Pankinjohtaja

fklögjhfkidug

Ajattelin, että pankinjohtajaksi olisi kivaa ryhtyä. Minkälaista palkkaa on odotettavissa siinä työssä? Paljon duunia varmaan ainakin... Olen hakemassa avointa paikkaa ja pyydetään palkkatoivomusta. Mitäköhän olisi realistista? Jollakin kokemusta? 5000e? Enemmän?

8

2194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atrolls

Jos kauppakorkean olet käynyt niin luultavasti tiedät kyllä palkkatason ja millaista työtä se muutenkin on..
      Et taida oikeasti hakea.

• Itse asiassa kyllä haen. Huomenna on haastattelu. Olen surffannut todella paljon ja ei oikein löydy tarpeeksi luotettavia lähteitä asiaan. Veropörssistäkään kun ei enää ole avuksi kun sen tiedot ovat vuodelta 2008. En ole kauppiksella opiskellut, olen tradenomi, eikä tradenomiliitoltakaan löytynyt mitään luotettavaa tietoa. Siten kysynkin että onko 5000e ok, vain teenkö itsestäni pellen?

• dfghv
        fklögjhfkidug kirjoitti:

Itse asiassa kyllä haen. Huomenna on haastattelu. Olen surffannut todella paljon ja ei oikein löydy tarpeeksi luotettavia lähteitä asiaan. Veropörssistäkään kun ei enää ole avuksi kun sen tiedot ovat vuodelta 2008. En ole kauppiksella opiskellut, olen tradenomi, eikä tradenomiliitoltakaan löytynyt mitään luotettavaa tietoa. Siten kysynkin että onko 5000e ok, vain teenkö itsestäni pellen?

"Palkkaus perustuu rahoitusalan työehtosopimukseen, jossa palkkaus perustuu tehtävän vaativuuteen. Pankinjohtajien keskiansio oli 6 931 euroa / kk (SEFE:n palkkatasotutkimus 2005).

Palkkaukseen vaikuttavat mm. työkokemus sekä yksittäistapauksissa henkilökohtainen pätevyys ja ammattitaito. Pankkikohtaisesti käytössä voi olla myös tulospalkkaus."

Vältä tasalukuja, ~4900e kuulostaisi nätimmältä.

• dfghv kirjoitti:

"Palkkaus perustuu rahoitusalan työehtosopimukseen, jossa palkkaus perustuu tehtävän vaativuuteen. Pankinjohtajien keskiansio oli 6 931 euroa / kk (SEFE:n palkkatasotutkimus 2005).

Palkkaukseen vaikuttavat mm. työkokemus sekä yksittäistapauksissa henkilökohtainen pätevyys ja ammattitaito. Pankkikohtaisesti käytössä voi olla myös tulospalkkaus."

Vältä tasalukuja, ~4900e kuulostaisi nätimmältä.

Kiitos! Tuo tieto on erittäin hyödyllinen. Päätin pyytää 5000e. Maanantaina tehdään valintapäätös ja saa nähdä miten siinä käy. Toivottavasti hyvin omalta kannaltani!

• joojoo69665543
        fklögjhfkidug kirjoitti:

Kiitos! Tuo tieto on erittäin hyödyllinen. Päätin pyytää 5000e. Maanantaina tehdään valintapäätös ja saa nähdä miten siinä käy. Toivottavasti hyvin omalta kannaltani!

pääsitkö?

• Anonyymi
        fklögjhfkidug kirjoitti:

Itse asiassa kyllä haen. Huomenna on haastattelu. Olen surffannut todella paljon ja ei oikein löydy tarpeeksi luotettavia lähteitä asiaan. Veropörssistäkään kun ei enää ole avuksi kun sen tiedot ovat vuodelta 2008. En ole kauppiksella opiskellut, olen tradenomi, eikä tradenomiliitoltakaan löytynyt mitään luotettavaa tietoa. Siten kysynkin että onko 5000e ok, vain teenkö itsestäni pellen?

Haista nyt huilu, jos joku noita paikkoja hakee niin ei anakaan suoli24 forumilla tekemisiään mainosta. Yhtä uskottavaa kuin että hakisit pohjois- korean keisariksi

• pääsin. kiitos!

• homood

jah vitut pälli

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2592
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      63
      2478
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2300
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1559
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1552
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1452
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1250
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1206
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    Aihe