N. 5 viikkoa sitten alkoi oikeata rannettani särkeä silloin tällöin. Viikko siittä särky yltyi, niin että koko oikeaa kättäni särki ja voimat lähti kädestä ja esim. sormia oikein viilsi kun esim. avasi parvekkeen ovea. Menin lääkäriin ja diagnoosi oli: jännetupin tulehdus. Sain sairaslomaa ja pidin rannetukea reilun viikon. Menin töihin vaikka käsi oli vieläkin ranteesta kipeä (muuten ei ollut enään kipeä) ja pidin töissäkin rannetukea. No käsi kipeytyi uudestaan laajemmalti tuesta huolimatta ja sitten alkoi vasenkin käsi kipeytyä viikonlopun aikana (kädet levossa). Nyt särkee molempia käsivarsia joka puolelta (myös kyynerpäät). Kävin lääkärissä ja lääkäri kovin ihmetteli, mikä minua voisi vaivata ja poissulki mahdollisen nivelreuman ja fibromyalgian. Kävin verkokeissa (vastaukset tulevat viikon päästä). Muuten olen terve eikä ole mitään lääkityksiä. Työssäni käytän paljon käsiäni, mutta töissä ei ole mikään muuttunut eli samalla tavalla olen käsilläni tehnyt töitä jo 7 vuotta. Mikä ihme mua voisi vaivata. Huolestuttaa aika tavalla.
Käsiä särkee
2
682
Vastaukset
- ???
etsi googlella tietoa, en jaksa tähän kirjoitella just nyt,
mutta netistä kyllä löytyy juttua. - pitänyt
mennä töihin vielä! Itselläni oli sama juttu. Olin ainoa konttoristi firmassa ja kiirehdin töihin podettuani sairautta kuukauden verran. Sairaslomaa kyllä sain pidenpääkin. Ajattelin, että eivät tule toimeen ilman minua. Sairaslomalle jäin tammikuussa. Kuukauden kuluttua menin puoleksi päivää töihin joksikin aikaa. No sairaushan paheni, olisi pitänyt pitää käsi levossa (jopa lastassa). Kesällä oli vielä niin kipeä, että meinasin joutua leikkaukseen. Lääkäri sitten katsoi, että ei leikkaus sitä paljoa auttaisi. Käsi kyllä sitten ajan kanssa parani. Pitkän aikaa kuitenkin töissä täytyi tehdä hommat "valikoidusti". Minullakin särky nousi sitten kyynärpäihin, aluksi oli vain peukalon jännetuppitulehdus. Rannetukea käytin melkein vuoden. Verikokeissa ei ollut mitään mainittavaa, reumakoe otettiin. Lääkäri jopa ehdotti, että hakisin korvausta ammattitautina. No sitä ei hyväksytty.
Tämä tapahtui noin 8 vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468