Ajattelin, että pankinjohtajaksi olisi kivaa ryhtyä. Minkälaista palkkaa on odotettavissa siinä työssä? Paljon duunia varmaan ainakin... Olen hakemassa avointa paikkaa ja pyydetään palkkatoivomusta. Mitäköhän olisi realistista? Jollakin kokemusta? 5000e? Enemmän?
Pankinjohtaja
8
2194
Vastaukset
- atrolls
Jos kauppakorkean olet käynyt niin luultavasti tiedät kyllä palkkatason ja millaista työtä se muutenkin on..
Et taida oikeasti hakea.Itse asiassa kyllä haen. Huomenna on haastattelu. Olen surffannut todella paljon ja ei oikein löydy tarpeeksi luotettavia lähteitä asiaan. Veropörssistäkään kun ei enää ole avuksi kun sen tiedot ovat vuodelta 2008. En ole kauppiksella opiskellut, olen tradenomi, eikä tradenomiliitoltakaan löytynyt mitään luotettavaa tietoa. Siten kysynkin että onko 5000e ok, vain teenkö itsestäni pellen?
- dfghv
fklögjhfkidug kirjoitti:
Itse asiassa kyllä haen. Huomenna on haastattelu. Olen surffannut todella paljon ja ei oikein löydy tarpeeksi luotettavia lähteitä asiaan. Veropörssistäkään kun ei enää ole avuksi kun sen tiedot ovat vuodelta 2008. En ole kauppiksella opiskellut, olen tradenomi, eikä tradenomiliitoltakaan löytynyt mitään luotettavaa tietoa. Siten kysynkin että onko 5000e ok, vain teenkö itsestäni pellen?
"Palkkaus perustuu rahoitusalan työehtosopimukseen, jossa palkkaus perustuu tehtävän vaativuuteen. Pankinjohtajien keskiansio oli 6 931 euroa / kk (SEFE:n palkkatasotutkimus 2005).
Palkkaukseen vaikuttavat mm. työkokemus sekä yksittäistapauksissa henkilökohtainen pätevyys ja ammattitaito. Pankkikohtaisesti käytössä voi olla myös tulospalkkaus."
Vältä tasalukuja, ~4900e kuulostaisi nätimmältä. dfghv kirjoitti:
"Palkkaus perustuu rahoitusalan työehtosopimukseen, jossa palkkaus perustuu tehtävän vaativuuteen. Pankinjohtajien keskiansio oli 6 931 euroa / kk (SEFE:n palkkatasotutkimus 2005).
Palkkaukseen vaikuttavat mm. työkokemus sekä yksittäistapauksissa henkilökohtainen pätevyys ja ammattitaito. Pankkikohtaisesti käytössä voi olla myös tulospalkkaus."
Vältä tasalukuja, ~4900e kuulostaisi nätimmältä.Kiitos! Tuo tieto on erittäin hyödyllinen. Päätin pyytää 5000e. Maanantaina tehdään valintapäätös ja saa nähdä miten siinä käy. Toivottavasti hyvin omalta kannaltani!
- joojoo69665543
fklögjhfkidug kirjoitti:
Kiitos! Tuo tieto on erittäin hyödyllinen. Päätin pyytää 5000e. Maanantaina tehdään valintapäätös ja saa nähdä miten siinä käy. Toivottavasti hyvin omalta kannaltani!
pääsitkö?
- Anonyymi
fklögjhfkidug kirjoitti:
Itse asiassa kyllä haen. Huomenna on haastattelu. Olen surffannut todella paljon ja ei oikein löydy tarpeeksi luotettavia lähteitä asiaan. Veropörssistäkään kun ei enää ole avuksi kun sen tiedot ovat vuodelta 2008. En ole kauppiksella opiskellut, olen tradenomi, eikä tradenomiliitoltakaan löytynyt mitään luotettavaa tietoa. Siten kysynkin että onko 5000e ok, vain teenkö itsestäni pellen?
Haista nyt huilu, jos joku noita paikkoja hakee niin ei anakaan suoli24 forumilla tekemisiään mainosta. Yhtä uskottavaa kuin että hakisit pohjois- korean keisariksi
pääsin. kiitos!
- homood
jah vitut pälli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171