Sinkulla ei ole toista ihmistä turvaamassa, jos säästöt tuhoutuvat. Latviassa on tällä hetkellä meneillään bank run eli ihmiset nostavat säästöjään Swedbank nimisestä pankista koska eivät usko että Swedbankilla on rahaa maksaa ihmisten talletuksia. Halutaan ottaa omat pois kun vielä kerkeää. Pelottaako sinua säästöjesi puolesta? http://www.youtube.com/watch?v=rXUE_otnTJ8
Pelkäätkö säästöjesi puolesta?
13
95
Vastaukset
- ei pelota
Vain idiootti makuuttaa rahaa pankissa. Raha pitää sijoittaa tuottamaan.
- sosiaalitoim.asiakas
Ei pelota, kaikki säästöt ovat sukanvarressa.
- ei pelota
Suomessa on talletusturva 50000e.
- ....................
Talletusturva on sanoja paperilla.
- hehheh
.................... kirjoitti:
Talletusturva on sanoja paperilla.
Talletusturva= valtion takaama. Tietty jos Suomi menee konkurssiin...
- ....................
hehheh kirjoitti:
Talletusturva= valtion takaama. Tietty jos Suomi menee konkurssiin...
Valtio on poliitikkoja ja poliitikkojen puhe on halpaa.
- Viru BigBankrupt
No jos pelottaa niin mikäänhän ei estä siirtämästä varoja ulkomaisiin pankkeihin. Saat parempaa korkoakin.
- ,,,,
Ja jos uhka kerran koskee kaikkia pankkeja ja koko maailmaa niin mitä se parisuhde siinä auttaisi kun Suomi menee konkurssiin ja sossun luukku kiinni.
- 100.000
Eikö sitä talletusturvaa jopa nostettu 100.000 €?
- Vantaan Keskuspankki
100.000 kirjoitti:
Eikö sitä talletusturvaa jopa nostettu 100.000 €?
Kyllä
- totallyfckd
Pelottaa ihan vitusti!
Muijalla oikeus käyttää tiliä ilman rajotuksia!!!!!!!!!!!!! Sijoitin jo kauan aikaa sitten kultaan ja hopeaan. Niissä on jotakin arvoakin. Tililtä löytyy vain muutama tonni FIAT-rahaa, joita käytän laskujen maksamiseen, ja muihin juokseviin menoihin.
Kulta on likviditeetiltään korkeaa, eli sillä voi ostaa, vaikka valuutta romahtaisi. On itse asiassa parempaa kuin FIAT-raha. Ja siinä se onkin, vähintään 20% arvonnousu verrattuna FIAT-rahaan vuodessa (kulta vähintäänkin suojaa inflaatiolta).
Kaupan kassat ovat vain aivopestyjä, etteivät ota kultaa vastaan maksuvälineenä. Itse asiassa lain mukaan pitää hyväksyä FIAT-rahaa maksuna, eli siitä ei voi kieltäytyä. Siinä taas omituisuus, jolla halutaan pönkittää arvotonta FIAT-rahaa, koska itse asiassa sen arvo perustuu uskoon. Kun se usko menee, niin ei niillä rahoilla sitten paljoa juhlita enää =)
Mutta mutta, eihän tässä mitään, jatketaan vaan niin kuin ennenkin tätä huoletonta menoa, kaasu vain enemmän pohjaan, vaikka metsässä ollaan jo, ja puut tulevat vastaan.- loppu lähenee
Ei ole säästöjä niin ihan sama. On mulla tilillä jotain vajaa 100 euroa mutta samapa se vaikka joku veisi. Ei kiinnosta enää paskaakaan. Tämän kuun vielä selviän mutta tammikuun vuokraa en kykene maksamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132031
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87955Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939