honores des pres nu green

gakäh

Tyttäreni on aina ollut innostunut tuoksuista. Hän suorastaan elää tuoksujen ja hajujen maailmassa, ihan syntymästä lähtien. Senpä vuoksi hän havittelee itselleen hajuvesiä mutta lasten hajuvedet ovat kaameita kemikaalikoktaileja ja tuoksuvat aivan hirveille. Noin yleisesti.
Ajattelin ostaa hänelle joululahjaksi luonnonmukaisen tuoksun. Onko kukaan kokeillut luonnonmukaista sarjaa Honores des pres? Ajattelin tuota Nu Green tuoksua. Olen ymmärtänyt että tuoksu on mieto ja häipyy suurin piirtein 10-15 min sisällä jättäen vain häivähdyksen tuoksusta jälkeensä eli sopisi noin periaatteessa lapselle...tuoksu joka ei tuoksu mutta on olemassa :). Mutta onko kellään käsitystä onko tuo Nu Green lapselle sopiva, kevyt, ilmava, hento? Toinen vaihtoehto minulla on tuo saman sarjan Sexy Angelic mutta tuo nimi ei ehkä sovi lapselle vaikka olen lukenut, että tuoksu on kuin vauvan tuoksu ja häviää sekin muutamissam minuuteissa jättäen vain häivähdyksen jälkeensä.

2

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelisin

      mieluummin jonkun tuoksuvan, myrkyttömän ruukkukasvin hankkimista tai käyntiä talvipuutarhassa. Lapsen lahjakkuutta tuoksujen tunnistamiseen kannattaa kehittää aidoilla tuoreilla luonnontuoksuilla, niin hän aikanaan aikuisena osaa arvioida hajuvesiäkin paremmin.

      Jostain luin, että tuoksujen tunnistamiskyky on yhteydessä onnellisuuteen. :)

    • on luonnontuoku

      Honoré des Prés nimenomaan valmistaa orgaanisia luomuparfyymeja, joista ei löydy ensimmäistäkään synteettistä molekyyliä, vaan ovat 100% luonnonmukaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe