Etsimme tammikuun alusta aloittavaa au pairia (mother's help) Lontooseen kahdelle lapselle. Keskimääräistä paremmat työsuhde-etuudet ja au pairia todellakin kohdellaan kuin perheenjäsentä eikä pidetä orjana (vain lastenhoitotyötä ja siistimistä, ei siivousta).
Kiinnostuneet laittakaa sähköpostiosoitteenne tähän ketjuun, niin otamme yhteyttä!
Au pair pikaisesti Lontooseen
9
709
Vastaukset
- Diversity
Heippa! Olen 18-vuotias tyttö Vantaalta ja bongasin tämän onneksi! Minulla ei ole lastenhoitoalan koulutusta mutta olen ollut paljon lasten kanssa tekemisissä. Kuinka pitkästä ajasta olisi kyse? Minkä ikäisiä lapsia? Missä päin Lontoota? Mitä työsuhde-etuja au pairille kuuluisi? :)
- veeeev
[email protected]
21-vuotias tyttö etsiskelee aupair-paikkaa.
Lastenhoitokokemusta löytyy, ja haluaisinkin kuulla teistä lisää!
Kerron enemmän teille itsestäni kun otatte yhteyttä :) - annniiii
[email protected]
oon ollut ennenkin aupairina ja nyt etsiskelen taas uutta paikkaa. Englanti vei mun sydämen ja tahtoisin sinne takaisin! - ..
Täälläkin kiinnostunut [email protected]
Kerron lisää spostissa. - kiinnostunut
Onko au pair löytynyt?
- jntsu
21-vuotias, pian 22v nuori näyttelijänainen etsii au pair paikkaa, englanti olisi aivan loistava valinta! [email protected], ottakaa ihmeessä yhteyttä, niin kerron lisää!
- englannissa jo asuva
onko paikka vielä auki?
- Laurell
Etsitään au pairia Lontooseen!
Heippa!
Olen itse tällä hetkellä au pairina Lontoossa. Palaan kuitenkin Suomeen toukokuussa ja perheeni etsii nyt minulle seuraajaa. Nyt olisikin tarjolla unelmatyö, sillä tämä perhe on aivan ihana! Perheen toiveena on, että au pair olisi mielellään jo täyttänyt 20 vuotta. Töitä olisi tarjolla toukokuusta noin vuodeksi eteenpäin. Perhe on englantilainen ja lapsia on kaksi (poika 10 ja tyttö 13). Millään en malttaisi täältä lähteä, sillä elämä täällä Lontoossa on niin kivaa, mutta valitettavasti velvollisuudet Suomessa kutsuvat.
Jos kiinnostuit, niin laita minulle mailia [email protected] niin kerron lisää! :) - Sarppa
Laurell, laitoin sulle viestiä sähköpostiis :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.962191Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452142Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751380- 901326
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311130Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621093- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920