Mikseri

"laulaja"

Terve

Kertoisitteko mielipiteitä Madboy Remix 31 tai 32:sta. Aikomus oisi hommata koti käyttöön jompikumpi kyseisistä miksereistä, ja eikun laulamaan...

4

1360

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mites

Onko sulla mitään muita laitteita olemassa? Siis vahvistinta ja kajareita?

• Kiertelijä

Tolla Madboy Remix 31:sellä et voi muuttaa sävel korkeutta mutta 32:sella voi.. mikäli sulla on karaoke ominaisuuksilla oleva dvd soitin (missä on sävelkorkeuden muutos mahdollisuus) niin silloin käy toi Remix 31:nen.

• S12

Nii... jos sul on sävelkorkeuden säätö niin miksi hommata karaokemikseri kun voi hommata samaan rahaan ihan ihka oikeen mikserin missä ois enemmä säätömahdollisuuksia.

• "laulaja"

Mulla on perus dvd, muutaman kympin karaokemikseri sekä vahvistin että kajarit. Nälkä on vaan kasvanut ja haluaisin vaihtaa ton pikkumikserin johonkin parempaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      95
      1606
    2. 72
      1254
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1232
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      277
      1007
    5. 95
      929
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      40
      914
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      80
      777
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      753
    10. 45
      695
    Aihe