saa olla kurvikas! Saa nauttia elämästään kurvikkaana ja satsata kauniisiin SUURIIN vaatteisiin (vaikka haluaisikin joskus laihtua).
Näitä minä luen:
* klassikko the italian voguen curvy-versio
www.vogue.it/en/vogue-curvy
* toinen lempparini
http://dailyvenusdiva.com/
Mistä te saatte pukeutumisvinkkejä? Vai saako niitä edes runsaammat leidit VAATIA/haluta? Kuuluuko pukea päälleen se halpismarketista saatu perunasäkki ja uskoa, että onkin vain sen lihavana ansainnut?
Muotilehtiä kurvikkaille
:)
0
156
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880