ATM, milloin viimeksi hymyilit naiselle?

KiviKasvot

Milloin olet viimeksi hymyillyt naiselle?

Itse en edes muista milloin olen hymyillyt naiselle. Kävin tuossa äskettäin kaupassa ja kassaneiti hymyili minulle kauniista, mutta itse olin täysin totinen.
Tiedän kyllä että kassaneitien on hymyiltävä, vaikka eivät mitään henk. koht. sillä tarkoittaisikaan, mutta en kyennyt vastaamaan hymyyn edes tuollaisessa tilanteessa.

36

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CityNainen

      Toiset eivät vain kerkiä mukaan tilanteeseen ennen kuin se on jo ohi. Mielummin totinen kuin irvistyksesksi vääntynyt tekohymy.
      Asiakaspalvelutyössä harvoin tulee väkisin hymyiltyä. Aito tunne kuitenkin...useimmalla.

    • Mies1985

      Ei se nyt niin vaikeaa ole. Teen sitä varmaan aika usein. Mutta minulle on vuosien saatossa kehittynyt sellainen Stallone-naama eli vain toinen puoli kasvoistani on aktiivinen. 24-vuotiaana jouduin sairaalaan ja silloin kun hoitsu työnteli minua sängyssä käytävällä niin hänkin sanoi siitä jotain ja sanelin silloin tuon Stallone-vitsin ensimmäistä kertaa.

      Luullakseni tuo piirre on kehittynyt koska alunperin yritin pidätellä kaikkia tunteiden osoituksia. Toisella suupielellä hymyileminen on kompromissi.

    • vip

      Autokoulun inssi sanoi mulle, että en varmaan hymyilisi vaikka voittaisin lotossa. Ei pidä paikkaansa, kyllä mä hymyilen naisille joista pidän.

      • montyajah-lela

        Heiiii! Tuo kertoo kaiken.
        On yksi mies jolle en koskaan enää hymyile. MOI.


      • vip
        montyajah-lela kirjoitti:

        Heiiii! Tuo kertoo kaiken.
        On yksi mies jolle en koskaan enää hymyile. MOI.

        Mikä kertoo mitä? Nyt meni ohi


    • miehenkuvotus

      Kylläpä sitä tulee hymyiltyä naisille lähes päivittäin, ennestään tutuille. Ei oudoille kehtaa hymyillä, nehän katsovat hulluksi ahdistelijaksi.

    • Varmaankin tuossa kesällä viimeksi on tullut hymyiltyä jollekin naiselle... Mut aika harvoin tulee hymyiltyä ylipäänsä mitenkään ja juu se on fakta että hymyilen kyllä sellasille naisille joista jokseenkin pidän esim. jonka ulkonäkö viehättää tai muuten.

    • Still going ATM

      Aina kun vastaan tulee tai ainakin yritän. Vastaan jopa heikin jos on vähänkin tuttu nainen esim. työmaalla.

      Siihenpä ne naiskontaktit ovat sitten jääneetkin.

    • ghjghjghj

      Mikä on ATM?

      • ATM=

        Alemman Tason Mies, eli mies joka ei saa naisen pikkupöksyjä riisuuntumaan katseellaan, äänellään, ajauksillaan tai pelkällä olemuksellaan.


      • lisäys
        ATM= kirjoitti:

        Alemman Tason Mies, eli mies joka ei saa naisen pikkupöksyjä riisuuntumaan katseellaan, äänellään, ajauksillaan tai pelkällä olemuksellaan.

        Alemman tason miehen määritelmä sopii sellaiseen, joka ylipäänsä _haluaa_ naista itselleen. Toiset voivat nääs olla _Ärsyttävän_ tyytyväisiä elämäänsä ilmankin. Niin ärsyttävän, että suorastaa v-tuttaa. Millä oikeudella?


    • Automaatti

      ATM=Automatic teller machine

    • että silleeewwwww

      Voi olla jo jotain 20-30 vuotta siitä kun olen viimeksi naiselle hymyillyt, enkä kyllä ole paljon muutenkaan hymyillyt.

    • ???

      Nainen, milloin viimeksi hymyilit ATM:lle?

      • ....

        En pelkästään hymyile, vaan purskahdan nauruun :D


      • Mistäköhän sen atm:n tunnistaisi? Tunnen yhden vain yhden naisen kanssa olleen miehen....onko hän atm?


      • hahahahhahaHHAHAHH
        .... kirjoitti:

        En pelkästään hymyile, vaan purskahdan nauruun :D

        Samaten. Tuloksena sellainen pitelemätön mahtava röhönauru. Varsinkin jos se ATM sattuu puhumaan jotain.


    • superhyperatm

      mä hymyilen paljon, mutta mulle (atm) ei hymyillä takas...vetäähän se vakavaksi

      • CityNainen

        jospa olotilassa ei ole mitään huvittavaa?


    • ATMaster

      Hymyilen hyvinkin usein sekä naisille, että miehille mutta naisille se hymyily on herkemmässä.

      "Milloin olet viimeksi hymyillyt naiselle?"
      Vastauksena kysymykseesi: Alle 10 minuuttia sitten.

    • no smile

      Tässä on joutunut sellaiseen kierteeseen kun ei saa naista niin se vetää mielen matalaksi ja silloin hymy ei irtoa ja koska en osaa hymyillä niin ei kyllä pipariakaan irtoa.
      Miten helvetissä tästä kierteestä pääsee irti.

      Tästä voidaan päätellä että naisen puute sairastuttaa miehen mielen.

      • KTM

        Käytän huonoina päivinä sellaista amerikkalaista tekohymyä tai virnistystä. Olen saanut sen aika luontevaksi.


    • 1124

      Joskus repeilen omille ajatuksilleni tuolla kaupungilla. Saa varmaankin näyttämään minut entistäkin ätmimmältä. Aika usein katson noissa tapauksissa jotain tyyppiä kasvoihin ja mahtuuhan niihin tietysti naisiakin.

      • Näytänköhän minäkin sitten ätmiltä?


      • 1124
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Näytänköhän minäkin sitten ätmiltä?

        Jos nähdään niin voin arvioida.


      • 1124
        1124 kirjoitti:

        Jos nähdään niin voin arvioida.

        Ei tainnut ätmi kiinnostaa. No, jatketaan ätmitystä eli nenä kiinni fantasiakirjaan.


      • 1124 kirjoitti:

        Ei tainnut ätmi kiinnostaa. No, jatketaan ätmitystä eli nenä kiinni fantasiakirjaan.

        Äh. Inhoan fantasiaa. Scifiä sen olla pitää. Luulin että ätmi on sama kuin atm. En näytä mieheltä mutta alkoi vain kiinnostamaan, että miten ihmeessä atm:n muka tunnistaa...


      • 1124
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Äh. Inhoan fantasiaa. Scifiä sen olla pitää. Luulin että ätmi on sama kuin atm. En näytä mieheltä mutta alkoi vain kiinnostamaan, että miten ihmeessä atm:n muka tunnistaa...

        Tarkoitin nimenomaan atm:ää. Fantasia ja scifihän on ätmitystä parhaimmillaan.


      • 1124
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Äh. Inhoan fantasiaa. Scifiä sen olla pitää. Luulin että ätmi on sama kuin atm. En näytä mieheltä mutta alkoi vain kiinnostamaan, että miten ihmeessä atm:n muka tunnistaa...

        Ätmin tunnistaa tyylittömistä vaatteista, yksinäisyydestä ja maahan katselusta. Kaupan kassalla eivät sano moi tai hei, eikä kiitos.


      • 1124 kirjoitti:

        Ätmin tunnistaa tyylittömistä vaatteista, yksinäisyydestä ja maahan katselusta. Kaupan kassalla eivät sano moi tai hei, eikä kiitos.

        Aha. En ole koskaan törmännyt atm:iin kaupankassalla, sillä en muista että kukaan olisi ihan tuppisuuna seisonut. Tyylittömiä nyt on ainakin 90% kaikista ihmisistä. Maahan katselu ja huonot käytöstavat yleistä teinipopulaatiossa.


      • 1124 kirjoitti:

        Tarkoitin nimenomaan atm:ää. Fantasia ja scifihän on ätmitystä parhaimmillaan.

        Millä perusteella? Aika monilla scifin ystävilläkin on parisuhteita ja irtosuhteitakin.


      • 1124
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Millä perusteella? Aika monilla scifin ystävilläkin on parisuhteita ja irtosuhteitakin.

        Saa niistä muutkin tykätä kuin atm:t. Jotain tässä vaan lämpimikseni turisen. Väitän vaan itseäni leikilläni atm:ksi sen takia, että en ujouttani pääse parisuhteeseen.


    • Vähän FAKTAA

      Voi voi voi voi voi...


      En ole ATM ja en oikein usko koko tuohon termiin, mutta NAISTEN KIINNOSTUS ei ole kiinni HYMYSTÄ.

      Jos olisi niin minä ja muutama kaverini olisivat varmasti suosittuja naisten keskuudessa.

      Naiset eivät välitä hymystä vaan tappajan vakavasta tyypeistä jotka hymyilee rennon itsevarmasti lähinnä sille että saavat takuuvarmasti pillua jos vain sitä viitsivät pyytää.

      Ja se "ilo" näkyy heidän silmistään.

      Siitä naiset tykkää.

      Normaali hymy naiselle joka tulee vähemmän tuollaiselta mieheltä on heille kuin veljen hymy tai toisen naisen hymy, eipä paljon seksuaalisesti tai romanttisesti kiinnosta.

      • Vähän FAKTAA

        Siis lyhennettynä PELKÄLLÄ HYMYLLÄ ei saa naista.

        Sillä saa lähinnä miehestä mukavan kultaisen ja hassun vaikutelman joka nyt ei naisen mehuja ja hormoneja saa vain yhtään mihinkään liikkeelle.


    • montyajah-lela

      Miksi et kyennyt vastaamaan hymyyn?
      Itse koen mielihyvää kun saan kanssaihmisen hymyilemään sen kummempia kommerverkkejä yrittämättä, vaan luonnostaan:)

    • Noor mees

      No, en ole ATM, mutta vastaanpa silti, kun olen entinen ATM.

      Kaksikymppisenä siis olin oikein malliesimerkki ATM:stä. Suhtauduin naisiin pelokkaasti ja kieltämättä vähän vihamielisestikin, ja taustalla olivat omat huonot yläasteen ja lukion aikaiset kokemukset tytöistä. Tuolloin en myöskään hymyillyt juuri ikinä naisille, en edes uskaltanut silmiin katsoa vaan pälyilin seinille. Itsetuntoni oli niin nollassa, että naisille hymyily olisi tuntunut jotenkin röyhkeältä, koska eihän minusta kukaan voisi olla kiinnostunut.

      Jälkikäteen kun ajattelee asiaa, niin varmaan hymyilemättömyys ja epävarma kehonkieleni paljastivat heti naisille, että olin atm. Silloin en tietysti itse tajunnut, miten hyvin naiset osaavat lukea miehen lähettämiä piiloviestejä.

      Nykyään, näin päälle kolmekymppisenä KTM:nä, hymyilen naisille melkein päivittäin. Bussissa, kaupan hyllyjen välissä, kassalla. Jos joku nainen ottaa katsekontaktin, en enää käännä katsettani pois. Olen myös oppinut tunnistamaan naisen ilmeistä ja katseesta, jos hän on minusta kiinnostunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      169
      2861
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1288
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      949
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      936
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      90
      830
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      803
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      68
      770
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      60
      744
    9. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      740
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      74
      733
    Aihe