Ajattelin, että pankinjohtajaksi olisi kivaa ryhtyä. Minkälaista palkkaa on odotettavissa siinä työssä? Paljon duunia varmaan ainakin... Olen hakemassa avointa paikkaa ja pyydetään palkkatoivomusta. Mitäköhän olisi realistista? Jollakin kokemusta? 5000e? Enemmän?
Pankinjohtaja
8
2188
Vastaukset
- atrolls
Jos kauppakorkean olet käynyt niin luultavasti tiedät kyllä palkkatason ja millaista työtä se muutenkin on..
Et taida oikeasti hakea.Itse asiassa kyllä haen. Huomenna on haastattelu. Olen surffannut todella paljon ja ei oikein löydy tarpeeksi luotettavia lähteitä asiaan. Veropörssistäkään kun ei enää ole avuksi kun sen tiedot ovat vuodelta 2008. En ole kauppiksella opiskellut, olen tradenomi, eikä tradenomiliitoltakaan löytynyt mitään luotettavaa tietoa. Siten kysynkin että onko 5000e ok, vain teenkö itsestäni pellen?
- dfghv
fklögjhfkidug kirjoitti:
Itse asiassa kyllä haen. Huomenna on haastattelu. Olen surffannut todella paljon ja ei oikein löydy tarpeeksi luotettavia lähteitä asiaan. Veropörssistäkään kun ei enää ole avuksi kun sen tiedot ovat vuodelta 2008. En ole kauppiksella opiskellut, olen tradenomi, eikä tradenomiliitoltakaan löytynyt mitään luotettavaa tietoa. Siten kysynkin että onko 5000e ok, vain teenkö itsestäni pellen?
"Palkkaus perustuu rahoitusalan työehtosopimukseen, jossa palkkaus perustuu tehtävän vaativuuteen. Pankinjohtajien keskiansio oli 6 931 euroa / kk (SEFE:n palkkatasotutkimus 2005).
Palkkaukseen vaikuttavat mm. työkokemus sekä yksittäistapauksissa henkilökohtainen pätevyys ja ammattitaito. Pankkikohtaisesti käytössä voi olla myös tulospalkkaus."
Vältä tasalukuja, ~4900e kuulostaisi nätimmältä. dfghv kirjoitti:
"Palkkaus perustuu rahoitusalan työehtosopimukseen, jossa palkkaus perustuu tehtävän vaativuuteen. Pankinjohtajien keskiansio oli 6 931 euroa / kk (SEFE:n palkkatasotutkimus 2005).
Palkkaukseen vaikuttavat mm. työkokemus sekä yksittäistapauksissa henkilökohtainen pätevyys ja ammattitaito. Pankkikohtaisesti käytössä voi olla myös tulospalkkaus."
Vältä tasalukuja, ~4900e kuulostaisi nätimmältä.Kiitos! Tuo tieto on erittäin hyödyllinen. Päätin pyytää 5000e. Maanantaina tehdään valintapäätös ja saa nähdä miten siinä käy. Toivottavasti hyvin omalta kannaltani!
- joojoo69665543
fklögjhfkidug kirjoitti:
Kiitos! Tuo tieto on erittäin hyödyllinen. Päätin pyytää 5000e. Maanantaina tehdään valintapäätös ja saa nähdä miten siinä käy. Toivottavasti hyvin omalta kannaltani!
pääsitkö?
- Anonyymi
fklögjhfkidug kirjoitti:
Itse asiassa kyllä haen. Huomenna on haastattelu. Olen surffannut todella paljon ja ei oikein löydy tarpeeksi luotettavia lähteitä asiaan. Veropörssistäkään kun ei enää ole avuksi kun sen tiedot ovat vuodelta 2008. En ole kauppiksella opiskellut, olen tradenomi, eikä tradenomiliitoltakaan löytynyt mitään luotettavaa tietoa. Siten kysynkin että onko 5000e ok, vain teenkö itsestäni pellen?
Haista nyt huilu, jos joku noita paikkoja hakee niin ei anakaan suoli24 forumilla tekemisiään mainosta. Yhtä uskottavaa kuin että hakisit pohjois- korean keisariksi
pääsin. kiitos!
- homood
jah vitut pälli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102523- 842211
- 561727
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai621719- 1621633
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1571517Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461506- 1181270
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271207Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261206