Au pair pikaisesti Lontooseen

perhe

Etsimme tammikuun alusta aloittavaa au pairia (mother's help) Lontooseen kahdelle lapselle. Keskimääräistä paremmat työsuhde-etuudet ja au pairia todellakin kohdellaan kuin perheenjäsentä eikä pidetä orjana (vain lastenhoitotyötä ja siistimistä, ei siivousta).

Kiinnostuneet laittakaa sähköpostiosoitteenne tähän ketjuun, niin otamme yhteyttä!

9

709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diversity

Heippa! Olen 18-vuotias tyttö Vantaalta ja bongasin tämän onneksi! Minulla ei ole lastenhoitoalan koulutusta mutta olen ollut paljon lasten kanssa tekemisissä. Kuinka pitkästä ajasta olisi kyse? Minkä ikäisiä lapsia? Missä päin Lontoota? Mitä työsuhde-etuja au pairille kuuluisi? :)

• veeeev

[email protected]

21-vuotias tyttö etsiskelee aupair-paikkaa.
      Lastenhoitokokemusta löytyy, ja haluaisinkin kuulla teistä lisää!

Kerron enemmän teille itsestäni kun otatte yhteyttä :)

• annniiii

[email protected]

oon ollut ennenkin aupairina ja nyt etsiskelen taas uutta paikkaa. Englanti vei mun sydämen ja tahtoisin sinne takaisin!

• ..
    • kiinnostunut

Onko au pair löytynyt?

• jntsu

21-vuotias, pian 22v nuori näyttelijänainen etsii au pair paikkaa, englanti olisi aivan loistava valinta! [email protected], ottakaa ihmeessä yhteyttä, niin kerron lisää!

• englannissa jo asuva

onko paikka vielä auki?

• Laurell

Etsitään au pairia Lontooseen!

Heippa!
      Olen itse tällä hetkellä au pairina Lontoossa. Palaan kuitenkin Suomeen toukokuussa ja perheeni etsii nyt minulle seuraajaa. Nyt olisikin tarjolla unelmatyö, sillä tämä perhe on aivan ihana! Perheen toiveena on, että au pair olisi mielellään jo täyttänyt 20 vuotta. Töitä olisi tarjolla toukokuusta noin vuodeksi eteenpäin. Perhe on englantilainen ja lapsia on kaksi (poika 10 ja tyttö 13). Millään en malttaisi täältä lähteä, sillä elämä täällä Lontoossa on niin kivaa, mutta valitettavasti velvollisuudet Suomessa kutsuvat.
      Jos kiinnostuit, niin laita minulle mailia [email protected] niin kerron lisää! :)

• Sarppa

Laurell, laitoin sulle viestiä sähköpostiis :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      96
      2191
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2142
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1380
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      90
      1326
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1130
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1093
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      920
    Aihe