Nainen: Mikä tekee teihin vaikutuksen baarissa?

Kiinnostais tietää

Ja kysymys on sitten suunnattu NAISILLE.
EI miehille jotka kuvittelevat tietävänsä naisten ajatustenjuoksun, esiintyvän naisina tai ovat "tosi playareita" jotka ovat niin perillä kaikesta mikä naisiin liittyy ja osaa iskeä naisia että tietysti osaavat kertoa heti mitä nainen haluaa.

Kysymys siis kuuluu, naiset, että baarissa ollessanne (syystä olipa se mikä tahansa)
A) mikä tekee teihin vaikutuksen ennen kuin mies lähestyy teitä (olemus, käytös, seura jne.)
B) miten toivoisitte miehen lähestyvän teitä kun kyseessä on
1. seksiseuran hakeminen
2. pelkkä juttelu/tuttavaseuraa
3. vakavampi suhde, eli esimerkiksi numeron pyytäminen treffejä varten
vai onko näillä eroa teille?
(uskoisin että on, mutta miten teidän mielestänne?)

Tosiaan kaipaan ennen kaikkea naisten mielipiteitä. Voisitte myös ehkä kertoa hieman ikäänne ja käyttekö baarissa etsimässä seuraa ylipäätään.

Itse olen alkanut käydä uudestaan baareissa tauon jälkeen kun en muualta ole oikein löytänyt seuraa.
Tahtoisin siis tutustua "helposti" uusiin ihmisiin (tai oikeastaan vain naisiin kun hetero olen ;)), mutta se ei aina ole niin yksinkertaista kuin olettaisi koska naiset tekevät oletuksia miehestä jo ennen kuin hän on avannut suutaan.

Samoin osa näyttää ajattelevan että mies on aina seksin perässä tai toisaalta että miehen pitäisi nähtävästi todellakin yrittää jahdata naista.

Itse kaipaan ennen kaikkea sellaista rentoa oloa baarissa jossa voi samalla sitten vähän tutustua ja kattoa josko vaihdetaan numeroita ja tutustutaan kunnolla myöhemmin.

En mielestäni näe mitään pahaa siinä että toisaalta juttelen jonkun naisen kanssa huvikseni ja numero jää joskus pyytämättä tai saan pakit. Ei siinä ole sen erikoisempaa.

Yritän tässä avustaa myös muita miehiä koska naisten tapaaminen tuolla maailmassa ei ole todellakaan sinkkumiehelle helppoa varsinkaan sen sopivan.

87

5999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+6

A) mikä tekee teihin vaikutuksen ennen kuin mies lähestyy teitä (olemus, käytös, seura jne.)

- Itselläni huomio kiinnittyy ulkoisesti (minun mielestä) hyvännäköisiin miehiin, niin pinnallista kuin onkin. Mies, joka pukeutuu siististi ja tyylikkäästi on ilo silmälle! Myös pituus ja urheilullisen näköinen kroppa saa todennäköisesti vilkaisemaan uudelleen.

Olemuksen on oltava melko rennon näköinen, mielellään hymyilevä ja ehkä muutaman kaverin seurassa oleva. Siitä tulee ainakin edes hieman kuva siitä, että mies voisi olla huumorintajuinen ja mukavaa seuraa.

Naisia selvästi kuolaava, hirvittävässä humalassa oleva, epäsiistin tai yksinkertaisesti hyvin tylsistyneen näköinen ei vain kiinnosta.

1. seksiseuran hakeminen

- Itse en hae baarista seksiseuraa, joten en oikein tiedä mitä tähän nyt sanoa. Lähinnä ehdottelemaan tulevat saavat vain sen "Kiitos, mutta ei kiitos" - vastauksen.

- Tulee vain reippaasti ja asiallisesti juttelemaan! Ei siinä sen kummempia. Ei siis mitään känniörvellystä vain vaan normaalia jutustelua.

- Ei hirveästi eroa tuohon kohtaan 2. Jos miehellä on vakavampi juttu hakusessa, niin täytyy siihenkin "pohjatyötä" tehdä eli tulla aluksi juttelemaan niitä näitä ja katsoa sujuuko juttu vai ei.

Jos sujuu ja huomaa, että naisellakin on mukavaa, niin silloin voin sen numeron pyytää ja todeta, että olis kiva nähdä uudestaan. Jos taas jutellessa huomaa, että ei se nainen niin kummoinen ollutkaan, niin voi vaan toivottaa hyvät illan jatkot ja poistua kavereiden luo/iltaa muualle jatkamaan.

• Kiinnostais tietää

Kiitos vastauksesta, mutta et kyllä tarkemmin määritellyt oikeastaan mitään noihin jälkimmäisiin kohtiin miten ja mistä tahtoisit miehen sinulle juttelevan sekä miten lähestyvän sinua?

"- Tulee vain reippaasti ja asiallisesti juttelemaan! Ei siinä sen kummempia. Ei siis mitään känniörvellystä vain vaan normaalia jutustelua.
        "

Tässä siis et oikeastaan määritellyt yhtään mitään ja tämän perusteella kaikkien miesten kannattaisi tulla sinulle juttelemaan milloin tahansa missä tahansa olivatpa keitä tahansa miten tahansa kunhan ovat selvin päin.

Lisäksi baareissa todennäköisesti taitaa tuo ulkonäkö paljon vaikuttaa siihen kenelle haluat jutella ja kenelle et?

Näillä ohjeilla tulee vähän se vaikutelma että ainoastaan pitkän, komean ja urhielullisen sekä juuri sillä hetkellä vesiselvän miehen kannattaa tulla sinulle juttelemaan.

En tiedä auttoiko tuo vastaus ketään lopulta sitten yhtään.

• 3+6
        Kiinnostais tietää kirjoitti:

Kiitos vastauksesta, mutta et kyllä tarkemmin määritellyt oikeastaan mitään noihin jälkimmäisiin kohtiin miten ja mistä tahtoisit miehen sinulle juttelevan sekä miten lähestyvän sinua?

"- Tulee vain reippaasti ja asiallisesti juttelemaan! Ei siinä sen kummempia. Ei siis mitään känniörvellystä vain vaan normaalia jutustelua.
        "

Tässä siis et oikeastaan määritellyt yhtään mitään ja tämän perusteella kaikkien miesten kannattaisi tulla sinulle juttelemaan milloin tahansa missä tahansa olivatpa keitä tahansa miten tahansa kunhan ovat selvin päin.

Lisäksi baareissa todennäköisesti taitaa tuo ulkonäkö paljon vaikuttaa siihen kenelle haluat jutella ja kenelle et?

Näillä ohjeilla tulee vähän se vaikutelma että ainoastaan pitkän, komean ja urhielullisen sekä juuri sillä hetkellä vesiselvän miehen kannattaa tulla sinulle juttelemaan.

En tiedä auttoiko tuo vastaus ketään lopulta sitten yhtään.

Heh, no selvennetäänpä sitten hieman...

"miten ja mistä tahtoisit miehen sinulle juttelevan sekä miten lähestyvän sinua?"

Kerroinkin jo, että asiallisesti ja reippaasti! Tarkoitan tällä siis sitä, että ei tulla kännissä jauhamaan "Vitsi sä oot seksikäs, panisin!" tai huonoja iskulauseita "Onks sun äiti simpukka kun oot tommonen helmi?".

Mulle riittää, että tullaan moikkaamaan "Moikka, miten ilta menny?" ja siitä nyt on helppo jatkaa juttua jos nainen on fiksu ja vastaa asiallisesti takaisin. Ite tykkään jutella aikalailla asiasta kuin asiasta, eikä se oo musta tungettelevaa jos mies kysyy nimeä, miltä suunnalta on, opiskeleeko, harrastaako jotain jne. Luonnostaan se juttu tulee jos tulee. Jos nainen on urpo ja töykeä, niin sitten voi iloisesti toivottaa hyvät illan jatkot ja katsella mukavempaa juttuseuraa.

Reippaudella tarkoitan taas sitä, että edes esitetään itsevarmaa, joka ei pyytele olemassaoloaan anteeksi ja tule tyyliin "Saako sulle jutella, ootko ihan varma, voin mä lähtä pois josset halua, haittaako jos juttelen, ai ei haittaa, no hyvä, ootko ihan varma?". Näitäkin on siis nähty ja se on rasittavaa... Ujous on ok ja tietynlainen vaatimattomuus, mutta kohtuus kaikessa.

"tämän perusteella kaikkien miesten kannattaisi tulla sinulle juttelemaan milloin tahansa missä tahansa olivatpa keitä tahansa miten tahansa kunhan ovat selvin päin"

No kyllä näinkin voisi itseasiassa sanoa. Musta on mukava, jos ihmiset tulee juttelemaan - teen myös itsekkin toisinaan niin! Mun mielestä se ei ole keneltäkään pois jos muutaman sanan vaihtaa ja on toiselle kohtelias.

"baareissa todennäköisesti taitaa tuo ulkonäkö paljon vaikuttaa siihen kenelle haluat jutella ja kenelle et?"

Kuten sanoin, itselläni huomio kiinnittyy tiettyihin ulkoisiin seikkoihin ja kysymys olikin, mikä tekee vaikutuksen. Sanotaan niin, että luettelemani asiat tekee vaikutuksen ja ovat plussaa, mutta en tarkoittanut sanomaani niin, että niille jotka eivät tätä vaikutusta tee suorilta käsin niin en juttelisi. Voi se vaatimattomankin näköinen heppu olla oikein mukavaa seuraa - hänen "pitää" vain se sitten itse tulla näyttämään, sillä jos miehessä mikään ei herätä kiinnostusta, niin tuskin itse siirryn juttusille.

Painotan edelleen, että itse henk. kohtaisesti juttelen ystävällisesti takaisin jos mua kohtaan ollaan asiallisia ja fiksuja.

Selvensikö tämä yhtään?

Ehkä joillakin naisilla on sitten tiukemmat listat mitä mies voi tulla sanomaan ja mitä ei, mutta minulle "riittää" ihan normaali ihmisten välinen kommunikointi. Se, syntyykö jutustelusta ja tutustumisesta mitään sen enempää, riippuukin sitten myös muista asioista ja kemioista.

• Ex Pimp
        3+6 kirjoitti:

"miten ja mistä tahtoisit miehen sinulle juttelevan sekä miten lähestyvän sinua?"

Kerroinkin jo, että asiallisesti ja reippaasti! Tarkoitan tällä siis sitä, että ei tulla kännissä jauhamaan "Vitsi sä oot seksikäs, panisin!" tai huonoja iskulauseita "Onks sun äiti simpukka kun oot tommonen helmi?".

Mulle riittää, että tullaan moikkaamaan "Moikka, miten ilta menny?" ja siitä nyt on helppo jatkaa juttua jos nainen on fiksu ja vastaa asiallisesti takaisin. Ite tykkään jutella aikalailla asiasta kuin asiasta, eikä se oo musta tungettelevaa jos mies kysyy nimeä, miltä suunnalta on, opiskeleeko, harrastaako jotain jne. Luonnostaan se juttu tulee jos tulee. Jos nainen on urpo ja töykeä, niin sitten voi iloisesti toivottaa hyvät illan jatkot ja katsella mukavempaa juttuseuraa.

Reippaudella tarkoitan taas sitä, että edes esitetään itsevarmaa, joka ei pyytele olemassaoloaan anteeksi ja tule tyyliin "Saako sulle jutella, ootko ihan varma, voin mä lähtä pois josset halua, haittaako jos juttelen, ai ei haittaa, no hyvä, ootko ihan varma?". Näitäkin on siis nähty ja se on rasittavaa... Ujous on ok ja tietynlainen vaatimattomuus, mutta kohtuus kaikessa.

"tämän perusteella kaikkien miesten kannattaisi tulla sinulle juttelemaan milloin tahansa missä tahansa olivatpa keitä tahansa miten tahansa kunhan ovat selvin päin"

No kyllä näinkin voisi itseasiassa sanoa. Musta on mukava, jos ihmiset tulee juttelemaan - teen myös itsekkin toisinaan niin! Mun mielestä se ei ole keneltäkään pois jos muutaman sanan vaihtaa ja on toiselle kohtelias.

"baareissa todennäköisesti taitaa tuo ulkonäkö paljon vaikuttaa siihen kenelle haluat jutella ja kenelle et?"

Kuten sanoin, itselläni huomio kiinnittyy tiettyihin ulkoisiin seikkoihin ja kysymys olikin, mikä tekee vaikutuksen. Sanotaan niin, että luettelemani asiat tekee vaikutuksen ja ovat plussaa, mutta en tarkoittanut sanomaani niin, että niille jotka eivät tätä vaikutusta tee suorilta käsin niin en juttelisi. Voi se vaatimattomankin näköinen heppu olla oikein mukavaa seuraa - hänen "pitää" vain se sitten itse tulla näyttämään, sillä jos miehessä mikään ei herätä kiinnostusta, niin tuskin itse siirryn juttusille.

Painotan edelleen, että itse henk. kohtaisesti juttelen ystävällisesti takaisin jos mua kohtaan ollaan asiallisia ja fiksuja.

Selvensikö tämä yhtään?

Ehkä joillakin naisilla on sitten tiukemmat listat mitä mies voi tulla sanomaan ja mitä ei, mutta minulle "riittää" ihan normaali ihmisten välinen kommunikointi. Se, syntyykö jutustelusta ja tutustumisesta mitään sen enempää, riippuukin sitten myös muista asioista ja kemioista.

Minusta tämä oli hyvä vastaus.

"Jos nainen on urpo ja töykeä, niin sitten voi iloisesti toivottaa hyvät illan jatkot ja katsella mukavempaa juttuseuraa."

Tätä koitan aina kaikille miehille toitottaa! Paino sanalla "iloisesti", koska kaikki naiset näkevät, lähdetkö paikalta myrtsinä tai vittuillen vaiko sen näköisesti että susta on tykätty. Ja aina löytyy uusia naisia. Sen sisäistäminen on todella tärkeää, muuten jää miespuoliseksi seinäruusuksi.

"Reippaudella tarkoitan taas sitä, että edes esitetään itsevarmaa, joka ei pyytele olemassaoloaan anteeksi ja tule tyyliin "Saako sulle jutella, ootko ihan varma, voin mä lähtä pois josset halua, haittaako jos juttelen, ai ei haittaa, no hyvä, ootko ihan varma?". "

Alleviivaan oman kokemuksen perusteella! Ei yleensäkään saa pyytää kertaakaan anteeksi. Mitä tahansa lausetta, jonka perään voi lyödä kysymysmerkin pitää ylipäätään harkita tarkoin ennen kuin sen läväyttää pöytään.

"Näitäkin on siis nähty ja se on rasittavaa... "

Tätä miesten on vaikea tajuta, koska heitä naisessa tällainen käytös viehättäisi.

"Ujous on ok ja tietynlainen vaatimattomuus, mutta kohtuus kaikessa."

Ujo mutta itsevarma on vieras termi meille marsilaisille, mutta sellainen ihmistyyppi on olemassa.

Tämä on väärin. Ystäväni, joka on hyvin koulutettu , asiallinen ja aina selvänä saa naisilta baareissa lähinnä selän kääntämistä, nyrpeitä nokan rypistyksiä ja muuta vaikka hän lähestyy aina kiinnostuen naisesta, selvänä ja ystävällisesti moikaten. Tuo ei siis riitä. Ystäväni ei ole ulkoisesti mikään kovin viehättävä (ei lihava vaan päinvastoin liikunnallinen muttei lihaksikas) ja hän ei hymystä huoilmatta osaa olla hauska.

"Mun mielestä se ei ole keneltäkään pois jos muutaman sanan vaihtaa ja on toiselle kohtelias."

Niin kauan kuin sulla on se valta valita. Odotas 10 vuotta kun baarissa sinun on tehtävä vaikutus miehiin ja sinun muutaman sanan vaihtamises voi raueta tyhjiin viikosta toiseen etkä saa miestä :). Ihan vaan lämpimässä hengessä vinkkinä... :). Ja tarkennus: miesten ei saa katkeroitua vaikka heillä 20-vuotiaana on tämä todellisuutta.

"Voi se vaatimattomankin näköinen heppu olla oikein mukavaa seuraa - hänen "pitää" vain se sitten itse tulla näyttämään, sillä jos miehessä mikään ei herätä kiinnostusta, niin tuskin itse siirryn juttusille.
        "

Ansiokkaasti kirjoitettu! harva nainen osaisi sanoa tämän. Osa naisista kieltää ulkonäön vaikutuksen, vaikka se vaikuttaa. Osa taas tietää viehättyvänsä klassisesti komeista. Mutta tämä lainaus nivoo yhteen mielestäni sen mitä lähes suurin osa naisista toteuttaa.

"Painotan edelleen, että itse henk. kohtaisesti juttelen ystävällisesti takaisin jos mua kohtaan ollaan asiallisia ja fiksuja."

Tällainen nainen on poikkeus. Itselleni tosin minulle jutellaan suurimmaksi osaksi ystävällisesti koska lähestyn vuoroin erittäin uhkaavasti tai erittäin vähän uhkaavasti. Ystäväni taas saa lähinnä töykeän vastaanoton ja eräs kaverini taas saa suoria seksiehdotuksia, koska hän on rajun ja tietyn alakulttuurin näköinen, laid back eikä koskaan ikinä tee minkään näköistä aloitetta naisille.

Sellaista se on :). Säännöt pitää vaan hyväksyä, pelasi mitä pelasi.

ei tietenkään saa suoraa sanoa että "oot seksikäs" tai mitään suoraa seksiin viittaavaa sanallisesti. Non-verbaalisesti voikin viitata seksiin.

"Mulle riittää, että tullaan moikkaamaan "
        Mites sille yhdelle, joka saa sormia napsauttamalla miehiä? Mites sille toimii tollanen? Ihan vaan kysyn mielenkiinnosta.

"jos nainen on fiksu ja vastaa asiallisesti takaisin. "
        Mitäs jos nainen on fiksu muttei vastaa asiallisesti takaisin koska häntä on lähestynyt jo 3-6 miestä? mitäs jos nainen on kuten 60% 18-23v naisista eli ei niin hirveästi vielä siinä iässä sosiaalisesti latautunut tapaus?

"eikä se oo musta tungettelevaa jos mies kysyy nimeä, miltä suunnalta on, opiskeleeko, harrastaako jotain jne. "

Onko siitä varsinaista haittaa, jos mies ei kysy noita vaan kysyykin jotakin hauskaa esim. "mihin haluaisit matkustaa seuraavan kerran?", "mikä on mieleenpainuvin kertomus jonka sun mummos on kertonut seikkailuvuosiltaan" tai "mikä on sun intohimos siinä mitä tykkäät tehdä vapaalla?". Jos nyt nimenomaan ajatellaan tanssiyökerhoa tapahtumapaikkana.

"Luonnostaan se juttu tulee jos tulee. "
        Luonnostaan on eri asia miehille ja naisille.

• Ran-tan-plan
        3+6 kirjoitti:

Selvensikö tämä yhtään?

"Reippaudella tarkoitan taas sitä, että edes esitetään itsevarmaa, joka ei pyytele olemassaoloaan anteeksi ...Ujous on ok ja tietynlainen vaatimattomuus, mutta kohtuus kaikessa."

Reilu neuvo! Harvoin näkee sanottavan ääneen, että saattaa olla hyvä edes esittää itsevarmaa.

• 3+6
        Ex Pimp kirjoitti:

Minusta tämä oli hyvä vastaus.

"Jos nainen on urpo ja töykeä, niin sitten voi iloisesti toivottaa hyvät illan jatkot ja katsella mukavempaa juttuseuraa."

Tätä koitan aina kaikille miehille toitottaa! Paino sanalla "iloisesti", koska kaikki naiset näkevät, lähdetkö paikalta myrtsinä tai vittuillen vaiko sen näköisesti että susta on tykätty. Ja aina löytyy uusia naisia. Sen sisäistäminen on todella tärkeää, muuten jää miespuoliseksi seinäruusuksi.

"Reippaudella tarkoitan taas sitä, että edes esitetään itsevarmaa, joka ei pyytele olemassaoloaan anteeksi ja tule tyyliin "Saako sulle jutella, ootko ihan varma, voin mä lähtä pois josset halua, haittaako jos juttelen, ai ei haittaa, no hyvä, ootko ihan varma?". "

Alleviivaan oman kokemuksen perusteella! Ei yleensäkään saa pyytää kertaakaan anteeksi. Mitä tahansa lausetta, jonka perään voi lyödä kysymysmerkin pitää ylipäätään harkita tarkoin ennen kuin sen läväyttää pöytään.

"Näitäkin on siis nähty ja se on rasittavaa... "

Tätä miesten on vaikea tajuta, koska heitä naisessa tällainen käytös viehättäisi.

"Ujous on ok ja tietynlainen vaatimattomuus, mutta kohtuus kaikessa."

Ujo mutta itsevarma on vieras termi meille marsilaisille, mutta sellainen ihmistyyppi on olemassa.

Tämä on väärin. Ystäväni, joka on hyvin koulutettu , asiallinen ja aina selvänä saa naisilta baareissa lähinnä selän kääntämistä, nyrpeitä nokan rypistyksiä ja muuta vaikka hän lähestyy aina kiinnostuen naisesta, selvänä ja ystävällisesti moikaten. Tuo ei siis riitä. Ystäväni ei ole ulkoisesti mikään kovin viehättävä (ei lihava vaan päinvastoin liikunnallinen muttei lihaksikas) ja hän ei hymystä huoilmatta osaa olla hauska.

"Mun mielestä se ei ole keneltäkään pois jos muutaman sanan vaihtaa ja on toiselle kohtelias."

Niin kauan kuin sulla on se valta valita. Odotas 10 vuotta kun baarissa sinun on tehtävä vaikutus miehiin ja sinun muutaman sanan vaihtamises voi raueta tyhjiin viikosta toiseen etkä saa miestä :). Ihan vaan lämpimässä hengessä vinkkinä... :). Ja tarkennus: miesten ei saa katkeroitua vaikka heillä 20-vuotiaana on tämä todellisuutta.

"Voi se vaatimattomankin näköinen heppu olla oikein mukavaa seuraa - hänen "pitää" vain se sitten itse tulla näyttämään, sillä jos miehessä mikään ei herätä kiinnostusta, niin tuskin itse siirryn juttusille.
        "

Ansiokkaasti kirjoitettu! harva nainen osaisi sanoa tämän. Osa naisista kieltää ulkonäön vaikutuksen, vaikka se vaikuttaa. Osa taas tietää viehättyvänsä klassisesti komeista. Mutta tämä lainaus nivoo yhteen mielestäni sen mitä lähes suurin osa naisista toteuttaa.

"Painotan edelleen, että itse henk. kohtaisesti juttelen ystävällisesti takaisin jos mua kohtaan ollaan asiallisia ja fiksuja."

Tällainen nainen on poikkeus. Itselleni tosin minulle jutellaan suurimmaksi osaksi ystävällisesti koska lähestyn vuoroin erittäin uhkaavasti tai erittäin vähän uhkaavasti. Ystäväni taas saa lähinnä töykeän vastaanoton ja eräs kaverini taas saa suoria seksiehdotuksia, koska hän on rajun ja tietyn alakulttuurin näköinen, laid back eikä koskaan ikinä tee minkään näköistä aloitetta naisille.

Sellaista se on :). Säännöt pitää vaan hyväksyä, pelasi mitä pelasi.

ei tietenkään saa suoraa sanoa että "oot seksikäs" tai mitään suoraa seksiin viittaavaa sanallisesti. Non-verbaalisesti voikin viitata seksiin.

"Mulle riittää, että tullaan moikkaamaan "
        Mites sille yhdelle, joka saa sormia napsauttamalla miehiä? Mites sille toimii tollanen? Ihan vaan kysyn mielenkiinnosta.

"jos nainen on fiksu ja vastaa asiallisesti takaisin. "
        Mitäs jos nainen on fiksu muttei vastaa asiallisesti takaisin koska häntä on lähestynyt jo 3-6 miestä? mitäs jos nainen on kuten 60% 18-23v naisista eli ei niin hirveästi vielä siinä iässä sosiaalisesti latautunut tapaus?

"eikä se oo musta tungettelevaa jos mies kysyy nimeä, miltä suunnalta on, opiskeleeko, harrastaako jotain jne. "

Onko siitä varsinaista haittaa, jos mies ei kysy noita vaan kysyykin jotakin hauskaa esim. "mihin haluaisit matkustaa seuraavan kerran?", "mikä on mieleenpainuvin kertomus jonka sun mummos on kertonut seikkailuvuosiltaan" tai "mikä on sun intohimos siinä mitä tykkäät tehdä vapaalla?". Jos nyt nimenomaan ajatellaan tanssiyökerhoa tapahtumapaikkana.

"Luonnostaan se juttu tulee jos tulee. "
        Luonnostaan on eri asia miehille ja naisille.

"Mites sille yhdelle, joka saa sormia napsauttamalla miehiä? Mites sille toimii tollanen? Ihan vaan kysyn mielenkiinnosta."

Noh, vaikka nyt itse sanonkin, niin mun ei ole todellakaan vaikea saada miehistä seuraa. Olen kaunis, pitkä ja hoikka, joten huomiota saan kyllä ilman tyrkylle menemistäkin. Ja siis mulle toimii nimenomaan juurikin asiallinen moikkaus.

Illan aikana kun näitä kännisiä miehiä tulee juttusille ties millä jutuilla, niin kummasti se "asiallisen mukava" lähestyminen onkin se paras koko illan aikana.

"Mitäs jos nainen on fiksu muttei vastaa asiallisesti takaisin koska häntä on lähestynyt jo 3-6 miestä? mitäs jos nainen on kuten 60% 18-23v naisista eli ei niin hirveästi vielä siinä iässä sosiaalisesti latautunut tapaus?"

Kuten tuossa jo sanoin, illan aikana mulle tulee miesten aloitteita ja lähestymisiä vähintään 3-4 ja sovin myös asettamaasi ikähaarukkaan. Ja kyllä, silti haluan olla kohtelias kaikille ja vastaan jos mulle jutellaan.

Enkä nyt sitoisi tota sosiaalista latautumista ikään - toisilla se juttu ei vaan suju (ujouden, epävarmuuden tm. vuoksi) vaikka olisi kuinka vanha.

Jos mies syystä tai toisesta ei innosta, on täysin tylsää ja urpoa seuraa, niin muutaman sanan vaihdon jälkeen sanon moikat ja poistun tanssimaan/kaverin luo/vessaan.

"Onko siitä varsinaista haittaa, jos mies ei kysy noita vaan kysyykin jotakin hauskaa esim. "mihin haluaisit matkustaa seuraavan kerran?", "mikä on mieleenpainuvin kertomus jonka sun mummos on kertonut seikkailuvuosiltaan" tai "mikä on sun intohimos siinä mitä tykkäät tehdä vapaalla?". Jos nyt nimenomaan ajatellaan tanssiyökerhoa tapahtumapaikkana. "

Mun mielestä ei.

Toki ehkä kannattaa aluksi hieman tunnustella, millä tuulella nainen on ja löytyykö sitä kuuluisaa huumorintajua. Tosikompi tai muuten vaan perusluonteeltaan/sen hetkiseltä mielentilaltaan vittumainen nainen saattaa katsoa vaan, että mitä vttua selität (näihin naisiin en jäisikään sitten aikaani tuhlaamaan).

Ohjenuorana siis sanoisin, että aluksi kannattaa aloitella aika perusjutuilla, mutta jos huomaa naisen viihtyvän niin voi heittää muutakin.

• Kiinnostais tietää
        3+6 kirjoitti:

Selvensikö tämä yhtään?

Kyllähän tuo selvitti jonkin verran näkemystä yhden naisen kohdalla :)

Jospa saadaan vastauksia lisää...NAISILTA!

• Ex Pimp
        3+6 kirjoitti:

"Mites sille yhdelle, joka saa sormia napsauttamalla miehiä? Mites sille toimii tollanen? Ihan vaan kysyn mielenkiinnosta."

Noh, vaikka nyt itse sanonkin, niin mun ei ole todellakaan vaikea saada miehistä seuraa. Olen kaunis, pitkä ja hoikka, joten huomiota saan kyllä ilman tyrkylle menemistäkin. Ja siis mulle toimii nimenomaan juurikin asiallinen moikkaus.

Illan aikana kun näitä kännisiä miehiä tulee juttusille ties millä jutuilla, niin kummasti se "asiallisen mukava" lähestyminen onkin se paras koko illan aikana.

"Mitäs jos nainen on fiksu muttei vastaa asiallisesti takaisin koska häntä on lähestynyt jo 3-6 miestä? mitäs jos nainen on kuten 60% 18-23v naisista eli ei niin hirveästi vielä siinä iässä sosiaalisesti latautunut tapaus?"

Kuten tuossa jo sanoin, illan aikana mulle tulee miesten aloitteita ja lähestymisiä vähintään 3-4 ja sovin myös asettamaasi ikähaarukkaan. Ja kyllä, silti haluan olla kohtelias kaikille ja vastaan jos mulle jutellaan.

Enkä nyt sitoisi tota sosiaalista latautumista ikään - toisilla se juttu ei vaan suju (ujouden, epävarmuuden tm. vuoksi) vaikka olisi kuinka vanha.

Jos mies syystä tai toisesta ei innosta, on täysin tylsää ja urpoa seuraa, niin muutaman sanan vaihdon jälkeen sanon moikat ja poistun tanssimaan/kaverin luo/vessaan.

"Onko siitä varsinaista haittaa, jos mies ei kysy noita vaan kysyykin jotakin hauskaa esim. "mihin haluaisit matkustaa seuraavan kerran?", "mikä on mieleenpainuvin kertomus jonka sun mummos on kertonut seikkailuvuosiltaan" tai "mikä on sun intohimos siinä mitä tykkäät tehdä vapaalla?". Jos nyt nimenomaan ajatellaan tanssiyökerhoa tapahtumapaikkana. "

Mun mielestä ei.

Toki ehkä kannattaa aluksi hieman tunnustella, millä tuulella nainen on ja löytyykö sitä kuuluisaa huumorintajua. Tosikompi tai muuten vaan perusluonteeltaan/sen hetkiseltä mielentilaltaan vittumainen nainen saattaa katsoa vaan, että mitä vttua selität (näihin naisiin en jäisikään sitten aikaani tuhlaamaan).

Ohjenuorana siis sanoisin, että aluksi kannattaa aloitella aika perusjutuilla, mutta jos huomaa naisen viihtyvän niin voi heittää muutakin.

Hmm.. eli kokemuksesi on se, että vaikka olet lähestyttävissä normaalilla tavalla, niin siitä huolimatta on iso joukko miehiä, jotka tarvitsevat sitä rohkaisua.

Tavallaan olet poikkeus, kun jaksat ja viitsit olla mukava ventovieraille miehille mutta toisaalta kun nyt asiaa miettii niin eipä meikäläiselle juuri haistatella baareissa. Ehkä minua vetävät puoleensa ystävälliset naiset jotenkin alitajuisesti. Sellaiset naiset, joiden kanssa on ehtinyt pitempään tutustua tai seurustella, olen todennut kaltaisiksesi tyypeiksi jotka voi ihan ystävällisesti jutella miehille. Silti puheet haistatteluista ovat niin yleisiä ja hyvienkin tuttujen suusta kuultuja, että ilmiön on oltava todellinen. Kai se ulkoinen olemus sitten on se erottava tekijä.

Usein kyllä menen päissäni avaamaan koska sitä nyt yleensä baarissa tulee oltua päissään ja joskus on jopa tuntunut siltä, että humalassa onnistuu paremmin mutta tiedä häntä. Voi johtua siitäkin että siinä vaiheessa kun itse on tullut nautittua muutama ovat naisetkin jo avoimemmalla mielellä siiderit hatussa.

Tosikkoja löytyy aina tai sitten vain sattuu olemaan huono ilta. Mutta hassua ilmiöstä tekee sen että ensimmäiselle miehelle nainen voi olla tympeä tosikko mutta jollekin toiselle hyvin aurinkoinen :D. Vaikein ja inhottavin läksy oli aikoinaan se, että lakkasi ottamasta sellaista käytöstä henkilökohtaisesti. Kun sitä oppii, niin on paljon hauskempaa.

• no ei

auttanu

• no ei

niin, ei auttanu ei

• no eivai

Ei taida auttaakaan

• Ex Pimp

Miksi kysyt naisilta? Mikset kysy miehiltä, joilla on menestystä baareissa naisten kanssa?

Naisilta et saa rehellistä vastausta.

En vastaa kysymykseesi koska selkestä ilmaisit, ettet halua vastauksia kokeneilta miehiltä.

Haluaisin vain kysyä, miksi sinusta olisi huono vaihtoehto kysyä kokeneilta miehiltä ja miksi kuvittelet, että naiset antavat jotenkin rehellisen vastauksen sinulle netissä.

• Ex Pimp

Tarkennuksena ristiinnaulitsijoille vielä, että minua ei siis yhtään haittaa se että naiset eivät anna hyödyllistä vastausta.

Sanoin kyllä väärin siinä että "naisilta et saa rehellistä vastausta". Naiset antavat ehdottomasti vilpittömän vastauksen. Vastaus on usein vilpitön ja siinä mielessä rehellinen. Mutta se, mitä nainen vilpittömästi haluaa yksin kotonaan ja näppäimistöllä näppäillessään on ERI asia kuin se, mistä nainen viehättyy miehessä ollessaan baarissa.

Minusta se on luonnollista eikä siinä ole siis mitään väärää. Jotkut miehet ymmärtävät tämän ja jotkut eivät ja katkeroituvat.

• Kiinnostais tietää

Sinun kaltaisten höpöttäjien takia.

Anna naisten vastata. Arvioidaan vastauksia sitten sen jälkeen ovatko rehellisiä vai ei.

Ja esimerkiksi sinun vastauksia en usko olevan kovin "kokeneelta" mieheltä. :D

Ole hyvä ja poistu tästä ketjusta, tarkoitettu naisille vastattavaksi.

• Ex Pimp

Anna naisten vastata. Arvioidaan vastauksia sitten sen jälkeen ovatko rehellisiä vai ei.

No jokaisella varmaan on kokeneesta oma käsityksensä. Itse en pidä itseäni mitenkään megakokeneena mutta sellaisiakin tyyppejä näitä palstoja lukee. Varmasti se on helpompaa löytää useampi nainen kertomaan kokemuksistaan kuin yksi kokenut mies, joka olisi vaivautunut asiaa miettimään.

• .........

Kysymys oli kyllä osin harvinaisen tyhmästi aseteltu. Luuletko naisten olevan jotain tietokoneita, luuletko että tämä on joku looginen ongelma jonka ratkaisuun voit saada naisilta tarpeellisia vinkkejä kunhan kauniisti pyydät ja he suostuvat kertomaan niitä?

"B) miten toivoisitte miehen lähestyvän teitä kun kyseessä on
        1. seksiseuran hakeminen
        (uskoisin että on, mutta miten teidän mielestänne?)"

Et voi vakavissasi väittää, että itse kelailet tällaisia asioita tavatessasi naisen jossakin??

• Kiinnostais tietää
        ......... kirjoitti:

Kysymys oli kyllä osin harvinaisen tyhmästi aseteltu. Luuletko naisten olevan jotain tietokoneita, luuletko että tämä on joku looginen ongelma jonka ratkaisuun voit saada naisilta tarpeellisia vinkkejä kunhan kauniisti pyydät ja he suostuvat kertomaan niitä?

"B) miten toivoisitte miehen lähestyvän teitä kun kyseessä on
        1. seksiseuran hakeminen
        (uskoisin että on, mutta miten teidän mielestänne?)"

Et voi vakavissasi väittää, että itse kelailet tällaisia asioita tavatessasi naisen jossakin??

Ev voit vakavissas väittää että A) olisit älykäs ihminen B) kommentoit tätä ketjua kuvitellen olevasi 1. nainen 2. älykäs

Samat sanat sinullekin kuin ex-pimpille, anna naisten vastata itse.

Sinä todennäköisesti et kelaile mitään kun ei ole kykyä joten anna jo olla.

• Baareissa kaikki ovat enemmän tai vähemmän lihatiskillä, joten ulkonäön tärkeyttä on turha alkaa vähättelemään. En tarkoita sitä että kaikkien pitäisi olla jotain kansikuvamalleja, vaan paremminkin niin että on sinut oman ulkonäkönsä kanssa. Iloinen olemus, eloisa katse ja hymy luovat aina ihmeitä ja saavat kantajansa vaikuttamaan paljon mielenkiintoisemmalta.
      Ei ole niinkään väliä jos mies on suuremmassa porukassa tai yksin, kunhan vain hän näyttää siltä että oikeasti on tyytyväinen tilanteeseensa ja nauttii olostaan - ei juokse jokaisen ohikulkijan tai miestä vilkaisevan perään.

Lähestyminen tulisi tapahtua sujuvasti, eikä vain istahdeta toisen pöydälle ja sanota "moi" tai "mitä kuuluu" - tämän jälkeen jättää keskustelun ylläpitämisen naisen harteille (näitäkin nähty, jos tulee puhumaan niin täytyisi edes sen verran omata rohkeutta että osaa puhua vaikka säästä jos ei muuta). Paras lähestyminen on jonku heitto tai pieni v*ttuilu pilke silmäkulmassa (omalla kohdallani "kuinka monta oravaa oikein talloit kun tänne tulit?" [korkokengissäni pörröinen karvavuori ulkopuolella] on yksi kaikista rennoimmista keskustelunavauksista mihin olen törmännyt, sillä tästä keskutelu jatkui luontevasti).

Erilaisen seuran hakeminen: parhain olisi jos mies heti kättelyyn kertoisi olevansa a) seksiseuran perään b) varattu. Millään muulla ei oikeastaan olekaan väliä, voi olla että kemiat kohtaavat ja molemmat haluavat tavata vielä myöhemminkin tai juttelua jatketaan ja huomaa pian saaneensa uuden kasvon kaveripiiriin.

• ..............

Ex Pimp on pelkkä nettipersoona, eikä todennäköisesti ole mikään kokenut naistenmies, joka tuntee naisten ajatukset.

• ex pimp

Ad hominemia voi aina heittää mutta se ei aihepiiriä oikeastaan muuta miksikään.
      Mutta pakko kommentoida silti, koska oikeasti tuo oli hyvin sanottu -ja sitä paitsi oikeassa: naisten ajatuksia en tunne enkä edes välitä kuin pitemmissä parisuhteissa jotka ei nyt tällä hetkellä ole ajankohtaisia hankkia. Naisen toiminta on tärkeämpää.

Sillä ei ole merkitystä montako naista joku kirjoittaja on saanut tai kuinka usein. Tärkeintä on, että jokainen mies, jota tämä aihepiiri kiinnostaa, oikeasti lähestyy naisia ja jos jokin juttu ei selvästi toimi, vaihtaa ja kokeilee mitä tahansa muuta tai vaikka päinvastaista tapaa. Oma menestys on tärkein ja se ei netissä parane.

• Tanssimmeko ensin?

Vai tanssimmeko vasta jälkeen?

• Kiinnostais tietää

"Oma menestys on tärkein ja se ei netissä parane. "

No mitä ihmettä sitten kirjoitat tähän ketjuun lässyttämällä?
        Lakkaa lässyttämästä ja anna naisten vastata.

Mutta nähtävästi keskustelua ei saisi edes käydä tai naisilta kysyä mitään. Sinä tietysti voit lässyttää mitä hyvänsä koska olet "asiantuntija".

Taitaa sinulla jäädä oman näppyläsi näpylöintiin tämä naisten kanssa vehtaaminen.

• baarissa hauskaa

"Oma menestys on tärkein ja se ei netissä parane. "

No mitä ihmettä sitten kirjoitat tähän ketjuun lässyttämällä?
        Lakkaa lässyttämästä ja anna naisten vastata.

Mutta nähtävästi keskustelua ei saisi edes käydä tai naisilta kysyä mitään. Sinä tietysti voit lässyttää mitä hyvänsä koska olet "asiantuntija".

Taitaa sinulla jäädä oman näppyläsi näpylöintiin tämä naisten kanssa vehtaaminen.

Yks juttu mikä muhun ei ainakaan tehoaisi sinussa ja se on tämä:
        Sinä olet tosikko!

• Kiinnostais tietää
        baarissa hauskaa kirjoitti:

Sinä olet tosikko!

Jos livenä sanoisit tuon niin olisi eka kerta elämässä kun moista kuulen. Yleensä kuulen itsestäni päinvastaista.

Baarissa on tarkoitus olla hauskaa, ketjussa keskustella aiheesta taasen.

• ............
        baarissa hauskaa kirjoitti:

Sinä olet tosikko!

Juu ei tarvi paljon ihmetellä miksei tuollainen nössö pillua saa eikä tule saamaan. Livenä kun näkisin, niin varmaan lähinnä säälittäisi.

• Kiinnostais tietää
        ............ kirjoitti:

Juu ei tarvi paljon ihmetellä miksei tuollainen nössö pillua saa eikä tule saamaan. Livenä kun näkisin, niin varmaan lähinnä säälittäisi.

En vastaa trolleihin. Jos keskustelutaitosi loppuvat tuohon niin naisten kanssa tulee olemaan hankalaa sitten parisuhteessa. Suosittelen maksullisia.

En usko että uskaltaisit tavata minua livenä kun olen kuitenkin mies ja sinä pelkkä poju.

Mutta eihän me livenä voida tavata kun sinulla ei ole tämän palstaprovoelämän lisäksi mitään muuta.

• dsgafgasdfg

Se, että mies on selkeästi baarissa vain pitämässä hauskaa kavereittensa kanssa, eikä norkoile tiskillä epätoivoisen näköisenä. On söpön ja hyvän näköinen, sopivan ikäinen jne. Kun huomaa minut tulee vähän niinkuin puolivahingossa hakemaan samaan aikaan juotavaa ja heittää jonkun kivan kommentin.

1. seksiseuran hakeminen

1. en koskaan hae pelkkää seksiseuraa.
      2. pelkkä juttelu/tuttavaseura: no jos satutaan samaan kaveriporukkaan niin voi heittää jotain hyvää läppää muttei yritä iskeä.
      3. kts.kohta A.

• .............

Kukaan "normaali" nainen ei ikimaailmassa tule myöntämään (vakavissaan) hakevansa jostakin pelkkää seksiseuraa tai edes yhtään mitään seuraa. Vaikka hakisivatkin niinkuin yleensä hakevatkin. Vai krapulaa, tyhjää lompakkoa, kuulonalenemaa ja savunhajuisia vaatteitako he lienevät sieltä baarista sankoin joukoin hakemassa, täydessä tällingissä. Mutta mitään eivät siis koskaan myönnä. On tyhmää edes kysyä naisilta hypoteettisesta tilanteesta jossa he tietoisesti ja sitä kiistämättä hakisivat seuraa.

• Kiinnostais tietää

"On tyhmää edes kysyä naisilta hypoteettisesta tilanteesta jossa he tietoisesti ja sitä kiistämättä hakisivat seuraa. "

On tyhmää olla sinä.

Vielä tyhmempää on kommentoida asiaa ketjuun antamatta naisten vastata ja päätellä sitten niistä vastauksista jotain.

Ole hyvä ja poistu ketjusta.

• .............

"On tyhmää edes kysyä naisilta hypoteettisesta tilanteesta jossa he tietoisesti ja sitä kiistämättä hakisivat seuraa. "

On tyhmää olla sinä.

Vielä tyhmempää on kommentoida asiaa ketjuun antamatta naisten vastata ja päätellä sitten niistä vastauksista jotain.

No jos haluat niin kovasti turvaa naisista, niin kysy vaikka mutsiltas miten se näkee noi tilanteet A) B) ja C) , vai huolehditko kenties itse niistä. Tuollainen sukutaipumus selittäisi paljon järjenjuoksustasikin.

• Kiinnostais tietää
        ............. kirjoitti:

No jos haluat niin kovasti turvaa naisista, niin kysy vaikka mutsiltas miten se näkee noi tilanteet A) B) ja C) , vai huolehditko kenties itse niistä. Tuollainen sukutaipumus selittäisi paljon järjenjuoksustasikin.

Sukutaipumuksista puheen ollen...jos sinun logiikkaa seurailee niin sun mutsillasi on jalkojen välissä miehen elin.

Koska en näe oikein mitään muuta syytä miksi edelleen kirjoitat ja vastailet tähän ketjuun joka on tarkoitettu NAISILLE vastattavaksi ellei sitten sinulla ole vaikeuksia omituisen perhetaustasi hahmottaa omaa ja toisten sukupuolta.

Sitä paitsi vaikka tässä kyseltäisiin miestenkin mielipiteitä niin keskustelutapasi on niin negatiivinen jonka tarkoituksena on kertoa toisille että aiheesta on turha keskustella että olet suorastaan anti-keskustelija.

Mielestäni on hienoa kuulla naisten mielipiteitä ja vastauksia tähän aiheeseen. Ehkä joku toinennkin mies ajattelee samalla tavoin. Vohan olla että se sinun mielestä on typerää jos kuuntelee naisia ja heidän ajatuksiaan.

• why so serious?

On tyhmää olla sinä.

Juttu on vain niin, että näitä asioita on netissä ja livenä kysytty naisilta monia, monia kertoja, eikä siihen koskaan mitään elämää muuttavia vastauksia ole tullut. Muutamia ihan hyviä vastauksia tässä ketjussa muuten. Parempia tuskin tulee.

• why so serious?
        why so serious? kirjoitti:

Juttu on vain niin, että näitä asioita on netissä ja livenä kysytty naisilta monia, monia kertoja, eikä siihen koskaan mitään elämää muuttavia vastauksia ole tullut. Muutamia ihan hyviä vastauksia tässä ketjussa muuten. Parempia tuskin tulee.

Omakin keskustelutyylisi on muuten vähän aggre. Moitit heti ekaa naisvastaajaa.

• Kiinnostais tietää

Omakin keskustelutyylisi on muuten vähän aggre. Moitit heti ekaa naisvastaajaa.

Yritin hiemn kuulustella häntä jotta hän tarkentaisi vastaustaan.

Mutta nähtävästi pointtisi on että kaikki keskustelu täytyy kääntää hevosenleikiksi, mutta samalla sanot että keskustelu tuo tuskin mitään hyviä vastauksia.

Vähän ristiriitaista ajattelua.

• Kiinnostais tietää

En odota "parempia" vastauksia vaan sitä että mahdollisimman moni nainen kertoo oman mielipiteensä asiaan.

Tällä hetkellä tilanne on arvioiden:
        naisten rehelliset vastaukset 5 - mies postittajien turhat kommentit ja keskustelun haukkuminen 10

• Perinneneito

Yritin hiemn kuulustella häntä jotta hän tarkentaisi vastaustaan.

Mutta nähtävästi pointtisi on että kaikki keskustelu täytyy kääntää hevosenleikiksi, mutta samalla sanot että keskustelu tuo tuskin mitään hyviä vastauksia.

Vähän ristiriitaista ajattelua.

Sullakin, ap, tuntuu olevan joku lievä persburger-syndrooma tai lukihärö. 'Et anna naisten vastata, byää' ei ole sen parempaa keskustelua. Ei tämä ole mikään paneeli jossa voi vahingossa jonkun vastausvuoro ohittua, eikä naiset niin heikkoja ole että loukkaantuvat jos joku määkii väliin.

Sulla on paljon opittavaa naisista. Ei meitä pidä ristikuulustella tai käsketä antamaan jutunaiheita. Sehän vie yllätyksellisyydenkin pois. Olet selvästi johdonmukaisesti ajattelevaa miestyyppiä ja se johtaa varmasti moneen turhautumiseen vielä. Naisen logiikka ei aukea.

Itse ainakin viehätyn juuri siitä, että mies vaan osaa soittaa oikeita kieliä ja koko asian ylianalysointi on turn off. Se vaan kolahtaa jos kolahtaa. Mun mielestä se on miehen työ huolehtia siitä. Kuulostaa varmaan kylmältä mutta kaikki ei opi sitä koskaan ja toiset osaa vaan hurmata. Niin on luonto määrännyt.

• Kiinnostais tietää
        Perinneneito kirjoitti:

Sullakin, ap, tuntuu olevan joku lievä persburger-syndrooma tai lukihärö. 'Et anna naisten vastata, byää' ei ole sen parempaa keskustelua. Ei tämä ole mikään paneeli jossa voi vahingossa jonkun vastausvuoro ohittua, eikä naiset niin heikkoja ole että loukkaantuvat jos joku määkii väliin.

Sulla on paljon opittavaa naisista. Ei meitä pidä ristikuulustella tai käsketä antamaan jutunaiheita. Sehän vie yllätyksellisyydenkin pois. Olet selvästi johdonmukaisesti ajattelevaa miestyyppiä ja se johtaa varmasti moneen turhautumiseen vielä. Naisen logiikka ei aukea.

Itse ainakin viehätyn juuri siitä, että mies vaan osaa soittaa oikeita kieliä ja koko asian ylianalysointi on turn off. Se vaan kolahtaa jos kolahtaa. Mun mielestä se on miehen työ huolehtia siitä. Kuulostaa varmaan kylmältä mutta kaikki ei opi sitä koskaan ja toiset osaa vaan hurmata. Niin on luonto määrännyt.

En vastaa trolleihin.
        Taidat olla sama tyyppi kuin tämä "......." nimimerkki.
        Hankkisitte oikean elämän ja lakkaisitte esittämästä naisia.
        Turhaa trollailua.

• .

ulkonäkö ja persoonallisuus, rentous... iloisuus...

1. seksiseuran hakeminen
      mä itse pidän suorasta puheesta ja rehellisyydestä. ja harjoitan sitä itsekkiin. huumorilla, ilman kliseitä tuoda tarjous aika äkkiä pöydälle ettei kummankaan iltaa 'tuhlata'
      edelleen se rehellisyys eli avaa vaikka sillä just että olen se ja se ja olisin kivaa juttuseuraa vailla, mahtaisko susta olla juttu seuraksi. ja huumoria peliin voisi vaikka itseään esitellessä tuoda samalla jotain hauskaa esille. naisen kun saa nauramaan niin se on aikalailla sitten siinä. mieti omia vahvuukias että missä oot hyvä jne ja ohjaa keskustelu sille alueelle missä olet vahvoilla. ja esitte omat parhaat puoles ihankun vahingossa.

. terffit naisen kanssa ei tarkota vakavampaa suhdetta monessakaan tilanteessa.
      , nykyinen mieheni sanoi ainakin ekan illan aikan ettei etsi mitään pikasuhdetta. mikä oli musta ihan hyvä tuoda ilmi, vaikka en just silloin samaa mieltä ollutkaan, vasta parin viikon jälkeen. naista kannattaa ehkä lämmitellä just sillä mitä sielä treffeillä on tarjolla ja sitten vasta kysellä mukaan. tai sano jotain sellaista että jos mä olisin sun miehes niin tarjolla olis sitä tai tätä... naiset tykkää oikeesti hemmottelusta jne.

olen 30 v kävin baarissa etsimässä yhdenillan juttua mutta sainkin parisuhteen

kyllähän naisesta näkee jo pukeutumisen perusteella mitä se baarista etsii. ja jos on ristiriitaisia viestejä niin on vaan vaikeesti saatava vaikka sitä haluaakin mitä viestittää. ole pitkäpinnainen ja ymmärtäväinen äläkä hermostu!! näytä olevas itsevarma ja rauhallinen sekä tasapainoinen. toisinaan nainen antaa alkuun vaan pakit sen takia että näkee onko mies tarpeeksi itsevarma. jos kestää ne kun mies niin toden näkösesti korvienvälissä kaikki on kunnossa;) eikä mahdollista jälkiroikkuja tyyppiä.

• pakollinen nikki

"toisinaan nainen antaa alkuun vaan pakit sen takia että näkee onko mies tarpeeksi itsevarma. jos kestää ne kun mies niin toden näkösesti korvienvälissä kaikki on kunnossa;) "

Ärsyttävää ajattelua, jos näin on. Ei me miehet treffeille ainakaan tulla kestämään, vaan nauttimaan seurasta ja tutustumaan toiseen. Ja sellainenkin olo tulee, että miten sellainen testailijanainen käyttäytyy suhteessa.
        Yksittäinen baari-ilta nyt on vähän eri asia, vähän sellainen leikkikenttä omasta mielestäni.

• Kiinnostais tietää

Kiitos vastauksesta.

"toisinaan nainen antaa alkuun vaan pakit sen takia että näkee onko mies tarpeeksi itsevarma. jos kestää ne kun mies niin toden näkösesti korvienvälissä kaikki on kunnossa;) eikä mahdollista jälkiroikkuja tyyppiä. "

Eihän tässä ole mitään järkeä.

Jos mies saa pakit ja alkaa kokeilla uudestaan niin eikös hän silloin ole juuri "jälkiroikkuja" tyyppiä?

Vai miten ihmeessä mies tuosta enää voi tehdä enää mitään olematta jälkiroikkuja jos sai juuri pakit?

• perinneneito

Kiitos vastauksesta.

"toisinaan nainen antaa alkuun vaan pakit sen takia että näkee onko mies tarpeeksi itsevarma. jos kestää ne kun mies niin toden näkösesti korvienvälissä kaikki on kunnossa;) eikä mahdollista jälkiroikkuja tyyppiä. "

Eihän tässä ole mitään järkeä.

Jos mies saa pakit ja alkaa kokeilla uudestaan niin eikös hän silloin ole juuri "jälkiroikkuja" tyyppiä?

Vai miten ihmeessä mies tuosta enää voi tehdä enää mitään olematta jälkiroikkuja jos sai juuri pakit?

Voi kiinnostas tietää -kulta! Juuri tuota minä tarkoitin :o) ... Mä luulen, että sun ongelma ei ole naiselle jutteleminen oikein, vaan tuo, että ajattelet liian . . . Hmm. . .poikamaisesti ja johdonmukaisesti naisten ajatuksista.

• Kiinnostais tietää
        perinneneito kirjoitti:

Voi kiinnostas tietää -kulta! Juuri tuota minä tarkoitin :o) ... Mä luulen, että sun ongelma ei ole naiselle jutteleminen oikein, vaan tuo, että ajattelet liian . . . Hmm. . .poikamaisesti ja johdonmukaisesti naisten ajatuksista.

En vastaa trolleihin.
        Varmaan hyvä aika sinunkin lopettaa naisen esittäminen.

Ehkä löydät kulkusesi "kuusen alta" nyt kun on joulukin.

• Rehellinen mies.

Kuinka monelle olet jakanut huoranvittuasi ?

• Kysymys siis kuuluu, naiset, että baarissa ollessanne (syystä olipa se mikä tahansa)
      A) mikä tekee teihin vaikutuksen ennen kuin mies lähestyy teitä (olemus, käytös, seura jne.) -- lähtökohtana noille kaikille seuraaville kysymyksille on se etten pidä niistä turhista selvästi liian kännissä olevista moottoriturpauunoista jotka kuvittelee olevansa maailmannapoja sekä möykällään että egollaan tai sen pönkkäämisellä. eli käytös ja olemus; hillitty, rento ja asiallinen, näkyy että tykkää olostaan; ehkä jammailee paikallaan musiikin tahtiin tms., ei vilkuile kaikkia vastaantulevia akkoja, ehkä myös pilkettä silmäkulmassa eli ei mikään pokerinaama josta ei tiiä itkeekö vai nauraako, sellaiset on hermostuttavia. eli vois saada mielikuvan ettei näytä siltä että hakis mitään ja mitä seuraan tulee niin ne yksin tai kaksin liikkuvat on niitä joihin kiinnittäny huomion. mies voi tehä ja on tehnykki vaikutuksen myös sillä että avaa mulle oven tai päästää eelleen esim. jonossa.

1. seksiseuran hakeminen
      - myöhemmin tietty suoruus ja rehellisyys ettei tuhlaa aikaa jos ja kun toinen ei sitä haekkaan. itellä ollu joskus aikoinaan tapana ensin turista mukavia ja sitte jos näyttää että tulee toimeen niin kysyä millä mielellä oot täällä; varattuna vai sinkkuna ja mitä hakemassa vaiko muutenko vaan eli siinäpä se selviää lähteäkkö eri teille vai ei.. tai teille vai meille, turhia kiertelemättä. ja tähän lähestymiseenhän on nyt siis tärkeää että ensin ollaan huomattu toisemme ja ehkä myös hymyilty (eli ts. osoitettu sitä vihreää valoa, ainaki ite niin tulkkaisin) ennen ku lähtee lähestymiseen. kerran tosin oli että tiskille jonottaessa joku, en tänäkään päivänä tiiä kuka, laittoi takana käden mun perseelle ja antoi vaan olla; se oli kyllä sen verran kivan tuntoinen hetki että ois voinu lähteä vaikka heti mitään kyselemättä vaikkei ees nähny kuka se oli ja vaikka oiski :D tai no joo, ei nyt ihan kenen tahansa kans, menipä taas iltavilliksi... tai no, aamu.

- no jos vaikka näkee jossain yksin, pöydässä tai tiskillä tai muuten vaan norkoilemassa niin tulee vaan hymyillen viereen (ehkä tilaamaanki?), moikkaa ja kysyy mites täällä yksinään, onko kivaa, mistäpäin, meinaatko muualla käydä, mitä juot, poltatko (jos käytäis?), huvittaisko lähteä tanssahtaan jne. juttu voi jatkua siitä samaa rataa ja vastauksista riippuen jos tyyppiki oikeanlainen mutta vaikeaahan se on jos toinen hyvä jos vastaa kysymyksiin ja siten vähä vaikea jatkaa ku ei tiiä mistä toinen tykkäis vai tykkääkö ollenkaan että oot siinä, itellä ainaki ollu tapana tehä myös vastakysymyksiä. jos muuten istuu pöydässä niin on aina hyvä kysyä ensin saako tähän istua eikä lösähtää ku mursu penkkiin.

- nää on kieltämättä aika outoja kysymyksiä koska kaikkihan voi jatkua seuraavaan "vaiheeseen" siitä ihan alkujutustelusta, ihan ku ois joitain eri lähestymistapoja näille kaikille kolmelle kysymykselle... tai sitte en vaan tajua :D no sehän kuitenki tuli jo mainittua että suoraan kysyy kun ja jos päästy sen alkujutustelun ohi eli kuten jo aiemmin senki totesin niin mitä on hakemassa vai onko mitään ja sitte lopuksi kysyy numeron, tässä tapauksessa.

etkä sinä sitäpaitsi alkujaan kysyny mitään mistään jutteluaiheista tms., kysyit vaan lähestymistavoista joita ei montaa oo, ainakaan mun mielikuvitus ei moneen riitä.

t. päälle parikymppinen joka ei enää niin baareista välitä mutta joskus saattaa itekseen tai kaverin kanssa käydä, yleensä itekseen, enkä seuran takia vaan ihan sen yleisen tunnelman ja musiikin takia mutta jos siihen joku tulee niin en pistä vastaankaan.

• Kiinnostais tietää

"etkä sinä sitäpaitsi alkujaan kysyny mitään mistään jutteluaiheista tms., kysyit vaan lähestymistavoista joita ei montaa oo, ainakaan mun mielikuvitus ei moneen riitä."

Tietysti tarkoitan tällä kysellä myös jutteluaiheista jos tarkoituksena on löytää jotain noista kolmesta.

Kiitos pitkästä vastauksestasi!

• eieieieiii

"kerran tosin oli että tiskille jonottaessa joku, en tänäkään päivänä tiiä kuka, laittoi takana käden mun perseelle ja antoi vaan olla; se oli kyllä sen verran kivan tuntoinen hetki että ois voinu lähteä vaikka heti mitään kyselemättä vaikkei ees nähny kuka se oli ja vaikka oiski :D"

Älkää nyt kukaan vaan ottako tästä neuvosta vaaria! Noita ahteria hipelöiviä tahmatassuja on baareissa jo aivan tarpeeksi, ja monikaan nainen (esim. minä) ei tiedä mitään yhtä raivostuttavaa kuin tämä! Annatte heti alentavan sovinistin kuvan itsestänne, jos kajoatte naiseen noin vain!

• kala baliikki
        eieieieiii kirjoitti:

"kerran tosin oli että tiskille jonottaessa joku, en tänäkään päivänä tiiä kuka, laittoi takana käden mun perseelle ja antoi vaan olla; se oli kyllä sen verran kivan tuntoinen hetki että ois voinu lähteä vaikka heti mitään kyselemättä vaikkei ees nähny kuka se oli ja vaikka oiski :D"

Älkää nyt kukaan vaan ottako tästä neuvosta vaaria! Noita ahteria hipelöiviä tahmatassuja on baareissa jo aivan tarpeeksi, ja monikaan nainen (esim. minä) ei tiedä mitään yhtä raivostuttavaa kuin tämä! Annatte heti alentavan sovinistin kuvan itsestänne, jos kajoatte naiseen noin vain!

Uskon kun sanot noin, mutta kuitenkin: tuoko on yksi syy siihen, miksi naiset aina kaunistelevat minkälainen mies heitä kiinnostaa? Eli sanotaan jotain kauniita juttuja, ettei sosiaalisesti pihalla olevat miehet mene vetämään överiksi ja kopeloimaan jotain toisia naisia?

• eieieieiii kirjoitti:

et kai sinä voi tietää mistä muut tykkää vaikket ite tykkääkkään. kouriminen on aivan eri asia mitä hellä lähestyminen. mun mielestä taas baareissa on aivan tarpeeksi niitä nirppanokkia jotka raivostuu ja nostaa metakan jo ihan liian pienestä asiasta, ei tarvi suurinpiirtein ku istua vaan viereen ja katsoa silmiin niin saa kohteliaan torjumisen sijaan juomat ja kiljumiset niskaansa että on likainen pervo, parhaassa tapauksessa akan mies tulee ja pieksää samantien siihen lattialle sen onnettoman poloisen joka vain yritti nätisti lähestyä. että juuri näin, siskot....

• Eri mieltä
        LaRito kirjoitti:

et kai sinä voi tietää mistä muut tykkää vaikket ite tykkääkkään. kouriminen on aivan eri asia mitä hellä lähestyminen. mun mielestä taas baareissa on aivan tarpeeksi niitä nirppanokkia jotka raivostuu ja nostaa metakan jo ihan liian pienestä asiasta, ei tarvi suurinpiirtein ku istua vaan viereen ja katsoa silmiin niin saa kohteliaan torjumisen sijaan juomat ja kiljumiset niskaansa että on likainen pervo, parhaassa tapauksessa akan mies tulee ja pieksää samantien siihen lattialle sen onnettoman poloisen joka vain yritti nätisti lähestyä. että juuri näin, siskot....

Ehkä, mutta yleispätevänä sääntönä voisi pitää, ettei heti ensimmäisenä kannata käydä tekemään tuttavuutta käymällä toiseen käsiksi millään tasolla. Yhdeksän kertaa kymmenestä kun ihmiset ottavat sen edes jonkinasteisena fyysiseen koskemattomuuteen kajoamisena.

• Eri mieltä kirjoitti:

Ehkä, mutta yleispätevänä sääntönä voisi pitää, ettei heti ensimmäisenä kannata käydä tekemään tuttavuutta käymällä toiseen käsiksi millään tasolla. Yhdeksän kertaa kymmenestä kun ihmiset ottavat sen edes jonkinasteisena fyysiseen koskemattomuuteen kajoamisena.

totta, mutta seki jos on "tottunu" näkemään, kuulemaan ja ehkä kokemaanki että miehet käy kylmiltään käsiksi, siis nimenomaan sen kourimisen ja lääpinnän puolelle vaikka huomaa ettei toinen pidä, niin sitte jos tuollainen vastaava kiva tapaus sattuu niin ei siinä oikein tiiä torjuakko vai ei koska se ei silti kuitenkaan tunnu niin ärsyttävältä mitä ne edelliset kerrat, menee hämilleen.

• 1+1->2+pet

Mulla ei ole valmista suunnitelmaa rakkaus/suhde/seksi-osastolla.Elämässäni on selkeä reitti uralla ja kodissa, mutta kun menen baariin, yritän ensisijaisesti suojautua tihutyöläisten kynsinaputtelusta.Merkki menestyksestä duunipuolella,joo, mutta olen aika TÖÖÖÖT miesten suhteen.En tiedä olenko pitkää vai lyhyttä suhdetta etsimässä vai yritänkö vain eksistoida passiivitavalla.Haluan olla rakkauden arvoinen ja klassikkonainen, en käytännön työjuhta.Yritän uskoa kohtaloon ihmissuhteissa.Annan "maailmanmenon" ohjata erilaisia suhdekariutumisia ja -aloituksia, myös ystäväpuolella.Ehkä aloitan pitkän biletystauon jälkeen yhden yön jutulla mutta se voi olla petollistakin, jos mies on liian ihana ja jättää aamulla lähtien ovesta ulos forever.En halua sydänsuruja mutta jotain täytyy uskaltaa.

• Kiinnostais tietää

Pitihän se arvata että tässä ketjussa tällaisella palstalla alkaa muutama pojutrolli parveilemaan.

Yleensä heillä on tapana esittää naista koska miehiä heistä ei saa millään.

Kiitokset teille oikeille naisille jotka vastasitte ja hyvää joulua.

• ajatusta?

Hei,

Viestiketjun aloittajalle: Kyllä. Tietenkin on loogista ajatella, että saat paremmat vinkit naisilta kuin miehiltä kysymykseesi. Ex pimp yritti varovasti ehdottaa, että ehkä menestyviltä miehiltä saisit vieläkin parempia neuvoja. Koska en itse ole taitava kirjoittaja ja muutenkin vastaeronneena taas "alasta" uudelleen kiinnostunut ehdottaisin että luet Laajasen blogin:

http://henrylaasanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/35456-ala-kysy-naisilta-neuvoja-naisteniskentaan

Jos olet tämänkin jälkeen edelleen sitä mieltä, että kysymyksen asettelusi on oikea, en postaa tärkeään viestiketjuusi miessukupuolen edustajana enää tämän jälkeen.

• asdgsdg

Kenenkään terve järkisen miehen ei pidä lukea nihilistien ja idioottien vääristyneitä ajatuksia.

• dlkgjldfkdfg
        asdgsdg kirjoitti:

Kenenkään terve järkisen miehen ei pidä lukea nihilistien ja idioottien vääristyneitä ajatuksia.

Onhan se ihan faktaa, että naiset eivät yleensä joko osaa tai halua kertoa, mikä heihin tehoaa. Tai sitten mitä naiset kertovat on sellaista, mihin kysyjällä ei ehkä ole mahdollisuuksia, kuten hyvännäköisyys.

• dlkgjldfkdfg kirjoitti:

Onhan se ihan faktaa, että naiset eivät yleensä joko osaa tai halua kertoa, mikä heihin tehoaa. Tai sitten mitä naiset kertovat on sellaista, mihin kysyjällä ei ehkä ole mahdollisuuksia, kuten hyvännäköisyys.

Naisten ei yleensä tarvitse miettiä mikä heihin tehoaa eikä etenkään mikä muihin naisiin tehoaa. Ainakaan siinä määrin kuin aktiivisesti seuraa hakevan miehen.

• Näinkin voi onnistua

Kun baareissa istut luultavasti myös samalla ryyppäät, kunnon nainen ei hae baarista seuraa mihinkään, olet siellä istuessasi saanut jo leiman otsaan. Kukaan ei halua juoppoa kumppania.

Kyllä ne kohtaamiset tulevat vastaan ihan yllättävissä tilanteiss, etsimällä et löydä mitään hyvää. Elä normaalia elämää ja pidä itsesi rehlleisena, työteliäänä.
      Konkun harrastuksen parista saattaa löytyä ihan hyvää seuraa ja jotakin voi kehkeytyäkin, sillä jos molemmat ovat kiinnostuneet samasta asiasta, riittää ainakin aluksi puhetta siitä ja sitten onkin helpompi jatkaa.

• Olen mies mutta tahtoisin kumminkin esittää muutaman ajatuksen:

- Jossain oli tehty tutkimus siitä että jos tahtoo vaan seksiseuraa, kannattaa suoraan ehdottaa seksiä. Valtaosa naisista ei lämpene tähän, mutta valtaosa niistä ketkä yhdenyön juttuja harrastavat toivovat että heitä lähestytään suoralla kysymyksellä. Eli ne ketkä kieltäytyvät eivät todennäköisesti olisi muutenkaan suostuneet kyseiseen toimintaan joten mitään ei menetetty. Luettua tämä, voi kyseenalaistaa.

- Naiset hakevat enimmäkseen ystävällisyyttä ja tasapainoisuutta. Joten ole ystävällinen, olematta muodollisen kohtelias ja vaikuta tasapainoiselta (vaikuta onnelliselta=hymyile, älä osoita ahdistusta (kärsimättömyys, jännittyneisyys, hermostuneisuus, huolestuneisuus).

Ilmeisesti.

• sadasdd

Ilmeisesti et tiedä asiasta juuri mitään...

• sadasdd kirjoitti:

Ilmeisesti et tiedä asiasta juuri mitään...

Siis ottaen huomioon mitä sanoin niin tarkoitit varmaan että kyselyihin vastanneet (=naiset) eivät tiedä asiasta juuri mitään.

Se on ihan mahdollista. Mutta kaipaisi vähän näyttöä suuntaan tai toiseen.

• leopold.k kirjoitti:

Siis ottaen huomioon mitä sanoin niin tarkoitit varmaan että kyselyihin vastanneet (=naiset) eivät tiedä asiasta juuri mitään.

Se on ihan mahdollista. Mutta kaipaisi vähän näyttöä suuntaan tai toiseen.

Niin ja hei, yksi knoppitieto joka oli miusta vähän yllättävä. Ihannemies tuntuu olevan persoonaltaan melkolailla identtinen kaikilla naisilla joilta sitä on kysytty, riippumatta naisen persoonasta tai oikeastaan mistään muustakaan. Kuitenkin valtaosa vastanneista pitää omaa miesmakuaan poikkeuksellisena. Eroja on ulkonäkötoiveissa toki.

Aiemmat seurustelukumppanit eivät juurikaan ole vastanneet ihannemiestä. Joten ilmeisesti tällä fiktiivisellä ihannemiehellä ei välttämättä sitten kävisi flaksi ehkä kuitenkaan? En tiedä.

Jännä. Tuo on aika selkeästi erilailla kuin mitä valtaosa naisista (ja miehistäkin ehkä?) mieltää sen olevan. Tosin tuo nyt selviää jo sillä että lukee naisten deitti-ilmoituksia läpi. Niissä missä kerrotaan toiveita miehen suhteen, persoonaa koskevat toiveet ovat aika pitkälle samoja lähes kaikissa. Katsokaahan vaikka.

Tosin voipi olla että miehiin pätee aika sama, jos jotain suututtaa se että nimenomaan naisten pariutumista tarkastellaan.

• Rauski--

Mutta tuohon pitää lisätä myös se, että suurin osa niistä naisista, jotka "päätyvät" sänkyyn baari-illan päätteeksi, eivät ajatelleet hakevansa seksiseuraa tai ajattelivat lähtevänsä kotiin ystäviensä kanssa vielä lähteissään baariin.

On hyvin vaikeaa erottaa, kuka olisi etsimässä seksiseuraa. Avoin toppi ja lyhyt mekko voi merkitä että haluaa seksiä, mutta ei kyllä sinun kanssasi. Oma kokemukseni on että helpoimmat tapaukset ovat pukeutuneet peittävästi farkkuun, opiskelijahaalariin tai ihan mihin tahansa normaaliin vaatteeseen ja suoraan ei ole tarvinnut ehdotella vaan minulta huonosti luonnistuva röyhkeys, leikillinen ivailu ja fyysinen eteenpäin vieminen ynnä hymyily ja virnistely on riittänyt. Ehken vain ole törmännyt sitten näihin varsinaisiin hakijoihin.

Miksi? Naiset ajattelevat ja tuntevat eri tavalla. Baariin lähteissä on "tyttöjen ilta, ei munia" -fiilis. Mutta kun siideri nousee tukkaan ja jotenkin jostakin ihan yllättäen joku mukava mies tuli ja alkoi vaan haastella kaikkea itsevarmasti mutta ei suoraan seksiä ehdottaen, niin jopas olikin toinen fiilis aamuyöstä. Miehet puolestaan lähtevät tietenkin sänkyseuraa etsimään ja ovat tietoisesti avoimia sille. He taas eivät osaa varautua pakkeihin .. hehheh.

Aiheen vierestä, mutta kuvaava tutkimus tehtiin myös niin ikään nettideittailusta.
        Tohtori Paige M. Padgettin tutkielmasta (julkaistu Sexuality Research & Social Policy, kesäkuu 2007), 30% nettideittailua harrastavista naisista on harrastanut seksiä ensimmäisellä nettideitillä. Fiiliksen mukaan menemisestä kertonee myös se että näistä 77% harrastaa seksiä suojaamattomasti. Kun katsoo deittisivustoja niin sielä ei löydy joka neljättä, joka viidettä tai edes joka kahdetta kymmenettä naista, joka ilmoittaisi hyppäävänsä sänkyyn. Enemmänkin on niitä "etsin vain kavereita", "en etsi seksiseuraa" jne :). Kyse ei ole valehtelusta eikä ehkä edes huonosta itsetuntemuksesta vaan siitä, että netti-ilmoituksiin laitetaan se ihanne omasta itsestä ja sitä samaa ihannetta esitetään myös baareissa vaikka fiilis lopulta päättää. Kyse voi toki olla myös jostakin muusta ilmiöstä, mutta mikä se voisi olla? Ei ainakaan se, että nettideiteillä pyörivät miehet olisivat yksinkertaisesti valtaosin niin kuumia tapauksia :D. Tutkija tosin epäili, että vaikuttimena olisi viestien vaihdon tiheys ja sisällön intensiivisyys ennen ensimmäistä deittiä (eli taas tunteisiin vetoaminen).

• Hyvässä seurassa

"- Naiset hakevat enimmäkseen ystävällisyyttä ja tasapainoisuutta. Joten ole ystävällinen, olematta muodollisen kohtelias ja vaikuta tasapainoiselta (vaikuta onnelliselta=hymyile, älä osoita ahdistusta (kärsimättömyys, jännittyneisyys, hermostuneisuus, huolestuneisuus)."

Kyllä ainakin itse allekirjoitan tuon, ainakin mitä ensikontaktiin tulee. Toki, jotta asiat etenisivät pitää sitten olla hiukan kipinöintiäkin (palataan tähän), mutta tavallisin turn-off miesten lähestymisyrityksissä on se että selvästi ollaan liikkeellä "naista iskemässä" eikä niinkään ottamassa kontaktia ihan normaaliin, älykkääseen ihmiseen.

Olen itse pitkä, hoikka ja ihan hyvännäköinen 35v nainen. Huoliteltuna ja korkokengissä minut huomataan kyllä baarissa ja aina toisinaan on joku tulossa juttusille. Kun juttu alkaa kiinnostavasti (-> ei kuuneita fraaseja vaan joku ihan oikeasta aloittaa KESKUSTELUN), ei ulkonäöllä, tai edes iällä ole juuri väliä - ensimmäisen minuutin aikana olennaista on se, onko juttujen taso riittävä ja kehon kieli sellaista että ei tee mieli paeta. Useimmiten jo 2 ensimmäistä lausetta kuutuaan on aika alkaa valmistella tyylikästä takavasemmalle poitumista. Jos viihdyn seurassa, on aika nopeasti (ja automaattisesti) tilannearvion paikka: pitäisikö vähän flirttailla vai keskustella vähän syvällisemmin yhteiskunnallisista aiheista vai kenties esitellä tyyppi ystävättärelle jota saattaisi kiinnostaa. Kun miehen avaus on sopivan rento ja hymy herkässä, omatkin jutut tuppaa menemään herkästi kehräämisen puolelle vaikka tarkoitus olisi puhua asiaa.

Itse kiinnostun, jos juttujen takana on älyä ja olemus on hyväntuulinen ja kohtalaisen itsevarma. Sytyn siitä että miehestä näkee kiinnostuksen, mutta en voi sietää sitä, että mies tekee numeron asiasta. Jotenkin siinä mennään todella herkästi saalistaja - saalis asetelmaan, josta en pidä.

Kiinnostuksen heräämiseen vaikuttavat tietysti ulkoiset tekijätkin: periaatteessa edellytän että mies on lähellä omaa ikääni (n. /- 5v), siisti, ok näköinen, jokseenkin normaalipainoinen, pukeutunut tilanteeseen sopivasti. Tosiasiassa ulkonäkötoiveet on kyllä tullut joskus heitettyä romukoppaan, ne voi selvästikin korvata älyllä ja itsevarmuudella; itsevarmuushan ei tarkoita ylenpalttista itsensä esiintuomista vaan nimenomaan sitä, että voi esiintyä aitona itsenään koska tietää olevansa huipputyyppi. Ja tämänhän toimii vain jos on oikeasti huipputyyppi.

Iän suhteenkin voi joustaa ylöspäin, mutta pidän vastenmielisenä itseäni huomattavasti (esim. 15v) vanhempien miesten iskuyrityksiä (kuten aiemmin mainitsin, jutustellahan voi ikään katsomatta).

Luulen että kiinnitän miesten pukeutumiseen keskimääräistä vähemmän negatiivista huomiota. Likaiset ja nuhjuiset vaatteet eivät tietenkään innosta ja parinkymmenen vuoden takaiset "muotivaatteet" on hyvä haudata syvälle, mutta on oikeastaan muista, milloin pukeutuminen olisi häirinnyt, luulenpa että se ei ole mainittava ongema niissä paikoissa joissa käyn ja niillä miehillä joita tapaan. Positiivisessä mielessä taas miehet ovat juhlavammissa tilaisuuksissa vahvoilla: hyvin istuva, laadukas puku saa kyllä miehen kuin miehen näyttämään ihan eri tavalla hyvältä kuin arkisemmissa vaatteissa.

Ai niin, tärkeä asia: olennaista keskusteluun perustuvalle avaukselle on se, että ollaan sellaisessa paikassa jossa voi kuulla ja saada puheesta selvää. Tanssilattia EI toimi.

Kootusti kai voisi siis sanoa, että vaikutuksen tekee olemalla todella ihana mies ja käyttäytymällä niin että se on mahdollista huomata:). Ei siis kovin käytännöllisiä neuvoja minulta, pahoittelen.

• Rauski.--

Heh! Olet jo parasta ennen päivän jälkeistä aikaa elävä nainen ja siksi vähän kypsempi mutta yritäpä puristaa jossain Sedun mestassa yhteiskunnallista juttua 20-vuotiaasta blondista niin voi huhhuh! Siinä kyllä lähtee molemmat takavasemmalle - eri suuntiin.

• Muhun toimii tämä

a) Vaikutuksen tekee hyvännäköinen, tyylikäs ja fiksun oloinen mies. Sellanen, joka ei ole humalassa, ei hinkkaa itteään horojen perseisiin ja on sopivan itsevarma.
      b)1. Tähän en osaa vastata, koska en hae mitää yhenillan juttuja. "Meille vai teille" on nii turn off sit vaan tulee mielee et "jaaha tästä olikin taas kysymys"
      2.Mä en kauheesti jaksa jutella miesten kanssa jos en oo kiinnostunu niistä enemmänkin
      3.Siis muhun tepsii kunnioitus, ystävällisyys, pieni imartelu, se et osoittaa kiinnostuksen, tarjoo jotain ja sit pyytää numeroa. Ei mitää pervoiluja tai lääppimistä.

• .....

Ei oo rahaa tarjota.

• Kokeilemalla Selviää

Suurin tekijä on hygienia. Axe pullojen takana on ohjeet: suihku suihkaus(axea) = tyttö bikineissä. josta voimme myös päätellä että naisia saa vaan kesä-aikaan rannalta tai strippi klubeilta.

Lainaus myös taannoisesta Pohjois-Kainuun sanomista:
      "kerran kävi sillaattis että mies käveli tiskille ja vetäsi housut kinttuhunsa, ei ollu mikkää hääppöne, mutta kun kerto omistavansa Valmetin ja 15 sikaa, ni tarjouvuin emännäksi. enkä ollu juonunnaku vasta kolomisen keski kalijjoa ja jonku visu sotin siihe piälle"

piti kahtoa urpaanista sanakirjasta mitä tuo sinun hokema trolli-sana tarkoittaa, ei mahda olla vielä niinkään suuri poika, tämä niin olevinaan mies olevan.

• Sivusta kylkeen

"piti kahtoa urpaanista sanakirjasta mitä tuo sinun hokema trolli-sana tarkoittaa, ei mahda olla vielä niinkään suuri poika, tämä niin olevinaan mies olevan. "

Sinä vaikutat aika pikkukulkusia kantavalta pikkupojalta ainakin.

kilikilipikkupukki.

• 1+6

1. seksiseuran hakeminen

A) siisti olemus, hyvä käytös. Ja itse asiassa en ollut ajatellut tuota seura asiaa aiemmin, mutta totta tosiaan, jos se herrasmies sattuu olemaan hirveässä öykkäriporukassa, niin kyllä se vaikuttaa negatiivisesti... samoin ehkä, jos yksi mies on muutoin pelkässä tyttöporukassa, sitä saattaa ajatella, että hän on joko jonkun tytön poikaystävä, tai homo. Paras on sekaseurue, tai omaa sukupuolta oleva sakki, joka pitää hauskaa muttei haasta riitaa kaikkien kanssa tai sammuile pöytiin

B). 1. rehellisesti. Jotta voin heti sanoa, ettei minulta ensikohtaamisella heru, ja molemmat voi jatkaa iltaa ilman pettymyksiä ja noloja tilanteita.
      2. Ihan vaan istuu viereen ja alkaa jutella. Musta on vähän kornia sanoa esim. "en oo ettimässä mitään haluun vaan jutella", sen sijaan jos hetkeksi istahtaa ja jutustelee niitä näitä, ja jos juttu parin minuutin ajan kulkee edes jotenkuten, kannattaa lähtee hetkeksi muualle sanoen, että jutellaan ehkä myöhemmin lisää. Se on ehkä helpoin, koska aika moni on todella varautunut ensi kohtaamisella, mutta lyhyen ensi kohtaamisen jälkeen toinen kohtaaminen onkin sitten helpompi. Sitä kyllä huomaa sitten, ketkä ei halua jatkaa enää, tai jotkut sanoo kyllä suoraankin.
      3. Tämä tulee ehkä luonnostaan tuon selittämäni kakkoskohdan kanssa :) Jos joku tulee toista kertaa juttelemaan baarissa ja tarjoaa numeron, soitan siihen todennäköisemmin kuin jos joku vaan yht'äkkiä päläyttää käyntikorttinsa ennen kuin on nimeään ehtinyt sanoa

• totuusjafacta

suomalaisten naisten mielestä olet aina joko liian nuori,vanha tai liian siisti tai muuten vain ruma,huonot vaatteet,tekosyitä riittää kun ovat saaneet kaiken liian helposti ja ei tarvitse enempää miestä arvostaa kuin sen pakollisen määrän,oletteko huomanneet että mies valtaisilla työpaikoilla on paljon naisia työssä,sitä se itsenäisyys teettää tasa arvon aikoina,on vaan vaakakuppi mennyt enemmän naisten puolelle tässä tasa arvo asiassa...se pätee näköjään kaikkeen.....yksinkertaisesti pähkinänkuoressa sanottuna; ovat nirsoja kun ei tartte miellyttää ketään kun pärjätään ilmankin sen miehen habitusta.onneksi on myös hyvällä itsetunnolla varustettuja naisia jotka ikävä kyllä ovat jo varattuja.Nuoret naiset ovat epävarmoja seksuaalisuudestaan ja siksi ei onnistu sitten mikään kun tunnerikkinäisyys tulee esiin päätöksissä tutustua johonkin uuteen ihmiseen,pelätään jotain turhaa ja ei uskalleta tarttua carpe diem :)

• zilla3

Olen 28-vuotias, tällä hetkellä parisuhteessa.

- Vaikutusta on aika vaikea tehdä kaukaa. Mutta itse ensin kiinnitin huomiota nykyisen poikaystäväni komeaan ja boheemiin ulkonäköön, ja silmäpeliin jota pidimme ennen jutustelua. :)
      Sanoisin että ulkoiset seikat vaikuttavat tässä vaiheessa, esim. en haluaisi tehdä lähempää tuttavuutta mieheen joka huutonauraa räkäkännissä isossa kaveriporukassa ja laukoo paskoja vitsejä naama punaisena Suomi-paita päällä.

1. seksiseuran hakeminen
      - Mieluiten ei mitenkään ilmiselvästi. Seksiä irtoo parhaiten tietysti samalla kaavalla kuin muissakin naiskontakteissa: pukeudu siististi ja laita jotain kivaa hajustetta, Ole kohtelias ja anna persoonasi näkyä. Jos ei yhteistä säveltä löydy niin sitten ei löydy. Kemiat ei voi kohdata aina. Missään nimessä ei saa olla ylimielinen tai esineellistävä ja alkaa heti kommentoimaan ruumiinosia tai lääppimään. Ellei nainen ole sitten todella kiimainen ja halukas lähtemään kenen tahansa matkaan. :)

- Normaali keskustelun/jutustelun aloitus esim. baaritiskillä ("voisitko suositella jotain hyvää drinkkiä") tai ihan vaan perus "saako liittyä seuraan?"
      Ja tiedoksi muuten että kaikki eivät ole aina baarissa etsimässä kontakteja. Ei saa suuttua jos ehdotus seuraan liittymisestä torjutaan.
      Huonoin aloitus on "mitäs tytöt täällä murjottaa".

- Mielestäni numeroita vaihdetaan siinävaiheessa kun kemiat todellakin kohtaavat molemminpuolisesti.

• Tarkennusta jäin kai

Kuinka monelle olet jakanut tautista huoranvittuasi ?

• ISHGDYT

>vaikutuksen
      >naisiin

• A) mikä tekee teihin vaikutuksen ennen kuin mies lähestyy teitä (olemus, käytös, seura jne.)

se, että näyttää viihtyvän (pieni hymy ei koskaan ole huono asia), ei ole (ainakaan pahasti) humalassa (itse olen absolutisti), ylikierroksilla tai mä-oon-paras -asenteella olevat ei nappaa. Suomalaisuus on mulle henk.koht. iso plussa ihan yleisesti ottaen... ja että on suunnilleen saman ikäinen (:

1. seksiseuran hakeminen

huomiotta jättäminen ja/tai toiseen suuntaan käveleminen on toivottavaa

tulee asiallisesti juttelemaan, hyvä fiilis, ei väliä onko itsevarma vai ei

mielummin aremmin, ei niin itsevarmasti koska iliioiteltu itsevarmuus menee helposti ylimielisyydellisyyteen eikä sellaseen tee mieli tutustua

toivottavasti tästä oli apua

• 3+1

- Ulkonäkö, siistit vaatteet sekä hyvä tyyli. Liian humalassa olevat ja ääliöt sivuutan. Rauhalliset miehet, jotka näyttävät nauttivan olostaan kiinnostavat.

1. seksiseuran hakeminen
      - En osaa sanoa. Harjoitellut "pelimiesmuuvit" eivät toimi.

- Ei niin väliä. Monesti joku kommentoi jotakin rennosti ohimennen.

- Minulle tärkeintä on, että mies on aito ja rehellinen eikä esitä mitään. Olisi hyvä olla jokin erilainen avaus keskustelulle eikä tyypillisiä "mikä meininki?"-kysymyksiä.

Oikeastaan kaikkiin näistä sopisi samanlainen lähestyminen, mutta siitä jatkaminen onkin sitten eri asia.

• niin kerta..

Mies ei ole liian humalassa, on siisti, hyvin pukeutunut ja hoitanut hygieniansa.

Hymyilee, tervehtii kohteliaasti, ei lähentele. Keskustelee asiallisesti.

Puhuu selkeästi, mutta ei liian kovaa niin että naapuriseurue voi kuunnella keskustelun.

Ei mahtaile eikä esitä.

Eikä tule minkään kulahtaneen iskulausahduksen kanssa...

1. seksiseuran hakeminen

Samalla tavalla kuin ensimmäisessä kuvauksessani.

Ei ole eroa lähestymistavassa.

Naiselle ei ehkä kannata heti ensikättelyssä mainita, että "haen muuten panoseuraa", alkukeskustelun jälkeen voi laittaa flirtin päälle ja katsoa löytyykö vetovoimaa molemmin puolin. Jossain vaiheessa voi sitten ottaa puheeksi että lähdettäisiinkö samaan osoitteeseen yöksi.

• truulia

A) Yleinen olemus kiinnittää huomion. Sellainen rentous ja hauskanpito. Ei överikännissä, muttei baarissa tikku (saati rautakanki) persiissäkään. Hymyily yleisesti hyvä homma. Tietynlainen itsevarmuus hommassa pitää olla, ettei ihan kädet tai ääni täristen tule höpöttelemään, mutta ylimielisyys on täysin turn off. (Mähän saan sut, kun haluan! YÖH!) Korrekti lähestyminen. Voi moikata kyllä jopa tuttavallisemmin (ollaan kuitenkin aika rennossa paikassa), muttei tulla heti iholle, nousee puolustukset heti pystyyn. Lähestyä voi sitten myöhemmin, jos juttuun tulee. Ei mitään hiottuja, kulutettuja tai muka-hauskoja iskureploja. Se moi voi olla paljon toimivampi (kunhan ehkä sen jälkeen on jotain sanottavaa. Kamalinta on se, että toinen sanoo moi ja sitä seuraa minuutin hiljaisuus, jos ei itsellä ole juuri mitään sanottavaa, kun toinen kerran lähestyy.)

Hygieniasta kannattaa huolehtia. Vaatteetkin kun on vähintään puhtaat ja mielellään siistit, niin paljon paremman kuvan saa. Toki sitten voi olla tietynlainen tyyli, mutta tyyliseikat ei oikeuta likaisiin vaatteisiin.

1. seksiseuran hakeminen
      Oikeastaan samalla tavalla kuin yllä. Ehkä flirttiä päälle kuitenkin siihen hommaan. Kun on jutellut hetken, niin pieni kontaktinotto voi olla hyväkin homma, kunhan sen osaa. Ei tisseihin tai perseeseen kiinni kuitenkaan. Älä ole sika, se ei ole seksikästä! Intensiivinen katse silmiin toimii minulle. Yleensä tässä kannattaa ensin höpöttelyllä kartoittaa kuitenkin ensin ylipäätään kiinnostus. En tiedä mikä siinä on, mutta minulle toimii huumori hyvin, äärimmäisen hyvin. Jos ylipäätään tulee vastakaikua, voi kysäistä, että jatketaanko iltaa jomman kumman luona. Minä ainakin ymmärrän siitä jo, mitä toinen yleensä ajaa tällä takaa. Kaikki eivät kuitenkaan.

Samoin kuin yllä, ilman flirttiä. Jos toinen vaikuttaa "epäilevältä" motiiveistasi, voi toki mainita, että ihan vaan tahtoo höpötellä. Tosin niin sanoo moni muukin, vaikka tausta-ajatuksia olisikin, joten ei sitä välttämättä uskota, ikävä kyllä. Itse arvostan rehellisyyttä ja suorapuheisuutta kaikessa. Toisaalta väitän huomaavani yleensä, jos toisella onkin tausta-ajatuksia puheista huolimatta.

Kuten yllä. Juttele, kartoita olisiko ylipäätään järkeä lähteä treffeille. Hieman voi flirtatakin, mutta ei kamalasti, ettei toinen kuvittele, että olet sekseseuraa vailla. ;) Jos juttu luistaa, kysäise rohkeasti. :)

• sandrra3

- no vaikutuksen tekee aina asiallisesti puhuminen, siisti olemus, se että osoittaa että on AIDOSTI kiinnostunut eikä vain esitä tai pelleile ...
      1. seksiseuran hakeminen
      -No ite en baarista todellakaan SEKSISEURAA hae, vaan rentoa kaveria jonka kanssa voi tehä muutakin kuin istua baarissa tai terassilla lasillisilla ;) Ja sitä muutakin tekemistä löytyy.. esimerkkinä ruuan tekeminen miehen kanssa kaksistaan :)
      -No ihan saa tulla aukasemaan ite suunsa..ja aluksi tietysti pysytellä suht neutraaleissa aiheissa kun mulle puhuu.. MITÄÄN rivouksia en ite siedä miesten suusta.
      - Sitä numeroa voi ihan oma alotteisesti vaan PYYTÄÄ ja nimeä voi kysyä myös kohteliaasti sopivalla hetkellä.. MIEHET älkää pelätkö meitä naisia.. Voi tulla rohkeesti juttusille jos tuntuu että kiinnostaa ;)

• Olen työtön.

En ole käynyt suihkussa yli kuuteentoista kuukauteen enkä pessyt hampaitani kolmeen ja puoleen vuoteen , mutta olen ihan mukava mies.

• A) mikä tekee teihin vaikutuksen ennen kuin mies lähestyy teitä (olemus, käytös, seura jne.)
      Mun tapauksessa, jos mies lähestyisi:
      - mies katsoo vain mua, eikä esim. mun paremman näköistä frendiä.
      - olemus, että on kiinnostunut aidosti tutustumisesta
      - ettei esitämitään

1. seksiseuran hakeminen
      - en hae seksiseuraa, vaan olis kiva jos tutustuis johonkin kivaan tyyppiin

- tulemalla juttelemaan :)

- se, että jossain vaiheessa pyytää numeroo ilman kuluneita iskulauseita (kuten esim. "sun numeros olis hyvän näköinen mun puhelimessa", ei ole näin käynyt mutta oon kuullut ohimennen)
      - kyselee nimeä
      - ehdottaa, jos vois toiste tavata esim. kahvilla jne...

• 38 N uusiosinkku

- katseet, hymy, siisti pukeutuminen, tietty vaatimattomuus (liika itsevarmuus on turn-off mulle)
      1. seksiseuran hakeminen
      - en hae seksiseuraa
      - vois vaikka pyytää saako istua seuraan, siitä se juttelu sit lähtee
      - jos ensin uskaltautuu jutustelemaan niitänäitä, kommentoimaan illan artistia tms., voi jutun oikein hyvin luistaessa ennen teiden eroamista pyytää naista soittamaan vaikka seuraavana päivänä

Naisena, varsinkin näin tavallista hiukan muodokkaampana, en itse rohkene miehiä lähestyä. Joten jos kiinnostaa, niin juttusille vaan.

• .....

Kuinka monelle olet jakanut huoranvittuasi ?

• Kuten moni jo myönsikin, ennen keskustelun aloitusta ulkoisella olemuksella on suuri merkitys. Useimpia naisia, ja myös allekirjoittanutta, viehättävät piirteiltään miellyttävät, rennon itsevarmat, eivät kovin lyhyet, urheilulliset ja hyvin pukeutuneet miehet. Mikäli mies ei ole näitä, onnistuminen ei ole mahdotonta, mutta keskustelulla pitää pystyä kompensoimaan puutteet. Jos puutteita on kovin monta eivätkä verbaaliset taidot ole stand up -koomikon luokkaa, tehtävä saattaa olla mahdoton meluisissa yökerho-olosuhteissa.

1. Seksinhakualoituksista en sano mitään, koska itse en koskaan hae baarista satunnaista seksiä, enkä periaatteessa viitsi antaa ohjeita siihen niiltäkään osin kuin ehkä pystyisin. Eettisintä olisi olla suora ja rehellinen.

2.-3. Tilanteissa 2. ja 3. sinkkumiehen kannattaa mielestäni toimia samalla tavalla. Suomessa asialliset suhteellisen selvinpäin suoritetut lähestymiset eivät ole kovin yleisiä, joten sellaisella saattaa päästä jo pitkälle. Jos paikan melutaso sallii, kannattaa olla rento, hauska ja viihdyttävä. Kannattaa pyrkiä löytämään yhteinen kiinnostuksen aihe, ja välttää puuduttavia monologeja ja kysymyksillä pommittamista. Toimivassa dialogissa juttu kulkee itsestään siten, että molemmat osapuolet osallistuvat keskusteluun tasavertaisesti. Hyviä aiheita ovat esimerkiksi harrastukset, musiikki, elokuvat, tv-ohjelmat, lemmikkieläimet, matkustelu ja muut vapaa-aikaan liittyvät asiat. Jos melutaso on kovin korkea, monimutkaista keskustelua on turha yrittää.

Jos budjetti sallii, kiinnostavalle naiselle kannattaa tarjota juoma. Useimmat naiset eivät kehtaa häipyä paikalta välittömästi juoman saatuaan, ja sen varjolla saatat saada naisen houkuteltua vähemmän meluisaan nurkkaan juttelemaan.

Lisää ohjeita voit lueskella blogistani http://armidasound.blogspot.fi/

A r m i d a
      armidasound.blogspot.fi

• ladyok

A. Olemus....tarkoittaa mielyttävä, ei väliä sillä..omko laiha vai pikkuisen ylip.,käytös pitää olla ok. Jokainen sen määriteltäköön.
      3. Sen enenpää en jaksanutkaan kyseistä tekstiä lukea saati vastauksia :)..eili vakava suhde, tai vähemmän vakava :))
      Jokaiselle on joku, näin uskon ja toivon, vaikken olekaan ihan täysin uskovainen ;)

• Armidanlöysäreikä
    • dgdsgsdg

Pleijeri blogi on ihan jees, kunhan katselee vain vähän sormien välistä. Sillä blogin pitäjän mukaan, jos olet ylipainoinen tai et ole komein kukkanen kimpusta, niin kannattaa vaan jäädä kotiin runkkaamaan sillä sinulla ei kumminkaan ole mahdollisuuksia. Sen voin sanoa että naisilta ei kannata kysä neuvoja, sillä sen on sama kun kysyisi koiralta kellon aikaa.

• jdto

A) Olemus/käytös: Itsevarmuus. Se, että mies porautuu katseellaan minun sisälle.;) Ei ihan hirveässä kännissä - mutta sopivassa jurrissa oleva mies on seksikäs.
      Seura: Kavereiden kanssa baarissa, mutta kuitenkin sillä tavalla omillaan, että voi vaikka vaihtaa pöytää välillä ja tulla juttelemaan minulle.
      B) Seksiseuraa: Se porautuva katse on aika tehokas. ;) Ja minulle voi vaikka suoraan sanoa, että "setä tarttis nyt vähän pimppiä". Miehen olisi tärkeää tuoda esille, että hän pitää minua pantavannäköisenä naisena, esim. juuri sillä kiinteällä katseella ja hymyllä. Ja olisi hyvä, jos miehellä olisi sellainen hellän dominoiva suhtautuminen minuun, jota voi tuoda esille ylläolevan kaltaisella "minä tarvitsen pimppiä"-kommentilla. Eli mies ottaa, ja minä vikisen. ;)
      Tuttavaseuraa: Hmm..
      Vakavampi suhde: Varmaan tulisi löytyä yhteinen aaltopituus, eli seksiseuran hakuun verrattuna kannattaa varmaan jonkin verran haastatella minua, ja katsoa, olisiko meillä mitään yhteneväisyyksiä..Jättää se "pimppi"-kommentti pois:D ja olla enemmän asialinjalla. Mutta kuitenkin tässäkin tapauksessa on hyvä, että osoittaa olevansa kiinnostunut minusta myös naisena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      136
      3512
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      39
      2763
    3. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      40
      2566
    4. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2535
    5. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2508
    6. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      116
      1885
    7. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      318
      1575
    8. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      174
      1498
    9. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      315
      1398
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      66
      1258
    Aihe