Ollaan seurusteltu muutama kuukausi ja pitäisi hankkia lahja tyttöystävälle, joka on 22-vuotias. Hän pitää paljon korvakoruista ja olenkin ajatellut ostavani hänelle sellaiset. Mitään yleistä tyyliä en ole hänellä huomannut, vaan hän pitää hyvin monenlaisia korviksia ja koruja yleensäkin.
Silmääni pistivät nämä Kalevala Korun Lumihiutale -korvikset katsellessani tarjontaa. http://www.kultatahti.fi/kalevala_koru_lumihiutale_cat_1030516.html
Olisin kiitollinen naisten mielipiteistä, tykkäisitkö itse, jos saisit kyseiset korvikset lahjaksi? Kiitos.
Tyttöystävälle tämä koru joululahjaksi, mielipiteitä?
Mies koruostoksilla
1
695
Vastaukset
- fjdslköa
Nuo ovat kauniit korvakorut.
Mutta melko kalliit?
Itse sain ensimmäisenä yhteisenä jouluna poikaystävältäni lahjaksi kaulakorun, joka oli samaa hintaluokkaa, kuin nuo korvakorut. Olin vähän...järkyttynyt.
Nyt ollaan oltu jo muutama vuosi yhdessä ja voisin hyvinkin vastaanottaa tuollaiset. OVat kyllä tosi ihanat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852250- 431840
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!731610- 761386
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261214- 481193
- 771191
- 591081
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai411073- 431034