Ei rintoja?

pohdiskellen

Haittaako teitä jos naisella ei ole rintoja?

27

403

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DDkökö

      Minua taas kiinnostaisi että haittaako jos ne ovat hieman eri paria, noin niin kuin melkein kuppikoon verran?

    • tupsutissi

      minua kiinnostaa haittaako jos ne on erikoisen malliset?

    • JouDisu

      Jos rinnat ovat pienet tai olemattomat on se pitkällä aikavälillä lottovoittoon verrattavissa oleva asia naisen kannalta. Nimittäin pienillä rinnoilla varustettu nainen säilyttää arvonsa loppuun saakka.

      Mikään ei ole oksettavampaa kuin riippurinnat joiden uhri monesta naisesta tulee iän myötä. Ihan turha valehdella etteikö riippurinnat tappaisi seksihaluja miehessä. Riippurintaisen on syytä pitää liivit ja paita päällä niin homma on ok. Se merkitsee nimittäin tosi paljon että on niin huomaavainen että pitää ne piilossa.

      Eriparia olevat rinnat eivät haittaa eikä välttämättä omituinen mallikaan jos nyt kukakin mitä pitää omituisena. Pidän omaa penistäni omituisena ja naiseni mielestä se on ihana joten tältä kantilta asiaa kannattaa pohtia.

      Jos joku ei pidä pienistä rinnoista niin ei hätää. Veikkaan että reilusti yli puolet miehistä pitää enemmän pienistä kuin suurista rinnoista.

      Suurten ja tietynmallisten rintojen ihailun harhakuva on silikooniteollisuuden tuotosta.

      • oglmogl

        "Mikään ei ole oksettavampaa kuin riippurinnat joiden uhri monesta naisesta tulee iän myötä. Ihan turha valehdella etteikö riippurinnat tappaisi seksihaluja miehessä"
        "- - tietynmallisten rintojen ihailun harhakuva on silikooniteollisuuden tuotosta."

        Sotkeudutkohan nyt vähän omaan näppäryyteesi?


      • "Ihan turha valehdella etteikö riippurinnat tappaisi seksihaluja miehessä."
        Ihan potaskaa puhut... ehkä itselläsi asia on noin mutta ainakin mun kohdalla ei haittaa mitään, vaan päinvastoin sellaset isot riippuvat on kiihottavammat.


    • mies40+

      Ei haittaa. Imagefap sivustolla hakusanalla mastectomy löytyy kuvasarja, erityisesti kuva 100_0168.jpg
      Kun löytäisin naisen, jonka rinta olisi kuin em. kuvassa, pitäisin häntä hyvin haluttavana.

    • ?????????????

      Kuten varmaan jo vastauksista huomaat, niin miehet arvostavat enempi pienirintaisia naisia. Me isorintaset ollaan vaan lehmiä riippuvine utaroineen. Kyllä itsekin olisin mieluummin pienirintanen, mutt minkäs teet kun on annettu isommat. Joistakin kirjoituksista saa sen kuvan ett naiset itse pystyvät päättämään minkä kokoset rinnat on, valitettavasti juttu ei mene ihan noin. Miks pitää parjata isorintasia, jos kerran pitää pienemmistä rinnoista. Samoin myös toisin päin eli jos pitää pienirintaisista, niin miks parjaa isorintasia. Rintojen koko vaan sellanen asia, johon itse ei paljoa pysty vaikuttamaan muuta kuin kirurgisilla keinoilla. Jokaiselle miehelle varmasti löytyy se tissipari, josta eniten pitää.

      • ????????????

        Tuli ajatuskatkos tuohon tekstiin. Piti olla ett jos pitää isorintasista, niin miks pitää parjata pienirintasia


      • joojoojoojoojoojoo..
        ???????????? kirjoitti:

        Tuli ajatuskatkos tuohon tekstiin. Piti olla ett jos pitää isorintasista, niin miks pitää parjata pienirintasia

        So right sista. Kyl itsekin ottaisin mieluummin ne pienet/olemattomat rinnat. Ei olisi urheillessakaan ongelmia (no aika vähäisiä ne nytkin on), ja kuten joku väläyttikin "säilyttäisin arvoni loppuun asti". No toivotaan nyt vaan, että kuolen ennen kuin rintani alkavat roikkua, eikös niin? Kauneskirurgilla käyviä naisia ja miehiä kuitenkin suuresti halveksun, ulkonäköön kun voi vaikuttaa itse niin kovin paljon, ja uskon pystyväni elämään utareideni kanssa, kyllä muidenkin pitää kyetä siihen. Sillä pientähän nämä niska-/hartiakivut ovat siihen verrattuna kuinka totaalisen fucked up asiat voisivat olla.

        Realiteettia ihmiset, vaikka "huuhaa-palstalla" ollaankin...


    • 4r4h

      mikäs ne on syönnä? vai meinaatko ettei ne kasva?

    • 20+16

      Kyllähän se vähän oudolle tuntuu jos naisella on samankokoiset tissit kun itsellään 15 v. poikasena. Mutta jos nyt edes jotain "kouriintuntuvaa" sieltä löytyy, niin se on jo täydellinen.

    • buttmannnn

      Kasvot, iloinen luonne ja peppu voivat korjata tilanteen täysin. Monet miehet eivät ole tissifetisistejä.

    • dfghjklöääl

      Mieluummin pienet kuin isot, mieluummin jotain kuin ei mitään, mutta pahin kaikista on silikonit.

      • aitoja ihailen

        Täysin samaa mieltä.


    • aina väärin

      Eli naisen "arvo" on kiinni rinnoissa ja miehet ottaa tietynlaisen "tissiparin".
      Nainen on miehelle "tissipari". hänen merkityksensä laskee rintojen roikkuvuuden ja koon perusteella ja jokaiselle löytyy jotkut tissit. Ne jotka kehuu pieniä ja mollaa isompia loukkaa naisia, samoin toisinpäin.
      Ruvetaan myymään tekotissipareja kaupoissa, jokainen saa sen mitä haluaa, kun ei sillä naisella itsellään tee mitään.
      Alentavaa ja loukkaavaa, etten sanoisi.

      • jepudijepudvoi

        Jos kysytään tisseistä, silloin vastataan tisseistä. Ainakin osittain. Ei se tarkoita että se on se kaikkein tärkein asia (joillekin on!).


      • Mmies
        jepudijepudvoi kirjoitti:

        Jos kysytään tisseistä, silloin vastataan tisseistä. Ainakin osittain. Ei se tarkoita että se on se kaikkein tärkein asia (joillekin on!).

        Miten niin joillekkin? Siitäkö että jotakuta ei vaan satu miellyttämään tietynkokoiset rinnat tai haluaa kriteereihinsä lisätä isot/pienet rinnat? Ihan samalla tavalla teillä naisillakin on vaatimuksia(varsinkin erityisesti tänäpäivänä!), että eiköhän nyt aika tasapeleissä ruveta olemaan? :)


      • Isojen tissien mies
        jepudijepudvoi kirjoitti:

        Jos kysytään tisseistä, silloin vastataan tisseistä. Ainakin osittain. Ei se tarkoita että se on se kaikkein tärkein asia (joillekin on!).

        "Ei se tarkoita että se on se kaikkein tärkein asia (joillekin on!)."

        Tärkein? Tämänkin on salettiin kirjoittanut joku katkera ruma lattarinta!


    • mark35y

      tyttöystäväni on kuin kukkakeppi, rinnaton sellainen mutta rakastan häntä tosi paljon sellaisenaan

    • puolikas nainenko

      Olen entinen rintasyöpäpotilas siis leikkaus tehty yli10vuotta. Toisessa rinnassani on silikoni ja toinen rintani on normaali. En ole ollut leikkaukseni jälkeen miesten kanssa tekemisissä, koska pelkään paljastaa rintani ja minua pelottaa miten mies suhtautusi asiaan. Mies, kerro olenko tehnyt itse elämästäni kurjaa vai voisiko joku huolia tallaisen "puolinaisen"

      • mies40+

        Voin kuvitella tilanteen. Uskoisin, että kannattaisi kertoa asiasta etukäteen. Itseäni ei haittaisi lainkaan, vaikka naisen molemmat rinnat olisi poistettu kokonaan. Tietysti olisin pahoillani hänen puolestaan, onhan kuitenkin kyse vakavasta sairaudesta. Korjausleikkaukset ja keinotekoiset rinnat ovat mielestäni turhia, nainen kelpaa hyvin myös rinnattomana.


    • 2145633245632455

      haittaako jos miehellä on tissit

      • ei tissejä kiitos

        Valitettavasti haittaa :(


      • Hercules-mies

        Ei haittaa.


      • aaaahhfffuuck

        Et sitten kertonut mistä miehen tissit koostuu, lihaksesta vai läskistä? Melko oleellinen tieto..


    • Ei haittaa.

    • J.C,

      On tullut rinnoista kopeloitua, sanoisin että molempia ääripäitä, eikä varmasti kyllä suhde kaadu siihen minkälaiset rinnat naisella sattuu olemaan, kun toisesta tykkää ei asialla ole mitään väkiä, eikä sittä edes ajattele että ovatpa ne isot tai pienet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      169
      2861
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1288
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      949
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      936
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      90
      830
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      803
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      68
      770
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      60
      744
    9. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      740
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      74
      733
    Aihe