Tyttäreni on aina ollut innostunut tuoksuista. Hän suorastaan elää tuoksujen ja hajujen maailmassa, ihan syntymästä lähtien. Senpä vuoksi hän havittelee itselleen hajuvesiä mutta lasten hajuvedet ovat kaameita kemikaalikoktaileja ja tuoksuvat aivan hirveille. Noin yleisesti.
Ajattelin ostaa hänelle joululahjaksi luonnonmukaisen tuoksun. Onko kukaan kokeillut luonnonmukaista sarjaa Honores des pres? Ajattelin tuota Nu Green tuoksua. Olen ymmärtänyt että tuoksu on mieto ja häipyy suurin piirtein 10-15 min sisällä jättäen vain häivähdyksen tuoksusta jälkeensä eli sopisi noin periaatteessa lapselle...tuoksu joka ei tuoksu mutta on olemassa :). Mutta onko kellään käsitystä onko tuo Nu Green lapselle sopiva, kevyt, ilmava, hento? Toinen vaihtoehto minulla on tuo saman sarjan Sexy Angelic mutta tuo nimi ei ehkä sovi lapselle vaikka olen lukenut, että tuoksu on kuin vauvan tuoksu ja häviää sekin muutamissam minuuteissa jättäen vain häivähdyksen jälkeensä.
honores des pres nu green
gakäh
2
208
Vastaukset
- Suosittelisin
mieluummin jonkun tuoksuvan, myrkyttömän ruukkukasvin hankkimista tai käyntiä talvipuutarhassa. Lapsen lahjakkuutta tuoksujen tunnistamiseen kannattaa kehittää aidoilla tuoreilla luonnontuoksuilla, niin hän aikanaan aikuisena osaa arvioida hajuvesiäkin paremmin.
Jostain luin, että tuoksujen tunnistamiskyky on yhteydessä onnellisuuteen. :) - on luonnontuoku
Honoré des Prés nimenomaan valmistaa orgaanisia luomuparfyymeja, joista ei löydy ensimmäistäkään synteettistä molekyyliä, vaan ovat 100% luonnonmukaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642