"best friends forever" koruja netistä?

huomio!

Eli etsisin netistä sivuja joissa myydään koruja tyyliin best friends forever. Teksti sijoittuu sydämmeen, joka on halkaistu ja kummassakin puolikkaassa on oma ketju ja sitten kumpikin kaverus voi pitää omaa puolikastaan kaulassa.
Jos, ette ymmärtäneet googlettakaa nimellä best friends riipus tms.

Olisi todella kivaa jos joku linkittäisi sivuja mistä voisin jouluksi tilata kyseisen tyylisen korun.
Olen itse kiertänyt korukaupat sun muut maholliset, enkä oo löytänyt sitä oikeaa vieläkään.

24

2789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minna

      Glitteristä löytyy juuri tuohon tarkoituksen sopivia!!

      • Minna

        Kävin itse juuri vähän aikaa sitten ideaparkin Glitterissä ja sieltä löytyi monenlaisia " best friends" koruja :DD Hinta ooli n.11e, ei siis kovin kallis :))


      • fatima1
        Minna kirjoitti:

        Kävin itse juuri vähän aikaa sitten ideaparkin Glitterissä ja sieltä löytyi monenlaisia " best friends" koruja :DD Hinta ooli n.11e, ei siis kovin kallis :))

        millaisia ne on?


    • Minna

      Ja lisään vielä että Glitterillä ei ole verkkokauppaa joten sinun on käytävä itse liikkeessä .

    • millie
    • hupsussssssffdf

      Täytyy näköjään käväistä joskus Glitterissä.
      Kiitos vinkeistä. (:

    • muka YSTÄVII ?

      mä ostin 50e upeet ystävän korut .............................................................................. siinä kävi sitte silleen et tuli riita ja se heitti sen 50e ystävänkorun ..... :( :( MÄ SUUTUIN SILLE IKUISESTI ENKÄ OO ENÄÄ NEVER SEN KAMU ,,,,,,,,,,,.AAAH RUUDOLOF MAISTUU SITTE HYVÄLLE ..... KUKA TAJUS .......:) XD MUKA YSTÄVII

    • best frend

      en löydä mistään halpoja best frend koruja!

    • tilmaniina

      En mäkään!!!

    • viisiipeeiipperi

      Kyllähän niitä halpoja löytyy, mut ne on aika rumia, sillai et värit lähtee ja lapsellisen näkösiä. :/

    • Minna huomio

      Minna, onko siellä 11€ vain yksi best friends se sydämenpuolikas koru vai onks siin molemamt sillee et jos ostaisin niin siin ois molemmat 2 puolikasta ja antaisin toisen mun ystävälle niin onko se 11€? sori jos kysyiN :D

    • Puhveli

      Glitter!

    • joku!

      löytyyks netist tota korua????

    • miimu87
    • kukkuluuruupuuks

      eiks löydy tyyliin alle 10€ mitään tommosta korua? =)

    • bestfrendsforever

      Etsin 3 palaista sydämmen muotoista best frends forever korua. Mistä voisi saada?

    • Hännn:33

      Löytyy BFF koruja 2 e SILVER STUDIO - Korutarvikkeiden erikois liike :D

    • Sieltä!

      Glitter!

    • Maisaaa
    • Avustusta

      Minä etsin 5 osaista bff-korua ja oon ettinyt melkein kaikkialta ja musta tuntuu että sellasii ei ois... mutta jos teillä on antaa joku vinkki missä niitä ois niin oisin kiitollinen

    • 2017666

      Miksi ette vaan osta jokaselle kaverille samanlaista korua? Pääsisi helpomalla ja sellaset sydämenpuolikkaat on noloja.

    • Anonyymi

      anteeksi en voinu laittaa linkkii sulle u synnyin 2011

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1937
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1629
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1569
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1507
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1455
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1347
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1256
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1187
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1128
    Aihe