Huuto.netissä on myynnissä positiivista tulosta näyttävä käytetty raskaustesti. Euron lähtöhintaan kaupan oleva testi ei ole saanut alhaisesta myyntihinnasta huolimatta vielä yhtään ostajaehdokasta.
Tuotteen myyntikuvauksessa testiä ehdotetaan käytettäväksi esimerkiksi toisen kustannuksella pilailuun.
Näin myyjä kauppaa testiä: "Myydään positiivisella tuloksella raskaustesti paketteineen! Pidä miehesi köytettynä sormiesi ympärille tai muuten vain hauskaa toisen kustannuksella!"
Raskaustesti on ollut verkossa myytävänä reilun viikon verran. Myyjälle on esitetty kohteesta muutama kysymys, joissa tiedustellaan, kuinka kauan tulos näkyy testissä haalistumatta
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011121214929902_uu.shtml
onko toi jo liian raaka pila????
Höynäytä miestäsi - osta positiivinen raskaustesti
11
422
Vastaukset
Geniolle nää taitaa ollakin jo tuttu juttu.
- HÄHÄ!
Vanha juttu jo.
Myöhästyitkö.- hähättäjä
Painu vili viittuun
- puska
Törkeetä :( Tosin jos toisen haluaa vaikeuksiin, kai niitä tapoja on lukemattomia. Julmaa kuitenkin.
vähä veikkaan että saa enemmän pahaa aikaan mitä hyvää, aika mautonta jo.
Huonoa pilaa, varsinkin jos antaa toisen uskoa että koko soopa on totta. Muutenkaan kuka nyt toisen kusemaa tikkua lähtis ostamaan. Hyi saakeli. :-(
Vastaisin, että tosi mielenkiintoista rakas, olikohan vasektomia-lääkärini epäpätevä..
Inhottava pila. Jos mies on odottanut raskautta hullun lailla ja sit nainen tekis ton.. Vois tulla potku persuksille :/
Epämiellyttävää ja vastenmielistä temppuilua. On asioita, joilla ei pitäisi pelleillä, typerää kikkailua. .
Valitettavasti en ymmärrä, missä kohdassa pitäisi nauraa. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175480
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412445
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432151Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332106Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131500- 381370
- 1641302
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651267