Pesätien asuintalojen puuttuvat VIERASPAIKAT

tosi törkeää

Yhdessäkään talossa (ei kerros eikä rivitalossa) EI OLE vieraspaikkoja, Pesätielle ei saa pysäköidä, koulun pihaan ei voi pysäköidä.

MINNE vieraiden on tarkoitus parkkeerata ? Nurmikolle ?

Tosi törkeät järjestelyt. Kuka valopää asiasta on vastuussa ?

12

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rerewrerewrew

Kaksi kertaa olen vienyt lasta kavereiden synttäreille. Siis niin pientä last aettä pitää saattaa sisään. Kummassakaan talossa EI YHTÄÄN vieraspaikkaa, siispä olen jättänyt auton nurmikolle.

Kenen ihmeen idiootin aivoituksia on kerrostalot, joissa ei yhtään vieraspaikkaa ?

• afsdfffff

Varmeen sellasen idiootin, joka on lapseton ja kulkoo vaan pyörällä ja bussilla.

Tai sit sillä on pelkkä netti kaverina, eikä se kule missään.

• Poliisi gayboy

Niissä asuu autoja varastelevia nistejä!

• tympääntynyt

Näin on. Nykyään ei uusissa taloissa ole vieraspaikkoja, eikä edes kaikille asukkaille autopaikkoja. Ihmeellistä suunnittelua, autot ovat kuitenkin nykyaikaa.

• Sama on Välivainiolla Revontiellä. Ei yhtään vieraspaikkaa viidelle taloyhtiölle tehdyllä parkkialueella. Talojen polkupyörävarastoihin sopii maksimissaan neljäsosa polkupyöristä, nekin huonosti. Mopoista puhumattakaan. Suksensakin näkyvät huoneistoihins akantavan kun ei niille paikkaa ole. Jotkut vievät polkupyöränsäkin parvekkeelle samasta syystä.
      Kun kaupungin virkamiehet juotetaan ja muutenkin lahjotaan riittävän hyvin, saa grynderi tehdä millaista sutta tahansa. Rakennustarkastajakaan ei asioihun puutu samasta syystä. Lämpö- ja ilmastointipuket on eristämättä, parvekeviemäröinti puuttuu, taloista puuttuu kaikki yhteiset tilat jne. Parvekkeille on yksinkertaiset ovet, ikkunat eivät kestä avaamista tukemattomina ja työpöytien korkeudet on mitä sattuu. Tässä vain muutama esimerkki.

• yczhcsh

Kaakkurin terveysaseman edessä ainakin on 25 autopaikkaa.

• 555jojo
        yczhcsh kirjoitti:

Kaakkurin terveysaseman edessä ainakin on 25 autopaikkaa.

ei sinne autoja saa jättää kuin terveyskeskuksen asiakkaat, idiootti

• Esa27

Pohjois-suomen suurin parkkipaikka vieressä,eihän noita vieraspaikkoja ole enää paljon muuaallakaan.

• olis kirveellä töitä

Totta, tämä sama ongelma on monessa talossa.Mitänhän idiootteja ovat ne, jotka tälläistä suunittelevat. Kyllä pitää tehdä ihmisten elämä vaikeaksi. Krynderien ehdoilla rakennetaan, jokainen neliö käyttöön, vaikka Suomessa ei ole pulaa tonttimaasta

• onneksi ei tarvi

Niin samaa mieltä. Juuri tämän takia Pesätiellä parkkeerataan autoja nurmikoille, kulkuväylille jne kun muuta mahdollisuutta ei ole. Kun olet menossa kylään, et todellakaan aina voi jättää autoa 1 km päähän cittarin parkkipaikalle. Sanoohan sen järkikin.

Sitä saa mitä tilaa... menkääpä vaikka katsomaan alueen nurmikoita ja pihateitä !

• iinu

Esimerkiksi talon numero 8 pihassa vieraspaikat ovat pihaan käännyttäessä kaksi ensimmäistä vasemmalla. Isännöitsijä kertoi, että vierapaikka-kyltit otettu pois sen takia, että viereisten talojen asukkaat pitivät paikkoja omina vakiopaikkoinaan.

• Terveyskeskuksen pihaan saa jättää auton parkkiin.

Kysyin asiasta ihan itse poliisilta, kun Kaakkurin Pesätiellä asuin.

Sinne käskivät auton jättää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      174
      1192
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      46
      631
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      304
      558
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      543
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      529
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe