Juopotteleva mies

vahi

Mitä mieltä olette miehistä, jotka ryyppäävät usein koko perjantai- ja lauantaiyön ja pyytelevät krapulassa anteeksi tekemiään tyhmyyksiä ?

131

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HOMOJA, TOSI MIES EI PYYDÄ ANTEEKSI KU SILLOIN ET ON TEHNYT VIÄRIN.
      SÄMPYLÄÄ JUUSTOLLAA SAVUKINKKUAA MAISTUVAA, ON HYVÄ OLLA NYT NUKKUMAAN

• moraali18

miksi pitäisi kirjoittajia tavata? koska ovat juoppoja tai muuten rappiollako? eikö asiat riitä,ja jää omaksi asiaksi mitä ystävänsä kalastaa?Hoivavietti toivoisi ulottuvan edes omaan perheeseenkin ennen ulkopuolisia juoppoja,kaikin kunnioituksin,kuten on nyt tapana.

• DHrawstüite
        moraali18 kirjoitti:

miksi pitäisi kirjoittajia tavata? koska ovat juoppoja tai muuten rappiollako? eikö asiat riitä,ja jää omaksi asiaksi mitä ystävänsä kalastaa?Hoivavietti toivoisi ulottuvan edes omaan perheeseenkin ennen ulkopuolisia juoppoja,kaikin kunnioituksin,kuten on nyt tapana.

No mittee sua 18? Hawk-eye, exe onkosta sulla Hawk-Eye.
        Sohan on sulla ihan perseestä koko suku ja mitä siitä vähä perseestä OK:.
        Shuksin YA thorpeed asaZul.
        SInä perseestä koko paska ETA KGB DRUShba, ISVENITI
        Nimnoshka

• 23123
        DHrawstüite kirjoitti:

No mittee sua 18? Hawk-eye, exe onkosta sulla Hawk-Eye.
        Sohan on sulla ihan perseestä koko suku ja mitä siitä vähä perseestä OK:.
        Shuksin YA thorpeed asaZul.
        SInä perseestä koko paska ETA KGB DRUShba, ISVENITI
        Nimnoshka

yesli Rossiya budetchelovekom , eto bylo by gyeev

• mm

monte 24
        Lue ja opi ihan tyhmyys paistaa sinun pikku viestistäsi, isi vissiin ollut opettamassa. Raukka olet etkä mitään muuta.

• Tätäpä juuri

Jokainen meistä on laulun arvoinen!

• *

ne on persiistä, jos saman katon alla asuu sellaisen kanssa, mutta muuten tehköön kuka mitä lystää, jos ei toisten elämää hankaloita...

• Pistäsin miehen piikkiin lisää löylyä.

• vahi

Miehen piikkiin...?

• vahi kirjoitti:

Miehen piikkiin...?

Onko alotus sinun?

• vahi
        weawery kirjoitti:

Onko alotus sinun?

Kyllä on. Tein sen viime yönä vähän ennen kuin lähdin yövuorosta töistä kotiin. Tänään sama tilanne, töissä mutta kohta pääsee kotiin.

• vahi kirjoitti:

Kyllä on. Tein sen viime yönä vähän ennen kuin lähdin yövuorosta töistä kotiin. Tänään sama tilanne, töissä mutta kohta pääsee kotiin.

Miksi naiset katselee tuollaisia retkuja? en ymmärrä.

• vahi
        weawery kirjoitti:

Siksi kun ne käy töissä ja tuo perheelle toimeentulon. Useimmat naiset ymmärtävät vaurauden merkityksen elämään.

• vahi kirjoitti:

Siksi kun ne käy töissä ja tuo perheelle toimeentulon. Useimmat naiset ymmärtävät vaurauden merkityksen elämään.

En kestäisi nähdä tuollaista miehen alennustilaa, ottas se koville kun aamulla alkaisi pyytelee anteeksi.

• vahi
        weawery kirjoitti:

En kestäisi nähdä tuollaista miehen alennustilaa, ottas se koville kun aamulla alkaisi pyytelee anteeksi.

Kun ei tee mitään mistä voisi tulla alemmuustila, niin ei tarvitse pyydellä anteeksi!

• Ymmyrkäinen
        weawery kirjoitti:

Ootko vähä sairas ?

• alluha
        vahi kirjoitti:

Miehen piikkiin...?

Äiti tässä,

• jos mies on naisen kanssa, niin sillo ei pahemmin ryypätä.
      tosimies pitää naistaan kuin kukkaa kämmenellä, eli ulkoisen uhan edessä tappaa väärin käyttäytyvän miehen.

• vahi

Älä viitsi itkeä sitä naisen puutettasi täällä. Se on säälittävää!

• vahi kirjoitti:

Älä viitsi itkeä sitä naisen puutettasi täällä. Se on säälittävää!

minähän en kerjää enkä tke naisenpuutetta, ku ei ees ole halua niin kui voi olla putetta???

• vahi
        monte24 kirjoitti:

minähän en kerjää enkä tke naisenpuutetta, ku ei ees ole halua niin kui voi olla putetta???

Ei tuollainen peräpukamaa muistuttava mies voi mitään haluta!

• Aklinikkasäätiö
        vahi kirjoitti:

Ei tuollainen peräpukamaa muistuttava mies voi mitään haluta!

E juopoäämä kanssa ilkeä lemmiskelläkään
        Viinalta lemuavat Almat kierrän kaukaa------niitä on vaan kaikkialla
        Yksinäisten, työssäkäyvien nelikymppisten naisten alkoholikuolleisuus on kasvanut
        huolestuttavasti . Puumat eivät kestä miehenpuutetta ilma viinaa.

• monte666
        Aklinikkasäätiö kirjoitti:

E juopoäämä kanssa ilkeä lemmiskelläkään
        Viinalta lemuavat Almat kierrän kaukaa------niitä on vaan kaikkialla
        Yksinäisten, työssäkäyvien nelikymppisten naisten alkoholikuolleisuus on kasvanut
        huolestuttavasti . Puumat eivät kestä miehenpuutetta ilma viinaa.

Niitä miehiä on kyllä sentään vielä enemmän. Naiset tulee vaan riippuviksi helpommin.

• määmy

Tyhmyyksien laatu oli?

No, mikäli myös väkivaltainen, ota ero.

• vahi

Ei sillä tymyyksien laadulla ole väliä. Minun mielestäni se anteeksi pyytely on mieheltä kamalaa. En asu parisuhteessa miehen kanssa koska olen mies, joten ei tarvitse erotakaan. Yleisellä tasolla ja ihan lämpimikseni jutustelen.

• määmy
        vahi kirjoitti:

Ei sillä tymyyksien laadulla ole väliä. Minun mielestäni se anteeksi pyytely on mieheltä kamalaa. En asu parisuhteessa miehen kanssa koska olen mies, joten ei tarvitse erotakaan. Yleisellä tasolla ja ihan lämpimikseni jutustelen.

Anna kokea hölmöilynsä, ajan myötä tulee järkiinsä. Seuraavalla kerralla voit todeta, huom. vain kerran "Kun aikuistut, töppäilyt vähenee".

• Tilastot kertovat

Suomi on EU:alkoholisoitunein maa
      Myös kateelisin väki, perintörikkaimmat solvaavat eniten köyhempiä kateellisiksi ja toisten kiusaamista eniten ja ulkomaalaisvastaisin, vaikka
      Suomessa on vähiten ulkomaalaisia EU:ssa., Halonekaan ei kutsunut Kaadalaista Nokian johtajaa linnan juhliin, tavislesboja kylläkin
      Luxemburgin väestöstä on 48% ulkomaalaisia
      On siten hävettävimpää olla suomalainen

• Vau, sinulla on varmaan aivan helvetin hyvät lääkkeet. Mitä ne on? Minäkin haluan samoja.

• Sitä saa:.!1%#+?!1

.

Sitä saa mitä tilaa

Har!

.

• opelastra

Säälittävää touhua,meinaan siltä naiselta joka tommosta miestä kattelee.Eri asia jos miehellä paljon rahaa niin sitten ei kannata välittää jos mies vähä hölmöilee,voi muuten kelan luukku kutsua ja niillä rahoilla ei uusia hepeneitä ostella.Se on vaan tosiasia että miehet pyörittää maailmaa ja naiset kotia.

• ma vaan

En käsitä miksi ajattelet kyseessä olevan nainen?
        Kyllä myös toiset miehet vihaavat luusereita jotka eivät edes osaa ryypätä kohtuudella, vaan vetävät tinat päivästä toiseen

• .

UP

• KUMMITUS:(

Minulla on monta parisuhdetta pirstoutuut JUOPON NAISEN VALEHTELUUN

Koska naisen elimistö, lähinä maksa ei pysty metaboloimaan alkoholia ja aivot rappeutuvat ja alkoholi muodostaa testosteronia tehde naisen seksihulluksi raivottareksi.

• y.b..

Riippuu ihan niistä tyhmyyksistä :)

• Cuul

Ei siinä stna ämmiltä kysellä, kun maitattaa.

(lotraa vinkullaan -naurua)

• mies yksin

Naiset tykkää juopoista. Koska minä en juo paljon koskaan niin en saa naisiakaan.
      Juopot ovat sosiaalisia ihmisiä joten naiset hakeutuu sellaisen seuraan. tällänen hiljanen hiipijä ei saa ketään. Pitäis alkaa kans juopottelee enemmän ja kohtelemaan naisia huonosti niin olis mullakin varmasti vientiä

• Juappoo=MISSIO:.!1%#

.

Tärkein lähiajan MISSIO=Rupea juapooksi

.

• Jotta onneksi mun ei tartte semmosia kattella. :-) Kuka ottaa riesakseen, niin onnee vaan ja menestystä. Helpommallakin pääsis.

• ma vaan

Esimerkiksi monten kaltainen ääliö ei edes kelpaa kenellekään.

• ma vaan kirjoitti:

Esimerkiksi monten kaltainen ääliö ei edes kelpaa kenellekään.

Njaa...mitä sä odotat mun tohon sanovan? :-)

• monte666
        ol_io kirjoitti:

Njaa...mitä sä odotat mun tohon sanovan? :-)

monte...monte...monte

• yleisesti ottaen oon aina ollu sitä mieltä että ryypätä saa ihan kuinka paljo tahtoo kunhan osaa käyttäytyä ja pysyä tolpillaan eli ts. osaa ottaa viisaasti, joillaki muuttuu turhan paljo se persoonallisuus, ihan ku ois kaks eri ihmistä eikä se oo kivaa huomattavaa.. ja nuo pahoittelut riippuu ihan tyhmyyksistä, eikö se oo ihan saatanan typerää silloin ottaa jos joutuu pahoitteleen kaikkea myöhemmin.. seisoo vaan tekojensa/sanojensa takana tai on selvinpäin, turhauttavaa ku ei aina sitte tiiä kummalle naamalle puhua ja kumpaa naamaa uskoa, kännistä vai selväpäistä.

ja jos sen teot/sanat on selvästi loukannu ja hälle on siitä sanottu niin sitte se on hyvä asia että pahoittelee, joillaki vaan meinaa olla vähä niinki että sitte selvänä/krapulaisena ei muista yhtään hevonpaskaakaan joten siinäpä koitat pysyä tyynenä ku et halua ottaa pahoitteluja vastaankaan sellaiselta joka ei muista mitään. sitte sama toistuu. joo ei, kyllä sellaisesta pysyy mieluummin vähä kauempana, turhan arvaamaton, minä tykkään jämyistä ihmisistä.

• ...

Tyypillistä naisnäkökulmaa. Ensiksi sanotaan että ryypätä saa ihan kuinka paljo tahtoo ja sen jälkeen ruvetaan asettamaan ehtoja miksei saa ryypätä ihan niin paljon kuin tahtoo.

Surullista mielestäni on kun ryypätään liian paljon. Se vain on fakta!

• ... kirjoitti:

Tyypillistä naisnäkökulmaa. Ensiksi sanotaan että ryypätä saa ihan kuinka paljo tahtoo ja sen jälkeen ruvetaan asettamaan ehtoja miksei saa ryypätä ihan niin paljon kuin tahtoo.

Surullista mielestäni on kun ryypätään liian paljon. Se vain on fakta!

mitä vitun ehtoja, hohhoijaa eipä taas oo uutta sekään ettei mikään kelpaa; ei se ettei anneta ryypätä eikä se että annetaan, jotain rutisemista aina löydettävä. saat mun puolesta juoda ihan niin paljo ku napa vetää Mutta (!) minä myös arvostan itseäni sen verran etten ainakaan enää ala sen seurauksena ihan kaikkea paskakäytöstäkään sietään kun ja JOS se normaalista sellaiseksi muuttuu, kukaan ei pakota kaataan sitä kaksin käsin kurkkuus joten saat syyttää sitte ihan vaan itseäs jos porukka kaikkoaa ku oot tietyssä kunnossa, niin nähty juttu jo ilman mitään ehtojen asettamistaki.. ja mitä enemmän näkee niin sitä enempi pitää ihan itestäänselvyytenä. onko se sun mielestäs sitte niin inhimillisen vaikeaa olla vetämättä niitä perseitä?

ja mun mielestä taas se ei oo surullista että ryypätään (paljoki? en tiiä, voi olla) vaan juuri se että sitä juo neki jotka ei osaa ja sitte tapellaan, tapetaan jne.. että ei se määrä vaan se miten sitä käytetään.

• ...
        LaRito kirjoitti:

mitä vitun ehtoja, hohhoijaa eipä taas oo uutta sekään ettei mikään kelpaa; ei se ettei anneta ryypätä eikä se että annetaan, jotain rutisemista aina löydettävä. saat mun puolesta juoda ihan niin paljo ku napa vetää Mutta (!) minä myös arvostan itseäni sen verran etten ainakaan enää ala sen seurauksena ihan kaikkea paskakäytöstäkään sietään kun ja JOS se normaalista sellaiseksi muuttuu, kukaan ei pakota kaataan sitä kaksin käsin kurkkuus joten saat syyttää sitte ihan vaan itseäs jos porukka kaikkoaa ku oot tietyssä kunnossa, niin nähty juttu jo ilman mitään ehtojen asettamistaki.. ja mitä enemmän näkee niin sitä enempi pitää ihan itestäänselvyytenä. onko se sun mielestäs sitte niin inhimillisen vaikeaa olla vetämättä niitä perseitä?

ja mun mielestä taas se ei oo surullista että ryypätään (paljoki? en tiiä, voi olla) vaan juuri se että sitä juo neki jotka ei osaa ja sitte tapellaan, tapetaan jne.. että ei se määrä vaan se miten sitä käytetään.

Ei osaa! Voi itku mitä lässytystä. Kyllä se on aina se määrä ratkaiseva, ei siinä auta vaikka kuinka osaisi mukamas juoda. Naismaista ajattelua!

• ... kirjoitti:

Ei osaa! Voi itku mitä lässytystä. Kyllä se on aina se määrä ratkaiseva, ei siinä auta vaikka kuinka osaisi mukamas juoda. Naismaista ajattelua!

no hah älä sinä juippi tuu puhuun mistään lässytyksestä varsinki ku omaki tekstis yhtä lehmän oksennusta. ja mites selität tyypit jotka juo muutaman ja on jo tillintallin tai ne jotka juo ja juo ja silti pysyy omana itsenään, juoksetko niittenki vierelle kiljuun että voi itku, voi itkujen itku!

siihen ei naismaista ajattelua tarvi todetakseen et hyvä viinapää ei määrää kato.

• ...
        LaRito kirjoitti:

no hah älä sinä juippi tuu puhuun mistään lässytyksestä varsinki ku omaki tekstis yhtä lehmän oksennusta. ja mites selität tyypit jotka juo muutaman ja on jo tillintallin tai ne jotka juo ja juo ja silti pysyy omana itsenään, juoksetko niittenki vierelle kiljuun että voi itku, voi itkujen itku!

siihen ei naismaista ajattelua tarvi todetakseen et hyvä viinapää ei määrää kato.

En tiedä miksi tälle palstalle on osuneet kaikki kusipäänaiset? Ehkä ne hakee täältä lohtua muuten miehenköyhään elämään.

• ... kirjoitti:

En tiedä miksi tälle palstalle on osuneet kaikki kusipäänaiset? Ehkä ne hakee täältä lohtua muuten miehenköyhään elämään.

kenen mielestä kusipää, kenen mielestä ei. ja sinähän siinä tulit vällisteleen joten sitä saa mitä tilaa.

• ...
        LaRito kirjoitti:

kenen mielestä kusipää, kenen mielestä ei. ja sinähän siinä tulit vällisteleen joten sitä saa mitä tilaa.

Melko naiivi tunnut olevan.

• ... kirjoitti:

Melko naiivi tunnut olevan.

muaki itkettää olemukses.

• ...
        LaRito kirjoitti:

muaki itkettää olemukses.

Olet säälittävä..

• edellinen
        ... kirjoitti:

Olet säälittävä..

niin sinäkin.

• Dazu-Z

Jos miehellä on luonnevikaa, tai muuta ongelmaa, käytös voi muuttua kusipäi*eksi kännissä.
        Mulla on itselläni aika iloinen ja sosiaalinen luonne ja se tulee aika voimakkaasti esiin kännissä. Eli hauskaa yleensä on, ellei sitten väsytä ihan h*lvetisti ja homma mene nuokkumiseksi.

• eri-vahi

sitten on erikseen nämä hörhöt jotka tulevat tänne palstoille humalapäissään näyttämään typeryytensä...vai mitä monte24 :)

• vahi

Tämä tuntuu auttavan, monte on ollut pari päivää tavallista hiljaisempi.

• monte666

Vian väliaikaista...

• monte666

Piti kirjoittaa...vain väliaikaista.

• mon-monte
        monte666 kirjoitti:

Piti kirjoittaa...vain väliaikaista.

monte

• MMies

Tällä palstalla niitä on useimpia ja kaikki eivät edes pyydä anteeksi ;(

• anna anteeksi

Kuullostaa ihan aisialliselle kun ymmärtää pyytää anteeksi sentään. Monet eivät edes ryyppää, mutta mutta ovat pari päivää viikosta mulkeroja (miehet/naiset) ja eivät edes pyydä anteeksi.

• yes joo

monte monte

• MONTE666

MONTE

• 1+4

Taas sellainen tuli palstalle ja sen nimi on monte24 ;(

• vili.

MUT NYT SE YMMÄRSI PITÄÄ TURPANSA KIINNI JA PAKENI.

HÄHÄ!

• 1+4
        vili. kirjoitti:

MUT NYT SE YMMÄRSI PITÄÄ TURPANSA KIINNI JA PAKENI.

HÄHÄ!

Voi ei...taas monte24 palstalla ;(

• vahi
        1+4 kirjoitti:

Voi ei...taas monte24 palstalla ;(

Älkää nyt kiusatko sitä montea, johan sille tulee kohta paha olo.

• vahi
        vahi kirjoitti:

Älkää nyt kiusatko sitä montea, johan sille tulee kohta paha olo.

Se on sitä paitsi ihan harmiton. Ainoa ikävä asia on kun se on niin tyhmä!

• MONTE24.
        vahi kirjoitti:

Se on sitä paitsi ihan harmiton. Ainoa ikävä asia on kun se on niin tyhmä!

HOMOJA, TOSI MIES EI PYYDÄ ANTEEKSI KU SILLOIN ET ON TEHNYT VIÄRIN.

• vahi
        MONTE24. kirjoitti:

HOMOJA, TOSI MIES EI PYYDÄ ANTEEKSI KU SILLOIN ET ON TEHNYT VIÄRIN.

Tässä hyvä osoitus monten älykkyysosamäärästä.

• MONTE24.
        vahi kirjoitti:

Tässä hyvä osoitus monten älykkyysosamäärästä.

ONKO NYT LAUANTAI VAI SUNNUNTAI?

• MONTE24. kirjoitti:

ONKO NYT LAUANTAI VAI SUNNUNTAI?

Mä olen aina rakastanut käännyttämisen ideologiaa. Tervetuloa jokkoon.

(pogoo)

• cillae kirjoitti:

Mä olen aina rakastanut käännyttämisen ideologiaa. Tervetuloa jokkoon.

(pogoo)

Ei kun joukoon... siis JOUKKOON.

(naurua joukossa)

• MONTE24.
        cillae kirjoitti:

Ei kun joukoon... siis JOUKKOON.

(naurua joukossa)

MITEN MINUSTA TUNTUU ET SÄÄ OLET TYHMÄ ?

• cillae.
        MONTE24. kirjoitti:

Niin säkin.

(persereikänaurua)

• MONTE24. kirjoitti:

Tyhmä?

No sinusta tuntuu siltä.

Itse en koe minkäälaista intohimoa määritellä älyni määrää tai sen vajetta. Mä olen sisälukutaitoinen, oppimaton moukka, jos niin haluat nähdä.

• cillae kirjoitti:

Tyhmä?

No sinusta tuntuu siltä.

Itse en koe minkäälaista intohimoa määritellä älyni määrää tai sen vajetta. Mä olen sisälukutaitoinen, oppimaton moukka, jos niin haluat nähdä.

Jennistä vielä pari biittiä.

http://www.youtube.com/watch?v=Ahld8m_hBlE&feature=fvwp&NR=1

• miestenmies86
        cillae kirjoitti:

Kuuntele hengitystä.

Kun osaa hengittää osaa laulaa.

Jennin huohotus on aikas seksikästä...

• ...
        miestenmies86 kirjoitti:

Jennin huohotus on aikas seksikästä...

Se hengitys on saanut cillaen pään sekaisin. Säälittävä jätkä!

• Ei mulle, kiiti

Aloittaja: Mitä mieltä olette miehistä, jotka ryyppäävät usein koko perjantai- ja lauantaiyön ja pyytelevät krapulassa anteeksi tekemiään tyhmyyksiä ?

Mitäkö mieltä? Kengänkuva perseelle ja hyvästi.
      Se on siinä.

• Sitä saa mitä tilaa

.

Wanha Wiidakon Totuus ei pala tulessakaan

.

• ...

Ja lisää yksinhuoltajaäitien kusipälapsia

• Tilanteessa olisi kaksi vaihtoehtoa, joko se tyyppi muuttaa tapojaan, tai ukko laitetaan välittömästi ulkoruokintaan. Kumppanin känniörveltämistä ei tarvitse kenenkään katsella, eikä sietää.
      Minkäänlainen hyssyttely ja juupajaapa anteeksi pyytely ei toimi.

• Oon sitä mieltä, että miehen pitäis ryhdistäytyä.

Ei kenenkään tarvitse pyydellä anteeksi sitä, jos on kerrankin (viinan voimalla) uskaltanut olla oma itsensä. :)

• klubitakki

Eikö ede monte24:n ?

• klubitakki
        klubitakki kirjoitti:

Eikö ede monte24:n ?

Eikö edes monte24:n?

• ...
        klubitakki kirjoitti:

Eikö edes monte24:n?

Monttu on säälittävä surkimus ;((

• engel

Ne on luusereita

• moonica

monttu ja zisel
        zisel/monttu

• -"-
        moonica kirjoitti:

monttu ja zisel
        zisel/monttu

MOONICA/MONTTU
        MONTTU JA MOONICA

• ....

menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos..
      se on totuus..
      monia lupauksia harvoja totuuksia..

elikkä olen vaan sanonut kun mulle on luvattu: olla viimeisen kerran olla ryyppäämässä. että olen sanonut vastaavasti: että älä mulle lupaa mitään, ensi ryyppyä varten varaudu paremmin.

ei apua aina tule ja on totuus koska aina ei pysty auttaan..

kaikki tekee itse elämälleen sen minkä tahtoo ja kaikki muutos alkaa itsestää..
      ohan se kova paikka lopettaa juominen kun senkaltaiset ystävät jää jotka ei tuomitse jää kapakkaan...

ehkei se tuomitseminen ja kiukuttelu auta mitään, jolloin tilalle pitäisi kehittää jotain muuta kuin juominen.
      joillakin ihmisillä on vaikea puhua ilman estoja...

• Kok.syvä ääni

• ....
        Kok.syvä ääni kirjoitti:

Tässä on mies jolla on munaa puhua:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011122915012587_vi.shtml

yleensä ihmisen viimeinen muutos alkaa silloin kun tiedostaa että että siihen itse kuolee..
        olen nähnyt että monia on varotettu mutta kuitenkin sitten kun baareilla makaat teet itsellesi lupauksen kuin oisi viimeinen henkäys ḱun pelkäät kuolla, silloin se todellisuus iskeytyy..
        että pakko on muuttua tai kuolla..

se on todella surullista että pitää ensin itsensä viedä rappiolle kun huomaa että voi olla liian myöhäistä.

• VIT HOM
        Kok.syvä ääni kirjoitti:

Tässä on mies jolla on munaa puhua:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2011122915012587_vi.shtml

PATELLE ONNEKSI LÖYTYI KERTOJIA JOTKA SANO ET ÄIJA DOKAA LIIKAA. TÄMÄN PALSTAN SURKIMUKSET OVAT YKSINÄISIÄ EIKÄ NIILLÄ OLE MUUTA KUIN TÄMÄ TIETOKONE JA PULLO

• Mä kippaan ihan mielelläni. Ja mitä vanhemmaksi mä tulen, niin sitä syvällisemmäksi ja itsetiedostavammaksi normipämppääminen muodostuu.

Kunnon suomalaiseen kalsarikänniin näet ei tarvita mitään muuta kuin mies ja pullo.

Kaikki muu on mielikuvituksesta kiinni. Siinähän ne jyvät sitten erotellaan.

• vitu hom

Lue toki yläpuolelta miten kohtalotoverille kävi ja Pate sentään ryyppäsi porukassa eikä yksinään mitään kalsarikännejä =(

• What's Up
        vitu hom kirjoitti:

Lue toki yläpuolelta miten kohtalotoverille kävi ja Pate sentään ryyppäsi porukassa eikä yksinään mitään kalsarikännejä =(

Oot sä aika jehu
        mut nyt haisi omakehu

• 2+1
        What's Up kirjoitti:

Oot sä aika jehu
        mut nyt haisi omakehu

monte monte monttu
        on niin prkleeen tonttu

• a-pina
        2+1 kirjoitti:

monte monte monttu
        on niin prkleeen tonttu

Monttu ja cillae =) kaks puppelipoikaa

• uP.
        a-pina kirjoitti:

Monttu ja cillae =) kaks puppelipoikaa

Up

• kaarne.

Osa näistä reppanoista on niin surkeita et aloittaa sen dokaamisen jo aamupäivällä ja jatkaa pitkin iltaa ja yötä niin kauan kun jaksaa =(

Mahtaa olla mukava olo seuraavana päivänä =)

• NAISIA.

Huomionarvoista on myös se että näistä reppanoista monet ovat NAISIA.

• ROCK'N ROLLER
        NAISIA. kirjoitti:

EI TÄÄLLÄ MUITA JUOPPOJA RAKOPERSEITÄ OLE KUIN ZISEL

• uP.
        ROCK'N ROLLER kirjoitti:

ziiisel

• Margita m
        uP. kirjoitti:

ziiisel

Juoppo mies on tyhmä mies.
        Kuka älykäs nainen viitsii katsella juoppoa joka ottaa elämän eliksiirin viinasta. Kukaan näistä pukapäistä ei ole lukenut lääketiedettä, kukaan näistä ei tiedä mitä alkoholi tekee aivoille, ja maksalle, leuhkana vaan "tykätään " otta känni ja olla hulluna muutama tunti viinan ansiosta se jos joku todistaa että älyä ei ole olemassakaan.Suomalainen mies ei osaa ottaa viinaa fiksusti vaan on juovuksissa välittömästi ja munaa itsensä.
        Ulkomailla ollessa näkee näitä tyyppejä joka kerta, muka ravintolassa ollaan perheen kanssa syömässä kova äänisenä ja tilataan ruokaa pöytää , hummeria ei osata edes syödä ihmisten lailla ja sormien virutus vesi juodaan luulossa että se on tarkoitettu juotavaksi ja ruuan päälle tilataan grogit toisensa perään ja oollaan juovuksissa, kolotetaan kovalla äänellä ja niistetään räkäistä nenää pellavaiseen lautasliinaan. Lopuksi vaimon tukemana lähdetään ravintolasta pää täynnä.
        Sellaisessa tilanteessa olen aina kiitollinen että oma miesvalinani on oikea mies, joka osaa etiketin ettei tarvitse hävetä ja juo asiaan kuuluvat viinit ruuankanssa osaa käyttää oikeita veitsiä ja haarikoita oikean ruuan kanssa ja ei ole koskaan juovuksissa. Enkä jaksa käsittää naisia jotka yleensä haluavat olla juopon miehen kanssa, sillä jokainen hetki elämässä on elämisen arvoinen siis miksi turruttaa aivojansa viinalla.

• KAAPPI KELLO
        NAISIA. kirjoitti:

OLKOON REPPANAT NAISIA TAI MIEHIÄ MUTTA JUOPOTTELU ON SAIRASTA KÄYTTÄYTYMISTÄ KENELLE HYVÄNSÄ.
        jA MINÄ AINAKIN SÄÄLIN IHMISIÄ JOILLE VIINA ON NIIN TÄRKEÄÄ ETTÄ SEN AVULLA PELOTELLAAN LAPSET JA VAIMOT JA SUMENNETAAN JO ENNESTÄÄN TYHMÄ AIVOKONEISTO. iTSE TIEDÄN RAJANI JA OLEN AINA TIENNYT, NE PARI KERTAA VUODESSSA KUN MAISTAN JOTAIN.

• maija å
        ROCK'N ROLLER kirjoitti:

Rock`n roller
        Oi kun sinulla on älykkäitä kommentteja, ihan hävettää kun en itse osaa noin sattuvasti sanoa, mutta minulla ei olekkaan pitkää koulutusta kuten sinulla mutta täytyy sanoa että on ihailtavaa saada ihan ilmaiseksi lukea älykkään miehen sanoja

• ROCK'N ROLLER
        maija å kirjoitti:

Rock`n roller
        Oi kun sinulla on älykkäitä kommentteja, ihan hävettää kun en itse osaa noin sattuvasti sanoa, mutta minulla ei olekkaan pitkää koulutusta kuten sinulla mutta täytyy sanoa että on ihailtavaa saada ihan ilmaiseksi lukea älykkään miehen sanoja

PALJON KIRJOITUSVIRHEITÄ SINULLA, VAIKKA YRITÄT OLLA NIIN OPPINUTTA.

• klubitakki
        KAAPPI KELLO kirjoitti:

OLKOON REPPANAT NAISIA TAI MIEHIÄ MUTTA JUOPOTTELU ON SAIRASTA KÄYTTÄYTYMISTÄ KENELLE HYVÄNSÄ.
        jA MINÄ AINAKIN SÄÄLIN IHMISIÄ JOILLE VIINA ON NIIN TÄRKEÄÄ ETTÄ SEN AVULLA PELOTELLAAN LAPSET JA VAIMOT JA SUMENNETAAN JO ENNESTÄÄN TYHMÄ AIVOKONEISTO. iTSE TIEDÄN RAJANI JA OLEN AINA TIENNYT, NE PARI KERTAA VUODESSSA KUN MAISTAN JOTAIN.

Tyhmän aivokoneisto tyhmentäminen on typerää!

• khiihii

Tästä on esimerkki
      = reIaxed eyes

• ...

monte ! suu kiinni.

• ff-NwY

purkaako mies just rakennetut portaat kirveellä?
      sulkeeko naisen parvekkeelle?
      sytyttääkö sohvan palamaan?

• ,..,

Ja tämä oli sitä naisen logiikkaa

• ff-NwY
        ,.., kirjoitti:

Ja tämä oli sitä naisen logiikkaa

Olisiko sitten parempi että mies heittäisi vanhan käkikellon seinään?
        Vielä marjapuurot näytän ja mustaksi muutun!!?!11?

• ,..,
        ff-NwY kirjoitti:

Olisiko sitten parempi että mies heittäisi vanhan käkikellon seinään?
        Vielä marjapuurot näytän ja mustaksi muutun!!?!11?

Nies on luomakunnan kruunu, paitsi kännissä

• ,..,
        ,.., kirjoitti:

Nies on luomakunnan kruunu, paitsi kännissä

Tuli kirjoitusvirhe, mies piti kirjoittaa ei Nies

• oh.oi

Monte24 tuli taas palstalle eikä varmaan oo selvinpäin. Ei se ole koskaan!

• MMIES

EIKÖS NYT OLE LAUANTAIYÖ, TYYPILLISTÄ MONTELLE DOKATA

• Nimimerkki.

Hyvää uutta vuotta montelle =)

• monte.

monte

• fffffffff
        monte. kirjoitti:

monte

Onko hyvä meininki?

• ,d..as
        fffffffff kirjoitti:

Onko hyvä meininki?

yes

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      18
      4811
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1555
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1440
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      69
      1363
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      326
      1299
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      48
      1276
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      72
      1190
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      1011
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      925
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      49
      904
    Aihe